Maar de boeken zijn zoveel mooier dan de filmsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:44 schreef Vicky het volgende:
ik ben nu in HP3 bezig. Michel slaat 1-4 over want hij heeft de film toch al gezien zegt ie...Donderdag gaan we eindelijk naar HP5
ja ik ook en natuurlijk ook veel uitgebreider maar dat kan ik m maar niet aan zijn verstand brengen..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar de boeken zijn zoveel mooier dan de films(vind ik persoonlijk)
Welk topic?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Geen HP, ook geen nieuw huis (hoewel ik echt heel erg de kriebels krijg van dat topic) en eh werk...Tsja, het moet he.
![]()
Maar ik wil wel gewoon weer even mee-kletsen.
Geslaagd voor alle examens kreeg ik er niet meer bij in de TTquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Geen HP, ook geen nieuw huis (hoewel ik echt heel erg de kriebels krijg van dat topic) en eh werk...Tsja, het moet he.
![]()
Maar ik wil wel gewoon weer even mee-kletsen.
Ik probeer mijn ma te overtuigen om zich in de HP sfeer te storten. Ze is net begonnen aan boek 1 maar vindt er eigenlijk nog niets aan. En ze snapt nu zeker niet waarom wij er zo op ingaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja ik ook en natuurlijk ook veel uitgebreider maar dat kan ik m maar niet aan zijn verstand brengen..
Shit...quote:Door wie moet de schade zijn veroorzaakt?
De schade moet veroorzaakt zijn door een verkeersdeelnemer, schade door vandalisme wordt niet vergoed.
Tis maar een ding hč. Al moet ik degene die het gedaan heeft niet tegekomen, die zou de volle lading krijgen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:03 schreef Sugar het volgende:
Wat belachelijk asociaal en kut, jelief. Ik vind je bewonderenswaardig cool.![]()
Wat is dat?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:34 schreef bixister het volgende:
nee, 't is vast de wekelijkse PM controle.
Oeh, die party is leuk zeg!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:53 schreef Vicky het volgende:
jemig jelief, wat een K*T streek!Ik heb vandaag een prijs gewonnen op de radio
2 kaarten voor de 80's en 90's party in Amsterdam a.s. zaterdag
2 kaarten voor de streetraces in augustus
en een bbq
weet alleen nog niet of ik kan gaan.. wil jij ze eventueel hebbenquote:
Nee sorry, normaal gesproken had ik gelijk ja gezegd, maar het is nu even niet aan mij besteedt. Ik slaap nog steeds vrij vroeg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
weet alleen nog niet of ik kan gaan.. wil jij ze eventueel hebben
@Jelief! Wat *****! Maar je hoeft je verzekering niet te plunderen. Aangezien meerdere buren dit hebben, kunnen jullie van elkaar getuigen dat de vorige dag de auto's nog onbeschadigd waren. Dan kunnen jullie bij het waarborgfonds terecht. http://www.waarborgfonds.nl/quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:38 schreef Jelief het volgende:
We hebben geen idee waarmee. Afbijt ofzo? Er zijn 5 auto's op een rij zo toegetakelt, die van onsstond inhet midden. Motorkap, dak, bumper en twee deuren moeten overgespoten worden. Dat zou wel eens op total los kunnen uitdraaien. Erg leuk zo vlak voor onze 'vakantie'
Volgens mij niet, paradijsvogeltje, op die site staat ook:quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
@Jelief! Wat *****! Maar je hoeft je verzekering niet te plunderen. Aangezien meerdere buren dit hebben, kunnen jullie van elkaar getuigen dat de vorige dag de auto's nog onbeschadigd waren. Dan kunnen jullie bij het waarborgfonds terecht. http://www.waarborgfonds.nl/
Ik wens jullie een hele fijne vakantie jeliefquote:Wat is vandalisme en wordt vandalisme-schade door het Waarborgfonds vergoed?
Schade door vandalisme wordt niet door ons vergoed. Onder vandalisme verstaan wij: het leksteken van banden, aftrappen van spiegels, over de auto heenlopen. Eigenlijk alles wat met opzet door een persoon veroorzaakt is.
Als je me je friend code geeftquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:17 schreef Neuk het volgende:
Fijne vakantie Jelief.
Wie gaat er mii's uitwisselen?
Mja het gaat wel hoor, heb alleen geen ritme, door zeer wisselende diensten, regelmatig stappen na het werk of op vrije dagenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:52 schreef Belana het volgende:
hoe is het bar? ik ben er niet zo heel veel meer, dus ik zie je niet zo vaak
Mja het bijkomende nadeel is ook weer, ben zo brak met vlagen dat het ook niet leuk is soms hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:04 schreef Belana het volgende:
yeahm@x
klinkt eigenlijk best positief bar
Da's net zoiets als dat ze bij de auto van m'n broertje (die vaak toch al niet zoveel geld heeft) vuurwerk tussen z'n ruitenwissers hadden gestopt en afgestoken....voorruit kapot.quote:
Ah! Zullen we elkaar de hand schudden? Als ik had kunnen gaan werken meteen nadat ik was aangekleed, was ik nu ook al klaar geweest met 4 uur werk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:01 schreef Lois het volgende:
We waren weer zo godsallemachtig vroeg wakker vanmorgen dat het gewoon zonde is dat het hout voor Eva's nieuwe bedje pas rond 2 uur bezorgd gaat worden. Het had zowat al klaar kunnen zijn![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:06 schreef bixister het volgende:
m'n broer komt vandaag terug uit Groenland
hij is veilig geland zie ik net op teletekst![]()
Geen idee hoe ver dit is voor jullie, maar mss is dit iets: http://www.kabouterland.net/quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hebben jullie nog tips om met Kim er op uit te gaan in Drenthe?
We kunnen de auto vandaag lenen namelijk.
www.kabouterland.net ? Zit in Exloo weet niet of dat te ver is (en te laat nu misschien daardoor) maar is wel leuk voor kleinere kindjes denk ik. Wil er met Noah ook nog eens heen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kabouterland is erg leuk! En ook wonderwereld in Ter Apel.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Da's maar een klein stukje, dan hoef ik niet te slapen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:31 schreef PM-girl het volgende:
Ze is 8 maanden weggeweest BE, best lang! Hoe lang is jouw broer weggeweest Bix?
O, enne ik neem mijn kind mee in het vliegtuig![]()
Het mag, maar de spuitbus mag niet groter zijn dan 100ml inhoud (dus ook al is het er eentje van 200ml die maar half vol zit, dat mag dus niet), en het moet in een ziplock zakje van maximaal 1 liter.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:18 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben nu al bezig met het ontwerpen van een zo efficient mogelijke one-piece-luggage! En de draagdoek die meemoet sla ik wel om als sjaal ofzo, hij is toch maar bijna 5 meter lang!
Mag je eigenlijk deo meenemen, een klein flesje, of mag een spuitbus sowieso niet?
Lekker lang onder de douche met der. Weekt het al een heel stuk los. Als ze mag douchen dan bedenk ik me nuquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Het was leuk!
Ik gooi de vraag hier ook ff neer, niet iedereen zal in het dreumestopic lezen.
Kim heeft dus over haar voorhoofd een pleister. Nouja, eingenlijk zijn het 2 brede, lange stukken hansaplast. Hoe kunnen we die zo pijnloos mogelijk verwijderen? In 1 keer araf rukken lukt niet, mag ook niet. We hebben een klein stukje los gekregen, dat deed al megazeer.
Ik zat er gister nog aan te denken doe jullie die pleister van der hoofdje af wilde halenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
We hebben het vanmorgen wel geprobeerd onder de douche. Toen was het goed geweekt, maar wilde het nog niet. Het zit er nu bijna een week op.
Menicole, ze mag sinds vandaag weer douchen.
Dat gaan we uittesten! Kim ligt nu uitgeput op bed. Dus doen we het morgen, hebben we alle tijd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:58 schreef snoopy het volgende:
watje met babyolie proberen.
Leuk, maar ik zou de muziek van die pagina afhalen, is een beetje jammer voor het filmgeluid.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:29 schreef Sugar het volgende:
Oeh, ik ben weer zo trots op de site!![]()
Heb nu een pagina filmpjes toegevoegd en dat ziet er zo mooi uit.
Ik ben echt een trotse nerd aan het worden, maar het zij zo.
![]()
Ik kom dit keer niet verder dan het vliegveldquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:25 schreef Vicky het volgende:
PM, leuk dat je naar London gaat!! Wil ik ook nog wel een keertje naartoe!
uhhh ja das mider...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:13 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik kom dit keer niet verder dan het vliegveld![]()
Nee hoor, we gaan om haar op te halen, Londen zelf heb ik al vaker gezien!quote:
grappige woordspeling.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:38 schreef _Bar_ het volgende:-knip-
Heb eigenlijk maar bar weinig te melden...
Oh dat had ik niet gezien. Jammerquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij niet, paradijsvogeltje, op die site staat ook:
[..]
Ik wens jullie een hele fijne vakantie jelief
quote:Babyvoeding
Vloeibare babyvoeding in hoeveelheden boven de 100 milliliter is toegestaan in de handbagage mits men met een baby reist (bijvoorbeeld soyaproducten).
Gekookt water (om te mengen met babymelk in poedervorm) in hoeveelheden boven de 100 milliliter is echter niet toegestaan in de handbagage. Check bij de airline of de mogelijkheid bestaat om aan boord het benodigde water voor de baby te laten koken.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:36 schreef _Ingrid_ het volgende:Hebben jullie nog ideeen om ergens heen te gaan met Kim? In heel nederland kan het, ivm zomertoer.
Een dierentuin lijkt ons niet echt leuk, aangezien we al een mooie dichtbij hebben, in Emmen.
En kabouterland gaan we binnekort naartoe. Ja, ik kan googlen, maar hoor liever ervaringen van jullie. Of zit ik hier nu verkeerd en moet ik in een bepaald topic zijn?
Wel goede regiotips hoor!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:04 schreef nebelung het volgende:
Jaja baardvrouwe, ik las verkeerd, ik dacht uitstapjes in de regio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |