Dan maar geen andere pickups, ga wel voor een Ibanez S320 of S470 danquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:22 schreef Aresdreams het volgende:
stomme gitaar dan eigenlijk, kan je niets fatsoenlijk vervangen!
SG zonder twijfel, LPs zijn lompe kutgitarenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:33 schreef nicoo het volgende:
Wat te kopen, epiphone sg of les paul?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
SG zonder twijfel, LPs zijn lompe kutgitaren
Mmm, bitchslap...quote:
Ja natuurlijk, zoals je van een vent mag verwachten...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:13 schreef Aresdreams het volgende:
maar dan wel een goeie lekker harde bitch slap he? anders heb je er niets aan!
Pas op, volgens mij heeft ie een bonnenboekjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:41 schreef Aresdreams het volgende:
Svyatagor een vent noemen gaat natuurlijk ook wel weer ver![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Of andersom, dat weet ik niet...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:45 schreef Aresdreams het volgende:
ahha, bij het bonnenboekje cadeau gekregen?
Ik ben niet degene met haar top op z'n schouders.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:41 schreef Aresdreams het volgende:
Svyatagor een vent noemen gaat natuurlijk ook wel weer ver![]()
Touché!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik ben niet degene met haar top op z'n schouders.
Bij je moeder.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:31 schreef nicoo het volgende:
waar kan ik zon bonnen boekje bestellen/kopen
Of van die mensen die hun product helemaal neerhalen. Dat ze het verkopen omdat ze het LELIJK en ZWAAR KUT vinden. Denk ik ook: hallooo, met wélk doel heb je het op marktplaats gezet?!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet ook een mooie uitgebreide advertentie zetten met veel tekst en veel foto's dan vinden e mensen het er interessant uitzien en kopen ze veel sneller
beter dan
Ik verkoop m'nv ersterker bel me maar
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan
Of Poolen
Sta ik gewoon met 4-2 achter met poolen tegen VaderJacob
Je heb gewoon geluk dat ik elke keer de zwarte erin schiet op het verkeerde momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
Tuurlijk lukt dat wel manquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:07 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Humm dat gaat geen succes worden dan![]()
Enige "toegang" tot de binnenkant van me gitaar is via de plaatsen waar me humbuckers zitten, en me viool sleutels. Nu zitten me 3-way switch, en me 4 pot meters wel in de buurt van een viool sleutel, maar echt erbij kunnen, nee dat niet...zeker niet als ik een hele zooi draden erin moet gooien.
[afbeelding]
Hoe ga ik daar bij komen zonder breek-ijzer/zaag dan? Bedoel ik heb geen intresse dat ik straks met een Jazz gitaar zit die ik alleen maar akoestisch kan gebruikenquote:
Mini how to, met plaatjes!!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:35 schreef Jorikjet het volgende:
inspiratieloos gepingel om me microfoon voor me twin uit te testen... iemand beetje ervaring hoe je het beste een mic voor een amp kunt zetten, en hoe je deze het best kunt opnemen (via een toneport mic-in). ook met hoger volume wil ik morgen ff testen, want nu kan het niet zo hard 's avonds laat.
Die potmeters kunnen er ook uitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:19 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Hoe ga ik daar bij komen zonder breek-ijzer/zaag dan? Bedoel ik heb geen intresse dat ik straks met een Jazz gitaar zit die ik alleen maar akoestisch kan gebruiken
En als ik draaden moet vervangen moet dat richting de draai-knoppen en de 3-way switch, right? Als ik me vingers door de viool sleutel steek voel ik wel de onderkant, maar daar houd het ook echt bij op dan![]()
nooit in het midden van je speaker in ieder geval, altijd een beetje aan de zijkant. En eventueel een beetje scheef zodat je wat diepte paktquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:35 schreef Jorikjet het volgende:
inspiratieloos gepingel om me microfoon voor me twin uit te testen... iemand beetje ervaring hoe je het beste een mic voor een amp kunt zetten, en hoe je deze het best kunt opnemen (via een toneport mic-in). ook met hoger volume wil ik morgen ff testen, want nu kan het niet zo hard 's avonds laat.
Ach ja, ligt er maar net aan wat voor een geluid je wilt opnemen. Je kunt zelfs je mic aan de achterkant zetten. Daarnaast heb ja natuurlijk nog de kwaliteit van de mic en de preamps die je gebruikt. Zo kunnen we natuurlijk nog wel even doorgaanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
nooit in het midden van je speaker in ieder geval, altijd een beetje aan de zijkant. En eventueel een beetje scheef zodat je wat diepte pakt
Mooi gitaartjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:49 schreef Hansch het volgende:
Beginner meldt zich!
Heb sinds woensdag een Ibanez RG320AM en een Ibanez TBX65R versterker.
nu alleen nog veel oefenen
Hoe bevalt die Toneport? Ik heb zelf een beetje nare ervaring met USB-opnameunits.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:35 schreef Jorikjet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |