hahah ja z'n afpers-zakenrelaties!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
Jaap hoopt wat "zakenrelaties" te mogen uitnodigen voor zijn halfjaar feest over 3 weken maar weet net of dat mag.
Hij bedoelt die dame achter de kassa bij de Mac Donaldsquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
Jaap hoopt wat "zakenrelaties" te mogen uitnodigen voor zijn halfjaar feest over 3 weken maar weet net of dat mag.
ja de opportunistquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:39 schreef De_Moester het volgende:
[..]
hahah ja z'n afpers-zakenrelaties!
Ik werk bij een warenhuis dus ik kon vanmiddag brutchampagne meekrijgenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
heb je de nootjes erbij? toeter, vlaggetjes?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk snel.
Ze doen allemaal of het ze geen hoef kan roesten maar ondertussen.![]()
Jaaaaaaaaaaaaa.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:
Lieke op de 2de plaats???
kloptquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:43 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die plasma boy is toch Jens Timmermans?
wie zijn de brian stemmers eigenlijk?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:42 schreef StephanL het volgende:
Brian 15 procent.
hoe reageren ze?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:44 schreef nueffeniet het volgende:
lol wat een afgunst
ja para.nl.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:44 schreef agter het volgende:
[..]
wie zijn de brian stemmers eigenlijk?
hebben zij ook een forum?
2 keer zoveel als de andere 'dames' bij elkaar. En terecht!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:
Lieke, 18% !!!!
Wat nou aan en uit knop.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:44 schreef riri het volgende:
wat een looser die natasia
Zo mooi deze tegenstrijdige zin, zo heerst het ook in het huis... Goed gezien Borgaquote:
Veel te hoogquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:45 schreef FdW het volgende:
Ik eis een hertelling in aanwezigheid van een notaris . 18% voor Lieke is veel te laag. Diefstal![]()
![]()
![]()
dat had ik al vanaf dag 3quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:45 schreef riri het volgende:
de kijker raakt steeds minder gecharmeerd van U....Natasia
Die spoort niet, omdat de kijker minder gecharmeerd is van haar moet de tv maar helemaal uit? De ander miljonairs doen niet meer mee?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
Natasia vroeg zich af wat dat toch was met die "aan en uit knop" van de kijkers....
Nee joh, dan was ze veeeeeeeeel hoger uitgekomen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef agter het volgende:
Alleen amanda's familie en haar exen hebben op haar gestemd, denk ik.
Idd... volledig terecht, maar ze zullen wel nooit willen erkennen dat ze er zelf deels schuldig aan zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
2 keer zoveel als de andere 'dames' bij elkaar. En terecht!![]()
Ja hallo, dan gaat me hele PC uitquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
Natasia vroeg zich af wat dat toch was met die "aan en uit knop" van de kijkers....
eruggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg maar heel mooi!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:44 schreef nueffeniet het volgende:
lol wat een afgunst
Aanrandincident was pas gisteren op de televisie. Vind het ergens jammer dat ze het niet hebben laten zien.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:45 schreef droomkoningin het volgende:
ik had toch lieke hoger en brian en jaap lager ingeschat
Het was heul niet op tvquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgende keer zullen ze denk ik nog verder zakken aangezien het incident gisteren pas op tv was..denk ik.
Ik ook. Vooral Brian lager, en Lieke hoger. Bij hem 10% eraf, bij haar 10% erbij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:45 schreef droomkoningin het volgende:
ik had toch lieke hoger en brian en jaap lager ingeschat
toch denk ik dat ie met al zn plannetjes huub snel van zn troon stoot NOT!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef Soury het volgende:
Dennis lekker vet in zijn kuif gescheten... Ik hou d'r van![]()
1 Huub 44% 440cpquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Veel te hoog
Lieke moet lekker naar huis gaan
Veelste veel, al was het maar om dat drammerige gejammer van dat mens.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:45 schreef FdW het volgende:
Ik eis een hertelling in aanwezigheid van een notaris . 18% voor Lieke is veel te laag. Diefstal![]()
![]()
![]()
Ze denkt echt dat de dgk Natasia is. Ze vergeet gewoon dat er meerdere mensen in dat huis zitten.quote:
Ik eis een volumeregeling op de streams alleen voor Natasia!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat nou aan en uit knop.![]()
Zat er op jou maar zo'n knop.![]()
ik heb het spelletje helemaal doorquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zo mooi deze tegenstrijdige zin, zo heerst het ook in het huis... Goed gezien Borga
Ik zie dat je het heb gecorrigeerd, maar ehm... waar is Natasia?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
Huub: 44%
Lieke: 18%
Brian: 15%
Jaap: 11%
Dennix en Amanda : 3%
Nada:2%
Daar was helemaal niets van te zien!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgende keer zullen ze denk ik nog verder zakken aangezien het incident gisteren pas op tv was..denk ik.
In de douche deze keerquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:48 schreef Leandra het volgende:
Huub: ga je nu een uitbarsting in de tuin doen Jaap?
Yeah, het was wel pijnlijk duidelijk dat hij voor de kijkers een verkeerde overstap heeft gemaakt!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Mooie uitslag. Ik denk dat Dennis en Nadia de hardste klap hebben gekregen, maar ook Jaap zal zich zorgen maken.
Daar hebben ze toch geen fuck van laten zien (in ieder geval veel te weinig en zwaar geregiseerd)quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Shit, ik dacht dat ze al weg was.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie dat je het heb gecorrigeerd, maar ehm... waar is Natasia?![]()
Ik had haar ook graag wat hoger gezien, maar een stevige 2e plek is wat mij betreft ook prima.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:45 schreef FdW het volgende:
![]()
![]()
Als die haar woord zou nakomen lult ze aleen nog maar tegen zichzelfquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:49 schreef nueffeniet het volgende:
tas zou toch nooit meer met brian lullen
Zei de plasma boy dat?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:45 schreef riri het volgende:
de kijker raakt steeds minder gecharmeerd van U....Natasia
Huub ook gezakt toch? iets van 10% minder dan de vorige keer?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Mooie uitslag. Ik denk dat Dennis en Nadia de hardste klap hebben gekregen, maar ook Jaap zal zich zorgen maken.
Volgens mij had die 4% want ze komt 10 CP's tekort om haar kinderen te bellenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie dat je het heb gecorrigeerd, maar ehm... waar is Natasia?![]()
Kunnen we een para momentje verwachten zo?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
En Huub geeft Natasia gewoon de nodige 10 CP's en Brian is kwaad
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
En Huub geeft Natasia gewoon de nodige 10 CP's en Brian is kwaad
heeft NIKS met dat te maken , het heeft met achter te maken volgens Jaap en niet met de bewoners.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:50 schreef riri het volgende:
ja jaap...jezelf verloochenen....je weet precies hoe dat werkt...je had beter moeten weten
Het ging erom dat het lijstje van BQ niet klopte. Het ene deel werd gecorrigeerd omdat het mijne erboven stond, maar heel freudiaans vergat ze toen nog Natasiaquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij had die 4% want ze komt 10 CP's tekort om haar kinderen te bellen
Hij zou gek zijn. Dan weet hij zeker dat hij geen kans maakt op de hoofdprijs.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:50 schreef Visual het volgende:
heel makkelijk op te lossen hoor ga weer terug na oude jaap met huub
Die heeft ze niet meer nodig. Overmorgen is ze thuis.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij had die 4% want ze komt 10 CP's tekort om haar kinderen te bellen
Het lijkt er wel op ja , volgens hem hebben zei afspraken geschend en hij kant altijd nog Nova bellen zegt hij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap boos op de redactie?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:50 schreef robert2006 het volgende:
huub begrijp ik wel, maar lieke,....
wat zien mensen toch in lieke.
het enige wat ik in haar zie is een opportunistisch kreng die vroeger ook veel te veel anabole heeft gebruikt. ze is wel wat minder scheel gaan kijken op 1of ander manier
Yeah, hij zei al iets over dat hij een narcist was inderdaad. Tuurlijk ligt het niet aan hem.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:51 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
heeft NIKS met dat te maken , het heeft met achter te maken volgens Jaap en niet met de bewoners.
18 procent of zoiets?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:51 schreef Sporti het volgende:
Hoeveel %had Jaap de laatste keer?
Ik doe het niet vaak, maar mag ik jou hartelijk bedanken voor al die keren dat je voor mijquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze denkt echt dat de dgk Natasia is. Ze vergeet gewoon dat er meerdere mensen in dat huis zitten.
Dan had ik de aanleiding even gemist... maar Natasia vergeten kun je niemand kwalijk nemenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ging erom dat het lijstje van BQ niet klopte. Het ene deel werd gecorrigeerd omdat het mijne erboven stond, maar heel freudiaans vergat ze toen nog Natasia![]()
hij kan pact sluiten tot laatste 4 want die andere moet dan wel samen werken met jaapquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij zou gek zijn. Dan weet hij zeker dat hij geen kans maakt op de hoofdprijs.
Lieke heeft een hoop medelijden stemmen gekregen na die aanrandtoestand en publiciteit, verbaasd me niksquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:50 schreef robert2006 het volgende:
huub begrijp ik wel, maar lieke,....
wat zien mensen toch in lieke.
het enige wat ik in haar zie is een opportunistisch kreng die vroeger ook veel te veel anabole heeft gebruikt. ze is wel wat minder scheel gaan kijken op 1of ander manier
Nee hoor. 45% is het hoogste wat hij ooit heeft gehaald (met minder miljonairs in het huis dan nu).quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:50 schreef agter het volgende:
[..]
Huub ook gezakt toch? iets van 10% minder dan de vorige keer?
Ben jij stiekem buiten geweest??quote:
Nee hoor. Lieke is gewoon een hele sterke persoonlijkheid en misschien wel de sterkste daar in de villa.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:53 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Lieke heeft een hoop medelijden stemmen gekregen na die aanrandtoestand en publiciteit, verbaasd me niks![]()
Tuurlijk mag jij dat!! Kost me klauwen vol met geld maar ja..quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik doe het niet vaak, maar mag ik jou hartelijk bedanken voor al die keren dat je voor mij
hebt ge-sms't?
![]()
en meteen maar op de BBQ met dat mens?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die heeft ze niet meer nodig. Overmorgen is ze thuis.![]()
ik kan me herinneren dat Jaap Huub vast hield bij de aanranding van Lieke.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:53 schreef Leandra het volgende:
Jaap is blij dat hij met zijn "EmoJaap character" toch nog 11% haalt... zegt hij.
okay!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. 45% is het hoogste wat hij ooit heeft gehaald (met minder miljonairs in het huis dan nu).
Nu had hij met 8 mensen maar 1% minder.
Dus dat!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Lieke is gewoon een hele sterke persoonlijkheid en misschien wel de sterkste daar in de villa.
Of je haar nou mag of niet, dat kun je toch moeilijk gaan ontkennen.
al je goed kijk zie je 5x para..........................en 1 die het niet snapt!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:53 schreef nueffeniet het volgende:
popo interreseert ze allemaal geen reet,,wel leuk dat iedereen er nu over praat
tot op zekere hoogte klopt dat ook, als lieke zich zou aansluiten bj brian, nats etc, zou ze meteen procenten moeten inleverenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
Dennis denkt dat de enige manier om popi te worden is aansluiten bij Huub.
Fout!! Stelling nemen tegen de anderen maakt je ook popi.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij dat!! Huub en Lieke zijn blij met je.![]()
![]()
en 'echte' terror ook!@quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
Dennis denkt dat de enige manier om popi te worden is aansluiten bij Huub.
Fout!! Stelling nemen tegen de anderen maakt je ook popi.
Het zit ze echt enorm dwars, maar ze moeten wel doen alsof het ze niets doet. Dat is een soort van overlevingsmechanisme. Zodra ze laten merken dat het ze veel doet, zijn ze in feite verloren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:53 schreef nueffeniet het volgende:
popo interreseert ze allemaal geen reet,,wel leuk dat iedereen er nu over praat
omdat nog maar net in de uitzending geweest is volgende maand heeft jaap veel minder stemmen of hij moet weer veranderenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:55 schreef agter het volgende:
[..]
ik kan me herinneren dat Jaap Huub vast hield bij de aanranding van Lieke.
Vind 11% nog heel veel.
dat dusquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zit ze echt enorm dwars, maar ze moeten wel doen alsof het ze niets doet. Dat is een soort van overlevingsmechanisme. Zodra ze laten merken dat het ze veel doet, zijn ze in feite verloren.
Zet de boel maar klaar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en meteen maar op de BBQ met dat mens?![]()
Gezien al het "leed" dat haar is overkomen, al die acties in het land, vind ik eigenlijk wel dat ze er maar karig afkomt. Je zou toch wel iets meer verwachten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Hou jij het maar lekker bij die lieve Amanda![]()
Wat ik dus zeg: stelling nemen TEGEN de andere 6 levert ook punten op.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
tot op zekere hoogte klopt dat ook, als lieke zich zou aansluiten bj brian, nats etc, zou ze meteen procenten moeten inleveren
11% teveel. nou 10 dan cora en zijn vrienden in crime dan ok 1% had oke geweest!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:55 schreef agter het volgende:
[..]
Vind 11% nog heel veel.
Zonder Huub is ze niksquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Lieke is gewoon een hele sterke persoonlijkheid en misschien wel de sterkste daar in de villa.
Of je haar nou mag of niet, dat kun je toch moeilijk gaan ontkennen.
Hebben de tv kijkers dus helaas niet gezien geloof ik.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:55 schreef agter het volgende:
[..]
Vind 11% nog heel veel.
Wie?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:58 schreef mazaru het volgende:
Zou je ze moeten horen als Huub onderaan zou staan
Dus dat heeft deels met de popo te maken, hij moet zich aansluiten bij Dennix en Nadia, meedoen met Amanda en consorten, en zie het resultaat in de popo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Snap nou eens dat jaap's humeur haast niets met de pop hebben te maken , er zijn andere dingen die spelen en dat probeerde hij ons doortegeven , en hij doelde op de redactie.
klopt, ik denk ook dat een slachtoffers-rol je heel veel procenten kan opleveren, VOL bv bestaat voor een groot gedeelte uit huisvrouwen , oma's etc die hebben een zwak voor slachtoffersquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:53 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Lieke heeft een hoop medelijden stemmen gekregen na die aanrandtoestand en publiciteit, verbaasd me niks![]()
Hij houdt van kinderen en dieren, vandaar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:58 schreef agter het volgende:
ik begrijp niet waar die 15% voor brian vandaan komt.
vind dat zo hoog!
iemand een idee?
Ik denk dat heel veel stemmers uitdrukking hebben gegeven aan hun afkeuring.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
klopt, ik denk ook dat een slachtoffers-rol je heel veel procenten kan opleveren, VOL bv bestaat voor een groot gedeelte uit huisvrouwen , oma's etc die hebben een zwak voor slachtoffers
Grote achterban en meer fans dan je denkt altijd stabiel rond de 15% master!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:58 schreef agter het volgende:
ik begrijp niet waar die 15% voor brian vandaan komt.
vind dat zo hoog!
iemand een idee?
Ik bestrijd dat. Als Jaap fan besteed ik 0,0 euro aan smsjes. De Huub fans zijn blind, of hij nu wel of geen actie voert, wel of niet leuk is, whatever, ze besteden tientallen euro's aan smsjes. Als Huub snel zijn pak aantrekt dan horen we hier dat het grappig is, als een andere het doet, dan horen we dat er geen aandacht besteed wordt aan het aankleden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:57 schreef SiRojK het volgende:
Ze snappen er bij BANDD ook niets van.. De popo is en blijft een beetje een rare stemming, maar toch geeft het een beetje aan of jij een interessant persoon bent voor de televisie.. Nu kun je daar omheen lullen dat het niets zeggend is, maar je zit toch IN de gouden kooi.. Toch laat jij slechte kanten van jezelf zien die mensen blijkbaar erg vervelend van je vinden en vinden dus dat je geen leuke televisie maakt... Daarbij laat de popo dus ook een beetje zien wie nog het meest realiteitsbesef heeft en het meest normale gedrag vertoond
Ja, ze lullen zo enorm dom. Ze roepen altijd dat Huub zo hoog staat enkel en alleen door de streamers. Ze vergeten dat de streamers juist de mensen zijn die een heel goed beeld hebben van alles wat in de villa gebeurt. Als je dan 44% scoort dan heb je echt wel het een en ander goed gedaanquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:58 schreef SiRojK het volgende:
Huh, nu zijn het 'de vaste streamers' ... Net waren het nog de mensen die in de uitzendingen toch alleen de meest extreme dingen zagen
Pleur eens een keer op met je huisvrouwen en oma's gegeneraliseerquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
klopt, ik denk ook dat een slachtoffers-rol je heel veel procenten kan opleveren, VOL bv bestaat voor een groot gedeelte uit huisvrouwen , oma's etc die hebben een zwak voor slachtoffers
Hihihihi auw.... lekker scherp!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
Nee Natasia... die mensen van die fora gaan ook nergens over, maar zo lang je in die fucking kutvilla zit bepalen ze wel hoeveel CP's jij moet lenen om je kindjes te bellen
Lieke was toch zeker ook slachtoffer van die aanranding van 15 juli, ik vind niet echt dat ze zelf in die rol is gekropen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik bestrijd dat. Als Jaap fan besteed ik 0,0 euro aan smsjes. De Huub fans zijn blind, of hij nu wel of geen actie voert, wel of niet leuk is, whatever, ze besteden tientallen euro's aan smsjes. Als Huub snel zijn pak aantrekt dan horen we hier dat het grappig is, als een andere het doet, dan horen we dat er geen aandacht besteed wordt aan het aankleden.
Dat zijn dezelfde fans die Dimitri hebben bedreigd en daarom wil hij niet meer komen, toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik bestrijd dat. Als Jaap fan besteed ik 0,0 euro aan smsjes. De Huub fans zijn blind, of hij nu wel of geen actie voert, wel of niet leuk is, whatever, ze besteden tientallen euro's aan smsjes. Als Huub snel zijn pak aantrekt dan horen we hier dat het grappig is, als een andere het doet, dan horen we dat er geen aandacht besteed wordt aan het aankleden.
Heb jij dat zelf verzonnen???quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ze besteden tientallen euro's aan smsjes.
Nou, vertel dan maar wat Huub gedaan heeft na het vertrek van Eric. Geef maar eens rijtje met leuke spraakmakende dingen. Ik kan ze niet verzinnen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ze lullen zo enorm dom. Ze roepen altijd dat Huub zo hoog staat enkel en alleen door de streamers. Ze vergeten dat de streamers juist de mensen zijn die een heel goed beeld hebben van alles wat in de villa gebeurt. Als je dan 44% scoort dan heb je echt wel het een en ander goed gedaanOp tv kan het nog een vertekend beeld zijn, maar op de streams niet.
Ik weet niet of dat het is, hij zei namelijk ook: ik kan altijd nog Nova bellen , dus dan heeft hij ook echt nieuws.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus dat heeft deels met de popo te maken, hij moet zich aansluiten bij Dennix en Nadia, meedoen met Amanda en consorten, en zie het resultaat in de popo.
Moeders zullen in elk geval NIET voor Natasja stemmen........quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:01 schreef mazaru het volgende:
Moeders zullen niet SMS'en volgens Natasja, die hebben het veel te druk![]()
oke 3 dan.............of dacht je NIX NADA TAS BBBBBBBBBBBRRRRR meerquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:01 schreef Disana het volgende:
Zonder de 6 - 2 zou Lieke niet op 2 staan.
Brian ziet dat goed.
gefeliciteerd DGK fan met de zege van Dennixquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef dgk_fan het volgende:
Zo !! DRIE (3) PROCENT VOOR EEN EERSTE POPO !! Ik vind het
heel netjes voor iemand die net een paar weken binnen is,
en zich op moet warmen als een diesellocomotief.
*champagne opentrek*
GEFELICITEERD DENNIS !!!
![]()
Die jankt nu, ze vinden me niet leuk, boehoehoehoe.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:01 schreef Sporti het volgende:
Heeft Nadia zich verstopt?
ben jij stoned???quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef pullup het volgende:
Brian zit wel reeel te praten over de poll![]()
Mooi wel; Brian heeft het beter begrepen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
Amanada denkt niet dat het 6-2 gebeuren niet belangrijk was voor de PoPo.![]()
Fans? Familiequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef mazaru het volgende:
Ze zitten alle streamers af te zeiken, leuk voor die paar fans die ze nog hebben
En vergeet niet te melden dat de kinderen ook altijd erg om Bwian moeten lachenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij houdt van kinderen en dieren, vandaar.![]()
Ik weet niet wie wie aan het bedreigen is geweest. De meeste acties komen volgens mij weg bij Nowlive en Vol. Triest is het wel dat zij, die geweld will bestrijden, zelf overgaan tot dat soort acties.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde fans die Dimitri hebben bedreigd en daarom wil hij niet meer komen, toch?
En ook bedankt namens Dennix, je bent een loser volgens hemquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
gefeliciteerd DGK fan met de zege van Dennix
klopt, maar ze heeft wel gebruik gemaakt van die situatie, is ook alleen maar slim.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lieke was toch zeker ook slachtoffer van die aanranding van 15 juli, ik vind niet echt dat ze zelf in die rol is gekropen.
Dat is een recatie die je krijgt als iemand door het publiek leuk wordt gevonden. Veel mensen vonden hem dus al leuk en ja... dan kun je opeens veel meer maken dan anderen. Maar dat is dus pas zo NADAT ze je al heel leuk vonden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denniks is de morele winnaar van de top 1.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
gefeliciteerd DGK fan met de zege van Dennix
Yeah, ze moet gewoon wat vaker aan haar haar zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
Nadia is volgens Dennis oprechter dan Lieke en Natasia gooit het op de korte aanwezigheid van Nadia en denkt dat ze volgende keer hoger scoort...
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:03 schreef wolferl het volgende:
[..]
Die jankt nu, ze vinden me niet leuk, boehoehoehoe.
Ik wil oooooooooooooooooooooooook meer populariteit hebben.
Afgelopen nieuwjaar heb ik zo'n fles brut champagne gekregen op mijn werk, ik vond het niet te zuipen. Veel te bitter.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik werk bij een warenhuis dus ik kon vanmiddag brutchampagne meekrijgen
tegen 30% kortingStaat klaar tezamen met wat franse kaasjes (die zou DennisDude
ook heel lekker vinden) dus laat het feest maar beginnen...........
leuk he.of vindt jij dat het geen HOS is wat ze allemaal hebben nou echt wel!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:03 schreef SiRojK het volgende:
Nu gebruikt Huub ineens de term 'HOS-mensen'.. Dat is pas kansloos, zo zielig doen over een grapje en hem dan zelf gebruiken
Gelukkig vinden de streamers dat niet. En die kunnen alles van Nadia zien, dus hebben een vrij goed beeld van haar. Misschien zou Dennis zich een moeten gaan afvragen waarom ze zo laag staat. Zal ze dan toch dingen doen die hij niet weet maar die alles behalve leuk zijn?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:04 schreef mootie het volgende:
Dennis vindt nadia zooooooveel authentieker en echter en blbalbalba dan Lieke.
Ookquote:
nou, in zeker zin zit daar wel wat in want ook zonder dat 6 - 2 gebeuren zouden Huub en Lieke wel bovenaan staanquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
Vergeet de vaders niet!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:01 schreef STAP01 het volgende:
Hoeveel moeders zijn er vanavond aanwezig?????????????????????
Brian - Huub is Haat - Liefde.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt dat het in het voordeel is van Huub dat hij de waarheid spreekt en zijn fouten toegeeft.
Wat is er aan de hand met Brian?![]()
LOL.. typisch Amanda. Maar het is ook een meisje die je eigenlijk volkomen moet negeren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian vindt Huub op zich wel eerlijk... Amanda absoluut niet.
Brian wil een voorbeeld.
Amanda: Huub zegt wel eens iets en dan loopt hij weg...
Ik denk het ook niet, zoveel verschil met vorige zie ik niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
Stiekem had ze gehoopt veel hoger te staan denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:06 schreef ericahysterica het volgende:
dat gezicht van nada tijdens het voorlezen van de poll ........geweldig
laat me raden: hamsterbekquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:06 schreef ericahysterica het volgende:
dat gezicht van nada tijdens het voorlezen van de poll ........geweldig
Vandaag misschien juist eens geen pammetje gehad? Hij is erg helder.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt dat het in het voordeel is van Huub dat hij de waarheid spreekt en zijn fouten toegeeft.
Wat is er aan de hand met Brian?![]()
Moet je geen superman posticon gebruiken ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |