Code rood is de hoogste alarmfasequote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:33 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ja, maar voordat je editte stond er iets heel andersHet is gezien, het is niet onopgemerkt gebleven En dat was toch niet zo ernstig dat het weg moest.
Friesland?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De zon schijnt in de enige provincie die telt.
Frieslandquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:39 schreef Elseetje het volgende:
Friesland?
Tja, volgens Sidekick klopt het toch wel... Hier schijnt de zon trouwens ook alweer een tijdjequote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:33 schreef ijsbrekertje het volgende:
Het is gezien, het is niet onopgemerkt gebleven
Tuurlijk wel. Paap en Limburger.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:41 schreef Aoristus het volgende:
Eens kijken of Verhagen een betere leugenaar is dan Atzo Nicolai
Die hebben wel dat extra gen wat hen verhindert om normaal te pratenquote:
Een enkele maal bevindt er zich een ander hemellichaam tussen zon en aarde.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:54 schreef Sidekick het volgende:
De zon schijnt hier altijd, echter, soms is de aarde zo gedraaid dat we in de schaduw zitten. En soms is de zon niet direct te zien door geclusterde gecondenseerde waterdamp in de lucht.
Dan moet het met het Limburgse duo Verhagen en Timmermans helemaal goed gaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:59 schreef PJORourke het volgende:
Tuurlijk wel. Paap en Limburger.
De zon schijnt wel altijd, maar niet altijd hierquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:54 schreef Sidekick het volgende:
De zon schijnt hier altijd, echter, soms is de aarde zo gedraaid dat we in de schaduw zitten. En soms is de zon niet direct te zien door geclusterde gecondenseerde waterdamp in de lucht.
Ik geloof alleen Wilders, want die komt uit Venlo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:01 schreef ijsbrekertje het volgende:
Dan moet het met het Limburgse duo Verhagen en Timmermans helemaal goed gaan.
Geloof jij hun leugens? Of werken Limburgse leugens niet op limbo's?
Fout. Geloof nooit een sjeng.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:21 schreef Elseetje het volgende:
Conclusie: Limburgse leugens werken extra goed op limbo's
Je bewijst toch wel regelmatig je eigen tegendeel hoorquote:
Maar die is weer geen paap (meer). Kan Wilders dan toch goed liegen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:15 schreef PJORourke het volgende:
Ik geloof alleen Wilders, want die komt uit Venlo.
Ik krijg niet de indruk, daar is hij te weinig gepolijst voor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:29 schreef ijsbrekertje het volgende:
Maar die is weer geen paap (meer). Kan Wilders dan toch goed liegen?
Ik ben geen sjeng. Wilders ook niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:29 schreef Elseetje het volgende:
Je bewijst toch wel regelmatig je eigen tegendeel hoorEn dat je een Sjeng niet moet geloven, hoef je mij niet te zeggen, jij loopt achter Gekke Geertje aan
Dat zei ik ook nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben geen sjeng. Wilders ook niet.
Chromosoom. Dat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die hebben wel dat extra gen wat hen verhindert om normaal te praten
Die indruk deel ik met je. (Al is hij dan wel Limburger) Nu ik erover nadenk heeft hij eigenlijk ook niet zoveel reden om ergens over te liegen. In zijn huidige positie kan hij alleen maar een alternatief laten zien voor het regeringsbeleid. Hij hoeft geen compromissen of beleid te verdedigen, dus waarom zou hij iets anders zeggen dan wat hij vindt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:32 schreef PJORourke het volgende:
Ik krijg niet de indruk, daar is hij te weinig gepolijst voor.
Een wat?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:26 schreef PJORourke het volgende:
Fout. Geloof nooit een sjeng.
Limburgs jargon, blijkbaar: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sjengquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Een wat?
Volgens wikipediaquote:Sjeng is een voornaam voor jongens die vooral in Limburg (Nederland) voorkomt en dan met name in het zuiden, in en rond Maastricht.
Maastrichtenaren worden ook wel Sjengen genoemd, zowel door zichzelf als door Limburgers buiten Maastricht. Het Maastrichts dialect wordt soms Sjengs genoemd. De echte Sjeng noemt alle Limburgers buiten Maastricht vaak "boeren".
Omdat je natuurlijk ook kan zeggen wat je denkt dat zal aanslaan bij de grote domme massaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:53 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Die indruk deel ik met je. (Al is hij dan wel Limburger) Nu ik erover nadenk heeft hij eigenlijk ook niet zoveel reden om ergens over te liegen. In zijn huidige positie kan hij alleen maar een alternatief laten zien voor het regeringsbeleid. Hij hoeft geen compromissen of beleid te verdedigen, dus waarom zou hij iets anders zeggen dan wat hij vindt.
Borat: "Vino is ruining the reputation of Kazachstan, the bastard."quote:
Limburgers, raar volkje.quote:Sjeng en de gang, een band uit het plaatsje Roggel.
Daar zeg je me wel wat ja, bijna iedere Limburger die ik ken jat inderdaad aanstekers. Nooit zo over nagedacht. Gebeurt me in Eindhoven zelden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Om een of andere reden krijg ik daar altijd ruzie als ik in de kroeg zit, meestal omdat ze mijn shag en aanstekers steeds jatten. Apart volkje.
Merk je toch niks van onder je hunebed.quote:
Mensen die shag rokenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Limburgers, raar volkje.
Om een of andere reden krijg ik daar altijd ruzie als ik in de kroeg zit, meestal omdat ze mijn shag en aanstekers steeds jatten. Apart volkje.
Andere Limburgers ook hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Limburgers die buiten Limburg blijven blaten over Limburg zijn mongolen.
Als ze in een ouwe plek blijven hangen, net als Drenten, wel ja.quote:
In dat geval ben jij de mogool.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Limburgers die buiten Limburg blijven blaten over Limburg zijn mongolen.
Waar ligt Drentenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als ze in een ouwe plek blijven hangen, net als Drenten, wel ja.
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=96825quote:DEN HAAG - Werkgevers maken zich zorgen over de uittocht van hoogopgeleid talent naar het buitenland. Ze vinden dat de overheid de vlucht veel serieuzer moet nemen. Vorig jaar verliet een recordaantal van 130.000 mensen Nederland. Uit trendonderzoek blijkt bovendien dat één op de drie Nederlanders er wel eens over denkt te emigreren. Als motief daarvoor wordt steeds vaker 'onaangenaam gedrag van medeburgers' genoemd. Vaak zijn de emigranten hoger opgeleiden, zeggen trendwatchers.
,,Dat is een signaal'', zegt een woordvoerster van MKB Nederland, de brancheorganisatie voor het midden- en kleinbedrijf. De organisatie spreekt van een 'bedreiging voor de kenniseconomie'.
Hoogopgeleiden verlaten het land omdat ze een betere kwaliteit van leven zoeken. Daarnaast zijn ze de regels beu, signaleert de woordvoerster van MKB. Het rijk zou het jonge ondernemers aantrekkelijker moeten maken hier te blijven. ,,Maar als je kijkt naar wat er in de praktijk aan lastenverlichting wordt gedaan, dan blijkt dat wat er aan de voorkant wordt geschrapt er aan de achterkant weer bij komt.'' Ook VNO-NCW maakt zich zorgen over de uittocht. ,,Het kabinet moet aan de slag. Het is erg jammer als jong ondernemend talent vertrekt.''
Dat steeds meer mensen het onaangename gedrag van medeburgers opvoeren als reden voor emigratie zou de politiek aan het denken moeten zetten, zegt Frans Buysse van adviesbureau Buysse Immigration. Trendanaliste Justien Marseille van The Future Institute denkt dat de ontwikkeling doorzet. ,,Het verlangen om te emigreren is bij een trendsettende meerderheid aangekomen.''
Als jij niet eens weet hoe je dat moet schrijven....quote:
moet je eens kijken wat je als nuttige academicus in de USA krijgt en wat je hierzo overhebt na belasting..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:40 schreef sigme het volgende:
[..]
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=96825
Wat doe je dan nog hier, laiverd. Je bent ongebonden, je hebt al internationale ervaring..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:44 schreef Napalm het volgende:
zoveel domheid. zo weinig Napalm..![]()
[..]
moet je eens kijken wat je als nuttige academicus in de USA krijgt en wat je hierzo overhebt na belasting..![]()
![]()
Sorry. Moet megeaul zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Als jij niet eens weet hoe je dat moet schrijven....![]()
bron?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:47 schreef sigme het volgende:
Je bent ongebonden,
GS-adept.quote:
Oh, jijzelf, meestal. Maar corrigeer het als je wil. Een doosje versierd met je strandklare goddelijk lichaam?quote:
Zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
GS-adept.
Nu ze het er over heeft: vertel 'ns Napalm, hoe staat het daarmee? Met het vergoddelijken van je lichaam?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, jijzelf, meestal. Maar corrigeer het als je wil. Een doosje versierd met je strandklare goddelijk lichaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |