die sunburst LP is ook best wel tofquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:59 schreef Jorikjet het volgende:
jammer dat je maar 2 'echte' gitaren hebt, en de rest beetje pruttel(gibson gem en tele
)
Niet zo veel. Je bent even bezig, maar het werk opzich stelt niks voor hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:04 schreef Obscurus het volgende:
Hoeveel werk is het om je pickups te vervangen voor een ander merk? Aangezien ik allemaal van die indrukwekende wire-schema's zie.Maar inprincipe lopen er natuurlijk al draden naar de huidige pickups, zijn die te herbruiken?
(ik wil het pickup-switching-gedeelte gewoon het zelfde laten, 2 humbuckers -> neck, beide, burg)
Ik heb ze live gezienquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:25 schreef ibaneX het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wJlGutqFqfg![]()
![]()
![]()
...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:32 schreef Zyggie het volgende:
Na een brak daggie gitaar spelen is het mooiste wat er is.
Bier drinken??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:32 schreef Zyggie het volgende:
Na een brak daggie gitaar spelen is het mooiste wat er is.
Dacht ik ook aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Sta ik gewoon met 4-2 achter met poolen tegen VaderJacob
PrutserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Ja klopt, ik zal dat zsm fixxen! (staat op mijn webspace!)quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:33 schreef Neidropje het volgende:
hm is de banner van de OP stuk of ligt dat aan mij. Ohja hm ben ik verslaafd?
[afbeelding]
Klopt!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef mberg86 het volgende:
Haha, jup .88
TS-808 is geloof ik iets van ¤170,- ofzo?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan
Of Poolen
Sta ik gewoon met 4-2 achter met poolen tegen VaderJacob
Poolen. Daar ben ik schier onverslaanbaar in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zyggie.
Is dat een uitdagingquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:39 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Poolen. Daar ben ik schier onverslaanbaar in.
Dat is anders best een leuke seriequote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Port![]()
Ga je straks ook gilmore girls kijken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |