Wat nou aan en uit knop.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:44 schreef riri het volgende:
wat een looser die natasia
Zo mooi deze tegenstrijdige zin, zo heerst het ook in het huis... Goed gezien Borgaquote:
Veel te hoogquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:45 schreef FdW het volgende:
Ik eis een hertelling in aanwezigheid van een notaris . 18% voor Lieke is veel te laag. Diefstal![]()
![]()
![]()
dat had ik al vanaf dag 3quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:45 schreef riri het volgende:
de kijker raakt steeds minder gecharmeerd van U....Natasia
Die spoort niet, omdat de kijker minder gecharmeerd is van haar moet de tv maar helemaal uit? De ander miljonairs doen niet meer mee?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
Natasia vroeg zich af wat dat toch was met die "aan en uit knop" van de kijkers....
Nee joh, dan was ze veeeeeeeeel hoger uitgekomen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef agter het volgende:
Alleen amanda's familie en haar exen hebben op haar gestemd, denk ik.
Idd... volledig terecht, maar ze zullen wel nooit willen erkennen dat ze er zelf deels schuldig aan zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
2 keer zoveel als de andere 'dames' bij elkaar. En terecht!![]()
Ja hallo, dan gaat me hele PC uitquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
Natasia vroeg zich af wat dat toch was met die "aan en uit knop" van de kijkers....
eruggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg maar heel mooi!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:44 schreef nueffeniet het volgende:
lol wat een afgunst
Aanrandincident was pas gisteren op de televisie. Vind het ergens jammer dat ze het niet hebben laten zien.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:45 schreef droomkoningin het volgende:
ik had toch lieke hoger en brian en jaap lager ingeschat
Het was heul niet op tvquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgende keer zullen ze denk ik nog verder zakken aangezien het incident gisteren pas op tv was..denk ik.
Ik ook. Vooral Brian lager, en Lieke hoger. Bij hem 10% eraf, bij haar 10% erbij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:45 schreef droomkoningin het volgende:
ik had toch lieke hoger en brian en jaap lager ingeschat
toch denk ik dat ie met al zn plannetjes huub snel van zn troon stoot NOT!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef Soury het volgende:
Dennis lekker vet in zijn kuif gescheten... Ik hou d'r van![]()
1 Huub 44% 440cpquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Veel te hoog
Lieke moet lekker naar huis gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |