R1 Toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:18 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Ik waande mezelf eventjes in SC
zo dan, op de r6, @ motorbeurs utrecht februari.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:25 schreef Liebe het volgende:
Op de eiffeltoren! Ik ben links, overigens.
je hebt dit weekend verlof?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:50 schreef Maikuuul het volgende:
Ik en Jennifuuur gister in de Clinique
[afbeelding]
( kleine foto is omdat als hij groot is ik er vet gaar opsta)
Whehequote:
juistquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:39 schreef Zuen het volgende:
[..]
R1 Toch?
oh laat maar ik vat em al:)
Begrijpend lezen een vakquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:14 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
juist![]()
begrijpend lezen was je niet je beste vak?
Hoe ben jij binnengekomen daar het was fucking druk man, en je had toch van die inkom bandjes nodig?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:50 schreef Maikuuul het volgende:
Ik en Jennifuuur gister in de Clinique
[afbeelding]
( kleine foto is omdat als hij groot is ik er vet gaar opsta)
Je maakt het ons wel heeeeeeeel makkelijk hè.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:24 schreef nijnja het volgende:
Ook maar weer een keertje 1 plaatsen
[afbeelding]
Ligt eraan wat je bedoeltquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je maakt het ons wel heeeeeeeel makkelijk hè.
[afbeelding]
oudje.
Leusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:48 schreef Merel1808 het volgende:
Merel was jarig! Merel krijgt cadeautjes!
[afbeelding]
Merel gaat autorijden!
[afbeelding]
Merel blaast kaarsjes uit!
[afbeelding]
Merel kletst met visite!
[afbeelding]![]()
doe je kraag is omlaag joh.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
[afbeelding]
oudje.
Ik mocht alleen maar bij Leus. Mijn opa had vroeger een rijschool, en toen had je maar 3 scholen, de zijne, Leus en Kamp. En Kamp is ook al weg, dus moest ik bij Leusquote:Op zondag 26 augustus 2007 03:26 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
LeusBlij dat ik bij Robin les had. Veel toffer zo'n kleinere rijschool
Woon je toevallig op Schelf?
je bent wel groot voor je leeftijd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:24 schreef nijnja het volgende:
Ook maar weer een keertje 1 plaatsen
[afbeelding]
- edit -quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
[afbeelding]
oudje.
Vraag iig je TTT en praktijk op tijd aan anders naaien ze je zo 10 lessen daar.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik mocht alleen maar bij Leus. Mijn opa had vroeger een rijschool, en toen had je maar 3 scholen, de zijne, Leus en Kamp. En Kamp is ook al weg, dus moest ik bij LeusMaar ik heb een hele leuke instructeur, dus ik vind het best
![]()
Waarom moest dat nou, Giel Beelen? Quasi-kakker is een opmerking die overeenkomt met een eerder gemaakte opmerking ''waarom moet die kraag omhoog?'' En sowieso, kraag omhoog is iets voor in 2000, maar omdat persoon in kwestie 14 jaar is moet alles wat als negatief voor zijn tere zieltje geinterpreteerd kan worden direct verwijderd worden.quote:
[FeedBack] Met spammende modjesquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:20 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Waarom moest dat nou, Giel Beelen? Quasi-kakker is een opmerking die overeenkomt met een eerder gemaakte opmerking ''waarom moet die kraag omhoog?'' En sowieso, kraag omhoog is iets voor in 2000, maar omdat persoon in kwestie 14 jaar is moet alles wat als negatief voor zijn tere zieltje geinterpreteerd kan worden direct verwijderd worden.
hij had beter je hoofd op die dikke kunnen zettenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Omg ik kwam dit tegen, heeft iemand gephotoshopt voor mij twee jaar geleden of zo.
[afbeelding]
SC Angelslo voetbalhooliganquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
ik krijg vaak te horen dat ik mooie ogen heb
muil dicht, Emmerhoutse pauperquote:
pas je op met je Jihad mutsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
muil dicht, Emmerhoutse pauper
Angelslo>Emmerhout, dat jeh et even weetquote:
Emmerhoutquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Angelslo>Emmerhout, dat jeh et even weet
Is die derde foto bij Covent Garden?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:27 schreef Elvanera het volgende:
In London!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En in Antwerpen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik je zo in het totale plaatje zie ben je lang lang lang zo mooi niet dan dat ik verwacht had, afgaand van je vorige fotos natuurlijk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:27 schreef Elvanera het volgende:
In London!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En in Antwerpen!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:27 schreef Doemskie het volgende:
[..]
Als ik je zo in het totale plaatje zie ben je lang lang lang zo mooi niet dan dat ik verwacht had, afgaand van je vorige fotos natuurlijk!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:27 schreef Doemskie het volgende:
[..]
Als ik je zo in het totale plaatje zie ben je lang lang lang zo mooi niet dan dat ik verwacht had, afgaand van je vorige fotos natuurlijk!
Komt omdat ze alles fotosoeptquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:27 schreef Doemskie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |