Ach, dat is toch achterhaalde hardwarequote:Op dinsdag 6 november 2007 14:26 schreef christvs het volgende:
Volgens mij ehbben ze de Wii tijdelijk uit het assortiment gehaald![]()
![]()
True, is wel even belangrijk om te weten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:39 schreef Verbal het volgende:
Corrigerend op de OP... BS heeft 15% korting op het HELE ASSORTIMENT.
Dus NIET alleen de consoles.
V.
Wil ik ook wel, maar die komt pas vrijdag uit.quote:
Morgen hebben de meeste winkels hem alquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:45 schreef DaggerNL het volgende:
gecorrigeerd![]()
[..]
Wil ik ook wel, maar die komt pas vrijdag uit.
Sinds wanneer krijg je een gratis spel bij de 40GB dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:08 schreef disjfa het volgende:
Dat is gewoon normaal zo Nudie
Ik heb ook nog wat gescored om 20.55Zelda voor de ds voor 29 euro
Waarschijnlijk hebben ze volgend jaar weer een actie. Even wachten dus!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:17 schreef Game_Error het volgende:
doen ze dit soort acties vaker? dan wil ik wel een keer een ps3 ermee halen
Ik heb gisteren ook de ps3 gehaald incl een draadloze controller, maar deze heb ik niet gratis erbij gehadquote:Op woensdag 7 november 2007 15:54 schreef SjonLok het volgende:
Gisteren ook een PS3 40Gb gescoord bij BS. Ik kocht gelijk een wireless controller erbij, maar die bleek gratis te zijn.
Das trouwens flink voordelig:
console: 399,-
controller: 49,-
totaal: 448,-
Ik heb betaald:
console: 339,15,-
contoller: 0,-
totaal: 339,15
korting: bijna 25%
Denk later, want ik zie nog steeds korting in de winkelwagen staan.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:25 schreef Ynske het volgende:
De korting geld vandaag ook nog tot 18.00 uur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |