whoohoo! maar anders trek je even een blikje zin open?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:46 schreef Leinonlein het volgende:
Dat was ook niet helemaal de bedoeling zeg maar
Nummer 2 voor mij, yeah!
Eigenlijk wilde ik posten "teardrop kom je een roombroodje naar berlijn brengen?"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
Had je ook niet inspiratie nodig voor de TT ?
Ik denk dat ik morgen ook weer eerst even naar de AH rijdt om 2 roombroodjes te halenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik posten "teardrop kom je een roombroodje naar berlijn brengen?"![]()
Zeg gewoon dat hij een goeie OCR scanner moet aanschaffenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Heerlijk, krijg net een emailtje dat een gast van het hoofdkantoor voor morgenvroeg 10 uur alle documenten die ik hier heb liggen die ik in de pc moet zetten wil hebben. Dat gaat dus niet lukken he, ligt hier wel voor 2-3 dagen werk...Zo relaxed, mensen die geen idee hebben van hoeveel werk iets is en hun eigen planning maar doordrukken op het laatste moment
Ik heb Stirb Langsam 4.0 gezien! ook heel erg super goed!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
Die Hard 4.0 is te downloaden , tenminste vanavond
Super goeie film ! heb hem in de bios gezien maar wil heb zeker nog een keer op mijn plasma scherm kijken
of moet vragen aan de mensen die het voor hem invullen duidelijk schrijven en niet in griekse tekens...!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat hij een goeie OCR scanner moet aanschaffen
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb Stirb Langsam 4.0 gezien! ook heel erg super goed!
wat?quote:
was een hele goede film ja!quote:
Pirates heb ik ook nog steeds niet gezien, maar ik hoorde dat het niet echt een film is die je perse in de bios moet zien, dus ik download hem wel een keertje en dan kijk ik hem thuis wel ofzoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:21 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond deel 3 van Pirates maar een keer kijken in de bios
ik word hier zo link van!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
godverdomme, en nu emailt die gast ook nog eens niet teurg ook, klootzakken zijn dat soort mensen. En ik ben nu vrij. Dus ik email hem wel dat ik morgenvroeg om 8 uur mn email weer kijk over wat ik moet doen en dan zal kijken hoever ik kan komen.
Tot laterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik word hier zo link van!
Nou ik ga weg!ik spreek jullie morgen allemaal weer!
![]()
Ik moet nog deel 2 zien..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:21 schreef ReMcOrE het volgende:
op een newsgroupquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
Die Hard 4.0 is te downloaden , tenminste vanavond
Super goeie film ! heb hem in de bios gezien maar wil heb zeker nog een keer op mijn plasma scherm kijken
FTD staat een aankondiging voor. Vanavond of vannacht is hij klaar met uploaden. gewoon de promo dvd dus goeie kwaliteitquote:
leuke filmquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:21 schreef ReMcOrE het volgende:
Halloquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:49 schreef DaFan het volgende:
Hallo.
ben je al weer wegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:51 schreef miss-scofield het volgende:
Groetjes uit de Dominicaanse Republiek!!!
nou nee, doet de krant in frankrijk wel!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:45 schreef Houniet het volgende:
wil je er over praten
Halloquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:51 schreef miss-scofield het volgende:
Groetjes uit de Dominicaanse Republiek!!!
Vino.. toch een van mijn helden tijdens deze Tour.. Vino waarom!?!?! Net dat Kazachstan zijn Borat imago kwijt begint te raken.... (Ik hoorde dat binnen Astana er een Borat boycot was..) Doe je nog gewoon heel domquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond allemaal![]()
Ik las ook net en hoorde het net tijdens het nieuws op de radio van Vino
Dus nu is Klöden geen gevaar meer voor Rasmussen
Ik blijf het gewoon positief bekijkenDus hebben we alleen Contador nog. Zou wel een sensatie zijn als die jongen zowel de witte als de gele trui zou winnen. Maar ik hoop toch dat onze Deen 'em in Parijs nog steeds om de schouders mag dragen.
Kan de laatste etappe alleen niet zien, omdat we zondagnacht/ochtendvroeg op vakantie gaan
Morgen gaat Rasmussen weer een ritje winnenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Vino.. toch een van mijn helden tijdens deze Tour.. Vino waarom!?!?! Net dat Kazachstan zijn Borat imago kwijt begint te raken.... (Ik hoorde dat binnen Astana er een Borat boycot was..) Doe je nog gewoon heel dom![]()
Nou toen ik die ene keer in Rusland was, dacht ik leuk te zijn tegen de politie...........quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ETA, ben je wel eens dagelang gemarteld totdat je bijna dood was?
Mensen met rood haar zijn cool ja...!![]()
weet ik, maar dan kan ik je alsnog wel laten martelen? Gewoon, omdat je ouders een chinees hadden. Ik bedoel, makkelijk zat hoor, heb nog wel een paar vriendjes van Sicilie...!quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:43 schreef ETA het volgende:
[..]
Nou toen ik die ene keer in Rusland was, dacht ik leuk te zijn tegen de politie...........
staat toch eensmiley achter
Ik heb ook vrienden in Palermoquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
weet ik, maar dan kan ik je alsnog wel laten martelen? Gewoon, omdat je ouders een chinees hadden. Ik bedoel, makkelijk zat hoor, heb nog wel een paar vriendjes van Sicilie...!![]()
ik had diewel gezien maar ik dacht, ik begin een nieuw onderwerp...!
![]()
ik moet al vanavond 8 uur een email sturen... nog steeds zit ik op fok rond te vliegeren...!quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:01 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik heb ook vrienden in Palermo![]()
leven als stagair is hard........... nog 1 hoofdstuk te gaaaaan..... maar kan me absoluut niet concentreren....1 zinnetje geschreven en ik ben weer afgeleid..........................
Wat valt er dan te klagen over Berlijn?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nou goed, alle actieve topic zijn weer doorgelezen. Eigenlijk heb ik zin om een KLB topic te openen over Berlijn maar denk dat ik dat maar niet doe. Al die topics daar lopen toch uit op hoe zo snel mogelijk de ts bashen...!![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wat valt er dan te klagen over Berlijn?
Goeiemorgen allemaal, ETA wat een zorgen maar een leven zonder drop en roombroodjes is best zwaar!
Wat! echt waarom zou ik niet in een touristisch gebied werken? als mijn bedrijf nou een locatie met aanzien wil hebben? dan nemen ze niet 1 of ander achteraf gebouw aan de spree...!quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:51 schreef Leinonlein het volgende:
Moet je maar niet in een touristische kern gaan werken hoor, eigen schuld
En je moet wel op de stoep fietsen in Berlijn anders word je dood gereden door snelle bakken
En zwervers... tsja...
kut... nu dus...!quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ow en ik heb nog een klacht, en dat is dat mn Ipod binnen nu en 10 minuten uitvalt omdat de batterij dan leeg is...!
een kater? nee man waren maar twee cocktails gister!quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:56 schreef Leinonlein het volgende:
Haha Kuno heb je een kater ofzo man?
Als ik op de stoep fiets moeten die mensen maar niet zo in de weg gaan lopen, of een fatsoenlijk fietspad is natuurlijk ook geen overbodige luxe.
En tsja, had je maar een geluidskaart in je computertje moeten hebben hoor!
Ohja, de Spree is mooi
kun jij je PC meenemen in de S-bahn? om sochtends lekker wakker te worden met je eigen muziek in plaats dat van je buurman dan wel buurvrouw?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:05 schreef Leinonlein het volgende:
Duidelijk dus, geen vrouwen voor mij
Nou ik luister lekker muziek via mijn computertje, en die accu gaat nooooooooooooooooit leeg. Ipod is sowieso een overrated product...
Mijn Ipod accu houdt het lekker nog steeds 10-15 uur uit!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:19 schreef Leinonlein het volgende:
PC voor op het werk, Ipod in het OV (dat uurtje houdt die brakke accu nog wel uit). Beetje beterinplannen Kuno!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:40 schreef Leinonlein het volgende:
Vergeef me dat ik even bezig was met nuttigere zaken (zoals dronken foto´s kijken van malle feestjes op internet, zie PM!). Huhuhu, aiii.
gelukkig... ik voelde me al zo eenzaam...!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen Kuno![]()
Nee, ik ben niet dood, zover ik weet
ik ben vandaag vrijquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gelukkig... ik voelde me al zo eenzaam...!![]()
Mooi op tijd om in te pakken!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben vandaag vrijDus ik zou hier de hele dag kunnen blijven, maar ik ga denk ik nog ff het huis stofzuigen, want vanavond komen mijn ouders weer thuis van hun vakantie en daarna nog ff inpakken,zodat ik zondagvroeg zelf op vakantie kan gaan
we hebben hier geen wilde feesten gehoudenquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mooi op tijd om in te pakken!![]()
Maar ja, snel schoonmaken dan! of heb je er geen tering boel van gemaakt?ik ga binnenkort ook maar eens mn kamer enzo schoonmaken, aangezien het er al weer bijna opzit...!
![]()
quote:edit: gezien! ik laat het nog even wachten tot er minimaal 2 mensen (zonder mezelf) hebben gestemd...!
Ja... Nu weet ik nog steeds niet wat ik ga eten...quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb ff gestemdgoedemiddag voor u allen
zal vandaag wel veel over Vino en z'n doping gaan, verslag begint zo, maar ik hoop dat het de dag wordt waarop Rasmussen zijn gele trui behoudt en eventueel zijn positie voor Parijs versterkt![]()
ff wachten op meer stemmenquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja... Nu weet ik nog steeds niet wat ik ga eten...
Goedemiddag Luctorquote:
ik ben ook Tour aan het kijkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nu ff hapje eten en Tour kijken.en gelijk ff de was ophangen
En zijn er al spannende dingen gebeurd?quote:
groepje vooruit, bijna 9 minuten, maar geen klassementsrenners of echt goede klimmers, dus de voorsprong slinkt wel bij de 1e beklimming (gelijk buitencategoriequote:Op woensdag 25 juli 2007 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zijn er al spannende dingen gebeurd?
Is de Tour al begonnen.. nou ja.. de Tour wacht op niemandquote:
had ik toch goed gestemdquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nou ik ben maar naar de Mc gegaan, vanavond even eten bij die thai!
quote:
mijn broertje werkt bij de Mac van Hengelo-Zuid in de keuken, dus die kan me precies vertellen wat er allemaal op een broodje zit... als je zeker wilt zijn van een warm broodje (dat nog klaargemaakt en nagebracht moet worden) i.p.v. de kans op een verlebbert ding dat er al een tijdje ligt, moet je ff wat veranderen aan je bestellingquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
was weer lekker, ik kreeg een verse Big Mac, dan vind ik ze het lekkerst. Niet zo'n verlebbert broodje enzo..!
en natuurlijk al echte nederlander een tweede keer ingeschonken!
ik heb dat inderdaad ook wel eens in Nederland gedaan, maar omdat nou in Berlijn te doen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn broertje werkt bij de Mac van Hengelo-Zuid in de keuken, dus die kan me precies vertellen wat er allemaal op een broodje zit... als je zeker wilt zijn van een warm broodje (dat nog klaargemaakt en nagebracht moet worden) i.p.v. de kans op een verlebbert ding dat er al een tijdje ligt, moet je ff wat veranderen aan je bestellingzoals een Quarter Pounder zonder uit, het zijn maar 3 of 4 lullige stukjes, maar als je zonder uit besteld, wordt er speciaal een QP voor jou gemaakt, is hij lekker warm, vers van de grill en er zit een stickertje op het doosje met 'speciaal voor u bereidt'
dat is dus de truuk bij de Mac
![]()
Feest hier met me mee!quote:
Haha, herkenbaar. De énkele keer dat ik bij de Mac kom besel ik altijd zonder kaas (of, kun je dat überhaupt kaas noemen?) en dan is het beter te eten inderdaadquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn broertje werkt bij de Mac van Hengelo-Zuid in de keuken, dus die kan me precies vertellen wat er allemaal op een broodje zit... als je zeker wilt zijn van een warm broodje (dat nog klaargemaakt en nagebracht moet worden) i.p.v. de kans op een verlebbert ding dat er al een tijdje ligt, moet je ff wat veranderen aan je bestellingzoals een Quarter Pounder zonder uit, het zijn maar 3 of 4 lullige stukjes, maar als je zonder uit besteld, wordt er speciaal een QP voor jou gemaakt, is hij lekker warm, vers van de grill en er zit een stickertje op het doosje met 'speciaal voor u bereidt'
dat is dus de truuk bij de Mac
![]()
dat is geen kaas! dat is cheddar cheese...!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. De énkele keer dat ik bij de Mac kom besel ik altijd zonder kaas (of, kun je dat überhaupt kaas noemen?) en dan is het beter te eten inderdaad(maar ik ben dan altijd bang dat ze me vervelend vinden omdat ik weer iet bijzonders wil en dat ze dan op mijn brood gaan spugen ofzo..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |