Maar de boeken zijn zoveel mooier dan de filmsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:44 schreef Vicky het volgende:
ik ben nu in HP3 bezig. Michel slaat 1-4 over want hij heeft de film toch al gezien zegt ie...Donderdag gaan we eindelijk naar HP5
ja ik ook en natuurlijk ook veel uitgebreider maar dat kan ik m maar niet aan zijn verstand brengen..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar de boeken zijn zoveel mooier dan de films(vind ik persoonlijk)
Welk topic?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Geen HP, ook geen nieuw huis (hoewel ik echt heel erg de kriebels krijg van dat topic) en eh werk...Tsja, het moet he.
![]()
Maar ik wil wel gewoon weer even mee-kletsen.
Geslaagd voor alle examens kreeg ik er niet meer bij in de TTquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Geen HP, ook geen nieuw huis (hoewel ik echt heel erg de kriebels krijg van dat topic) en eh werk...Tsja, het moet he.
![]()
Maar ik wil wel gewoon weer even mee-kletsen.
Ik probeer mijn ma te overtuigen om zich in de HP sfeer te storten. Ze is net begonnen aan boek 1 maar vindt er eigenlijk nog niets aan. En ze snapt nu zeker niet waarom wij er zo op ingaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja ik ook en natuurlijk ook veel uitgebreider maar dat kan ik m maar niet aan zijn verstand brengen..
Shit...quote:Door wie moet de schade zijn veroorzaakt?
De schade moet veroorzaakt zijn door een verkeersdeelnemer, schade door vandalisme wordt niet vergoed.
Tis maar een ding hč. Al moet ik degene die het gedaan heeft niet tegekomen, die zou de volle lading krijgen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:03 schreef Sugar het volgende:
Wat belachelijk asociaal en kut, jelief. Ik vind je bewonderenswaardig cool.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |