precies dat he, patsen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:13 schreef Witchfynder het volgende:
En wat ga je er dan mee doen, patser?.
Die hebben ze bij hun ook, gewoon dubbel nek bassenquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan wil ik een übersize bass en gaan we samen heerschen. Yeah!.
Niet, want jij maakt geen metalquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:48 schreef VaderJacob het volgende:
Gast, heerschen met een bas in het gitaristentopic is mijn ding![]()
yeah right, buy into the hype.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar waar ik het over had, was een JV/SQ squier... wel eens eentje geprobeerd? Doe je je USA voor weg, zonder meer!
NEE!quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet echt doen, hé, kinders!
[afbeelding]
RIP
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:20 schreef Cynic het volgende:
Eigenlijk is het met gitaren dus net als met wijn, je hebt goede en mindere jaren.
Alleen hou ik niet zo van wijn, maar wel van gitaren.
ik heb alleen wat meer haarquote:
Daar is niet veel voor nodig...quote:
quote:ik heb alleen wat meer wel haar
Daar ga je al de mist in...quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:46 schreef MooiHoofd het volgende:
ik heb geen zin in om spul te kopen om het schoon te maken
Wat mij betreft moet het zelfs...quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:04 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
idd. een hobby mag geld kosten...
Oké vooruit, omdat je niet aartslui en gierig blijkt te zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:15 schreef MooiHoofd het volgende:
ik heb wel geld, alleen moet ik dan naar de muziekwinkel rijden
Toch is het mijn ding want ik was hier eerderquote:
maar waarom dan niet samen heerschen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:28 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Toch is het mijn ding want ik was hier eerder![]()
Met iemand die metal speelt ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar waarom dan niet samen heerschen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Maidenfan op 26-07-2007 15:00:46 ]
Omdat je d'r geen http:// voor hebt gezet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:54 schreef Maidenfan het volgende:
Heb hiernet eventjes iets opgenomen (niks fancy ofzo)...
Laat maar weten of 't een beetje fatsoenlijk is of niet
users.skynet.be/sky53785/Pride.mp3 (moet 't kopieren om een of andere reden...)
Beetje vreemd dat je voor een ftp-server http moet zetten héquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Omdat je d'r geen http:// voor hebt gezet.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:54 schreef Maidenfan het volgende:
Heb hiernet eventjes iets opgenomen (niks fancy ofzo)...
Laat maar weten of 't een beetje fatsoenlijk is of nietDat is van U2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4 online: micro_nl
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:01 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat je voor een ftp-server http moet zetten hé![]()
Commentaar graag!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
benk te lam voor om te gaan vechten...quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met iemand die metal speelt ?probeer je hier m'n bassist te vervuilen ?
he ?
wou je vechten ofozo ?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:03 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Commentaar graag!Ja leuk, U2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Metal is voor mensen die te lui zijn om 2 kleuren was te draaienquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:04 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
benk te lam voor om te gaan vechten...
maarrum, metal is gewoon gaver (vind ik)
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:07 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Metal is voor mensen die te lui zijn om 2 kleuren was te draaien![]()
quote:
ware het niet dat ik ook andere kleur shirts heb dan zwartquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:07 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Metal is voor mensen die te lui zijn om 2 kleuren was te draaien![]()
Wacht maar tot je gewassen hebt...quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:12 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ware het niet dat ik ook andere kleur shirts heb dan zwart
Waarschijlijk merk je dat pas als je ze gewassen hebtquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:12 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ware het niet dat ik ook andere kleur shirts heb dan zwart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |