abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:57:27 #51
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_54405814
Voor de geïnteresseerden die hem vandaag willen kopen (als hij er ook daadwerkelijk is, want online staat hij nergens): Bart Smit 15 % kortingsactie (6 november 2007)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_54406195
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:57 schreef Verbal het volgende:
Voor de geïnteresseerden die hem vandaag willen kopen (als hij er ook daadwerkelijk is, want online staat hij nergens): Bart Smit 15 % kortingsactie (6 november 2007)

V.
Beetje jammer...volgens mij komen er donderdag en vrijdag weer een hoop games uit
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_54410228
Nog niets gezien, zowel in de winkel als op internet niet
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_54410413
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 18:32 schreef Cheiron het volgende:
Nog niets gezien, zowel in de winkel als op internet niet
Meestal komen spellen op een donderdag/vrijdag uit. Dus op zich is het niet zo heel raar dat je hem nog niet kan vinden.
pi_54424219
Gears of War is gereleased, (is op niet verder te benoemen plaatsen al te vinden), nu hopen dat ie vlug in de winkel ligt...

Cant wait to fight the Brumak...
Don't you hear the music, its sound is like a razorknife cutting through your flesh, and i'm just here tot turn op the volume...
pi_54424972
quote:
Op woensdag 7 november 2007 10:47 schreef Dhampirian het volgende:
Gears of War is gereleased, (is op niet verder te benoemen plaatsen al te vinden), nu hopen dat ie vlug in de winkel ligt...

Cant wait to fight the Brumak...
Ah, dan kan de voorpret al beginnen Koop hem overigens zeker, alleen zo jammer dat ze nou net die paar dagen moeten wachten om hem in Ned. uit te brengen...net als CoD4
  woensdag 7 november 2007 @ 11:39:45 #57
136 V.
pi_54425356
Op play.com staat 'ie op 9 nov.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 7 november 2007 @ 11:54:17 #58
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_54425723
Hij staat inderdaad al op internet.
A.F.C. Ajax
pi_54427405
Is het wat? Draait het beetje op mid range systeem? Want heb hier een datalimiet, en geen zin om 9 gig te vern**ken aan een spel wat toch niet draait....
O+ BlaBlub O+
pi_54428402
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:13 schreef neggix het volgende:
Is het wat? Draait het beetje op mid range systeem? Want heb hier een datalimiet, en geen zin om 9 gig te vern**ken aan een spel wat toch niet draait....
Zal als hij binnen is eens kijken. Geen idee of mijn systeem mid-range is trouwens, zou beste kunnen omdat hij al weer een paar maanden oud is..

Intel Core 2 Duo E6600
2GB RAM
ATi X1900XT 512MB

Crysis alles op full vind hij al niet grappig meer
pi_54428405
MINIMUM REQUIREMENTS
Windows Vista or Windows XP

Processor 2.4+ GHz Intel; 2.0+ Ghz AMD
RAM 1 GB
Hard Drive 12 GB free hard drive space
Video Card NVIDIA GeForce 6600+, ATI X700+
Online Multi-player: Broadband Internet Connection, Games for Windows -- LIVE

Hetzelfde als Unreal Tournament 3 dus(die ik op high kan spelen met x1600)
pi_54428507
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:53 schreef Cid het volgende:

[..]

Zal als hij binnen is eens kijken. Geen idee of mijn systeem mid-range is trouwens, zou beste kunnen omdat hij al weer een paar maanden oud is..

Intel Core 2 Duo E6600
2GB RAM
ATi X1900XT 512MB

Crysis alles op full vind hij al niet grappig meer
Omg, had het meer over een P4. 2.4, 1GB en 9800pro
Misschien is het idd ook een low-range system Tijd voor vernieuwing...

Maar Crysis draait hier al niet... COD4 wel
O+ BlaBlub O+
pi_54429454
12gig harde schijfruimte.. wtf!
pi_54429683
Het spel draait hier goed vloeiend op 1680 met alles op very high, afgezien van AA want dat is nu een DX10 only feature geworden (naja, zo goed is mn performance ook weer niet dat ik het ook daadwerkelijk aan kon zetten, maar toch). Al moet ik zeggen dat ik nog geen idee heb hoeveel invloed de crossfire nu heeft, ga het binnenkort maar eens even testen met een enkele grafische kaart, al zijn de geruchten/logisch nadenken dat in de komende driver van ATi wel een goedwerkend crossfire profiel zou zitten. (schijnt de 9e online gezet te worden)

DirectX 10 schijnt niks toe te voegen aan de game qua graphics, afgezien van de mogelijkheid tot AA, enige wat het toevoegt is een lagere framerate (zie [H]ardOCP)

Specs zijn trouwens:
Athlon 5600+ (2x 2,8 GHz 1 MB cache per CPU)
2 GB DDR2-800
2x X1950Pro 256MB (crossfire dus)
quote:
Op woensdag 7 november 2007 14:32 schreef Cheiron het volgende:
12gig harde schijfruimte.. wtf!
Nu zijn de textures ook wel echt belachelijk scherp soms, na de installatie gaat ie ook dingen uitpakken, dat duurt ook wel echt een tijd. Game is wel duidelijk mooier dan de 360 versie, nog los van de hogere resolutie die mogelijk is met de PC.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_54429802
Wat de neuk, als je geen Live-id aanmaakt kun je niet saven? Wat is dat nou weer voor idioot!?
pi_54429862
quote:
Op woensdag 7 november 2007 14:46 schreef Cheiron het volgende:
Wat de neuk, als je geen Live-id aanmaakt kun je niet saven? Wat is dat nou weer voor idioot!?
OMG Weer eens wat anders

Zeker van M$
O+ BlaBlub O+
  woensdag 7 november 2007 @ 15:42:24 #67
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_54431284
quote:
Op woensdag 7 november 2007 14:46 schreef Cheiron het volgende:
Stelt niets voor, voer gewoon je naam in en klaar. Het hoeft niet via internet.
A.F.C. Ajax
pi_54432497
quote:
Op woensdag 7 november 2007 14:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Het spel draait hier goed vloeiend op 1680 met alles op very high, afgezien van AA want dat is nu een DX10 only feature geworden (naja, zo goed is mn performance ook weer niet dat ik het ook daadwerkelijk aan kon zetten, maar toch). Al moet ik zeggen dat ik nog geen idee heb hoeveel invloed de crossfire nu heeft, ga het binnenkort maar eens even testen met een enkele grafische kaart, al zijn de geruchten/logisch nadenken dat in de komende driver van ATi wel een goedwerkend crossfire profiel zou zitten. (schijnt de 9e online gezet te worden)

DirectX 10 schijnt niks toe te voegen aan de game qua graphics, afgezien van de mogelijkheid tot AA, enige wat het toevoegt is een lagere framerate (zie [H]ardOCP)
En zelfs de keuze uit AA is dan te beroerd voor woorden. Het is aan/uit. En aan is in dit geval 4×AA. Leuk als het met 4×AA dus net niet vloeiend loopt, maar het met 2×AA wel vloeiend zou lopen op je systeem.
  woensdag 7 november 2007 @ 16:59:47 #69
136 V.
pi_54433095
Ik zeg: patches.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_54435567
quote:
Op woensdag 7 november 2007 16:59 schreef Verbal het volgende:
Ik zeg: patches.

V.
Ik zeg: de rendermethode vraagt om een manier van AA die niet via DirectX 9 geregeld kan worden: Deferred Rendering blijkbaar, al kan nvidia het wel toepassen in UT3 onder DX9 gek genoeg, maar dat schijnt enorm veel problemen te leveren (niet alleen is de performance om te huilen, maar ook foutjes galore).
Daarnaast werkt de AA met deze rendermethode ook niet op doorzichtige objecten (van die kippegaas hekken), iets waar JUIST een generatie terug aandacht aan was besteed!

Ik vind het wel echt jammer dat we met de huidige games achteruit lijken te gaan qua sommige image quality dingen, geen transparency AA meer, anisotropic filtering valt minder vaak in te stellen, AA wordt een toggle in plaats van een keuze, en dan vaak alleen maar onder DirectX 10 (als het al ondersteund wordt). Geen goede evolutie...
pi_54436221
Toch zit er al wat verbetering in qua AA. Eerst kon de UT3-engine helemaal geen AA (Bioshock) en nu heb je in ieder geval wel een optie. Niet dat enorm veel mensen die nou kunnen kiezen, maar het wordt langzaamaan beter.
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:44 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik zeg: de rendermethode vraagt om een manier van AA die niet via DirectX 9 geregeld kan worden: Deferred Rendering blijkbaar, al kan nvidia het wel toepassen in UT3 onder DX9 gek genoeg, maar dat schijnt enorm veel problemen te leveren (niet alleen is de performance om te huilen, maar ook foutjes galore).
Daarnaast werkt de AA met deze rendermethode ook niet op doorzichtige objecten (van die kippegaas hekken), iets waar JUIST een generatie terug aandacht aan was besteed!
Zal ook wel de reden zijn dat DirectX10.1 er al weer aan zit te komen.
pi_54437476
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]

Zal ook wel de reden zijn dat DirectX10.1 er al weer aan zit te komen.
Ja, DX10 lijkt echt net een tussenoplossing te zijn die het net niet helemaal is... Spijtig!
  woensdag 7 november 2007 @ 21:46:57 #73
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_54440726
Deferred shading is de techniek waarin de shading wordt uitgesteld tot het laatste moment. Eerst wordt de geometrie heel simpel gerendered, en daarna pas voorzien van de juiste eindberekeningen. Zorgt voor minder overdraw en is efficient als er zware shadermodellen worden gebruikt. Maar ik geloof dat het tegenwoordig wat ingewikkelder zit. Dat zou ik moeten nazoeken, maar AA kan daarom best gemakkelijk roet in het eten gooien.

edit: ok, het zit iets anders, maar gezien de afwijkende methode moet AA toch ook mogelijk zijn, als de hardware het ondersteunt. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe de verschillende AA-mogelijkheden precies in de shader-pipeline worden geintegreerd/behandeld.

[ Bericht 7% gewijzigd door dikkedorus op 07-11-2007 22:00:12 ]
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_54446578
quote:
Op woensdag 7 november 2007 21:46 schreef dikkedorus het volgende:
Deferred shading is de techniek waarin de shading wordt uitgesteld tot het laatste moment. Eerst wordt de geometrie heel simpel gerendered, en daarna pas voorzien van de juiste eindberekeningen. Zorgt voor minder overdraw en is efficient als er zware shadermodellen worden gebruikt. Maar ik geloof dat het tegenwoordig wat ingewikkelder zit. Dat zou ik moeten nazoeken, maar AA kan daarom best gemakkelijk roet in het eten gooien.

edit: ok, het zit iets anders, maar gezien de afwijkende methode moet AA toch ook mogelijk zijn, als de hardware het ondersteunt. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe de verschillende AA-mogelijkheden precies in de shader-pipeline worden geintegreerd/behandeld.
ik wou je al een PMetje sturen of je ff antwoord kon geven

Anyway, tis nu poep in ieder geval, heb wel begrepen dat er een heleboel gedoe is dat AA nu nog niet mogelijk is in de depth buffer, wat dus met DX10.1 opgelost zal zijn... Heerlijk al die details die me vrij weinig zeggen, en dan zo'n DikkeDorus die ze uitlegt aan me
  donderdag 8 november 2007 @ 03:13:09 #75
85129 dikkedorus
pi_54447827
Het probleem zit hem in het feit dat je nu geen kleuren maar tussenwaarden opslaat in je textures/framebuffers. Kleuren van verschillende subpixels kan je mengen om zo AA te krijgen, maar als die kleuren stiekem geen kleuren zijn maar bepaalde wiskundige waarden, kan je dat niet zo maar doen. Dat moet je dus oplossen door die tussenwaarden niet te AA-en, en de uiteindelijke kleuren wel. Dat is lastig omdat je voor het berekenen van een AA subpixel dus soms op subpixelniveau moet kijken, en soms op "normaal" pixel-niveau, terwijl de shader normaal geen verschil zag tussen een "normale" pixel, en een AA subpixel.

Het grappige is dat deferred shading met AA door nVidia al met 6800GT hardware wordt uitgelegd, dus zo onmogelijk en nieuw en schokkend is het niet.
pi_54449955
quote:
Op donderdag 8 november 2007 09:16 schreef Snatched het volgende:

[..]

Want? Als ik dxdiag start, geeft 'ie gewoon aan dat ik Directx10 heb.
Ik begreep dat die GeForce daar niet mee kan werken, maar hij rapporteert geen fouten.

Anyway, als het spel maar goed werkt.
Ik geef je vrij weinig kans, de 7300SE is een enorme butt-kaart die aan alle kanten beperkt is, en langzamer is dan een 6600... Misschien op lage resolutie met lage textures, maar veel meer moet je niet op hopen...
  donderdag 8 november 2007 @ 10:14:38 #77
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_54450107
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:04 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik geef je vrij weinig kans, de 7300SE is een enorme butt-kaart die aan alle kanten beperkt is, en langzamer is dan een 6600... Misschien op lage resolutie met lage textures, maar veel meer moet je niet op hopen...
Dat dus. Plus die 7300 ondersteunt het sowieso niet.
A.F.C. Ajax
  donderdag 8 november 2007 @ 11:26:53 #78
85129 dikkedorus
pi_54451547
Al dat geld dat je bespaart door het stelen van games had je beter in een betere 3D kaart kunnen stoppen
stealing is bad. mmmkay
Er is geen demo, maar het spel is extreem uitgebreid ge-covered door zo'n beetje alle nieuwsmedia, met letterlijk honderde trailers, filmpjes en uservideos. Dus het is natuurlijk een beetje onzin dat je geen idee hebt wat je kan verwachten.
  donderdag 8 november 2007 @ 11:30:19 #79
85129 dikkedorus
pi_54451619
quote:
Op donderdag 8 november 2007 09:16 schreef Snatched het volgende:

[..]

Want? Als ik dxdiag start, geeft 'ie gewoon aan dat ik Directx10 heb.
Ik begreep dat die GeForce daar niet mee kan werken, maar hij rapporteert geen fouten.

Anyway, als het spel maar goed werkt.
Je hebt alles software van DX10 op je PC staan (en daarbij dus ook DX9,8,7,6 etc.) maar je zult nooit in DX10 modus kunnen draaien, je zult altijd DX9x draaien totdat je een betere kaart haalt. Zoals der Schpankheit al zei, maakt het voor GoW toch niet uit, want die gebruikt DX10 alleen voor wat AA en heeft de rest van de effecten ook gewoon beschikbaar in DX9 modus.
pi_54453909
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:14 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Dat dus. Plus die 7300 ondersteunt het sowieso niet.
Oh dat wel hoor, de ATi X700 wordt ook ondersteund en die ondersteund "maar" shadermodel 2.0b terwijl de 7300 SM3 ondersteund (net als de 6600 trouwens).
Het zal alleen draaien als pindakaas door een rietje...
  donderdag 8 november 2007 @ 15:35:55 #81
85129 dikkedorus
pi_54457204
Als je bang bent dat je je geld kwijt bent doe je het volgende:
a) Koop de game bij gamestore/bol.com of een of andere goedkope Nederlandse online winkel vanachter je luie stoel.
b) Wacht totdat de game op ja mat ploft
c) Speel het, of tracht het te spelen
d) Als je het spel niet leuk vindt, of het draait niet, dan mag je hem volgens de wet koop op afstand binnen zeven dagen terugsturen en je geld terug krijgen zonder opgaaf van reden.
pi_54457588
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:35 schreef dikkedorus het volgende:
a) Koop de game bij gamestore/bol.com of een of andere goedkope Nederlandse online winkel vanachter je luie stoel.
d) Als je het spel niet leuk vindt, of het draait niet, dan mag je hem volgens de wet koop op afstand binnen zeven dagen terugsturen en je geld terug krijgen zonder opgaaf van reden.
Kijk, da's nuttige info ... zal er eens naar kijken.
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_54460503
Laten we nu allemaal lekker verder praten over GoW!
pi_54461705
Of je het spel koopt of niet maakt mij persoonlijk geen ruk uit, maar post er hier gewoon niet over. Het komt enorm zielig over en het interesseert hier niemand ook maar een bal wat je snelheden of moeilijkheden bij het downloaden zijn.
Dus, verder over de game:
Na Bioshock vind ik het wat moeilijk om "gewoon" aliens neer te schieten omdat ze wel slecht zullen zijn. Ik heb 20 minuutjes gespeeld, maar ik vond het enorm eendimensionaal.

Wellicht moet ik het wat meer tijd geven, maar dat doe ik wel als hij in de budgetbakken ligt. Nu toch veel te druk met Pes, Quake Wars en Bioshock.
pi_54461752
ff voor de duidelijkheid, het kan ons geen ruk schelen op welke manier je een spel speelt, maar het kopieren (en dus ook downloaden) van games waar copyright op zit is in strijd met de auteurswet en daarom willen wij dit soort discussies hier liever niet hebben.
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:55 schreef Fatihtjuh het volgende:
Laten we nu allemaal lekker verder praten over GoW!
Wat hij zegt.
pi_54462450
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:35 schreef dikkedorus het volgende:
quote:
Kan ik een koop op afstand ongedaan maken?
Bij elke overeenkomst op afstand heeft u als consument zeven werkdagen de tijd om de overeenkomst in te trekken zonder betaling van een boete of opgave van redenen. U moet in dat geval ten hoogste de kosten voor het terugzenden van de goederen betalen. De termijn om de koop ongedaan te maken gaat in op de dag dat u de goederen ontvangt, dit wordt ook wel herroepingsrecht of zichttermijn genoemd. De leverancier moet dan wel aan de verplichting van de schriftelijke bevestiging van de informatie hebben voldaan.

Zichttermijn
De zichttermijn geldt echter niet voor alle producten die u op afstand koopt.
De uitzonderingen zijn:

etenswaren;
producten die tijdsgebonden zijn, zoals tijdschriften of gereserveerde kaartjes voor een concert;
persoonlijke producten, zoals een in opdracht vervaardigd maatkostuum;
reizen;
financiële diensten;
[q]cd’s, dvd's en videobanden, waarvan de verzegeling is verbroken
[/q]

succes.
Scheren is voor schapen!
  donderdag 8 november 2007 @ 20:13:36 #87
85129 dikkedorus
pi_54464350
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:10 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

[..]

succes.
Live and learn
Achteraf wist ik het wel, maar goed dat je het even corrigeert. Koop op afstand gaat je dus niet redden met games.

Ik heb wel al vaker gewoon games teruggebracht naar bijv. FRS, maar dan kreeg ik wel tegoedbonnen en geen cash.
pi_54513719
Pff, was ik me tvp kwijt hier
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 10 november 2007 @ 22:16:34 #89
136 V.
pi_54514577
Vandaag een rondje centrum gedaan, en hij stond nergens

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_54539929
Buggy kankerspel.

Eerst een aantal keer gecrashed met installeren, heb ik 'm eindelijk aan de praat, lekker een paar uur gespeeld, wil je de volgende dag verder: zijn je savegames weg! Schijnt dat als je een offline account aanmaakt voor je live-id, dat die (soms) gewoon je savegames wist.

Zak maar in de stront Micro$oft met je shitspel, kom eerst maar eens met een paar goeie bugfixes!
pi_54621951
Lees ook overal dat er heel veel bugs in het spel zitten, zoals PDOA aangeeft.

Ik wacht nog wel even met kopen tot er wat bugfixes zijn, anders zie ik de bui al hangen.
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_54623559
Speel t nu in co-op.

Op zich wel grappig spel
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_54624090
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:42 schreef Snatched het volgende:
Lees ook overal dat er heel veel bugs in het spel zitten, zoals PDOA aangeeft.

Ik wacht nog wel even met kopen tot er wat bugfixes zijn, anders zie ik de bui al hangen.
Bij mij is hij twee keer (hard) gecrasht, maar meer last had ik er niet van, gelukkig...
  donderdag 15 november 2007 @ 15:35:07 #94
85129 dikkedorus
pi_54627378
Mijn game-sessies zijn uitgesteld tot 2008 ofzo. Net genaaid door m'n leverancier.
  zaterdag 17 november 2007 @ 00:55:58 #95
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54666252
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:53 schreef Fatihtjuh het volgende:
MINIMUM REQUIREMENTS
Windows Vista or Windows XP

Processor 2.4+ GHz Intel; 2.0+ Ghz AMD
RAM 1 GB
Hard Drive 12 GB free hard drive space
Video Card NVIDIA GeForce 6600+, ATI X700+
Online Multi-player: Broadband Internet Connection, Games for Windows -- LIVE

Hetzelfde als Unreal Tournament 3 dus(die ik op high kan spelen met x1600)
Dat is dan ook ruk want bij mij loopt hij al schijt. Zelfs als ik alles op low zet en me resolutie op iets van 1100 zoveel zet
En dat terwijl ik een 24" beeldscherm heb. Frustrerend

Mijn specs trouwens:
P4 3.0gb
Nvidia 7800GS (pci)
1gb ram

Met XP als besturingsysteem....
Kan het zijn dat het op Vista allemaal wat beter loopt door DirectX10 of zeggen jullie van "door Vista/DX10 gaat het alleen maar trager worden" ?

Hoe ik het nu speel is natuurlijk helemaal ruk. Tenminste.... ik speel het gewoon nu niet.
Hele tijd schokkerig als je een ruimte in loopt enzo. Als je dan je gun voor het eerst afschiet weer, etc.
Hij hoeft niet eens op de hoogste resolutie te draaien ofzo, maar beetje fatsoenlijk zou al leuk zijn

Windows is er trouwens net opnieuw opgezet en met de laatste Nvidia drivers. Dus dat kan het niet zijn....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_54711569
Op Vista schokt ie ook. Heb dat kutspel er al weer afgeflikkerd, hele tijd crashes enzo. Kan die 12 gig wel beter gebruiken. Voor Perseus Mandate bijvoorbeeld. En ik heb ergens gelezen dat het juist wel aan de NVIDIA drivers zou liggen. Check 't eens op Google ofzo.
  maandag 19 november 2007 @ 10:41:32 #97
136 V.
pi_54711831
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:35 schreef dikkedorus het volgende:
Mijn game-sessies zijn uitgesteld tot 2008 ofzo. Net genaaid door m'n leverancier.
Met een GTS kun je toch ook voorlopig vooruit?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_54711905
Ik dacht dat je deze game ook in coop kon draaien? Of is dat alleen bij de xbox versie?
Where facts are few, experts are many.
pi_54713472
quote:
Op maandag 19 november 2007 10:45 schreef Atreidez het volgende:
Ik dacht dat je deze game ook in coop kon draaien? Of is dat alleen bij de xbox versie?
Kan coop, maar dan wel alleen online en niet offline op 1 PC.
pi_55281212
Zijn de servers bevolkt of is het zo leeg als het maar kan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')