Veelste veel, al was het maar om dat drammerige gejammer van dat mens.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:45 schreef FdW het volgende:
Ik eis een hertelling in aanwezigheid van een notaris . 18% voor Lieke is veel te laag. Diefstal![]()
![]()
![]()
Ze denkt echt dat de dgk Natasia is. Ze vergeet gewoon dat er meerdere mensen in dat huis zitten.quote:
Ik eis een volumeregeling op de streams alleen voor Natasia!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat nou aan en uit knop.![]()
Zat er op jou maar zo'n knop.![]()
ik heb het spelletje helemaal doorquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zo mooi deze tegenstrijdige zin, zo heerst het ook in het huis... Goed gezien Borga
Ik zie dat je het heb gecorrigeerd, maar ehm... waar is Natasia?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
Huub: 44%
Lieke: 18%
Brian: 15%
Jaap: 11%
Dennix en Amanda : 3%
Nada:2%
Daar was helemaal niets van te zien!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgende keer zullen ze denk ik nog verder zakken aangezien het incident gisteren pas op tv was..denk ik.
In de douche deze keerquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:48 schreef Leandra het volgende:
Huub: ga je nu een uitbarsting in de tuin doen Jaap?
Yeah, het was wel pijnlijk duidelijk dat hij voor de kijkers een verkeerde overstap heeft gemaakt!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Mooie uitslag. Ik denk dat Dennis en Nadia de hardste klap hebben gekregen, maar ook Jaap zal zich zorgen maken.
Daar hebben ze toch geen fuck van laten zien (in ieder geval veel te weinig en zwaar geregiseerd)quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgende keer zullen ze denk ik nog verder zakken aangezien het incident gisteren pas op tv was..denk ik.
Shit, ik dacht dat ze al weg was.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie dat je het heb gecorrigeerd, maar ehm... waar is Natasia?![]()
Ik had haar ook graag wat hoger gezien, maar een stevige 2e plek is wat mij betreft ook prima.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:45 schreef FdW het volgende:
Ik eis een hertelling in aanwezigheid van een notaris . 18% voor Lieke is veel te laag. Diefstal![]()
![]()
![]()
Als die haar woord zou nakomen lult ze aleen nog maar tegen zichzelfquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:49 schreef nueffeniet het volgende:
tas zou toch nooit meer met brian lullen
Zei de plasma boy dat?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:45 schreef riri het volgende:
de kijker raakt steeds minder gecharmeerd van U....Natasia
Huub ook gezakt toch? iets van 10% minder dan de vorige keer?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Mooie uitslag. Ik denk dat Dennis en Nadia de hardste klap hebben gekregen, maar ook Jaap zal zich zorgen maken.
Volgens mij had die 4% want ze komt 10 CP's tekort om haar kinderen te bellenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie dat je het heb gecorrigeerd, maar ehm... waar is Natasia?![]()
Kunnen we een para momentje verwachten zo?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
En Huub geeft Natasia gewoon de nodige 10 CP's en Brian is kwaad
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
En Huub geeft Natasia gewoon de nodige 10 CP's en Brian is kwaad
heeft NIKS met dat te maken , het heeft met achter te maken volgens Jaap en niet met de bewoners.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:50 schreef riri het volgende:
ja jaap...jezelf verloochenen....je weet precies hoe dat werkt...je had beter moeten weten
Het ging erom dat het lijstje van BQ niet klopte. Het ene deel werd gecorrigeerd omdat het mijne erboven stond, maar heel freudiaans vergat ze toen nog Natasiaquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij had die 4% want ze komt 10 CP's tekort om haar kinderen te bellen
Hij zou gek zijn. Dan weet hij zeker dat hij geen kans maakt op de hoofdprijs.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:50 schreef Visual het volgende:
heel makkelijk op te lossen hoor ga weer terug na oude jaap met huub
Die heeft ze niet meer nodig. Overmorgen is ze thuis.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij had die 4% want ze komt 10 CP's tekort om haar kinderen te bellen
Het lijkt er wel op ja , volgens hem hebben zei afspraken geschend en hij kant altijd nog Nova bellen zegt hij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap boos op de redactie?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:50 schreef robert2006 het volgende:
huub begrijp ik wel, maar lieke,....
wat zien mensen toch in lieke.
het enige wat ik in haar zie is een opportunistisch kreng die vroeger ook veel te veel anabole heeft gebruikt. ze is wel wat minder scheel gaan kijken op 1of ander manier
Yeah, hij zei al iets over dat hij een narcist was inderdaad. Tuurlijk ligt het niet aan hem.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:51 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
heeft NIKS met dat te maken , het heeft met achter te maken volgens Jaap en niet met de bewoners.
18 procent of zoiets?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:51 schreef Sporti het volgende:
Hoeveel %had Jaap de laatste keer?
Ik doe het niet vaak, maar mag ik jou hartelijk bedanken voor al die keren dat je voor mijquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze denkt echt dat de dgk Natasia is. Ze vergeet gewoon dat er meerdere mensen in dat huis zitten.
Dan had ik de aanleiding even gemist... maar Natasia vergeten kun je niemand kwalijk nemenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ging erom dat het lijstje van BQ niet klopte. Het ene deel werd gecorrigeerd omdat het mijne erboven stond, maar heel freudiaans vergat ze toen nog Natasia![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |