Wat spoort die jongeren toch aan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je zou je eens kunnen afvragen wat die jongeren aanspoort
Flauw hoor.quote:Vragen van de leden Wilders, Brinkman en De Roon (allen PVV) aan de ministers van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties en van rellenbijde Justitie over voetbalwedstrijd Jong Oranje–Jong Marokko. (Ingezonden 25 mei 2007)
(...)
4
Bent u bereid een stadionverbod af te kondigen voor alle Marokkanen voor de duur van 5 jaar bij wedstrijden tegen Marokkaanse ploegen of de Marokkaanse nationale (jeugd)ploeg?
Zo neen, bent u bereid een verbod af te kondigen voor wedstrijden tegen Marokkaanse voetbalploegen voor de duur van 5 jaar? Zo neen, waarom niet?
4
De KNVB heeft een besluit genomen over wedstrijden met Marokkaanse elftallen.
Overheidsmaatregelen als door vragenstellers bedoeld maken geen deel uit van de Nederlandse
rechtsorde.
5
Kunt u er zorg voor dragen dat de 26 aangehouden Marokkanen vóór het uitzitten van hun straf eerst een aantal Nederlandse voetbalstadions opruimen en schoonmaken en daartoe hun tandenborstel meenemen? Zo neen, waarom niet?
5
Neen. Hetgeen de vragenstellers lijken te bedoelen heeft geen plaats in de Nederlandse rechtsorde.
Geen idee, vraag je je dat eens afquote:
Je hebt gelijk, ik zie Timmermans vooral als de reklameman. Ze zullen het samen moeten oplossen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:00 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Helder.
Ik denk niet dat Verhagen God uit de grondwet wilde houden. Hij is immers verklaard voorstander van de bede in de troonrede.
[..]
Lijkt me inderdaad een erg moeilijke taak. Maar is dit trouwens niet meer de taak van Timmermans dan van Verhagen?
Ik heb eigenlijk geen idee hoe de sentimenten met betrekking tot het grondwettelijk verdrag inmiddels liggen. Christenunie is in elk geval voor nu (maar ik weet niet wat hun aanhang vindt).
Sneller dan de FP.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:31 schreef Mutant01 het volgende:
Weer homo's belaagd in Amsterdam
Westerse cultuur.
http://www.rorate.com/rorate/scripts/kr_print.php?t=ro_kerkrecht&id=250quote:Ende soe veel tpoinct van der Religie aengaet sullen hem die van Hollant ende Zelant draegen naer haerluyden goetduncken, ende dandre Provincien van dese Unie sullen hem moqen reguleren naer inhoudt van de Religionsvrede by den Eertshertogege Mathias, Gouverneur ende Cappiteyn Generael van dese Landen, met die van sinen Rayde by advis van de Generael Staten alrede geconcipieert, ofte daerinne generalick oft particulierlick alsulcke ordre stellen als si tot rust ende welvaert van de Provincien, Steden, ende particulier leden van dyen, ende conservatie van een ygelick, gheestelick ende weerlick, sijn goet ende gerechticheyt doennelick vynden sullen, sonder dat hem hierinne by enyge andere Provincien enich hynder ofte belet gedaen sal moegen worden, mits dat een yder particulier in sijn Religie vrij sal moegen blijven, ende dat men nyernant ter cause van de Religie sal moegen achterhaelen ofte ondersoucken, volgende die voorsz. Pacificatie tot Ghendt gemaeckt.
Joh wat kan mij het schelen vind het wel mooi hoe al die lui het er nu zo moeilijk mee hebben nu het er toch doorgedrukt wordtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:39 schreef Elseetje het volgende:
Beetje late binnenvaller (excuus), maar du_ke, een hele hoop GroenLinksers hebben ook tegen gestemd. Zeer feitelijk hebben mensen van alle partijen tegen gestemd, ook gezien het percentage nee-stemmers
Ja, stel je voor dat er in een democratie naar de meerderheid geluisterd zou worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:51 schreef du_ke het volgende:
Joh wat kan mij het schelen vind het wel mooi hoe al die lui het er nu zo moeilijk mee hebben nu het er toch doorgedrukt wordt.
Volgens mij heb jij soms een beetje last van superioriteitswaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Joh wat kan mij het schelen vind het wel mooi hoe al die lui het er nu zo moeilijk mee hebben nu het er toch doorgedrukt wordt.
Soms? En dat past prima in het GL-straatje.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:53 schreef Elseetje het volgende:
Volgens mij heb jij soms een beetje last van superioriteitswaan
Meestal gebeurt dat gewoon en als onze regering instemt met iets waar verreweg de meeste mensen tegen zijn zullen ze dat bij de volgende verkiezingen rauw op hun dak krijgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat er in een democratie naar de meerderheid geluisterd zou worden.![]()
Jahoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:55 schreef du_ke het volgende:
Durf je de weddenschap over al geen fietshelmenplicht binnen 10 jaar nog aan?
Je wou zeggen dat jij er nooit last van hadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Soms? En dat past prima in het GL-straatje.
Het is gewoon mooi om hier een beetje over te zieken omdat je gewoon weet dat ze gaan happen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:53 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij soms een beetje last van superioriteitswaan
Mooi waar wedden we om?quote:
Superioriteitswaan? Ik probeer daar zo min mogelijk last van te hebben, maarja af en toe heb ik gewoon welleens gelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:58 schreef Elseetje het volgende:
Je wou zeggen dat jij er nooit last van had![]()
Nouja, je bent in ieder geval vermakelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Superioriteitswaan? Ik probeer daar zo min mogelijk last van te hebben, maarja af en toe heb ik gewoon welleens gelijk.
Glenfarclas 10 years old ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:00 schreef du_ke het volgende:
Mooi waar wedden we om?
quote:Het gaat dus om de EU die binnen 10 jaar fietshelmen verplicht zou stellen in Nederland.
Precies de goede instelling om het hier gezellig te houdenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is gewoon mooi om hier een beetje over te zieken omdat je gewoon weet dat ze gaan happen.
Vooral van die stiekeme Fortuynisten die zo boos en verongelijkt zijn en zich immer benadeeld voelen. Die happen echt overal op.
Ach wat ongein op z'n tijd kan ook geen kwaadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Precies de goede instelling om het hier gezellig te houden
ik zag er toch zeker 2 of 3 flink happenquote:Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niemand boos of verongelijkt op je heb zien reageren, dus misschien is het niet helemaal gelukt?
Waar doet me dat aan denken...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:07 schreef du_ke het volgende:
Ach wat ongein op z'n tijd kan ook geen kwaad.
Ik heb toch echt niemand boos of verongelijkt zien reagerenquote:ik zag er toch zeker 2 of 3 flink happen.
Goed happen is een flinke stap in die richtingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Waar doet me dat aan denken...
[..]
Ik heb toch echt niemand boos of verongelijkt zien reageren
Ik niet hoor, ik vermaak me kostelijk om jequote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goed happen is een flinke stap in die richting. En in ieder geval appel, jij en RQ waren naar mijn idee behoorlijk verongelijkt
.
Gelukkig maar want happen kan je als de bestequote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik vermaak me kostelijk om jeIk voel me nou niet echt aangesproken door je omschrijvingen
Verongelijkt?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goed happen is een flinke stap in die richting. En in ieder geval appel, jij en RQ waren naar mijn idee behoorlijk verongelijkt
.
Ja, ik hou wel van happen jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig maar want happen kan je als de beste.
Dat zeg ik, happenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Verongelijkt?
Doe toch niet zo idioot. Ik heb voor de grondwet gestemd maar ik ben tegen het negeren van uitgeschreven referenda en het voorliegen door politici en denigrerende opmerkingen jegens mensen die anders hebben gestemd dan jij en ik..
Ja, het was maar een klein deel waat het gros tegen was. En het zal nog steeds niet perfect zijn, maar dat is zo met alle regelgeving.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jamaar, Balkenende heeft vol trots het goede nieuws gebracht over de afgeslankte versie van de grondwet dit verdrag.
Je wil toch niet beweren dat een MP tegen ons zou liegen? Toch?
[..]
De Nederlanders waren volgens Balkenende dus alleen maar tegen 4% van de EU-bijbel?
Randstad was het toch?quote:
ooit geprobeerd een lijk te kraken?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
Is het archief van VoorbijFok trouwens nog op een of andere manier te kraken? Ik meende de frase 'ik voel me net een burgemeester in oorlogstijd' te googlen. Of stond die deur al lang open?
Waarom niet ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
ow dit heb ik trouwens niet gezegd
Wat ik hier boven schreef over dat lijk dat heb ik inderdaad wel gezegdquote:
Goeie middag IJsbrekertquote:En goeiemiddag EchtGaaf![]()
De zon schijnt in de enige provincie die telt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:42 schreef Elseetje het volgende:
Het regende hier net pijpestelenMooi weer
Appendixland toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De zon schijnt in de enige provincie die telt.
discussie_etcquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:29 schreef Mutant01 het volgende:
Voorbijfok.
De rest van NL bedoel je?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Appendixland toch?
Ja, maar voordat je editte stond er iets heel andersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat ik hier boven schreef over dat lijk dat heb ik inderdaad wel gezegdhet sloeg op iets anders. . Hoe kan je immers een gewist forum als voorbij fok reanimeren als het hartstikke deaud is
![]()
Maar ach. Le roi est mort, vive le roi. Voorbijfok is deaud, lang leve.........[dat andere ding]
[..]
Goeie middag IJsbrekert![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |