Wie bedoel je hiermee dan ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef BonJovi het volgende:
Wat een tering beleid hier, kom alleen in dit sub forum, voor breezer topic. Open ik een nieuw topic omdat mensen vinden dat er te veel Zweedse in het breezer topic zitten, word het gesloten. Sorry hoor het kan echt niet, ik open een topic omdat beide partij het beter vinden. Word het gesloten saaw wat een klote beleid sorry hoor.
Wat een kankernaab ben jijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef BonJovi het volgende:
Wat een tering beleid hier, kom alleen in dit sub forum, voor breezer topic. Open ik een nieuw topic omdat mensen vinden dat er te veel Zweedse in het breezer topic zitten, word het gesloten. Sorry hoor het kan echt niet, ik open een topic omdat beide partij het beter vinden. Word het gesloten saaw wat een klote beleid sorry hoor.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:24 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat een kankernaab ben jij
Straks krijgen we nog een breezertopic voor mensen met een kniekousfetish
Bij je moeder.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:04 schreef KopieerMachine het volgende:
hey waar is dark angelotus?
Kom jij het me geven dan ?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:32 schreef KopieerMachine het volgende:
Nounou... laten we even verder gaan met FB.
dit schiet niet op hé?
p.s. bravebart krijg aids.
Ok. Mooi baggertopicje dan maarquote:Op zondag 27 mei 2007 22:36 schreef yvonne het volgende:
Oy! kap es met dat gezeik hier?!
Ga gewoon topics openen en je moeder vervelen met je gepuber
En ook geen gebaggerquote:
Grapje, teringquote:
quote:
Je hebt een fantopicquote:Op zondag 27 mei 2007 22:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, kom eens met z'n allen uit die zwakzinnige slowchats en open eens wat leuke topics?!
SC is hier DE PUB SC [2015]: Pokeren en Foute films en Muziek _O_quote:
Als er de vraag naar eens, maar ik ga hier niet praten man, wat een laag niveau hier.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:24 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat een kankernaab ben jij
Straks krijgen we nog een breezertopic voor mensen met een kniekousfetish
Nope, jullie maken er zelf hier een troep van, zelf opruimen dus en normaal tegen elkaar proberen te doenquote:Op zondag 27 mei 2007 22:52 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik vind dit niet kunnen. Yvonne wil je alle off-topic reacties op deze pagina verwijderen? (incluus deze, that is.)
En verder misselijk gedrag bestraffen?
Groetjes,
KM
Tering, ga eens buitenspelen jijquote:Op zondag 27 mei 2007 22:52 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik vind dit niet kunnen. Yvonne wil je alle off-topic reacties op deze pagina verwijderen? (incluus deze, that is.)
En verder misselijk gedrag bestraffen?
Groetjes,
KM
Hup, vort, ik heb een topic geopend, ga posten, hup hupquote:
Al gedaanquote:Op zondag 27 mei 2007 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hup, vort, ik heb een topic geopend, ga posten, hup hup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |