Haha, veel beter kan je jou niet typerenquote:Op zondag 29 juli 2007 02:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Aan het genieten van een Sarkany biertje op een camping in Eger, Hongarije
[afbeelding]
Wat een onschuldige fotoquote:
Van mij! Ik knuffel mezelf in mn slaapquote:Op maandag 30 juli 2007 11:25 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een onschuldige fotoVan wie zijn al die armen
?
Je piercing zit op een vaage plekquote:Op maandag 30 juli 2007 14:08 schreef saaw het volgende:
[afbeelding]
nieuw kapsel en kleurtje, en net wakker
I k heb de foto genomen van de zijkant, ze slaapt gewoon liggend hoorquote:
Highlands Ijsselstein?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:20 schreef PastoorPeter het volgende:
Ik ben dat op die eerste foto. tevens tvp.
knuffelbaarquote:Op maandag 30 juli 2007 12:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Van mij! Ik knuffel mezelf in mn slaap
Die pullen bier daar smaken altijd goedquote:
Vertel mij watquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:25 schreef cappp het volgende:
[..]
Die pullen bier daar smaken altijd goed![]()
Wat schattig..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:16 schreef Merel1808 het volgende:
Merel slaapt
[img=500xnull]http://xs217.xs.to/xs217/07306/Photo-0356.jpg[/img]
Dat vind ik een leuke foto!quote:Op maandag 30 juli 2007 14:08 schreef saaw het volgende:
[afbeelding]
nieuw kapsel en kleurtje, en net wakker
zie die mooiboy met zn evisuquote:
ah dankquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:52 schreef LRN het volgende:
[..]
Neehoor, blauwe ogen + donkere haren =![]()
Zit jij vaker nakend achter je pc ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:29 schreef Sakuraba het volgende:
[afbeelding]
snelle, ff webcam aan het testenbeetje bagger kwaliteit nog
ja, meestal een boxer alleen of een jogginsbroek ofzo. Ik ga thuis echt niet in een spijkerbroek zitten of jasje dasje zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zit jij vaker nakend achter je pc ?
Slagharenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:49 schreef Maikuuul het volgende:
Hierzo ben ik in Hongarijepure stylz.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En hier in de kabelbaan in Slagharen
[afbeelding]
exactly my thoughtsquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:11 schreef Hijacking het volgende:
je gaat op de piovan tour zie ik maikel
Die nam ik niet mee naar slagharen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:39 schreef VlaDje het volgende:
Waar is je Stylz koningketting dan jung vuilak
pio in draaimolen --> jij in een attractiequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die nam ik niet mee naar slagharen.
En hongarije = poor stylz, dus stel een arme zigeuner wilt me ketting stelen dan benk hem kwijt
Wtf is op de piovan tour ?
Met je ketting had je meer stylzquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:05 schreef Maikuuul het volgende:
Oh ik d8 dat jullie bedoelden dat ik op hem begon te lijken
Weetzelluf, maar in zoeen gaar land ga ik geen ketting dragen.quote:
Waar woon je danquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:01 schreef Elwood1802 het volgende:
OMG, die stylow Maikuuul komt steeds dichter in mijn buurt. Ik zat ook in Hongarije en woon niet ver van Slagharen vandaan
Dat is ja uber de 50kmquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:06 schreef Elwood1802 het volgende:
Almelóó
Waar was je ergens gaan pwnen in t3h hongarije ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:01 schreef Elwood1802 het volgende:
OMG, die stylow Maikuuul komt steeds dichter in mijn buurt. Ik zat ook in Hongarije en woon niet ver van Slagharen vandaan
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:11 schreef Elwood1802 het volgende:
Zomg, ik zat in Siofok
Entree, was eigk 3500 maar allin 5500. En terugweg taxi en al die zooi.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:26 schreef Maikuuul het volgende:
Mwoa, pak 25 knakkers om in te komen.... valt wel mee
Hoe bedoel je alles bij elkaar ?
5500 huf onbeperkt bier?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:03 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Entree, was eigk 3500 maar allin 5500. En terugweg taxi en al die zooi.
Ja leuk, als je eerst 20 min. moet w8en op één biertje aangezien je pp. niet meer mag meenemenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:19 schreef VlaDje het volgende:
voor 30 euro toeter naar huis?
Dude....
dan had ik elke avond gaan stappen
Oh, de wachtrij voor het bier 20minquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:45 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Ja leuk, als je eerst 20 min. moet w8en op één biertje aangezien je pp. niet meer mag meenemen
Als je pils op is moet je weer achteraan aansluiten
Dan ga ik liever bier zuipen bij ons huis of in de het centrum
Als je na elk biertje weer 20 min. moet wachten...dan zou ik HEEL vroeg aanwezig zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Oh, de wachtrij voor het bier 20minKuttent
trek een gekke bek show?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:13 schreef Devolution het volgende:
Mijn zeer charmante foto (je suis links)
[afbeelding]
voor de kenners: genomen bij de Zoom in Renesse
Geniale tentquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:13 schreef Devolution het volgende:
Mijn zeer charmante foto (je suis links)
[afbeelding]
voor de kenners: genomen bij de Zoom in Renesse
Hee Lucas, jij ook hier? Waarom zit je nog niet in het AH-medewerkerstopic?quote:
omdat ik probeer men tijd op Fok zo beperkt mogelijk te houdenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:44 schreef morgane het volgende:
[..]
Hee Lucas, jij ook hier? Waarom zit je nog niet in het AH-medewerkerstopic?
AH-medewerkerstopic [deel 62] Laatste week zomerzegels
tsskquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:52 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
omdat ik probeer men tijd op Fok zo beperkt mogelijk te houden
Brommerforum: 5K + postsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:27 schreef morgane het volgende:
[..]
tssk![]()
Ah, ik zie het al: Aantal posts: 69.![]()
Koken? Ik kan frituren, meer heb ik niet nodigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:18 schreef LucasBergman het volgende:
BTW leren mensen tegenwoordig niet meer koken ofzo? Was gister bij een goede vriend van me, gaat nu naar Delft voor studie. Maar goed dat ik er bij stond want anders at ik pure koolstof![]()
Ik maak een groot gedeelte van Merel haar foto'squote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:18 schreef LucasBergman het volgende:
Merel, jij neemt die camera overal mee naartoe ofniet ?![]()
Hoeveel jupilers had je zo al binnen toen die foto werd gemaakt?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:29 schreef Fredo55 het volgende:
Idd,foto's willen we!![]()
Dan zal ik maar aftrappen:
[afbeelding]
![]()
Oldskool stylz @ je haren ménquote:
Haha,weet ik niet meer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:58 schreef hellsnake het volgende:
[..]
Hoeveel jupilers had je zo al binnen toen die foto werd gemaakt?![]()
het is geen commentaar op foto's. Het is een opmerking over jou dat je met de sc00t0e uitgaat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:04 schreef Fredo55 het volgende:
waarom altijd kut-commentaar op foto's?!![]()
Foto's! Geen lyrics!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:08 schreef LucasBergman het volgende:
Just Like before......
Everything you say to me
Takes me one step closer to the edge
And I'm about to break
I need a little room to breath
Cuz I'm one step closer to the edge
And I'm about to break
Dat is jou mening.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:50 schreef LucasBergman het volgende:
.
En sKo3Wt3r is zoiezo, laat staan er mee uitgaan
Ik waande mezelf eventjes in SCquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef Devolution het volgende:
[..]
Foto's! Geen lyrics!![]()
Al is het natuurlijk wel een supernummer
Scooter en 15 jaar,volgens mij klopt er hier iets niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:29 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Scooter is tof voor 15 jarige mensjes. Als je een echte vent bent rijd je auto.
quote:
Wijven rijden auto. Mannen rijden motor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:29 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Scooter is tof voor 15 jarige mensjes. Als je een echte vent bent rijd je auto.
Ja, 125ccworld heeft erg goede / goedkope 2ehands motoren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:29 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Scooter is tof voor 15 jarige mensjes. Als je een echte vent bent rijd je auto. Motor
Geef mij maar een stevige kooiconstructiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:35 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wijven rijden auto. Mannen rijden motor.
ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is groen ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:34 schreef eRrrrJeee het volgende:
Decibel Outdoor gisteren
[afbeelding]
een broekje?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:14 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is groen ?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:14 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is groen ?
Thanks for stating the obvious.quote:
* BB spot een arschgewei!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:08 schreef eRrrrJeee het volgende:
[afbeelding]
een foto van toen alles nog helder was dan
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:14 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
"alles wat ik doe is toch wel-leuk"
jij pm heeftquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:25 schreef punkjunk het volgende:
[afbeelding]
Beejte standaard, maar wel unieke locatie (La Réunion, boven op de vulkaan die in mei uitgebarsten is)
[afbeelding]
Zelfde eiland een paar minuten voor het vertrek van een 5 uur durende wandeling naar een dorp dat alleen te voet te berijken is, bepakt en bezakt.
Beetje wind daarzoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:25 schreef Liebe het volgende:
[afbeelding]
Op de eiffeltoren! Ik ben links, overigens.
Zoooo dag lief meisjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:25 schreef Liebe het volgende:
[afbeelding]
R1 Toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:18 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Ik waande mezelf eventjes in SC
zo dan, op de r6, @ motorbeurs utrecht februari.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:25 schreef Liebe het volgende:
je hebt dit weekend verlof?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:50 schreef Maikuuul het volgende:
Ik en Jennifuuur gister in de Clinique
[afbeelding]
( kleine foto is omdat als hij groot is ik er vet gaar opsta)
Whehequote:
juistquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:39 schreef Zuen het volgende:
[..]
R1 Toch?
oh laat maar ik vat em al:)
Begrijpend lezen een vakquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:14 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
juist![]()
begrijpend lezen was je niet je beste vak?
Hoe ben jij binnengekomen daar het was fucking druk man, en je had toch van die inkom bandjes nodig?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:50 schreef Maikuuul het volgende:
Ik en Jennifuuur gister in de Clinique
[afbeelding]
( kleine foto is omdat als hij groot is ik er vet gaar opsta)
Je maakt het ons wel heeeeeeeel makkelijk hè.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:24 schreef nijnja het volgende:
Ook maar weer een keertje 1 plaatsen
[afbeelding]
Ligt eraan wat je bedoeltquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je maakt het ons wel heeeeeeeel makkelijk hè.
[afbeelding]
oudje.
Leusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:48 schreef Merel1808 het volgende:
Merel was jarig! Merel krijgt cadeautjes!
[afbeelding]
Merel gaat autorijden!
[afbeelding]
Merel blaast kaarsjes uit!
[afbeelding]
Merel kletst met visite!
[afbeelding]![]()
doe je kraag is omlaag joh.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
[afbeelding]
oudje.
Ik mocht alleen maar bij Leus. Mijn opa had vroeger een rijschool, en toen had je maar 3 scholen, de zijne, Leus en Kamp. En Kamp is ook al weg, dus moest ik bij Leusquote:Op zondag 26 augustus 2007 03:26 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
LeusBlij dat ik bij Robin les had. Veel toffer zo'n kleinere rijschool
Woon je toevallig op Schelf?
je bent wel groot voor je leeftijd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:24 schreef nijnja het volgende:
Ook maar weer een keertje 1 plaatsen
[afbeelding]
- edit -quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
[afbeelding]
oudje.
Vraag iig je TTT en praktijk op tijd aan anders naaien ze je zo 10 lessen daar.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik mocht alleen maar bij Leus. Mijn opa had vroeger een rijschool, en toen had je maar 3 scholen, de zijne, Leus en Kamp. En Kamp is ook al weg, dus moest ik bij LeusMaar ik heb een hele leuke instructeur, dus ik vind het best
![]()
Waarom moest dat nou, Giel Beelen? Quasi-kakker is een opmerking die overeenkomt met een eerder gemaakte opmerking ''waarom moet die kraag omhoog?'' En sowieso, kraag omhoog is iets voor in 2000, maar omdat persoon in kwestie 14 jaar is moet alles wat als negatief voor zijn tere zieltje geinterpreteerd kan worden direct verwijderd worden.quote:
[FeedBack] Met spammende modjesquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:20 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Waarom moest dat nou, Giel Beelen? Quasi-kakker is een opmerking die overeenkomt met een eerder gemaakte opmerking ''waarom moet die kraag omhoog?'' En sowieso, kraag omhoog is iets voor in 2000, maar omdat persoon in kwestie 14 jaar is moet alles wat als negatief voor zijn tere zieltje geinterpreteerd kan worden direct verwijderd worden.
hij had beter je hoofd op die dikke kunnen zettenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Omg ik kwam dit tegen, heeft iemand gephotoshopt voor mij twee jaar geleden of zo.
[afbeelding]
SC Angelslo voetbalhooliganquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
ik krijg vaak te horen dat ik mooie ogen heb
muil dicht, Emmerhoutse pauperquote:
pas je op met je Jihad mutsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
muil dicht, Emmerhoutse pauper
Angelslo>Emmerhout, dat jeh et even weetquote:
Emmerhoutquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Angelslo>Emmerhout, dat jeh et even weet
Is die derde foto bij Covent Garden?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:27 schreef Elvanera het volgende:
In London!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En in Antwerpen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik je zo in het totale plaatje zie ben je lang lang lang zo mooi niet dan dat ik verwacht had, afgaand van je vorige fotos natuurlijk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:27 schreef Elvanera het volgende:
In London!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En in Antwerpen!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:27 schreef Doemskie het volgende:
[..]
Als ik je zo in het totale plaatje zie ben je lang lang lang zo mooi niet dan dat ik verwacht had, afgaand van je vorige fotos natuurlijk!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:27 schreef Doemskie het volgende:
[..]
Als ik je zo in het totale plaatje zie ben je lang lang lang zo mooi niet dan dat ik verwacht had, afgaand van je vorige fotos natuurlijk!
Komt omdat ze alles fotosoeptquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:27 schreef Doemskie het volgende:
[..]
En jij bent?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:27 schreef Doemskie het volgende:
[..]
quote:
Zoals Rutger al zei, iemand die veel moeite heeft met de Nederlandse taal.quote:
Oeps, imageshack is zo standaard geworden voor mij dat dat niet eens in me opkwamquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
- edit -
Host je afbeelding even op XS.to of een andere imagehost. Want Imageshack is geblokkeerd.
Niet eens een kielboot?quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:18 schreef Frederiqueske het volgende:
En alle zwaardboters bij elkaar![]()
![]()
Mag ik jou knap vinden?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:39 schreef Frederiqueske het volgende:
ach ja dan post ik er nog maar weer een paar anders is het zo dood hier![]()
[afbeelding]
Ikke rechtslekker knuffelen
[afbeelding]
Ik aan het zingen op norpop (school event)
[afbeelding]
Sjoukje, Leonne en ik aan het zingen op norpop
[afbeelding]
Mee z'n alle
Ze ziet er idd jong uit jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:15 schreef Elwood1802 het volgende:
Mag ik haar jong vinden.
Dat kind hoort buiten te spelen, niet de hele dag achter de pc
ja weet ik wel maar MOET dat nou persee iedere keer gezegd worden?? Ik bedoel er zitten ook mensen op Fok die jonger dan mij zijn hoor....quote:
Uuhm, doet niks hierquote:
Housen!quote:Op zondag 9 september 2007 15:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
[afbeelding]
q-base gisterenavond...
keep on flaming!
H&M?quote:Op zondag 9 september 2007 23:37 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
met goedkope vesten, want die mogen stuk
vorige keer wel.. dit keer niet.. kan die nog een keer meequote:
had je het niet koudquote:Op maandag 10 september 2007 19:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Q-Base![]()
![]()
Ik heb het zwarte Enzyme X shirt aan
[afbeelding]
[afbeelding]
bolle wangetjesquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:18 schreef Frederiqueske het volgende:
Lang geleden dat ik heb gepost hier dus dan maar ff goed gelijk![]()
[afbeelding]
De middelste hehe, maar dat weten de meeste wel denk
[afbeelding]
De linkse![]()
[afbeelding]
De linkse weer![]()
[afbeelding]
En de rechtse![]()
[afbeelding]
En alle zwaardboters bij elkaar![]()
![]()
zo voorlopig weer genoeg gepostverveelde me
![]()
![]()
Zeg dat je 2 jaar ouder bent, en het is okeequote:Op zaterdag 8 september 2007 17:12 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja weet ik wel maar MOET dat nou persee iedere keer gezegd worden?? Ik bedoel er zitten ook mensen op Fok die jonger dan mij zijn hoor....![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heren, we gaan elkaar niet belachelijk maken hier.
blijf eens van die crack afquote:
alsjeblieft zeg, spoor dr nou niet aan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:57 schreef LucasBergman het volgende:
* Frederiqueske moet meer posten ....![]()
![]()
ik zit al 5 dagen thuis met een knie die bijna even groot is als mn hoofd en slik 3 ibuprofen 800's per dagquote:
neuken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:10 schreef saaw het volgende:
[..]
ik zit al 5 dagen thuis met een knie die bijna even groot is als mn hoofd en slik 3 ibuprofen 800's per dag
dus shut up
Is dat echt of geshoptquote:
is echtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:26 schreef rena het volgende:
[..]
Is dat echt of geshopt? Verveelde je je een beetje
? Toffe foto's
![]()
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:23 schreef Devolution het volgende:
Nieuwe camera uitproberen![]()
[ afbeelding ]
Neuh, een paar biertjes en een hoop gezellig volk om me heenquote:
Liefquote:
dat leidt de aandacht toch een beetje af. Maarre leuke vriendin johquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:22 schreef Fredo55 het volgende:
Gisteren in het cafe,helemaal recht ben ik,links daarvan is mn vriendin.
Jammer van die linkerkant.[ afbeelding ]
Daar had je die juwelen niet voor om hoeven doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:10 schreef Adsum het volgende:
Met een collega vandaag:
[ afbeelding ]
Beetje Sjonnie & Anita thema![]()
Verkapt "kijk mij stoer doen met mijn MBO Juweliers-assistens opleidingquote:Op zondag 30 september 2007 20:22 schreef Adsum het volgende:
In Bentley Continental GT @ Schaap & Citroen Breitling Event vandaag:
[ afbeelding ]
't Zou leuker geweest zijn als je het woord assistent ook daadwerkelijk goed gespeld had...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:47 schreef Babalu het volgende:
[..]
Verkapt "kijk mij stoer doen met mijn MBO Juweliers-assistens opleiding"-post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |