Dat is leuk, maar zolang er op de GoW-site staat dat het in het holiday season is, is het dus december.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:34 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
Op techzine.nl staat echt wel dat die deze zomer uitkomt.
Hoop het wel! Als gratis downloadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:52 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ach, zodra ie 2 a 3 maand op de PC uit is krijgen de 360 spelers waarschijnlijk ook al die "exclusive content".
Het wordt zowiezo een vista en dx10 only titel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:42 schreef leverloos het volgende:
ik kijk er naar uit. hoop alleen niet dat het alleen op DX10 te spelen is. heb namelijk geen DX10 kaart. maar tegen die tijd misschien al wel. als het december uit komt kan ik het misschien voor me verjaardag vragen
Het komt uit voor XP en Vista. En je kan DX10 games spelen met een DX9 kaart, DX10 wordt dan geëmuleerd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:37 schreef Markster het volgende:
[..]
Het wordt zowiezo een vista en dx10 only titel.
Het zal wel een toetsenbord en muis combinatie gaan worden, me dunkt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:11 schreef Snaterman het volgende:
Ik vraag me wel af hoe het met de Controls zit. Ik hoop niet dat Microsoft je verplicht om zo'n xbox360 controller te kopen.
Lijkt mij ook. Is inmiddels een beproefd recept voor pc-shooters. Waarom zouden ze dat nu anders doen? Ik denk dat de aanschaf van een controller veel mensen zou wegjagen. Mij in ieder geval wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het zal wel een toetsenbord en muis combinatie gaan worden, me dunkt.
Maar eigenlijk verdienen we dat wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:07 schreef ach het volgende:
gratis gaat sowieso niet gebeuren
Waarom? Omdat third-person shooters niet lekker spelen op de PC. Vooral games als Gears. Ik bedoel, hoe irritant gaat dat wel niet worden met het dekking zoeken en mikken. Zelfs bij de presntatie van de game gebruikten ze de 360 controller.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Is inmiddels een beproefd recept voor pc-shooters. Waarom zouden ze dat nu anders doen? Ik denk dat de aanschaf van een controller veel mensen zou wegjagen. Mij in ieder geval wel.
V.
Nee, inderdaad. Kijk maar naar de GTA-reeks, Freedom Fighters of Splinter Cell (okee, niet echt een shoot 'm up, maar wel met een dosis besturingscommando's)quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:15 schreef Snaterman het volgende:
[..]
Waarom? Omdat third-person shooters niet lekker spelen op de PC.
Ik denk dat dat niet zo irritant zal blijken.quote:Vooral games als Gears. Ik bedoel, hoe irritant gaat dat wel niet worden met het dekking zoeken en mikken.
Prima, maar dat zegt niets over de haalbaarheid van besturing met keyboard en muisquote:Zelfs bij de presntatie van de game gebruikten ze de 360 controller.
Ik hoop dat dit niet waar is want ik heb hier zo'n muis van Apple en je kan maar één knop inhouden want deze muis is drukgevoelig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:25 schreef Snaterman het volgende:
Tsjah, dat richten gaat precies worden. Maar om te richten achter cover zal je de rechter muisknop in moeten houden. (Ik weet het niet zeker, maar het is me door iemand verteld) En ik kan je verzekeren dat dat zeer gaat doen aan je vinger.
Freedom Fighters is welzeker een shoot 'm up (poppetje wordt aan alle kanten zuur geschoten en moet dat al schietend overleven), GTA, okee, soms wel, soms niet, maar ook behoorlijk uitgebreide besturing en SC zei ik al, maar ook daar de nodige ingewikkelde acties.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:25 schreef Snaterman het volgende:
Freedom fighters GTA en Splinter Cell zijn zeker geen shoot 'em ups.
Nee, op de E3 is gezegd dat het spel op de PC is ontwikkeld en dat de gebruikte textures e.d gedowngrade zijn voor optimaal gebruik op de X360.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:54 schreef Fatihtjuh het volgende:
Op de E3 was toch gezegd dat er eerst een pc-versie gemaakt was en dat ze het gedowngrade hadden naar X360.
WTF gebeurd er nu weer?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef Fatihtjuh het volgende:
[afbeelding]
Op de E3 werd bevestigt dat Gears Of War naar Pc en Mac komt. De PC-versie van Gears of War krijgt drie nieuwe multiplayer maps, een nieuwe multiplayer gametype, vijf nieuwe campaign chapters en een map-editor. Wij krijgen ook veel betere graphics dankzij DX10. Ook werd er gezegd dat er eerst een PC-Versie van GOW was gemaakt en dan geport was naar X360. Het komt nog deze jaar uit.
Screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer Info:
http://www.gamesforwindow(...)ofWarforWindows.aspx
http://gearsofwar.com/
Volgens engelse Wiki gaat die extra content dus niet geport worden (wat ook terecht leidde tot boze reacties van XboX 360 bezitters). Het lijkt me een vreselijk gaaf spel, en heb net een nieuwe DualCore met goeie videokaart gekocht, dus ik mag lijden dat ik het spel goed kan draaien!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ach ja, zolang ze al die exclusieve zooi ook maar naar de 360 laten komen. (en het liefst dan ook gaarne gratis!) Anders mag de PC-versie van mij een dikke flop worden..
Intel Core 2 Duoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:57 schreef Snatched het volgende:
Je bent de enige niet... ik zag gisteren de aanbevolen specs voor Lost Planet, allejezus
Hangt af van jouw specsquote:Ik kan het wel vergeten, vrees ik ...![]()
Ik vind dit... klopt dat met wat jij hebt gezien over LP?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Intel Core 2 Duo
1GB (XP)/2GB (Vista)
Nvidia GeForce 8600 or better
DirectX 9.0c or better
Nee, er werd al geluld over een Quadcore, 2 GB intern, en die GeForce.quote:Hangt af van jouw specs
V.
Volgens mij had ik Directx10 al gedownload, maar dat weet ik niet zeker meer.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:05 schreef Cheiron het volgende:
Die 7300 ondersteunt geen DX10.. en daar kun je toch ook niet lekker mee gamen? Denk niet dat je veel potten gaat breken.
Specs worden niet gemeld. las ik net, maar ik kwam wel dit artikel tegen. Een computer van de afgelopen anderhalf jaar zou het spel moeten kunnen draaien op vergelijkbare resolutie als de XBox-versie. Alleen de extremere computers kunnen meer verwachten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:04 schreef Snatched het volgende:
Zou je daarmee Gears of War kunnen draaien?
Nou, da's in ieder geval hoopgevend! Ik was niet echt van plan om nu meteen al een andere videokaart te gaan kopenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Specs worden niet gemeld. las ik net, maar ik kwam wel dit artikel tegen. Een computer van de afgelopen anderhalf jaar zou het spel moeten kunnen draaien op vergelijkbare resolutie als de XBox-versie. Alleen de extremere computers kunnen meer verwachten.
V.
Als je Vista hebt heb je standaard al DirectX10, dus die hoef je niet te downloaden. En voor XP is er geen DX10 beschikbaar, maar zoals Cheiron al zei je videokaart ondersteunt geen DX10. Dus je kan het spel alleen maar in DX9-modus draaien. Al zou ik er dan nog niet al te veel van verwachten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:09 schreef Snatched het volgende:
[..]
Volgens mij had ik Directx10 al gedownload, maar dat weet ik niet zeker meer.
Ik moet zeggen dat 'ie best lekker loopt hoor, maar ik heb er verder ook niet zo'n verstand van.
Het is waarschijnlijk niet mogelijk om Lost Planet en Gears of War te draaien?
quote:Released near the end of the Xbox 360's first year on the market, Gears of War was a defining moment for Microsoft's console. Its gameplay relied heavily on forcing you to take cover to avoid enemy shots, which meant that it required a healthy dose of patience as well as a steady trigger finger. It then beat that mechanic into your head over the course of its quality story mode, while also letting you team up with a friend online to take on the nefarious Locust forces together. Of course, it also had an amazing team-based multiplayer mode in which up to eight shooters could connect and go at it in a variety of different modes. Over time, more multiplayer maps and modes were added to the collection via the Xbox 360's download service. All of that great stuff is now available on the PC, on which the game looks better than it ever did on the Xbox 360, and without sacrificing anything in the process. If you've never played Gears of War, or if you just haven't played it in a while, do yourself a favor and try this new version of the game.
The game scales fairly well, but when it's looking its best, Gears of War requires a pretty heavy PC.
The game's story component puts you in the shoes of Marcus Fenix, who up until the very beginning of the game was serving time in prison for treasonous behavior. But the war effort requires his special brand of badness, so he's quickly set free, dressed up in his old soldier garb, and put back into action with the members of Delta Squad. Your enemy is the menace known as the Locust, which seems to be an amalgamation of different races and creatures, all seemingly devoted to exterminating your kind and taking over your planet. The game's plot points are inconsequential and work in a number of meaningless MacGuffin devices that serve as the only impetus you need to march from point A to point B while gunning down bad guys the whole way. You'll blast even more bad guys in the PC version of the game, which has a new section at the start of the final act that fills in a blank left by the 360 version. It does a better job of explaining how you go from running away from a huge beast with rocket launchers mounted on its head and shoulders to showing up at a train station to take the battle to the enemy general before he ruins everything.
The new content in the campaign is significant because it's new, but it's not especially noteworthy in the grand scheme of things. If anything, it probably would have worked better as a separate "deleted scenes" mode than as an integrated part of the game because it changes things up a bit in ways that betray the difficulty progression of the game. The new content often takes place in wide-open areas that are larger than any areas found in the console version, and it also brings together different combinations of enemies than you see in the rest of the game. Likewise, it forces you to cover a lot of distance between most checkpoints, and it feels much harder overall than anything in the "old" sections of the game. One section even features multiple paths to get to the same location, which seems weird and out of place, given the rest of the game's extremely linear nature. The new content is pretty good, but it's not so mind-blowing that you need to drop everything immediately to see it.
Of course, the rest of Gears of War is completely intact here, as well. And the complete package, done better than it was on the Xbox 360, is exactly the sort of mind-blowing that you might need to drop everything if you haven't already played it. Aside from a few frustrating cases in which the checkpoints are a little too far apart--and perhaps the need for a difficulty setting that falls between the too-easy "casual" and the occasionally punishing "hardcore" setting--it's hard to find many faults with the campaign, which will probably take new players around 12 or 13 hours to complete. The war-torn world you navigate through looks really great, and you're always wondering what will be around the next corner.
The gameplay is really satisfying, too, thanks to a very brutal graphical style that makes your weapons look like they're doing extreme damage. Likewise, you'll appreciate the quality control with a mouse/keyboard setup or an Xbox 360 gamepad, which is fully supported in the game. Your main tactic in the game is to run up to an object and quickly hide behind it, then occasionally pop out to fire off some shots and quickly get behind cover again before you take too much damage and explode into a bloody mist with several meaty chunks. With a mouse and keyboard, you're mostly using the standard WASD shooter control scheme, but the space bar is used to run and to get behind cover, and you can hold down the right mouse button to pop up out of cover and take aimed shots. With the gamepad, the left trigger is used to manage cover, the right trigger shoots, and A is used for running. Both setups work just fine, though holding the space bar to run feels a little awkward. Furthermore, the mouse lets you turn and aim much faster than a gamepad does, which means that the mouse will probably be the control scheme of choice for online matches.
Up to eight players can come together online and break off into two teams for a handful of different game types. Examples include warzone, which is the normal team-deathmatch style of play, and execution, which forces you to run up and chainsaw or boot players who've been downed to finish them off. Other modes, such as king of the hill and annex, make the game a little more tactical by requiring you to claim and hold various points on the map. All in all, the multiplayer offering is just as savage and great-looking as the single-player mode, and with plenty of maps to choose from, it can keep you busy for a very long time.
About the only thing missing from the translation is split-screen multiplayer, but you won't miss that one bit.
The graphics in Gears of War have never looked better than they do in the PC version, though that, of course, depends on your machine. If you can exceed the game's system requirements, the game looks pretty amazing at higher resolutions and delivers a good, smooth frame rate. It certainly looks much better and sharper than the Xbox 360 version of the game, and it does so without looking like the typical console-to-PC translation. The game also comes with a fully featured level editor, another thing you don't typically see in console-to-PC translations. Though some players may still prefer to play it with a gamepad, this feels like a PC game, top to bottom.
With a great loadout of weapons, a healthy multiplayer package, and an action-packed story mode, Gears of War is a terrific action game that, even after a full year, still stands apart from the pack. Whether you're a superfan of the first game who is looking for some additional content, or a PC buff who's been wondering what the console kids have been up to, Gears of War on the PC is most definitely worth your time and money.
Beetje jammer...volgens mij komen er donderdag en vrijdag weer een hoop games uitquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:57 schreef Verbal het volgende:
Voor de geïnteresseerden die hem vandaag willen kopen (als hij er ook daadwerkelijk is, want online staat hij nergens): Bart Smit 15 % kortingsactie (6 november 2007)
V.
Meestal komen spellen op een donderdag/vrijdag uit. Dus op zich is het niet zo heel raar dat je hem nog niet kan vinden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:32 schreef Cheiron het volgende:
Nog niets gezien, zowel in de winkel als op internet niet
Ah, dan kan de voorpret al beginnenquote:Op woensdag 7 november 2007 10:47 schreef Dhampirian het volgende:
Gears of War is gereleased, (is op niet verder te benoemen plaatsen al te vinden), nu hopen dat ie vlug in de winkel ligt...
Cant wait to fight the Brumak...
Zal als hij binnen is eens kijken. Geen idee of mijn systeem mid-range is trouwens, zou beste kunnen omdat hij al weer een paar maanden oud is..quote:Op woensdag 7 november 2007 13:13 schreef neggix het volgende:
Is het wat? Draait het beetje op mid range systeem? Want heb hier een datalimiet, en geen zin om 9 gig te vern**ken aan een spel wat toch niet draait....
Omg, had het meer over een P4. 2.4, 1GB en 9800proquote:Op woensdag 7 november 2007 13:53 schreef Cid het volgende:
[..]
Zal als hij binnen is eens kijken. Geen idee of mijn systeem mid-range is trouwens, zou beste kunnen omdat hij al weer een paar maanden oud is..
Intel Core 2 Duo E6600
2GB RAM
ATi X1900XT 512MB
Crysis alles op full vind hij al niet grappig meer![]()
Nu zijn de textures ook wel echt belachelijk scherp soms, na de installatie gaat ie ook dingen uitpakken, dat duurt ook wel echt een tijd. Game is wel duidelijk mooier dan de 360 versie, nog los van de hogere resolutie die mogelijk is met de PC.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:32 schreef Cheiron het volgende:
12gig harde schijfruimte.. wtf!
OMGquote:Op woensdag 7 november 2007 14:46 schreef Cheiron het volgende:
Wat de neuk, als je geen Live-id aanmaakt kun je niet saven? Wat is dat nou weer voor idioot!?
Stelt niets voor, voer gewoon je naam in en klaar. Het hoeft niet via internet.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:46 schreef Cheiron het volgende:
Wat de neuk, als je geen Live-id aanmaakt kun je niet saven? Wat is dat nou weer voor idioot!?
En zelfs de keuze uit AA is dan te beroerd voor woorden. Het is aan/uit. En aan is in dit geval 4×AA. Leuk als het met 4×AA dus net niet vloeiend loopt, maar het met 2×AA wel vloeiend zou lopen op je systeem.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Het spel draait hier goed vloeiend op 1680 met alles op very high, afgezien van AA want dat is nu een DX10 only feature geworden(naja, zo goed is mn performance ook weer niet dat ik het ook daadwerkelijk aan kon zetten, maar toch). Al moet ik zeggen dat ik nog geen idee heb hoeveel invloed de crossfire nu heeft, ga het binnenkort maar eens even testen met een enkele grafische kaart, al zijn de geruchten/logisch nadenken dat in de komende driver van ATi wel een goedwerkend crossfire profiel zou zitten. (schijnt de 9e online gezet te worden)
DirectX 10 schijnt niks toe te voegen aan de game qua graphics, afgezien van de mogelijkheid tot AA, enige wat het toevoegt is een lagere framerate (zie [H]ardOCP)
Ik zeg: de rendermethode vraagt om een manier van AA die niet via DirectX 9 geregeld kan worden: Deferred Rendering blijkbaar, al kan nvidia het wel toepassen in UT3 onder DX9 gek genoeg, maar dat schijnt enorm veel problemen te leveren (niet alleen is de performance om te huilen, maar ook foutjes galore).quote:
Zal ook wel de reden zijn dat DirectX10.1 er al weer aan zit te komen.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zeg: de rendermethode vraagt om een manier van AA die niet via DirectX 9 geregeld kan worden: Deferred Rendering blijkbaar, al kan nvidia het wel toepassen in UT3 onder DX9 gek genoeg, maar dat schijnt enorm veel problemen te leveren (niet alleen is de performance om te huilen, maar ook foutjes galore).
Daarnaast werkt de AA met deze rendermethode ook niet op doorzichtige objecten (van die kippegaas hekken), iets waar JUIST een generatie terug aandacht aan was besteed!
Ja, DX10 lijkt echt net een tussenoplossing te zijn die het net niet helemaal is... Spijtig!quote:Op woensdag 7 november 2007 19:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zal ook wel de reden zijn dat DirectX10.1 er al weer aan zit te komen.
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:46 schreef dikkedorus het volgende:
Deferred shading is de techniek waarin de shading wordt uitgesteld tot het laatste moment. Eerst wordt de geometrie heel simpel gerendered, en daarna pas voorzien van de juiste eindberekeningen. Zorgt voor minder overdraw en is efficient als er zware shadermodellen worden gebruikt. Maar ik geloof dat het tegenwoordig wat ingewikkelder zit. Dat zou ik moeten nazoeken, maar AA kan daarom best gemakkelijk roet in het eten gooien.
edit: ok, het zit iets anders, maar gezien de afwijkende methode moet AA toch ook mogelijk zijn, als de hardware het ondersteunt. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe de verschillende AA-mogelijkheden precies in de shader-pipeline worden geintegreerd/behandeld.
Ik geef je vrij weinig kans, de 7300SE is een enorme butt-kaart die aan alle kanten beperkt is, en langzamer is dan een 6600... Misschien op lage resolutie met lage textures, maar veel meer moet je niet op hopen...quote:Op donderdag 8 november 2007 09:16 schreef Snatched het volgende:
[..]
Want? Als ik dxdiag start, geeft 'ie gewoon aan dat ik Directx10 heb.
Ik begreep dat die GeForce daar niet mee kan werken, maar hij rapporteert geen fouten.
Anyway, als het spel maar goed werkt.
Dat dus. Plus die 7300 ondersteunt het sowieso niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik geef je vrij weinig kans, de 7300SE is een enorme butt-kaart die aan alle kanten beperkt is, en langzamer is dan een 6600... Misschien op lage resolutie met lage textures, maar veel meer moet je niet op hopen...
Je hebt alles software van DX10 op je PC staan (en daarbij dus ook DX9,8,7,6 etc.) maar je zult nooit in DX10 modus kunnen draaien, je zult altijd DX9x draaien totdat je een betere kaart haalt. Zoals der Schpankheit al zei, maakt het voor GoW toch niet uit, want die gebruikt DX10 alleen voor wat AA en heeft de rest van de effecten ook gewoon beschikbaar in DX9 modus.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:16 schreef Snatched het volgende:
[..]
Want? Als ik dxdiag start, geeft 'ie gewoon aan dat ik Directx10 heb.
Ik begreep dat die GeForce daar niet mee kan werken, maar hij rapporteert geen fouten.
Anyway, als het spel maar goed werkt.
Oh dat wel hoor, de ATi X700 wordt ook ondersteund en die ondersteund "maar" shadermodel 2.0b terwijl de 7300 SM3 ondersteund (net als de 6600 trouwens).quote:Op donderdag 8 november 2007 10:14 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dat dus. Plus die 7300 ondersteunt het sowieso niet.
Kijk, da's nuttige info ... zal er eens naar kijken.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:35 schreef dikkedorus het volgende:
Als je bang bent dat je je geld kwijt bent doe je het volgende:
a) Koop de game bij gamestore/bol.com of een of andere goedkope Nederlandse online winkel vanachter je luie stoel.
b) Wacht totdat de game op ja mat ploft
c) Speel het, of tracht het te spelen
d) Als je het spel niet leuk vindt, of het draait niet, dan mag je hem volgens de wet koop op afstand binnen zeven dagen terugsturen en je geld terug krijgen zonder opgaaf van reden.![]()
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:55 schreef Fatihtjuh het volgende:
Laten we nu allemaal lekker verder praten over GoW!
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:35 schreef dikkedorus het volgende:
Als je bang bent dat je je geld kwijt bent doe je het volgende:
a) Koop de game bij gamestore/bol.com of een of andere goedkope Nederlandse online winkel vanachter je luie stoel.
b) Wacht totdat de game op ja mat ploft
c) Speel het, of tracht het te spelen
d) Als je het spel niet leuk vindt, of het draait niet, dan mag je hem volgens de wet koop op afstand binnen zeven dagen terugsturen en je geld terug krijgen zonder opgaaf van reden.![]()
[/q]quote:Kan ik een koop op afstand ongedaan maken?
Bij elke overeenkomst op afstand heeft u als consument zeven werkdagen de tijd om de overeenkomst in te trekken zonder betaling van een boete of opgave van redenen. U moet in dat geval ten hoogste de kosten voor het terugzenden van de goederen betalen. De termijn om de koop ongedaan te maken gaat in op de dag dat u de goederen ontvangt, dit wordt ook wel herroepingsrecht of zichttermijn genoemd. De leverancier moet dan wel aan de verplichting van de schriftelijke bevestiging van de informatie hebben voldaan.
Zichttermijn
De zichttermijn geldt echter niet voor alle producten die u op afstand koopt.
De uitzonderingen zijn:
etenswaren;
producten die tijdsgebonden zijn, zoals tijdschriften of gereserveerde kaartjes voor een concert;
persoonlijke producten, zoals een in opdracht vervaardigd maatkostuum;
reizen;
financiële diensten;
[q]cd’s, dvd's en videobanden, waarvan de verzegeling is verbroken
Live and learnquote:
Bij mij is hij twee keer (hard) gecrasht, maar meer last had ik er niet van, gelukkig...quote:Op donderdag 15 november 2007 11:42 schreef Snatched het volgende:
Lees ook overal dat er heel veel bugs in het spel zitten, zoals PDOA aangeeft.
Ik wacht nog wel even met kopen tot er wat bugfixes zijn, anders zie ik de bui al hangen.
Dat is dan ook ruk want bij mij loopt hij al schijt. Zelfs als ik alles op low zet en me resolutie op iets van 1100 zoveel zetquote:Op woensdag 7 november 2007 13:53 schreef Fatihtjuh het volgende:
MINIMUM REQUIREMENTS
Windows Vista or Windows XP
Processor 2.4+ GHz Intel; 2.0+ Ghz AMD
RAM 1 GB
Hard Drive 12 GB free hard drive space
Video Card NVIDIA GeForce 6600+, ATI X700+
Online Multi-player: Broadband Internet Connection, Games for Windows -- LIVE
Hetzelfde als Unreal Tournament 3 dus(die ik op high kan spelen met x1600)
Met een GTS kun je toch ook voorlopig vooruit?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:35 schreef dikkedorus het volgende:
Mijn game-sessies zijn uitgesteld tot 2008 ofzo. Net genaaid door m'n leverancier.
Kan coop, maar dan wel alleen online en niet offline op 1 PC.quote:Op maandag 19 november 2007 10:45 schreef Atreidez het volgende:
Ik dacht dat je deze game ook in coop kon draaien? Of is dat alleen bij de xbox versie?
Met een granaat of boomstick die irritante vogels bij hem wegjagen, en dan op zn hoofd schieten met welk wapen dan ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:40 schreef Exterminator het volgende:
Weet iemand hoe ik "Raam" kan verslaan met het level met die trein?
Krijg die gast maar niet dood
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:02 schreef Fatihtjuh het volgende:
Zijn de servers bevolkt of is het zo leeg als het maar kan?
Bump #2quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:02 schreef Fatihtjuh het volgende:
Zijn de servers bevolkt of is het zo leeg als het maar kan?
Zeker de moeite van het proberen waard, al helemaal als je hem nog nooit op de xbox gespeeld hebt!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:45 schreef neo2000 het volgende:
Mjah.. Zijn er überhaupt pc gamers die deze game spelen..? Ligt nu in de budgetbakken van de Dixons, dus allicht groeit de userbase nu wat meer..? Binnenkort nieuwe pc binnen, ga ik het toch ook zeker nog eens porberen..
Hell yeah..! Even een schaamteloze plugquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nu al in de budgetbakken? De 360 versie is nog steeds full-priced.
Ja, alleen op de Xbox360 word het spel wel gespeeld, blijkbaar. Alhoewel ik die extra maps e.d ook wel op de 360 wil.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:46 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hell yeah..! Even een schaamteloze plug
Bij Dixons 15 euro. Bestel je bij de webshop, geen verzendkosten ook. Ter vergelijking, volgens mij is de 360 versie los bij overal nog 60 euro. (eat your heart out Xbox owners..)
Pc gaming is sweet!
You care to elaborate on the "why" part..?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:51 schreef Devrim_ het volgende:
GoW is dan ook een kut game (op de pc dan..Op de x360 heb ik het niet gespeeld)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |