Dat is leuk, maar zolang er op de GoW-site staat dat het in het holiday season is, is het dus december.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:34 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
Op techzine.nl staat echt wel dat die deze zomer uitkomt.
Hoop het wel! Als gratis downloadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:52 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ach, zodra ie 2 a 3 maand op de PC uit is krijgen de 360 spelers waarschijnlijk ook al die "exclusive content".
Het wordt zowiezo een vista en dx10 only titel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:42 schreef leverloos het volgende:
ik kijk er naar uit. hoop alleen niet dat het alleen op DX10 te spelen is. heb namelijk geen DX10 kaart. maar tegen die tijd misschien al wel. als het december uit komt kan ik het misschien voor me verjaardag vragen
Het komt uit voor XP en Vista. En je kan DX10 games spelen met een DX9 kaart, DX10 wordt dan geëmuleerd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:37 schreef Markster het volgende:
[..]
Het wordt zowiezo een vista en dx10 only titel.
Het zal wel een toetsenbord en muis combinatie gaan worden, me dunkt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:11 schreef Snaterman het volgende:
Ik vraag me wel af hoe het met de Controls zit. Ik hoop niet dat Microsoft je verplicht om zo'n xbox360 controller te kopen.
Lijkt mij ook. Is inmiddels een beproefd recept voor pc-shooters. Waarom zouden ze dat nu anders doen? Ik denk dat de aanschaf van een controller veel mensen zou wegjagen. Mij in ieder geval wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het zal wel een toetsenbord en muis combinatie gaan worden, me dunkt.
Maar eigenlijk verdienen we dat wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:07 schreef ach het volgende:
gratis gaat sowieso niet gebeuren
Waarom? Omdat third-person shooters niet lekker spelen op de PC. Vooral games als Gears. Ik bedoel, hoe irritant gaat dat wel niet worden met het dekking zoeken en mikken. Zelfs bij de presntatie van de game gebruikten ze de 360 controller.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Is inmiddels een beproefd recept voor pc-shooters. Waarom zouden ze dat nu anders doen? Ik denk dat de aanschaf van een controller veel mensen zou wegjagen. Mij in ieder geval wel.
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |