Ik geef je vrij weinig kans, de 7300SE is een enorme butt-kaart die aan alle kanten beperkt is, en langzamer is dan een 6600... Misschien op lage resolutie met lage textures, maar veel meer moet je niet op hopen...quote:Op donderdag 8 november 2007 09:16 schreef Snatched het volgende:
[..]
Want? Als ik dxdiag start, geeft 'ie gewoon aan dat ik Directx10 heb.
Ik begreep dat die GeForce daar niet mee kan werken, maar hij rapporteert geen fouten.
Anyway, als het spel maar goed werkt.
Dat dus. Plus die 7300 ondersteunt het sowieso niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik geef je vrij weinig kans, de 7300SE is een enorme butt-kaart die aan alle kanten beperkt is, en langzamer is dan een 6600... Misschien op lage resolutie met lage textures, maar veel meer moet je niet op hopen...
Je hebt alles software van DX10 op je PC staan (en daarbij dus ook DX9,8,7,6 etc.) maar je zult nooit in DX10 modus kunnen draaien, je zult altijd DX9x draaien totdat je een betere kaart haalt. Zoals der Schpankheit al zei, maakt het voor GoW toch niet uit, want die gebruikt DX10 alleen voor wat AA en heeft de rest van de effecten ook gewoon beschikbaar in DX9 modus.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:16 schreef Snatched het volgende:
[..]
Want? Als ik dxdiag start, geeft 'ie gewoon aan dat ik Directx10 heb.
Ik begreep dat die GeForce daar niet mee kan werken, maar hij rapporteert geen fouten.
Anyway, als het spel maar goed werkt.
Oh dat wel hoor, de ATi X700 wordt ook ondersteund en die ondersteund "maar" shadermodel 2.0b terwijl de 7300 SM3 ondersteund (net als de 6600 trouwens).quote:Op donderdag 8 november 2007 10:14 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dat dus. Plus die 7300 ondersteunt het sowieso niet.
Kijk, da's nuttige info ... zal er eens naar kijken.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:35 schreef dikkedorus het volgende:
Als je bang bent dat je je geld kwijt bent doe je het volgende:
a) Koop de game bij gamestore/bol.com of een of andere goedkope Nederlandse online winkel vanachter je luie stoel.
b) Wacht totdat de game op ja mat ploft
c) Speel het, of tracht het te spelen
d) Als je het spel niet leuk vindt, of het draait niet, dan mag je hem volgens de wet koop op afstand binnen zeven dagen terugsturen en je geld terug krijgen zonder opgaaf van reden.![]()
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:55 schreef Fatihtjuh het volgende:
Laten we nu allemaal lekker verder praten over GoW!
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:35 schreef dikkedorus het volgende:
Als je bang bent dat je je geld kwijt bent doe je het volgende:
a) Koop de game bij gamestore/bol.com of een of andere goedkope Nederlandse online winkel vanachter je luie stoel.
b) Wacht totdat de game op ja mat ploft
c) Speel het, of tracht het te spelen
d) Als je het spel niet leuk vindt, of het draait niet, dan mag je hem volgens de wet koop op afstand binnen zeven dagen terugsturen en je geld terug krijgen zonder opgaaf van reden.![]()
[/q]quote:Kan ik een koop op afstand ongedaan maken?
Bij elke overeenkomst op afstand heeft u als consument zeven werkdagen de tijd om de overeenkomst in te trekken zonder betaling van een boete of opgave van redenen. U moet in dat geval ten hoogste de kosten voor het terugzenden van de goederen betalen. De termijn om de koop ongedaan te maken gaat in op de dag dat u de goederen ontvangt, dit wordt ook wel herroepingsrecht of zichttermijn genoemd. De leverancier moet dan wel aan de verplichting van de schriftelijke bevestiging van de informatie hebben voldaan.
Zichttermijn
De zichttermijn geldt echter niet voor alle producten die u op afstand koopt.
De uitzonderingen zijn:
etenswaren;
producten die tijdsgebonden zijn, zoals tijdschriften of gereserveerde kaartjes voor een concert;
persoonlijke producten, zoals een in opdracht vervaardigd maatkostuum;
reizen;
financiėle diensten;
[q]cd’s, dvd's en videobanden, waarvan de verzegeling is verbroken
Live and learnquote:
Bij mij is hij twee keer (hard) gecrasht, maar meer last had ik er niet van, gelukkig...quote:Op donderdag 15 november 2007 11:42 schreef Snatched het volgende:
Lees ook overal dat er heel veel bugs in het spel zitten, zoals PDOA aangeeft.
Ik wacht nog wel even met kopen tot er wat bugfixes zijn, anders zie ik de bui al hangen.
Dat is dan ook ruk want bij mij loopt hij al schijt. Zelfs als ik alles op low zet en me resolutie op iets van 1100 zoveel zetquote:Op woensdag 7 november 2007 13:53 schreef Fatihtjuh het volgende:
MINIMUM REQUIREMENTS
Windows Vista or Windows XP
Processor 2.4+ GHz Intel; 2.0+ Ghz AMD
RAM 1 GB
Hard Drive 12 GB free hard drive space
Video Card NVIDIA GeForce 6600+, ATI X700+
Online Multi-player: Broadband Internet Connection, Games for Windows -- LIVE
Hetzelfde als Unreal Tournament 3 dus(die ik op high kan spelen met x1600)
Met een GTS kun je toch ook voorlopig vooruit?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:35 schreef dikkedorus het volgende:
Mijn game-sessies zijn uitgesteld tot 2008 ofzo. Net genaaid door m'n leverancier.
Kan coop, maar dan wel alleen online en niet offline op 1 PC.quote:Op maandag 19 november 2007 10:45 schreef Atreidez het volgende:
Ik dacht dat je deze game ook in coop kon draaien? Of is dat alleen bij de xbox versie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |