Met een granaat of boomstick die irritante vogels bij hem wegjagen, en dan op zn hoofd schieten met welk wapen dan ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:40 schreef Exterminator het volgende:
Weet iemand hoe ik "Raam" kan verslaan met het level met die trein?
Krijg die gast maar niet dood
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:02 schreef Fatihtjuh het volgende:
Zijn de servers bevolkt of is het zo leeg als het maar kan?
Bump #2quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:02 schreef Fatihtjuh het volgende:
Zijn de servers bevolkt of is het zo leeg als het maar kan?
Zeker de moeite van het proberen waard, al helemaal als je hem nog nooit op de xbox gespeeld hebt!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:45 schreef neo2000 het volgende:
Mjah.. Zijn er überhaupt pc gamers die deze game spelen..? Ligt nu in de budgetbakken van de Dixons, dus allicht groeit de userbase nu wat meer..? Binnenkort nieuwe pc binnen, ga ik het toch ook zeker nog eens porberen..
Hell yeah..! Even een schaamteloze plugquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nu al in de budgetbakken? De 360 versie is nog steeds full-priced.
Ja, alleen op de Xbox360 word het spel wel gespeeld, blijkbaar. Alhoewel ik die extra maps e.d ook wel op de 360 wil.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:46 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hell yeah..! Even een schaamteloze plug
Bij Dixons 15 euro. Bestel je bij de webshop, geen verzendkosten ook. Ter vergelijking, volgens mij is de 360 versie los bij overal nog 60 euro. (eat your heart out Xbox owners..)
Pc gaming is sweet!
You care to elaborate on the "why" part..?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:51 schreef Devrim_ het volgende:
GoW is dan ook een kut game (op de pc dan..Op de x360 heb ik het niet gespeeld)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |