Ja, ik hou wel van happen jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig maar want happen kan je als de beste.
Dat zeg ik, happenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Verongelijkt?
Doe toch niet zo idioot. Ik heb voor de grondwet gestemd maar ik ben tegen het negeren van uitgeschreven referenda en het voorliegen door politici en denigrerende opmerkingen jegens mensen die anders hebben gestemd dan jij en ik..
Ja, het was maar een klein deel waat het gros tegen was. En het zal nog steeds niet perfect zijn, maar dat is zo met alle regelgeving.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jamaar, Balkenende heeft vol trots het goede nieuws gebracht over de afgeslankte versie van de grondwet dit verdrag.
Je wil toch niet beweren dat een MP tegen ons zou liegen? Toch?
[..]
De Nederlanders waren volgens Balkenende dus alleen maar tegen 4% van de EU-bijbel?
Randstad was het toch?quote:
ooit geprobeerd een lijk te kraken?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
Is het archief van VoorbijFok trouwens nog op een of andere manier te kraken? Ik meende de frase 'ik voel me net een burgemeester in oorlogstijd' te googlen. Of stond die deur al lang open?
Waarom niet ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
ow dit heb ik trouwens niet gezegd
Wat ik hier boven schreef over dat lijk dat heb ik inderdaad wel gezegdquote:
Goeie middag IJsbrekertquote:En goeiemiddag EchtGaaf![]()
De zon schijnt in de enige provincie die telt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:42 schreef Elseetje het volgende:
Het regende hier net pijpestelenMooi weer
Appendixland toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De zon schijnt in de enige provincie die telt.
discussie_etcquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:29 schreef Mutant01 het volgende:
Voorbijfok.
De rest van NL bedoel je?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Appendixland toch?
Ja, maar voordat je editte stond er iets heel andersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat ik hier boven schreef over dat lijk dat heb ik inderdaad wel gezegdhet sloeg op iets anders. . Hoe kan je immers een gewist forum als voorbij fok reanimeren als het hartstikke deaud is
![]()
Maar ach. Le roi est mort, vive le roi. Voorbijfok is deaud, lang leve.........[dat andere ding]
[..]
Goeie middag IJsbrekert![]()
Code rood is de hoogste alarmfasequote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:33 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ja, maar voordat je editte stond er iets heel andersHet is gezien, het is niet onopgemerkt gebleven En dat was toch niet zo ernstig dat het weg moest.
Friesland?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De zon schijnt in de enige provincie die telt.
Frieslandquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:39 schreef Elseetje het volgende:
Friesland?
Tja, volgens Sidekick klopt het toch wel... Hier schijnt de zon trouwens ook alweer een tijdjequote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:33 schreef ijsbrekertje het volgende:
Het is gezien, het is niet onopgemerkt gebleven
Tuurlijk wel. Paap en Limburger.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:41 schreef Aoristus het volgende:
Eens kijken of Verhagen een betere leugenaar is dan Atzo Nicolai
Die hebben wel dat extra gen wat hen verhindert om normaal te pratenquote:
Een enkele maal bevindt er zich een ander hemellichaam tussen zon en aarde.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:54 schreef Sidekick het volgende:
De zon schijnt hier altijd, echter, soms is de aarde zo gedraaid dat we in de schaduw zitten. En soms is de zon niet direct te zien door geclusterde gecondenseerde waterdamp in de lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |