quote:
Niet echt doen, hé, kinders!quote:
A mother's lament!quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:09 schreef SNArky het volgende:
A mother was washing her baby one night;
The youngest of ten and a delicate mite.
The mother was poor and the baby was thin;
'Twas naught but a skeleton covered with skin.
The mother turned 'round for a soap off the rack.
She was only a moment but when she turned back
Her baby had gone, and in anguish she cried,
"Oh, where has my baby gone?" The angels replied:
Oh, your baby has gone down the plug hole.
Oh, your baby has gone down the plug.
The poor little thing was so skinny and thin,
He should have been washed in a jug, in a jug.
Your baby is perfectly happy;
He won't need a bath anymore.
He's a-muckin' about with the angels above,
Not lost but gone before.
ARG!quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet echt doen, hé, kinders!
[afbeelding]
RIP
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[afbeelding]
RIP
![]()
Google...quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waar haal je dit soort plaatjes toch vandaan?![]()
* Svyatagor voorzichtig zijn LP sust.
Stekveequote:Op woensdag 25 juli 2007 16:31 schreef TeleluvR het volgende:
Trouwens, beter dan die guitarchick van Dean:
[afbeelding]
Rock on!
Whoppa, tele in je versterker... die gitaar overleeft het wel, maar je speakers waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:35 schreef Sloggi het volgende:
Townshend kan 't toch geen ruk schelen, hij heeft toch geld zat en speelt Fender.
Waar zijn al die knopjes op zo'n Gibson allemaal voor?
Ouchquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Whoppa, tele in je versterker... die gitaar overleeft het wel, maar je speakers waarschijnlijk niet
[afbeelding]
Hell yeah!quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ouch.
Townshend speelt trouwens ook Gibson lees ik net.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:44 schreef Sloggi het volgende:
Lelijk ding vind ik het. Zo'n Les Paul vind ik veel mooier.
Die inleg vind ik echt jammer...quote:
Ook mooi. Jammer dat 't een nepfender isquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die inleg vind ik echt jammer...
Deze is dan veel beter! (grote kop is sowieso stoerder!)
[afbeelding]
Ik ga hier niet weer de discussie voeren over de kwaliteit van JV/SQ squiers...quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ook mooi. Jammer dat 't een nepfender is.
Squier is een sub-merk, meestal Aziatische makelarij... De Fenders die gemaakt zijn in Amerikaquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:10 schreef Sloggi het volgende:
Ik zou niet weten of Fender beter is dan Squier. Maar een Fender is geen Squier, net als een Epiphone geen Gibson is.
Ja, maar waar ik het over had, was een JV/SQ squier... wel eens eentje geprobeerd? Doe je je USA voor weg, zonder meer!quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:14 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Squier is een sub-merk, meestal Aziatische makelarij... De Fenders die gemaakt zijn in Amerika
zijn ook erg verschillend van hun Aziatische broeders... Dat merk je in de winkel meteen heel goed
aan de prijs, maar als je ze gaat bespelen weet je ook waarom... Hout typen en elementen zijn
anders, en het scheelt ook ofdat t ordinair fabriekswerk is of niet...
JV is Japanese Vintage (gegoogeld)? Leg het verschil eens uit?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar waar ik het over had, was een JV/SQ squier... wel eens eentje geprobeerd? Doe je je USA voor weg, zonder meer!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:52 schreef Dribbel_ het volgende:
té zwart![]()
eindelijk lukken me die pinch harmonics goed![]()
En nu snap ik niet waarom het me eerst nooit lukte
net als barré akkoorden een tijd terug
Nou ik dacht eerst dat een barré akkoord onmogelijk was om te pakkenquote:
idd. als je pinch harmonics wilt leren moet je gewoon veel zakk wylde flimpjes kijken!quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou ik dacht eerst dat een barré akkoord onmogelijk was om te pakkenEn nu denk ik
Waarom was dat in godsnaam zo moeilijk
En zelfde met die klote harmonics![]()
Bij mij hielp het vooral om te oefenenquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
idd. als je pinch harmonics wilt leren moet je gewoon veel zakk wylde flimpjes kijken!
ha klopt! er is zelfs laatst nog 500 euro op mijn gitaar geboden door iemand!quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar waar ik het over had, was een JV/SQ squier... wel eens eentje geprobeerd? Doe je je USA voor weg, zonder meer!
http://www.squierjv.info/quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
JV is Japanese Vintage (gegoogeld)? Leg het verschil eens uit?
Altijd! Kostda?quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:21 schreef TenWords het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qTX3CaTWbkM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
precies dat he, patsen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:13 schreef Witchfynder het volgende:
En wat ga je er dan mee doen, patser?.
Die hebben ze bij hun ook, gewoon dubbel nek bassenquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan wil ik een übersize bass en gaan we samen heerschen. Yeah!.
Niet, want jij maakt geen metalquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:48 schreef VaderJacob het volgende:
Gast, heerschen met een bas in het gitaristentopic is mijn ding![]()
yeah right, buy into the hype.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
NEE!quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[afbeelding]
RIP
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:20 schreef Cynic het volgende:
Eigenlijk is het met gitaren dus net als met wijn, je hebt goede en mindere jaren.
Alleen hou ik niet zo van wijn, maar wel van gitaren.
ik heb alleen wat meer haarquote:
Daar is niet veel voor nodig...quote:
quote:ik heb alleen wat meer wel haar
Daar ga je al de mist in...quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:46 schreef MooiHoofd het volgende:
ik heb geen zin in om spul te kopen om het schoon te maken
Wat mij betreft moet het zelfs...quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:04 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
idd. een hobby mag geld kosten...
Oké vooruit, omdat je niet aartslui en gierig blijkt te zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:15 schreef MooiHoofd het volgende:
ik heb wel geld, alleen moet ik dan naar de muziekwinkel rijden
Toch is het mijn ding want ik was hier eerderquote:
maar waarom dan niet samen heerschen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:28 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Toch is het mijn ding want ik was hier eerder![]()
Met iemand die metal speelt ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar waarom dan niet samen heerschen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Maidenfan op 26-07-2007 15:00:46 ]
Omdat je d'r geen http:// voor hebt gezet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:54 schreef Maidenfan het volgende:
Heb hiernet eventjes iets opgenomen (niks fancy ofzo)...
Laat maar weten of 't een beetje fatsoenlijk is of niet
users.skynet.be/sky53785/Pride.mp3 (moet 't kopieren om een of andere reden...)
Beetje vreemd dat je voor een ftp-server http moet zetten héquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Omdat je d'r geen http:// voor hebt gezet.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:54 schreef Maidenfan het volgende:
Heb hiernet eventjes iets opgenomen (niks fancy ofzo)...
Laat maar weten of 't een beetje fatsoenlijk is of nietDat is van U2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4 online: micro_nl
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:01 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat je voor een ftp-server http moet zetten hé![]()
Commentaar graag!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
benk te lam voor om te gaan vechten...quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met iemand die metal speelt ?probeer je hier m'n bassist te vervuilen ?
he ?
wou je vechten ofozo ?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:03 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Commentaar graag!Ja leuk, U2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Metal is voor mensen die te lui zijn om 2 kleuren was te draaienquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:04 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
benk te lam voor om te gaan vechten...
maarrum, metal is gewoon gaver (vind ik)
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:07 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Metal is voor mensen die te lui zijn om 2 kleuren was te draaien![]()
quote:
ware het niet dat ik ook andere kleur shirts heb dan zwartquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:07 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Metal is voor mensen die te lui zijn om 2 kleuren was te draaien![]()
Wacht maar tot je gewassen hebt...quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:12 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ware het niet dat ik ook andere kleur shirts heb dan zwart
Waarschijlijk merk je dat pas als je ze gewassen hebtquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:12 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ware het niet dat ik ook andere kleur shirts heb dan zwart
HC?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:07 schreef Maidenfan het volgende:
Whatever, ik pleur 't wel op HC ofzo
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:07 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Metal is voor mensen die te lui zijn om 2 kleuren was te draaien
Help me even van de grond, wil je...quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:54 schreef Svyatagor het volgende:
Hun poep als pindakaas gebruiken.
Dan is het gewoon een kwestie van de nieuwe ff erin solderen en heb je geen last van moeilijke schema'squote:Op donderdag 26 juli 2007 16:04 schreef Obscurus het volgende:
Hoeveel werk is het om je pickups te vervangen voor een ander merk? Aangezien ik allemaal van die indrukwekende wire-schema's zie.Maar inprincipe lopen er natuurlijk al draden naar de huidige pickups, zijn die te herbruiken?
(ik wil het pickup-switching-gedeelte gewoon het zelfde laten, 2 humbuckers -> neck, beide, burg)
niks mis met mijn hand-oogcoördinatie, daarnaast, pindakaas smaakt sowieso al nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:54 schreef Svyatagor het volgende:
Metal is voor mensen die bij gebrek aan hand-oogcoördinatie hun poep als pindakaas gebruiken.
Dan toch maar over een tijdje, als ik genoeg moed heb, een DiMarzio PAF Classic (neck en bridge) humbucker gaan kopen (150 euro bij music store keulen) voorin me Ibanez Jazz gitaarquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een kwestie van de nieuwe ff erin solderen en heb je geen last van moeilijke schema's
Dus zal waarschijnlijk redelijk snel gedaan zijn lijkt me
Dat heet huid, en eventuele viezigheid van de vingers...quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:46 schreef MooiHoofd het volgende:
hé, mede gitaristen
nu het vakantie is speel ik wat meer op mijn gitaar en kweek ik dus eelt.
alleen mijn hele fretboard wordt daarvan vies, zeg maar: tegen de frets aan zit groen, bruin achtig spul waarschijnlijk van het vele spelen. weet iemand hier een tip voor om dit schoon te maken?
ik heb geen zin in om spul te kopen om het schoon te maken
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:06 schreef Sloggi het volgende:
Een of andere gek in V&A wil z'n volumepedaal kwijt voor een paar tientjes.
Nee, maar ik had m'n grapjas even aangetrokken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is je lolbroek weer terug van de stomerij ja ?
Met je versterkerknopjequote:Op donderdag 26 juli 2007 18:57 schreef Sloggi het volgende:
Hoe ga je je volume eigenlijk regelen op het podium, zonder volumepedaal?
Ja maar dat werkt niet prettig zei je twee topics terugquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met je versterkerknopjeof met je gitaarknop
Ja dat werkt gewoon ronduit kutquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja maar dat werkt niet prettig zei je twee topics terug.
Ja ik kan hem ff voor je vasthouden als je beloofd dat je hem wel kooptquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:04 schreef Sloggi het volgende:
Nou, 25 euro is natuurlijk een koopje. Maar nu heb ik er nog niks aan. Maar over een tijdje misschien wel. Maar als ik hem over een tijdje wil kopen betaal ik waarschijnlijk een stuk meer. Ik twijfel dus, aangezien ik vorige week ook al 225 euro aan een versterker heb uitgegeven.
Je wil hem wel voor 23 kopen maar niet voor 25quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:08 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb 't geld wel, daar gaat het niet om. Ik wilde net gaan sparen. En ik wilde ook al een dual footswitch kopen.
Ja ik wil ook draadloos, volgende week een week werken heb ik weer dik 200 euroquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:04 schreef Aresdreams het volgende:
maar drib, ziet er wel leuk uit, alleen wil ik eerst draadloos gaan
Pff jij hebt een half uur van m'n kostbare tijd verneuckt met je gejammerquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:38 schreef Sloggi het volgende:
Ok, maar dan betaal ik wel 6,20 minder.
Fucking goeie quotequote:Op donderdag 26 juli 2007 10:52 schreef Sloggi het volgende:
Metal wordt niet gemaakt, metal wordt geboren uit een arme boerenmeid nadat ze negen maanden eerder bruut is verkracht door Satan.
Ja precies, maar van wat ik heb gehoord is ie binnenkort echt niet op dat niveau, want onze drums zijn ook nogal snel en ingewikkeld af en toe.. maar we zullen zienquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:15 schreef Sloggi het volgende:
Ik weet niks van drummen, maar als 'ie 't eerst goed kon, kan 'ie 't over twee maanden weer net zo goed als hij genoeg oefent. Gewoon weer even opfrissen denk ik.
die sunburst LP is ook best wel tofquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:59 schreef Jorikjet het volgende:
jammer dat je maar 2 'echte' gitaren hebt, en de rest beetje pruttel(gibson gem en tele
)
Niet zo veel. Je bent even bezig, maar het werk opzich stelt niks voor hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:04 schreef Obscurus het volgende:
Hoeveel werk is het om je pickups te vervangen voor een ander merk? Aangezien ik allemaal van die indrukwekende wire-schema's zie.Maar inprincipe lopen er natuurlijk al draden naar de huidige pickups, zijn die te herbruiken?
(ik wil het pickup-switching-gedeelte gewoon het zelfde laten, 2 humbuckers -> neck, beide, burg)
Ik heb ze live gezienquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:25 schreef ibaneX het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wJlGutqFqfg![]()
![]()
![]()
...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:32 schreef Zyggie het volgende:
Na een brak daggie gitaar spelen is het mooiste wat er is.
Bier drinken??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:32 schreef Zyggie het volgende:
Na een brak daggie gitaar spelen is het mooiste wat er is.
Dacht ik ook aanquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Sta ik gewoon met 4-2 achter met poolen tegen VaderJacob
PrutserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Ja klopt, ik zal dat zsm fixxen! (staat op mijn webspace!)quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:33 schreef Neidropje het volgende:
hm is de banner van de OP stuk of ligt dat aan mij. Ohja hm ben ik verslaafd?
[afbeelding]
Klopt!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef mberg86 het volgende:
Haha, jup .88
TS-808 is geloof ik iets van ¤170,- ofzo?
[..]
Dacht ik ook aan
Of Poolen
Poolen. Daar ben ik schier onverslaanbaar in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zyggie.
Is dat een uitdagingquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:39 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Poolen. Daar ben ik schier onverslaanbaar in.
Dat is anders best een leuke seriequote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Port![]()
Ga je straks ook gilmore girls kijken ?
Ja okee maar gehad voordat het net zomer werd ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:56 schreef SNArky het volgende:
Op zich is het zomer, dude. Misschien in september weer.
Beetje lulligquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:13 schreef imported_sphinx het volgende:
Net terug van paar dagen oefenen in Nijmegen.. met drums.
blijkt dus dat die drummerdude in tijden niet heeft gedrumd, en dus een paar weken geleden weer is begonnen. En hij kon dus de nummers niet eens fatsoenlijk mee drummen. Das dus wel jammer.
We denken nu dus ook dat het em niet gaat lukken om te drummen op onze eerste gig 29 September in Nijmegen, Staddijk. ()
echt stom.. dit was dus de eerste keer oefenen met die drummert, en we hadden een nummer gehoord van zijn oude band, en dat was echt fucking goed. Dus best wel een teleurstellen nu.
Nee, maximaal 5 ofzo.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:00 schreef SNArky het volgende:
Heb je inmiddels het complete repetoir van de Kings of Convenience onder de knie?
jawel, somsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar niemand speelt hier draadloos he ?
die shenheiser voor 130 euro bij de feedback schijnt wel goed te zijn...quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik wil ook draadloos, volgende week een week werken heb ik weer dik 200 euro
Dus ik ga ook eens voor een draadloos setje kijken.
Maar weet iemand toevallig zo'n ding die gewoon goed werkt. Ik ben geen tone mierenneucker als het een klein beetje verschil is. Maar het moet natuurlijk niet te gek worden.
Ik zal je sterker vertellen: ik heb 6 jaar gespeeld en toen 5 jaar niet. Toen kwam ik bij deze band in oktober 2005. De coördinatie enzo waren in het begin echt bagger bij mij, maar na een half jaar was ik up to speed. Een jaar later was ik beter dan ik ooit was.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Beetje lullig
Gewoon net zolang martelen dat hij z'n best doet
Bij onze drummer zelfde verhaal eerst 5 gespeeld daarna half jaar niks, toen kwam die bij ons
..... mja we moeten het er maar mee doen he.....
Maar nadat hij het eenmaal weer opgepakt heeftgaat nu weer superstrak
Een ESP Viper.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:33 schreef nicoo het volgende:
Wat te kopen, epiphone sg of les paul?
Hij zal ook wel moetenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die drummer komt er vast wel weer in. Als hij genoeg momenten heeft om te oefenen de komende maand zal hij 29 september wel knallen..
Humm dat gaat geen succes worden danquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Niet zo veel. Je bent even bezig, maar het werk opzich stelt niks voor hoor![]()
En zo ingewikkeld zijn die dingen ook niet![]()
En nee, die draden kun je niet hergebruiken, want die lopen vanaf je pickups naar je potmeters en zitten dus vast aan/in je elementen
Idd. Ik heb geen problemen met mensen die nog niet geweldig kunnen spelen, want iedereen moet ergens beginnen, maar ik heb wel een probleem met mensen die er niks aan doen. Geen ontwikkeling = slecht.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hij zal ook wel moeten
Maar het is altijd erg vervelend als mensen niet/te weinig oefenen.
Je laat gewoon je bandleden in de steek dan.
De Compaq onder de gitaren.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:22 schreef Aresdreams het volgende:
stomme gitaar dan eigenlijk, kan je niets fatsoenlijk vervangen!
Mooi. Jij bent ook weer een paar euro rijkerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou sloggi je ding zit op de post dus waarschijnlijk is die morgen binnen dan
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:22 schreef Aresdreams het volgende:
internet is soms wel eens handig
en slecht voor GAS
Ik ben ook bijna alles wat ik wou verkopen binnen een dag kwijtgeraaktquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:09 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is internet toch een wonderlijke plaats... ik wilde toch ineens mijn volumepedaal verkopen? Op marktplaats is een dude die exact dat model zoekt.. Gelijk maar ff gemaild.
.
Je moet ook een mooie uitgebreide advertentie zetten met veel tekst en veel foto's dan vinden e mensen het er interessant uitzien en kopen ze veel snellerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:48 schreef Sloggi het volgende:
Ik niet. Maar mijn versterker is dan ook ultrakut
.
Dan maar geen andere pickups, ga wel voor een Ibanez S320 of S470 danquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:22 schreef Aresdreams het volgende:
stomme gitaar dan eigenlijk, kan je niets fatsoenlijk vervangen!
SG zonder twijfel, LPs zijn lompe kutgitarenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:33 schreef nicoo het volgende:
Wat te kopen, epiphone sg of les paul?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
SG zonder twijfel, LPs zijn lompe kutgitaren
Mmm, bitchslap...quote:
Ja natuurlijk, zoals je van een vent mag verwachten...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:13 schreef Aresdreams het volgende:
maar dan wel een goeie lekker harde bitch slap he? anders heb je er niets aan!
Pas op, volgens mij heeft ie een bonnenboekjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:41 schreef Aresdreams het volgende:
Svyatagor een vent noemen gaat natuurlijk ook wel weer ver![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Of andersom, dat weet ik niet...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:45 schreef Aresdreams het volgende:
ahha, bij het bonnenboekje cadeau gekregen?
Ik ben niet degene met haar top op z'n schouders.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:41 schreef Aresdreams het volgende:
Svyatagor een vent noemen gaat natuurlijk ook wel weer ver![]()
Touché!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik ben niet degene met haar top op z'n schouders.
Bij je moeder.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:31 schreef nicoo het volgende:
waar kan ik zon bonnen boekje bestellen/kopen
Of van die mensen die hun product helemaal neerhalen. Dat ze het verkopen omdat ze het LELIJK en ZWAAR KUT vinden. Denk ik ook: hallooo, met wélk doel heb je het op marktplaats gezet?!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet ook een mooie uitgebreide advertentie zetten met veel tekst en veel foto's dan vinden e mensen het er interessant uitzien en kopen ze veel sneller
beter dan
Ik verkoop m'nv ersterker bel me maar
[..]
Dacht ik ook aan
Of Poolen
Je heb gewoon geluk dat ik elke keer de zwarte erin schiet op het verkeerde momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
Tuurlijk lukt dat wel manquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:07 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Humm dat gaat geen succes worden dan![]()
Enige "toegang" tot de binnenkant van me gitaar is via de plaatsen waar me humbuckers zitten, en me viool sleutels. Nu zitten me 3-way switch, en me 4 pot meters wel in de buurt van een viool sleutel, maar echt erbij kunnen, nee dat niet...zeker niet als ik een hele zooi draden erin moet gooien.
[afbeelding]
Hoe ga ik daar bij komen zonder breek-ijzer/zaag dan? Bedoel ik heb geen intresse dat ik straks met een Jazz gitaar zit die ik alleen maar akoestisch kan gebruikenquote:
Mini how to, met plaatjes!!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:35 schreef Jorikjet het volgende:
inspiratieloos gepingel om me microfoon voor me twin uit te testen... iemand beetje ervaring hoe je het beste een mic voor een amp kunt zetten, en hoe je deze het best kunt opnemen (via een toneport mic-in). ook met hoger volume wil ik morgen ff testen, want nu kan het niet zo hard 's avonds laat.
Die potmeters kunnen er ook uitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:19 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Hoe ga ik daar bij komen zonder breek-ijzer/zaag dan? Bedoel ik heb geen intresse dat ik straks met een Jazz gitaar zit die ik alleen maar akoestisch kan gebruiken
En als ik draaden moet vervangen moet dat richting de draai-knoppen en de 3-way switch, right? Als ik me vingers door de viool sleutel steek voel ik wel de onderkant, maar daar houd het ook echt bij op dan![]()
nooit in het midden van je speaker in ieder geval, altijd een beetje aan de zijkant. En eventueel een beetje scheef zodat je wat diepte paktquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:35 schreef Jorikjet het volgende:
inspiratieloos gepingel om me microfoon voor me twin uit te testen... iemand beetje ervaring hoe je het beste een mic voor een amp kunt zetten, en hoe je deze het best kunt opnemen (via een toneport mic-in). ook met hoger volume wil ik morgen ff testen, want nu kan het niet zo hard 's avonds laat.
Ach ja, ligt er maar net aan wat voor een geluid je wilt opnemen. Je kunt zelfs je mic aan de achterkant zetten. Daarnaast heb ja natuurlijk nog de kwaliteit van de mic en de preamps die je gebruikt. Zo kunnen we natuurlijk nog wel even doorgaanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
nooit in het midden van je speaker in ieder geval, altijd een beetje aan de zijkant. En eventueel een beetje scheef zodat je wat diepte pakt
Mooi gitaartjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:49 schreef Hansch het volgende:
Beginner meldt zich!
Heb sinds woensdag een Ibanez RG320AM en een Ibanez TBX65R versterker.
nu alleen nog veel oefenen
Hoe bevalt die Toneport? Ik heb zelf een beetje nare ervaring met USB-opnameunits.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:35 schreef Jorikjet het volgende:
Succes ermeequote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:49 schreef Hansch het volgende:
Beginner meldt zich!
Heb sinds woensdag een Ibanez RG320AM en een Ibanez TBX65R versterker.
nu alleen nog veel oefenen
ja natuurlijk kan dat, maar de manier die ik noem is wel de meest gangbare en eenvoudigstequote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:35 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ach ja, ligt er maar net aan wat voor een geluid je wilt opnemen. Je kunt zelfs je mic aan de achterkant zetten. Daarnaast heb ja natuurlijk nog de kwaliteit van de mic en de preamps die je gebruikt. Zo kunnen we natuurlijk nog wel even doorgaan
ik zal nogmaals mezelf quoten van mijn stukje uit het studio apparatuur topic waar nog veel meer handige info in staat:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:35 schreef Jorikjet het volgende:
* imported_sphinx Prima klinkende demo opgenomen heeft met alleen een PC en een externe audio interface.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:04 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
ik zal nogmaals mezelf quoten van mijn stukje uit het studio apparatuur topic waar nog veel meer handige info in staat:
Ok, hier volgt een flinke post die jullie kan helpem mbt het opnemen van distorted elektrische gitaar:
<veul te lang verhaal>
groetjes,
--H-I-M--
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:55 schreef Bafnek het volgende:
Ik ben van plan een Les Paul Custom te kopen. M'n budget is max 1000 euro...
Ik heb de Epiphone gezien en die kost 600.
Mijn vraag is weet er iemand nog fatsoenlijke alternatieven van betere kwaliteit (binnen de prijsklasse 1000)?
Netjes.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:17 schreef CoiLive het volgende:
Ik heb gister eindelijk eens Ableton en EzDrummer geinstalleerd en ben eens wat gaan klooien. Een beetje kijken hoe die programma's werken (ben Logic gewend). Ik heb er denk ik wel iets grappigs uit gekregen. Ik ben extra raar gaan doen
De drummers komen uit EzDrummer, de rest is allemaal zelf ingespeeld en 'gezongen'... Zoals altijkd
Hier kun je het nummer luisteren: I Believe
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=645945
Even de tekst erbij, anders kun je het denk ik niet verstaan. Gaat over verkracht worden door aliens denk ik:
I Believe
I Believe (3x)
Everything I've seen so far
I Believe (3x)
I know their rules, I know their little plan
I know why the take me every time
I know their sex and why they break me
I know they'll come back for me once again
I Believe (3x)
I know I was, longtime in denial
I don't want this anymore
I can still feel them, deep down underwear
I know they'll come back for me once again
I'm on the floor
I can't believe that this is real
My cheeks are wet as I wake up
It's not a dream
I Believe (3x)
I Believe (3x)
I Believe (3x)
I Believe (3x)
Gisteravond de boel geinstalleerd. Wat een hel om alles goed te routen, maar het is gelukt. En die drums, tja. Gewoon wat 'grooves' gepakt. Ik heb zo zwaar de tyfus aan drums programmeren.... Gewoon even lekker beukenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:19 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Netjes.
Ik hoor alleen gelijk dat het EZdrummer is, omdat ik het zelf ook gebruik![]()
En soms liggen de drums niet mooi in de maat, das wat minder.
het kan zeker zonder, probeer die andy sneap podpatches maar es. Van de andere kant, je hoort toch wel verschil......quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
* imported_sphinx Prima klinkende demo opgenomen heeft met alleen een PC en een externe audio interface.
Natuurlijk kan dat beter. Maar het kan ook zonder mics.
in Guitar Pro valt het beter te doen, drums programmeren.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:29 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Gisteravond de boel geinstalleerd. Wat een hel om alles goed te routen, maar het is gelukt. En die drums, tja. Gewoon wat 'grooves' gepakt. Ik heb zo zwaar de tyfus aan drums programmeren.... Gewoon even lekker beuken
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:04 schreef TenWords het volgende:
Weet iemand misschien waar ik ergens dichterbij dan amerika een schecter kan kopen?
Thomann.de?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:04 schreef TenWords het volgende:
Weet iemand misschien waar ik ergens dichterbij dan amerika een schecter kan kopen?
http://www.muziekhandeljoosten.nlquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:04 schreef TenWords het volgende:
Kwijl!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:04 schreef Neidropje het volgende:
iemand nog op zoek naar een Gibson les Paul Studio GEM ? (nee ik verkoop de mijne niet, mn oom binnenkort, die heeft een rode!)
Tsja, blauw!quote:
Groove Factory, Drachten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:04 schreef TenWords het volgende:
ik ook niet, bij mij gaat het er ver overheenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik ben niet degene met haar top op z'n schouders.
hey, daar kan je de 3 verschillende sets van 7-snaar van ernie ball bestellenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Groove Factory, Drachten.
www.groovefactory.nl
En Obscurus, waar ligt jou woonplaats ergens?
Ik woon tegen Rotterdam aanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Groove Factory, Drachten.
www.groovefactory.nl
En Obscurus, waar ligt jou woonplaats ergens?
Ah postrockerig, daar houd ik wel van. Probleem voor mij is dat je liedje meer dynamiek moet krijgen in klanken en er een opbouw naar verschillende werkelijke hoogtepunten in moeten zitten om mij werkelijk te boeien; het blijft soms wat teveel gepingel. Dat is slechts opbouwende kritiek natuurlijk, want je zet wel zeker iets neer.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:46 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Gozers, ik heb weer wat gepingel opgenomen. Er staat een link naar het mp3tje in m'n signatuur. Laat me horen wat jullie ervan vinden!
turbonegerquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:37 schreef VaderJacob het volgende:
Happy Tom blijft toch de geilste gitaarchick![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Er zijn inderdaad genoeg stukken te vinden op internet met allemaal tips en tricks en uitleg, ga zo maar door. Er zijn alleen twee regels die ik vaak mis: "Als jij tevreden bent met het resultaat, dan is het goed" en "Het gaat voornamelijk om de muziek!". Ik heb hier genoeg bootlegs liggen van 40 jaar oud (veel oude bob dylan, rolling stones etc.), maar deze vind ik geweldig klinken. Natuurlijk zijn ze technisch gezien compleet kut opgenomen, maar dat heb je vaak met bootlegs. Maar omdat de muziek geweldig is maakt de kwaliteit al veel minder uit.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:04 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
ik zal nogmaals mezelf quoten van mijn stukje uit het studio apparatuur topic waar nog veel meer handige info in staat:
*Knip!*
Hopelijk heb ik jullie wat meer inzicht gegeven in deze vorm van opnemen en leidt dit bij jullie allemaal tot betere resultaten.
groetjes,
--H-I-M--
Dan ligt Leiden daar ook in de buurt toch? Moet daar "binnenkort" toch nog eens heen om een gitaar te halen bij VaderJacob, dus kan best eens langs komen om te kijken voor je. En als het te doen is wil ik ze er ook wel voor je inzetten dan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:02 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Ik woon tegen Rotterdam aan(echt letterlijk dus
)
quote:
Relaxquote:Op zondag 29 juli 2007 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dan ligt Leiden daar ook in de buurt toch? Moet daar "binnenkort" toch nog eens heen om een gitaar te halen bij VaderJacob, dus kan best eens langs komen om te kijken voor je. En als het te doen is wil ik ze er ook wel voor je inzetten dan.
~45 km en 35min rijden (volgens map24)quote:Op zondag 29 juli 2007 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dan ligt Leiden daar ook in de buurt toch? Moet daar "binnenkort" toch nog eens heen om een gitaar te halen bij VaderJacob, dus kan best eens langs komen om te kijken voor je. En als het te doen is wil ik ze er ook wel voor je inzetten dan.
Dat spul is altijd makkelijk, heb het zelf ook [Electronica opleidingquote:Op zondag 29 juli 2007 13:22 schreef Obscurus het volgende:
[..]
~45 km en 35min rijden (volgens map24)
Pickups heb ik nog niet besteld of wat dan ook, wou eerst weten dat het mogelijk is
bekabelling en dergelijke heb ik ook niet, weet niet eens wat ik daarvoor moet nemen(soldeerbout, kniptang, punttang, schroevendraaiers enzo heb ik wel allemaal)
Thx for the offer![]()
Schiedam, pal naast rotterdam dusquote:Op zondag 29 juli 2007 14:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat spul is altijd makkelijk, heb het zelf ook [Electronica opleiding]
Maar kan dan altijd langs rijden om te kijken of het mogelijk is, kan je daarna wel besluiten wat je doet
En VaderJacob, niet echt in Leiden zelf hoor, maar daar woon je toch vlakbij? Was jou woonplaats vergeten
quote:Op zondag 29 juli 2007 16:57 schreef Jorikjet het volgende:
volgende topic titel; spoel je LTD door de plee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |