En jij bent?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:27 schreef Doemskie het volgende:
[..]
Als ik je zo in het totale plaatje zie ben je lang lang lang zo mooi niet dan dat ik verwacht had, afgaand van je vorige fotos natuurlijk!
quote:
Zoals Rutger al zei, iemand die veel moeite heeft met de Nederlandse taal.quote:
Oeps, imageshack is zo standaard geworden voor mij dat dat niet eens in me opkwamquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
- edit -
Host je afbeelding even op XS.to of een andere imagehost. Want Imageshack is geblokkeerd.
Niet eens een kielboot?quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:18 schreef Frederiqueske het volgende:
En alle zwaardboters bij elkaar![]()
![]()
Mag ik jou knap vinden?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:39 schreef Frederiqueske het volgende:
ach ja dan post ik er nog maar weer een paar anders is het zo dood hier![]()
[afbeelding]
Ikke rechtslekker knuffelen
[afbeelding]
Ik aan het zingen op norpop (school event)
[afbeelding]
Sjoukje, Leonne en ik aan het zingen op norpop
[afbeelding]
Mee z'n alle
Ze ziet er idd jong uit jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:15 schreef Elwood1802 het volgende:
Mag ik haar jong vinden.
Dat kind hoort buiten te spelen, niet de hele dag achter de pc
ja weet ik wel maar MOET dat nou persee iedere keer gezegd worden?? Ik bedoel er zitten ook mensen op Fok die jonger dan mij zijn hoor....quote:
Uuhm, doet niks hierquote:
Housen!quote:Op zondag 9 september 2007 15:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
[afbeelding]
q-base gisterenavond...
keep on flaming!
H&M?quote:Op zondag 9 september 2007 23:37 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
met goedkope vesten, want die mogen stuk
vorige keer wel.. dit keer niet.. kan die nog een keer meequote:
had je het niet koudquote:Op maandag 10 september 2007 19:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Q-Base![]()
![]()
Ik heb het zwarte Enzyme X shirt aan
[afbeelding]
[afbeelding]
bolle wangetjesquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:18 schreef Frederiqueske het volgende:
Lang geleden dat ik heb gepost hier dus dan maar ff goed gelijk![]()
[afbeelding]
De middelste hehe, maar dat weten de meeste wel denk
[afbeelding]
De linkse![]()
[afbeelding]
De linkse weer![]()
[afbeelding]
En de rechtse![]()
[afbeelding]
En alle zwaardboters bij elkaar![]()
![]()
zo voorlopig weer genoeg gepostverveelde me
![]()
![]()
Zeg dat je 2 jaar ouder bent, en het is okeequote:Op zaterdag 8 september 2007 17:12 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja weet ik wel maar MOET dat nou persee iedere keer gezegd worden?? Ik bedoel er zitten ook mensen op Fok die jonger dan mij zijn hoor....![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heren, we gaan elkaar niet belachelijk maken hier.
blijf eens van die crack afquote:
alsjeblieft zeg, spoor dr nou niet aan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:57 schreef LucasBergman het volgende:
* Frederiqueske moet meer posten ....![]()
![]()
ik zit al 5 dagen thuis met een knie die bijna even groot is als mn hoofd en slik 3 ibuprofen 800's per dagquote:
neuken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:10 schreef saaw het volgende:
[..]
ik zit al 5 dagen thuis met een knie die bijna even groot is als mn hoofd en slik 3 ibuprofen 800's per dag
dus shut up
Is dat echt of geshoptquote:
is echtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:26 schreef rena het volgende:
[..]
Is dat echt of geshopt? Verveelde je je een beetje
? Toffe foto's
![]()
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:23 schreef Devolution het volgende:
Nieuwe camera uitproberen![]()
[ afbeelding ]
Neuh, een paar biertjes en een hoop gezellig volk om me heenquote:
Liefquote:
dat leidt de aandacht toch een beetje af. Maarre leuke vriendin johquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:22 schreef Fredo55 het volgende:
Gisteren in het cafe,helemaal recht ben ik,links daarvan is mn vriendin.
Jammer van die linkerkant.[ afbeelding ]
Daar had je die juwelen niet voor om hoeven doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:10 schreef Adsum het volgende:
Met een collega vandaag:
[ afbeelding ]
Beetje Sjonnie & Anita thema![]()
Verkapt "kijk mij stoer doen met mijn MBO Juweliers-assistens opleidingquote:Op zondag 30 september 2007 20:22 schreef Adsum het volgende:
In Bentley Continental GT @ Schaap & Citroen Breitling Event vandaag:
[ afbeelding ]
't Zou leuker geweest zijn als je het woord assistent ook daadwerkelijk goed gespeld had...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:47 schreef Babalu het volgende:
[..]
Verkapt "kijk mij stoer doen met mijn MBO Juweliers-assistens opleiding"-post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |