benk te lam voor om te gaan vechten...quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met iemand die metal speelt ?probeer je hier m'n bassist te vervuilen ?
he ?
wou je vechten ofozo ?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:03 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Commentaar graag!Ja leuk, U2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Metal is voor mensen die te lui zijn om 2 kleuren was te draaienquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:04 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
benk te lam voor om te gaan vechten...
maarrum, metal is gewoon gaver (vind ik)
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:07 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Metal is voor mensen die te lui zijn om 2 kleuren was te draaien![]()
quote:
ware het niet dat ik ook andere kleur shirts heb dan zwartquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:07 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Metal is voor mensen die te lui zijn om 2 kleuren was te draaien![]()
Wacht maar tot je gewassen hebt...quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:12 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ware het niet dat ik ook andere kleur shirts heb dan zwart
Waarschijlijk merk je dat pas als je ze gewassen hebtquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:12 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ware het niet dat ik ook andere kleur shirts heb dan zwart
HC?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:07 schreef Maidenfan het volgende:
Whatever, ik pleur 't wel op HC ofzo
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:07 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Metal is voor mensen die te lui zijn om 2 kleuren was te draaien
Help me even van de grond, wil je...quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:54 schreef Svyatagor het volgende:
Hun poep als pindakaas gebruiken.
Dan is het gewoon een kwestie van de nieuwe ff erin solderen en heb je geen last van moeilijke schema'squote:Op donderdag 26 juli 2007 16:04 schreef Obscurus het volgende:
Hoeveel werk is het om je pickups te vervangen voor een ander merk? Aangezien ik allemaal van die indrukwekende wire-schema's zie.Maar inprincipe lopen er natuurlijk al draden naar de huidige pickups, zijn die te herbruiken?
(ik wil het pickup-switching-gedeelte gewoon het zelfde laten, 2 humbuckers -> neck, beide, burg)
niks mis met mijn hand-oogcoördinatie, daarnaast, pindakaas smaakt sowieso al nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:54 schreef Svyatagor het volgende:
Metal is voor mensen die bij gebrek aan hand-oogcoördinatie hun poep als pindakaas gebruiken.
Dan toch maar over een tijdje, als ik genoeg moed heb, een DiMarzio PAF Classic (neck en bridge) humbucker gaan kopen (150 euro bij music store keulen) voorin me Ibanez Jazz gitaarquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een kwestie van de nieuwe ff erin solderen en heb je geen last van moeilijke schema's
Dus zal waarschijnlijk redelijk snel gedaan zijn lijkt me
Dat heet huid, en eventuele viezigheid van de vingers...quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:46 schreef MooiHoofd het volgende:
hé, mede gitaristen
nu het vakantie is speel ik wat meer op mijn gitaar en kweek ik dus eelt.
alleen mijn hele fretboard wordt daarvan vies, zeg maar: tegen de frets aan zit groen, bruin achtig spul waarschijnlijk van het vele spelen. weet iemand hier een tip voor om dit schoon te maken?
ik heb geen zin in om spul te kopen om het schoon te maken
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:06 schreef Sloggi het volgende:
Een of andere gek in V&A wil z'n volumepedaal kwijt voor een paar tientjes.
Nee, maar ik had m'n grapjas even aangetrokken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is je lolbroek weer terug van de stomerij ja ?
Met je versterkerknopjequote:Op donderdag 26 juli 2007 18:57 schreef Sloggi het volgende:
Hoe ga je je volume eigenlijk regelen op het podium, zonder volumepedaal?
Ja maar dat werkt niet prettig zei je twee topics terugquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met je versterkerknopjeof met je gitaarknop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |