whoohoo! maar anders trek je even een blikje zin open?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:46 schreef Leinonlein het volgende:
Dat was ook niet helemaal de bedoeling zeg maar
Nummer 2 voor mij, yeah!
Eigenlijk wilde ik posten "teardrop kom je een roombroodje naar berlijn brengen?"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
Had je ook niet inspiratie nodig voor de TT ?
Ik denk dat ik morgen ook weer eerst even naar de AH rijdt om 2 roombroodjes te halenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik posten "teardrop kom je een roombroodje naar berlijn brengen?"![]()
Zeg gewoon dat hij een goeie OCR scanner moet aanschaffenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Heerlijk, krijg net een emailtje dat een gast van het hoofdkantoor voor morgenvroeg 10 uur alle documenten die ik hier heb liggen die ik in de pc moet zetten wil hebben. Dat gaat dus niet lukken he, ligt hier wel voor 2-3 dagen werk...Zo relaxed, mensen die geen idee hebben van hoeveel werk iets is en hun eigen planning maar doordrukken op het laatste moment
Ik heb Stirb Langsam 4.0 gezien! ook heel erg super goed!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
Die Hard 4.0 is te downloaden , tenminste vanavond
Super goeie film ! heb hem in de bios gezien maar wil heb zeker nog een keer op mijn plasma scherm kijken
of moet vragen aan de mensen die het voor hem invullen duidelijk schrijven en niet in griekse tekens...!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat hij een goeie OCR scanner moet aanschaffen
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb Stirb Langsam 4.0 gezien! ook heel erg super goed!
wat?quote:
was een hele goede film ja!quote:
Pirates heb ik ook nog steeds niet gezien, maar ik hoorde dat het niet echt een film is die je perse in de bios moet zien, dus ik download hem wel een keertje en dan kijk ik hem thuis wel ofzoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:21 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond deel 3 van Pirates maar een keer kijken in de bios
ik word hier zo link van!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
godverdomme, en nu emailt die gast ook nog eens niet teurg ook, klootzakken zijn dat soort mensen. En ik ben nu vrij. Dus ik email hem wel dat ik morgenvroeg om 8 uur mn email weer kijk over wat ik moet doen en dan zal kijken hoever ik kan komen.
Tot laterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik word hier zo link van!
Nou ik ga weg!ik spreek jullie morgen allemaal weer!
![]()
Ik moet nog deel 2 zien..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:21 schreef ReMcOrE het volgende:
op een newsgroupquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
Die Hard 4.0 is te downloaden , tenminste vanavond
Super goeie film ! heb hem in de bios gezien maar wil heb zeker nog een keer op mijn plasma scherm kijken
FTD staat een aankondiging voor. Vanavond of vannacht is hij klaar met uploaden. gewoon de promo dvd dus goeie kwaliteitquote:
leuke filmquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:21 schreef ReMcOrE het volgende:
Halloquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:49 schreef DaFan het volgende:
Hallo.
ben je al weer wegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:51 schreef miss-scofield het volgende:
Groetjes uit de Dominicaanse Republiek!!!
nou nee, doet de krant in frankrijk wel!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:45 schreef Houniet het volgende:
wil je er over praten
Halloquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:51 schreef miss-scofield het volgende:
Groetjes uit de Dominicaanse Republiek!!!
Vino.. toch een van mijn helden tijdens deze Tour.. Vino waarom!?!?! Net dat Kazachstan zijn Borat imago kwijt begint te raken.... (Ik hoorde dat binnen Astana er een Borat boycot was..) Doe je nog gewoon heel domquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond allemaal![]()
Ik las ook net en hoorde het net tijdens het nieuws op de radio van Vino
Dus nu is Klöden geen gevaar meer voor Rasmussen
Ik blijf het gewoon positief bekijkenDus hebben we alleen Contador nog. Zou wel een sensatie zijn als die jongen zowel de witte als de gele trui zou winnen. Maar ik hoop toch dat onze Deen 'em in Parijs nog steeds om de schouders mag dragen.
Kan de laatste etappe alleen niet zien, omdat we zondagnacht/ochtendvroeg op vakantie gaan
Morgen gaat Rasmussen weer een ritje winnenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Vino.. toch een van mijn helden tijdens deze Tour.. Vino waarom!?!?! Net dat Kazachstan zijn Borat imago kwijt begint te raken.... (Ik hoorde dat binnen Astana er een Borat boycot was..) Doe je nog gewoon heel dom![]()
Nou toen ik die ene keer in Rusland was, dacht ik leuk te zijn tegen de politie...........quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ETA, ben je wel eens dagelang gemarteld totdat je bijna dood was?
Mensen met rood haar zijn cool ja...!![]()
weet ik, maar dan kan ik je alsnog wel laten martelen? Gewoon, omdat je ouders een chinees hadden. Ik bedoel, makkelijk zat hoor, heb nog wel een paar vriendjes van Sicilie...!quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:43 schreef ETA het volgende:
[..]
Nou toen ik die ene keer in Rusland was, dacht ik leuk te zijn tegen de politie...........
staat toch eensmiley achter
Ik heb ook vrienden in Palermoquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
weet ik, maar dan kan ik je alsnog wel laten martelen? Gewoon, omdat je ouders een chinees hadden. Ik bedoel, makkelijk zat hoor, heb nog wel een paar vriendjes van Sicilie...!![]()
ik had diewel gezien maar ik dacht, ik begin een nieuw onderwerp...!
![]()
ik moet al vanavond 8 uur een email sturen... nog steeds zit ik op fok rond te vliegeren...!quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:01 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik heb ook vrienden in Palermo![]()
leven als stagair is hard........... nog 1 hoofdstuk te gaaaaan..... maar kan me absoluut niet concentreren....1 zinnetje geschreven en ik ben weer afgeleid..........................
Wat valt er dan te klagen over Berlijn?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nou goed, alle actieve topic zijn weer doorgelezen. Eigenlijk heb ik zin om een KLB topic te openen over Berlijn maar denk dat ik dat maar niet doe. Al die topics daar lopen toch uit op hoe zo snel mogelijk de ts bashen...!![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wat valt er dan te klagen over Berlijn?
Goeiemorgen allemaal, ETA wat een zorgen maar een leven zonder drop en roombroodjes is best zwaar!
Wat! echt waarom zou ik niet in een touristisch gebied werken? als mijn bedrijf nou een locatie met aanzien wil hebben? dan nemen ze niet 1 of ander achteraf gebouw aan de spree...!quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:51 schreef Leinonlein het volgende:
Moet je maar niet in een touristische kern gaan werken hoor, eigen schuld
En je moet wel op de stoep fietsen in Berlijn anders word je dood gereden door snelle bakken
En zwervers... tsja...
kut... nu dus...!quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ow en ik heb nog een klacht, en dat is dat mn Ipod binnen nu en 10 minuten uitvalt omdat de batterij dan leeg is...!
een kater? nee man waren maar twee cocktails gister!quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:56 schreef Leinonlein het volgende:
Haha Kuno heb je een kater ofzo man?
Als ik op de stoep fiets moeten die mensen maar niet zo in de weg gaan lopen, of een fatsoenlijk fietspad is natuurlijk ook geen overbodige luxe.
En tsja, had je maar een geluidskaart in je computertje moeten hebben hoor!
Ohja, de Spree is mooi
kun jij je PC meenemen in de S-bahn? om sochtends lekker wakker te worden met je eigen muziek in plaats dat van je buurman dan wel buurvrouw?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:05 schreef Leinonlein het volgende:
Duidelijk dus, geen vrouwen voor mij
Nou ik luister lekker muziek via mijn computertje, en die accu gaat nooooooooooooooooit leeg. Ipod is sowieso een overrated product...
Mijn Ipod accu houdt het lekker nog steeds 10-15 uur uit!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:19 schreef Leinonlein het volgende:
PC voor op het werk, Ipod in het OV (dat uurtje houdt die brakke accu nog wel uit). Beetje beterinplannen Kuno!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:40 schreef Leinonlein het volgende:
Vergeef me dat ik even bezig was met nuttigere zaken (zoals dronken foto´s kijken van malle feestjes op internet, zie PM!). Huhuhu, aiii.
gelukkig... ik voelde me al zo eenzaam...!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen Kuno![]()
Nee, ik ben niet dood, zover ik weet
ik ben vandaag vrijquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gelukkig... ik voelde me al zo eenzaam...!![]()
Mooi op tijd om in te pakken!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben vandaag vrijDus ik zou hier de hele dag kunnen blijven, maar ik ga denk ik nog ff het huis stofzuigen, want vanavond komen mijn ouders weer thuis van hun vakantie en daarna nog ff inpakken,zodat ik zondagvroeg zelf op vakantie kan gaan
we hebben hier geen wilde feesten gehoudenquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mooi op tijd om in te pakken!![]()
Maar ja, snel schoonmaken dan! of heb je er geen tering boel van gemaakt?ik ga binnenkort ook maar eens mn kamer enzo schoonmaken, aangezien het er al weer bijna opzit...!
![]()
quote:edit: gezien! ik laat het nog even wachten tot er minimaal 2 mensen (zonder mezelf) hebben gestemd...!
Ja... Nu weet ik nog steeds niet wat ik ga eten...quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb ff gestemdgoedemiddag voor u allen
zal vandaag wel veel over Vino en z'n doping gaan, verslag begint zo, maar ik hoop dat het de dag wordt waarop Rasmussen zijn gele trui behoudt en eventueel zijn positie voor Parijs versterkt![]()
ff wachten op meer stemmenquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja... Nu weet ik nog steeds niet wat ik ga eten...
Goedemiddag Luctorquote:
ik ben ook Tour aan het kijkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nu ff hapje eten en Tour kijken.en gelijk ff de was ophangen
En zijn er al spannende dingen gebeurd?quote:
groepje vooruit, bijna 9 minuten, maar geen klassementsrenners of echt goede klimmers, dus de voorsprong slinkt wel bij de 1e beklimming (gelijk buitencategoriequote:Op woensdag 25 juli 2007 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zijn er al spannende dingen gebeurd?
Is de Tour al begonnen.. nou ja.. de Tour wacht op niemandquote:
had ik toch goed gestemdquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nou ik ben maar naar de Mc gegaan, vanavond even eten bij die thai!
quote:
mijn broertje werkt bij de Mac van Hengelo-Zuid in de keuken, dus die kan me precies vertellen wat er allemaal op een broodje zit... als je zeker wilt zijn van een warm broodje (dat nog klaargemaakt en nagebracht moet worden) i.p.v. de kans op een verlebbert ding dat er al een tijdje ligt, moet je ff wat veranderen aan je bestellingquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
was weer lekker, ik kreeg een verse Big Mac, dan vind ik ze het lekkerst. Niet zo'n verlebbert broodje enzo..!
en natuurlijk al echte nederlander een tweede keer ingeschonken!
ik heb dat inderdaad ook wel eens in Nederland gedaan, maar omdat nou in Berlijn te doen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn broertje werkt bij de Mac van Hengelo-Zuid in de keuken, dus die kan me precies vertellen wat er allemaal op een broodje zit... als je zeker wilt zijn van een warm broodje (dat nog klaargemaakt en nagebracht moet worden) i.p.v. de kans op een verlebbert ding dat er al een tijdje ligt, moet je ff wat veranderen aan je bestellingzoals een Quarter Pounder zonder uit, het zijn maar 3 of 4 lullige stukjes, maar als je zonder uit besteld, wordt er speciaal een QP voor jou gemaakt, is hij lekker warm, vers van de grill en er zit een stickertje op het doosje met 'speciaal voor u bereidt'
dat is dus de truuk bij de Mac
![]()
Feest hier met me mee!quote:
Haha, herkenbaar. De énkele keer dat ik bij de Mac kom besel ik altijd zonder kaas (of, kun je dat überhaupt kaas noemen?) en dan is het beter te eten inderdaadquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn broertje werkt bij de Mac van Hengelo-Zuid in de keuken, dus die kan me precies vertellen wat er allemaal op een broodje zit... als je zeker wilt zijn van een warm broodje (dat nog klaargemaakt en nagebracht moet worden) i.p.v. de kans op een verlebbert ding dat er al een tijdje ligt, moet je ff wat veranderen aan je bestellingzoals een Quarter Pounder zonder uit, het zijn maar 3 of 4 lullige stukjes, maar als je zonder uit besteld, wordt er speciaal een QP voor jou gemaakt, is hij lekker warm, vers van de grill en er zit een stickertje op het doosje met 'speciaal voor u bereidt'
dat is dus de truuk bij de Mac
![]()
dat is geen kaas! dat is cheddar cheese...!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. De énkele keer dat ik bij de Mac kom besel ik altijd zonder kaas (of, kun je dat überhaupt kaas noemen?) en dan is het beter te eten inderdaad(maar ik ben dan altijd bang dat ze me vervelend vinden omdat ik weer iet bijzonders wil en dat ze dan op mijn brood gaan spugen ofzo..)
dat doen ze nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. De énkele keer dat ik bij de Mac kom besel ik altijd zonder kaas (of, kun je dat überhaupt kaas noemen?) en dan is het beter te eten inderdaad(maar ik ben dan altijd bang dat ze me vervelend vinden omdat ik weer iet bijzonders wil en dat ze dan op mijn brood gaan spugen ofzo..)
zou ik wel doen...!quote:
-1 voor slechte garpquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zou ik wel doen...!maar dan alleen op het bakje met een post it, sorry het doosje zat al dicht, ik had graag op de hamburger willen spugen...!
![]()
nou nou... geef je me nu al min kuddo's?quote:
dat kan heul niet op FOK!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou nou... geef je me nu al min kuddo's?![]()
ow, dat is welquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
godverdomme, lekker is dat! breekt daar net een stuk van mn tand af! en ik ben pas over 2 week in Nederland...!
frontpage kan ik ook niet opkomen...!quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ow, dat is wel
nog meer mensen die de smilies niet kunnen zien, en die niet op de frontpage kunnen??
Ik kom ook niet in mijn messagebox... Oja, de smilies mis ik nu ook haha!quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog meer mensen die de smilies niet kunnen zien, en die niet op de frontpage kunnen??
leinonlein, we kunnen niet meer daten, ik ben sinds een half uur de lelijkste stagiair ter wereld met mn afgebroken tand...!quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik kom ook niet in mijn messagebox... Oja, de smilies mis ik nu ook haha!
Er schijnt ergens in Berlijn een restaurant te zijn wat pikkedonker is, en daar werken blinde mensen, misschien is dat een idee?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
leinonlein, we kunnen niet meer daten, ik ben sinds een half uur de lelijkste stagiair ter wereld met mn afgebroken tand...!
![]()
mmm weet ik niet hoor...!quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Er schijnt ergens in Berlijn een restaurant te zijn wat pikkedonker is, en daar werken blinde mensen, misschien is dat een idee?
zei ik tochquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:05 schreef Leinonlein het volgende:
Oja, de smilies mis ik nu ook haha!
ik heb nog wel alle smilies!quote:
ik kan ze wel aanklikken, zie de code wel in een quote, maar de plaatjes zelf zie ik nietquote:
Je weet het he, in de lengte snijden...quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm weet ik niet hoor...!ik ben namelijk echt heul leijk geworden..:!
ik heb al geregeld dat iemand een slaapzak komt brengen! ik ga niet meer naar buiten...!
waar zit dat restaurant dan?!dat lijkt me nog wel tof om heen te gaan!
![]()
Tada! Zullen we daar een keer heen?quote:Restaurant Dunkel - Gormanstrasse 14 - U-Bahn Rosenthalerplatz - 030 24342500
"Dit is werkelijk een restaurant wat je niet mag missen. Je ondergaat een ongelooflijke ervaring. Het restaurant wordt geleid door blinden. Bij de binnenkomst bestel je je menu en de wijn, en wacht tot je afgehaald word. De 'serveerster' haalt je af en vraagt: Leg je handen op mijn schouder en loop mij achterna. Je komt in een restaurant waar je werkelijk niets ziet, geen kaars geen streepje licht! Na een onmogelijke tocht brengt zij je naar een tafeltje en schuift de stoel aan. Je ziet geen bord geen bestek, niets alles is zwart, alles gaat op de tast. Je begrijpt werkelijk niet dat deze blinden alles kunnen plaatsen, en alles weten te vinden. Ze serveert het eten ongemerkt, en ruimt ongemerkt ook af. Je moet zelf de wijn in schenken en je eten weten te vinden. Je prikt regelmatig mis, je smaakpupillen gaan optimaal werken. Er is voor ons een nieuwe wereld open gegaan, en veel respect voor deze blinden! Wel even van te voren reserveren.
ik druk hoe dan ook niet op crtl f5...quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kan ze wel aanklikken, zie de code wel in een quote, maar de plaatjes zelf zie ik nietfotoboek doet bij mij inderdaad ook niet
quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:22 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ben snel vandaag!
[..]
Tada! Zullen we daar een keer heen?(hoef je je oko geen zorgen te maken om je tand
)
nu doet de FP het weer, en de smilies ookquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik druk hoe dan ook niet op crtl f5...
bij mij ook!quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu doet de FP het weer, en de smilies ook
quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:43 schreef ReMcOrE het volgende:
fotoboek ook weer, kan iedereen gezellig weer in de mijne komen lurken
moet je geen water drinkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
godverkut wat doet waterdrinken pijn als je tand openligt... alsof je zout op een open wond gooit...!
ja maar dan kan ik dus niets meer...!quote:
hmmm... dat is dan wel erg balenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Op deze manier kan ik niet eens bierdrinken...!
daaaaaaaaagquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nou goed, ik heb er genoeg van, ik ga naar huis!
Ik spreek jullie allemaal vanavond of morgen weer!
DOOOEEI!![]()
doei!quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:29 schreef DaFan het volgende:
Je kan het ook anders lezen, dan vraag je je af hoe in godsnaam Tour de France als aanslag eruitziet
tja waarom denk je dat ik gisteren nauwelijks heb gepostquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
godverdomme ETA... Moet je dan alles verpesten met die kut aanslagen van je?
Lichte aanslag ETA Tour de France
Ik kan alleen geen goed verhaal ervoor schrijven...quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:11 schreef ETA het volgende:
hey, doet et weerhopelijk blijft forum et doen voor de rest van de dag
rellen is leuk
wees creatief man!!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik kan alleen geen goed verhaal ervoor schrijven...
nog 9! dagen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:31 schreef ETA het volgende:
[..]
wees creatief man!!!!!
blegh, kutopdracht.......... weer plaatjes zoeken, maar kan absoluut niks vinde...... ben moe, presentatie ging niet erg goed.....internet thuis doet het niet..... kan niet ff een helpdesk bellen ofzo....
21,3 werkdagen nog...........
Ik klik niet!quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:34 schreef ETA het volgende:
iedereen die dit leest gaat komende uur tijd niet hard werken!!!!!!!!
http://dribibu.xs4all.nl/download26-10-titleA-10.html
Dilbert archief
Moin Moin!quote:
Niet sleeeecht, nu hopen dat het een beetje zo blijft he!quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Moin Moin!Lekker weertje vandaag he?
Heb je nog wel een eindgesprek met hem dan? aangezien morgen je laatste dagje is?quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Niet sleeeecht, nu hopen dat het een beetje zo blijft he!
Oh mijn chef haalt mijn bloed onder mn nagels vandaan, voor alle projecten waar ik aan heb gewerkt neemt hij niet eens de moeite het even te bespreken met mij, zegt ie "ja is goed hoor, steffi, kijk jij even na voor spelfouten enzo" JA HOND! Ik vraag het toch aan jou?![]()
Ik ga vanavond een lekker biertje kopen een bakje noodles bij de locale thai en lekker niets doen in het gras voor de dom. En steek mn middelvinger op naar mn stage...!quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:21 schreef Leinonlein het volgende:
Nou ja eindgesprek, ik denk het niet. Hij heeft Leonardo Formulieren ingevuld, die bestaat o.a. uit een beoordelingsformulier dus dat was het wel denk ik. Moet eigenlijk ook nog een beoordeling afgeven voor school maar dan moeten ze die formulieren maar niet steeds in het Nederlands geven... Ja zo vermoeiend wordt het nu dat we zo gebruikt worden als stagiair, heb er geen zin meer in
Doe maar lekker negatief!quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:29 schreef Leinonlein het volgende:
Ik wil niet al te negatief doen, maar ik word wel erg moe van die "oh het is máár een stagiaire" attitude hier haha. Ik ga vanavond pannenkoeken bakken voor Sörenhoop dat ik het nog kan haha.
een grote dikke neger piemel?quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Leinonlein weet je wat ik nu in mijn mond heb ?
Neequote:Op donderdag 26 juli 2007 10:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een grote dikke neger piemel?![]()
ben ik wel in de buurt?quote:
Een roombroodje !!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:38 schreef Leinonlein het volgende:
Ik denk dat ik het al weet maar ik zeg het niet anders krijg ik er ook zin in!
Evans is een beter tijdrijder dan Contador, zover ik weet.. Ik had het Rasmussen en de Rabo gegund.. en ik had het nog steeds niet geloven... maar het zij zo..quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:16 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kon het gewoon niet geloven gisteravond laat, Rasmussen uit de Tour, ontslagen bij de Rabobank![]()
maar goed, ik geef ze groot gelijk, gewoon volgens de regels handelen, krijg je daar ook geen gezeik over achteraf!!
maar wel leuk voor die Contador, die wint dan (waarschijnlijk) de Tour ff, terwijl hij er gewoon dik uitgefietst was door Rasmussen gisteren
Dat moet wel..quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:18 schreef ETA het volgende:
ben wel benieuwd waarom rasmussen heeft gelogen..... daar moet een juicy verhaal achter zitten!!
Ja ik ook, ik volg niks van de tour maar hier ruik ik een pikante story!quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:18 schreef ETA het volgende:
ben wel benieuwd waarom rasmussen heeft gelogen..... daar moet een juicy verhaal achter zitten!!
me 2quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:18 schreef ETA het volgende:
de gele trui in Parijs voor de Rabobank, ik had het zo ook zo gegung, maar goed, het is dus niet andersquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Evans is een beter tijdrijder dan Contador, zover ik weet.. Ik had het Rasmussen en de Rabo gegund.. en ik had het nog steeds niet geloven... maar het zij zo..
Vandaag je nieuwe auto!quote:
jaaa, vanmiddag op 15.00 ga ik hem ophalenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Vandaag je nieuwe auto!ben je al zenuwachtig?
![]()
![]()
godverdomme wat een kut banners zitten er nu onder het forumquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:24 schreef ETA het volgende:
ik heb geen auto
na wel 5 geschikte plaatjes gevonden te hebben vandaag zegt een collega:"Goh, je bent niet erg productief vandaag he?"
neee, maar ik kan normaal gesproken zeer goed faken dat ik hard aan het werk ben, maar was vandaag te moe om zelfs te faken..................quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
godverdomme wat een kut banners zitten er nu onder het forum
Maar ben je normaal wel productief dan?
wat niet lezen dat je altijd faked? laat je aanstaande vriendin dat maar niet horen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:33 schreef ETA het volgende:
[..]
neee, maar ik kan normaal gesproken zeer goed faken dat ik hard aan het werk ben, maar was vandaag te moe om zelfs te faken..................
hmmm.... laat ze maar dit niet lezen.
ja, ik zag ze ook alquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
godverdomme wat een kut banners zitten er nu onder het forum
die zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat niet lezen dat je altijd faked? laat je aanstaande vriendin dat maar niet horen!
+1 voor goede garpquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat niet lezen dat je altijd faked? laat je aanstaande vriendin dat maar niet horen!
quote:
Hoe is dat nou eigenlijk afgelopen met dat meisje waarmee je eerst naar de bios zou gaan en daarna naar een nachtmarkt?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:13 schreef ETA het volgende:
[..]
die zag ik niet aankomennaja, iig doet mijn internet thuis het weer
![]()
daarom! sta ik weer op 0 nu!quote:
uitzending begint pas om 14.35, maar ga niet kijken, de lol is er nu helemaal af... en ik moet natuurlijk ook m'n auto ophalenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarom! sta ik weer op 0 nu!
Hoe staat het met de tour?![]()
jij bent geen echte ramptourist he?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
uitzending begint pas om 14.35, maar ga niet kijken, de lol is er nu helemaal af... en ik moet natuurlijk ook m'n auto ophalen![]()
![]()
Rabo ging door doacht ik!quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaal
Tour de FranceRabobank
dag prijzengeld
Ik snap niet waarom Rabo niet tot na de Tour wacht, dan hadden ze tenminste nog kunnen cashen en ik neem aan dat Rabo nu ook uit de Tour gestapt is. Aangezien het voor de overige renners helemaal niets te halen meer is.
de overige Rabobank renners fietsen gewoon de rest van de Tour nogquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaal
Tour de FranceRabobank
dag prijzengeld
Ik snap niet waarom Rabo niet tot na de Tour wacht, dan hadden ze tenminste nog kunnen cashen en ik neem aan dat Rabo nu ook uit de Tour gestapt is. Aangezien het voor de overige renners helemaal niets te halen meer is.
Rasmussen zou na de Tour zijn contractbespreking hebben... Ik vind het echt kut voor Boogerd, Menchov en Dekker die 2 weken lang als superknechten hebben geredenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaal
Tour de FranceRabobank
dag prijzengeld
yep, inderdaadquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rasmussen zou na de Tour zijn contractbespreking hebben... Ik vind het echt kut voor Boogerd, Menchov en Dekker die 2 weken lang als superknechten hebben gereden
me 2quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:37 schreef PieterBas het volgende:
Normaal zou ik op dit moment te Tour te kijken.. maar voor mij hoeft het even niet meer hoor..
het lijkt me toch vrij makkelijk te controleren waar hij wanneer was. Ik neem aan dat ook Rasmussen een visum voor Mexico nodig heeft en ook stempeltjes krijgt bij binnenkomst in en vertrek uit Mexico.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
yep, inderdaadhoorde net dat er renners zijn die Rasmussen hebben zien fietsen in Italië, terwijl hij gezegd had dat hij in Mexico was, weet niet dat waar is, hoorde er net iets van...
en hij beweert dat De Rooij gek is, dat hij liegt... dan zou Theo moeten liegen, zodat het net lijkt alsof de Rabobank consequent is en dat iedereen dan ophoudt met zeuren over de Rabobank, dat de rust weer keert. maar om daavoor de gele trui, de eindoverwinning in de Tour en een berg prijzengeld op het spel te zetten, dat zie ik nooit gebeuren! dus ik geloof er niks van, dat De Rooij zou liegen
ik ga nu ook niet meer kijken. Volgend jaar misschien weer eens een nieuwe poging wagen. Maar dit jaar niet meer. Rabo heeft voor de nieuwe Tour wel weer drie renners nodig. (klimmer (vervanger van Rasmussen); vervanger voor Boogerd; vervanger van Menchov (als echte klassementsrenner)quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:37 schreef PieterBas het volgende:
Normaal zou ik op dit moment te Tour te kijken.. maar voor mij hoeft het even niet meer hoor..
Soler misschien?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ga nu ook niet meer kijken. Volgend jaar misschien weer eens een nieuwe poging wagen. Maar dit jaar niet meer. Rabo heeft voor de nieuwe Tour wel weer drie renners nodig. (klimmer (vervanger van Rasmussen); vervanger voor Boogerd; vervanger van Menchov (als echte klassementsrenner)
echt veel stagiairs zijn hier ook niet meerquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Soler misschien?
Nog even en dit is TDF
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
stelletjes homo's! Post dat gewoon bij huisnummer 139!nee hoor, blijf maarl ekker hier!
huhquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
stelletjes homo's! Post dat gewoon bij huisnummer 139!nee hoor, blijf maarl ekker hier!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Yes! sluit ik net een Excel bestand op, vraagt die of ik wil opslaan! Opslaan? nee man dat is onzin! dus fijn alle gegevens weg, kan ik weer 2 uur langer werken!
Zo fijn! En het is al zo'n Supertoffe taak die ik heb! echt phoe!quote:
gelukkig deed je het zelfquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zo fijn! En het is al zo'n Supertoffe taak die ik heb! echt phoe!![]()
Oh suffie! Staat het niet ergens bij je tijdelijke bestanden? Moet je even een techneut vragen daarquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Yes! sluit ik net een Excel bestand op, vraagt die of ik wil opslaan! Opslaan? nee man dat is onzin! dus fijn alle gegevens weg, kan ik weer 2 uur langer werken!
Nee begin gewoon opnieuw, moeten ze maar niet zo'n kut taak aan me geven h oor, dan doe ik er gewoon langer over!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh suffie! Staat het niet ergens bij je tijdelijke bestanden? Moet je even een techneut vragen daar
(dat heeft mij een keer uit de brand geholpen toen ik een Duits verslag, waar ik de hele dag aan had gewerkt, niet had opgeslagen en dat bedacht ik me vlakna mijn computer vast liep... aiii)
Nee hoorquote:
gelukkig maar...!quote:
de ixus is me te "simpel", een echte point en click ding. Ik wil dus enige vrijheid hebben in zelf de instellingen te bepalen, en de ixus kan je dat geloof ik niet. Zoom is altijd leuk meegenomen, maar daar keek ik niet echt naar. Prijs is wel te doen, niet al te duur, en gisteren kleine financiele meevaller gehadquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Morgen ETA, ik leef nog. Heb het al weer bijna helemaal weer gemaakt. Dus schiet al weer op.
Canon Powershot... ja ik ben niet zo van die dingen, ik zou zelf eerder gaan voor een ixus 70 ofzo. Die zit er ook tof uit, en om nou 6 x zoom te hebben...
Ik dacht dat die ixus 70 ook al heel veel vrijheden heeft, sluitertijd instellen enzo kan alllemaal...!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:18 schreef ETA het volgende:
[..]
de ixus is me te "simpel", een echte point en click ding. Ik wil dus enige vrijheid hebben in zelf de instellingen te bepalen, en de ixus kan je dat geloof ik niet. Zoom is altijd leuk meegenomen, maar daar keek ik niet echt naar. Prijs is wel te doen, niet al te duur, en gisteren kleine financiele meevaller gehad![]()
kopen!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:22 schreef ETA het volgende:
kut nu zie ik de Canon G7..... die is ook wel mooi en lekker compact
geld zat, en anders kun je later ook nog wel geld verdienen hoor! honger hebben ze ook in Afrika!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:31 schreef ETA het volgende:
is wel bijna 2x zo duur als de powershothmmmm, BOEIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kga voor de dure!!!
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:32 schreef ETA het volgende:
kut, voelt beetje als sinterklaas.... de kriebel van binnen, van ik krijg een nieuw speeltjeen nu zit op werk en moet ik afwachten......... misschien dat ik na werk metee door ga naar het centrum om er eentje te kopen
...............
tot hoelaat is de winkel open?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:48 schreef ETA het volgende:
dus moet ik straks ff langs huis, geld halen, en dan met bus de stad in..... ben niet voor 8 uur in centrum dananders morgenochtend maar...................... maar dan ga ik slecht slapen
Juhuu! Ik ga als een race-eend aan mijn stageverslag werken, niks doen voor mijn werk, taart eten en vanavond feesten tot ik erbij neerval! Yessssss, voelt goed om voor het laatst binnen te komenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:53 schreef ETA het volgende:
Lein, wat ga je doen vandaag?????????????? feestje?
dat heeft ETA al besloten! de Canon G7!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Juhuu! Ik ga als een race-eend aan mijn stageverslag werken, niks doen voor mijn werk, taart eten en vanavond feesten tot ik erbij neerval! Yessssss, voelt goed om voor het laatst binnen te komen![]()
Gaaave camera! Tenminste nog een beetje compact om mee te nemen op reis! Wat wordt m nou?
Kadootjesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:06 schreef Leinonlein het volgende:
Oooh even een "afscheidsfeestje" in de keuken gehad, mijn hollandse appeltaart viel goed in de smaak (naar eigen zeggen was ik iets te fanatiek geweest met de kaneel maar goed). Krijg toch altijd lieve dingen te horen op mijn laatste dag, heerlijke laatste dag, mijn chef is er niet, hoef niks te doen.... en vanmiddag krijg ik een cadeautje zei onze directeur
je was me voorquote:
Gefeliciteeeerd! Ik kreeg geen cijfer maar wel een vrij positieve beoordeling! En onze directeur ging net een speech geven en hij zei dat mijn chef altijd positief over me sprak (zelf nooit want van mee gekregen). Ik haat het om zo in het middelpunt gezet te worden haha.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kadootjes
Heb net mn beoordelingsgesprek gehad, dus ik kan de komende 8 dagen thuis blijven!
een 2!!
heb je je kado al? heb je je kado al? heb je je kado al? heb je je kado al? heb je je kado al? heb je je kado al? heb je je kado al? heb je je kado al? heb je je kado al? heb je je kado al? heb je je kado al? heb je je kado al? heb je je kado al? heb je je kado al? heb je je kado al?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Gefeliciteeeerd! Ik kreeg geen cijfer maar wel een vrij positieve beoordeling! En onze directeur ging net een speech geven en hij zei dat mijn chef altijd positief over me sprak (zelf nooit want van mee gekregen). Ik haat het om zo in het middelpunt gezet te worden haha.
Maar onze directeur is lief, hij zei, och school is maar school, later heb je meer dan de helft toch niet meer nodig... euh goed om van hem te horen haha.
Blijjjjj ben ik
Een 2, zoals een 2 in de Duitse schaalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kadootjes
Heb net mn beoordelingsgesprek gehad, dus ik kan de komende 8 dagen thuis blijven!
een 2!!
ahahahahhooooo eens evenquote:
kado???????? en fotoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Gefeliciteeeerd! Ik kreeg geen cijfer maar wel een vrij positieve beoordeling! En onze directeur ging net een speech geven en hij zei dat mijn chef altijd positief over me sprak (zelf nooit want van mee gekregen). Ik haat het om zo in het middelpunt gezet te worden haha.
Maar onze directeur is lief, hij zei, och school is maar school, later heb je meer dan de helft toch niet meer nodig... euh goed om van hem te horen haha.
Blijjjjj ben ik
Komt nogquote:
ik denk een bosje bloemen en een fles wijn!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Komt nog, kan me er nu nog even vrij weinig bij voorstellen. Dus laten we gaan speculeren, wat zal het voor cadeau zijn?
maak hem dan gelijk even!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:37 schreef ETA het volgende:
laten we een poll houden met wat Lein gaat krijgen
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Is gewoon googlen op poll maken ETA... maar ja jij zal wel niet goed met google kunnen omgaan he?
zo'n lekkere baas dan?quote:
Naaa, valt mee. Het was een grapje hoor hihi. Oh, ik heb echt al het gevoel dat ik weg ben, of mijn gedachten zijn al weg, alleen mijn lijf zit nog op deze bureaustoel, mijn gedachten zijn al ver weg van dit werkquote:
mag je ook eerder weg vandaag dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Naaa, valt mee. Het was een grapje hoor hihi. Oh, ik heb echt al het gevoel dat ik weg ben, of mijn gedachten zijn al weg, alleen mijn lijf zit nog op deze bureaustoel, mijn gedachten zijn al ver weg van dit werk
Omdat dit een stagiairs topic is en niet voor computer nerds die 5 jaar geleden stage liepen!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waarom is er geen optie een Roombroodje ?
2 jaar geleden, en ik ben geen nerdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Omdat dit een stagiairs topic is en niet voor computer nerds die 5 jaar geleden stage liepen!![]()
Misschien is het je ontgaan, maar er worden geen roombroodjes in Duitsland verkochtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waarom is er geen optie een Roombroodje ?
Oh nee joh ! dat meen je nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Misschien is het je ontgaan, maar er worden geen roombroodjes in Duitsland verkocht
Nou dan heb je hem tenminste wel snel naar de fietsenmaker gebracht. Alleen jammer dat de fietsenmaker zo langzaam isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:41 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer.. denk ik ff snel mijn fiets naar de fietsenmaker te brengen.. kan ik hem pas woensdag ophalen..
was ik al mee bezig ja?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nou dan ga je toch weer lekker tegen jezelf aan praten
die van die Welt?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:40 schreef Leinonlein het volgende:
Joh Kuno het is fucking warm buiten! Of nou ja, warm genoeg om een jas niet nodig te hebben iig
Weet je wat mijn kado is? Een ballonvaart haha, ken je die ballon Kuno? Die altijd zo boven de stad zweerft? Daar ga ik in, niet slecht!
Dat is wel supertof!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:49 schreef Leinonlein het volgende:
Ik heb een kaartje gekregen die geldig is tot maart 2008, maar ik denk dat ik er komende week in ga, of als ik terug ben van vakantie. Jaaa in die ballon van Die Welt, ik wilde daar altijd wel in maar volgens mij best duur, en nu lekker gratisss.Jullie hadden het allemaal fout
Buiten is het lekker warm joh, hmm, hier binnen trouwens ook. *puf puf*
Stageverslag is nog niet af
Hoe vordert jullie dag?
Mwah maakt mij niet zo veel uit, ik vind alleen die header met die bloemen echt oerlelijk!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat vinden jullie trouwens van alle reclame banners en nieuwe header enzo?
quote:ik ben er ook weer
gisteren auto opgehaald (jaja, ik ga strak ff foto's maken) en daarna met de freundin naar de IKEA in Hengelo, zij heeft een eettafeltje gekocht voor op haar studentenkamer en ik heb een mooie wandklok gekocht, want die oude vond ik niet meer wat
vanmorgen om 07.00 opgestaan, broertje naar Zwolle heengebracht, want die ging vanaf daar met de bus naar Lloret de Mar en vanmiddag heb ik ff een paar dingen geregeld voor mijn auto
Af en toe best irritant.. maar goed je went er aanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat vinden jullie trouwens van alle reclame banners en nieuwe header enzo?
zelf vallen mijn die advertenties onderaan de pagina helemaal niet op, de header valt meer op, maar ik besteed er voor de rest weinig/geen aandacht aanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Af en toe best irritant.. maar goed je went er aan
ja, fijn weekendquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
HA HA! Ik ga naar huis! fijn weekend allen! :w tot de volgende keer!
DHOOEEEEI!quote:
GOED gedaan ETA! vanavond verwachten we natuurlijk wel wat oefen foto's qua kwaliteit enzo he?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:58 schreef ETA het volgende:
Woehoeik heb een nieuwe camera!!
![]()
Heb uiteindelijk de Canon G7 gekocht voor een leuk prijsje. E 450,- in NL, en hier gekocht voor uiteindelijk E 320 euro, inc memory card en hoesje
goedemiddagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allen
Boogerd in de kopgroepHopelijk wint hij de rit ook nog ff
Kunnen we daarna lekker op vakantie
Ik was bezig met mijn laptop opnieuw te installeren.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is iedereen nu in diepe rouw, omdat Boogerd niet won? Of is iedereen in de tuin van het zonnetje aan het genieten en hebben jullie geen laptop bij
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was bezig met mijn laptop opnieuw te installeren.![]()
Waar zijn je foto's te bewonderen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
foto's staan op de PC en zijn gecensureerd, ik ga ze nu uploaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |