Volgens mij was het toch een heel ander verhaal toen ze het aan de anderen aan het vertellen was een paar dagen geleden?? of niet ??? snap het nu echt niet meerquote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef pussydeluxe het volgende:
Hij stopte z'n tong in m'n mond en begon te zoenen.
Het was een paar dagen eerder ook 3 keer gebeurd.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:39 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Volgens mij was het toch een heel ander verhaal toen ze het aan de anderen aan het vertellen was een paar dagen geleden?? of niet ??? snap het nu echt niet meer
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was een paar dagen eerder ook 3 keer gebeurd.![]()
Inderdaad!! datte en dat vertelde ze in geuren en kleuren aan iedereen die het maar horen wildequote:Op maandag 23 juli 2007 19:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was een paar dagen eerder ook 3 keer gebeurd.![]()
met haar hamsterbekquote:Op maandag 23 juli 2007 19:41 schreef Borga het volgende:
Mata Hari is weer lekker in vorm
Dan sust de redactie het wel dmv een harde lockquote:Op maandag 23 juli 2007 19:41 schreef farceman het volgende:
Weg met die broer en ruzie maken.
Dit vooral niet gesust worden door andere bewoners!
Het is doodnormaal voor Nadia om ergens een tong in te stoppen...quote:Op maandag 23 juli 2007 19:40 schreef noekje het volgende:
Nadia: het stelde echt helemaal niks voor!
Amanda boos weg!!
eerst nog een paar wijntjes er inquote:Op maandag 23 juli 2007 19:41 schreef farceman het volgende:
Weg met die broer en ruzie maken.
Dit vooral niet gesust worden door andere bewoners!
nou dat had ie mij ook niet moeten flikken, wat dat betreft geef ik amanda groot gelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 19:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Kom op zeg, het was een sec een tong dus hoezo gaan janken?
Soms vergeet ze hem wel eens ergensquote:Op maandag 23 juli 2007 19:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is doodnormaal voor Nadia om ergens een tong in te stoppen...![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
Ik wacht op het moment dat Brian half verwijtend tegen Amanda zegt:
Maar Amanda, je LAG ERNAAST!!!![]()
Laat haar in die waanquote:Op maandag 23 juli 2007 19:44 schreef Marrije het volgende:
mannie denkt dat ze vrienden heeft in de kooi
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
Ik wacht op het moment dat Brian half verwijtend tegen Amanda zegt:
Maar Amanda, je LAG ERNAAST!!!![]()
Gevolgd door een "para-lock"quote:Op maandag 23 juli 2007 19:44 schreef F04 het volgende:
Ik hoop dat we vanavond nog een para actie krijgen.
Omdat een bewijs is dat Brian niet zo verliefd op Amanda is.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Kom op zeg, het was een sec een tong dus hoezo gaan janken?
Ik heb het wel gezien...quote:Op maandag 23 juli 2007 19:44 schreef Mokum020 het volgende:
En geen streamer die dit heeft gezien...?
dan is het gelogen![]()
Nee, ze is blij met Jaap, de dames is ze pissed op, die zijn niet eerlijk tegen haar.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou is het Jaaps schuld...
Ik vind het zo knapTis niet Nada's fout en het is niet Brians fout.
Brian heeft het zelf toegegeven. iig 1 tongzoen.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:44 schreef Mokum020 het volgende:
dan is het gelogen![]()
Dat is dan ook weer waar! Maar dat is niet erg want ik vind je toch wel leuk!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is doodnormaal voor Nadia om ergens een tong in te stoppen...![]()
![]()
![]()
Nee hier was ze mee bezig de dag voordat ze een neptrio met Brian en Amanda wilde hebben!! toen heeft ze dat verhaal tegen iedereen verteld, en volgens mij heeft natasia het niet gezien, ze vertelde het toen namelijk tegen Natasia en Jaap!! en ik geloof Dennis maar dat weet ik niet zeker meerquote:Op maandag 23 juli 2007 19:44 schreef Mokum020 het volgende:
dan is het gelogen![]()
Lol, script komt helemaal mooi uit zo...... Brian en amanda laten natasia vallen, en stemmen haar er de volgende ronde uit.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:46 schreef Myriam1978 het volgende:
Prachtig hoe Natasia hier door de mand valt! Nadia wilde het gelijk zeggen!
Waarom zou je?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik iets van medelijden voel met Amanda![]()
Oh jah?? vertel, is het waar of weer eens overtrokken ?quote:
een klein gedeelte is waar, maar het is zoals normaal bij DGK erg overtrokken.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:48 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Oh jah?? vertel, is het waar of weer eens overtrokken ?
ja dat geloof je zelfquote:Op maandag 23 juli 2007 19:49 schreef Marrije het volgende:
Amanda gaat het uitmaken? jaja
Klopt, maar ik weet het niet hoor. Er gebeurt geen fuck in dat hok, dit is dus weer leuk TV maken.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:48 schreef noekje het volgende:
Natasia: ik heb het bij Brian neergelegd. Was je dronken vroeg ik. Zoiets, zie hij.
Heeft iemand dit überhaupt meegekregen?
Niet duur voor die plantquote:
Nada is even uit beeld verdwenen.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wanneer hebben ze lopen zoenen?
Is er een filmpje van?
Vindt Amanda Naaidieja nog aardig nu?
Hoezo overtrokken? hij heeft toch zijn tong bij dr in dr bek gestoken?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een klein gedeelte is waar, maar het is zoals normaal bij DGK erg overtrokken.
Ik was gelukkig vergeten hoe JabbaNetty er uit zagquote:Op maandag 23 juli 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt: Mijn moeder is een schatje.
[afbeelding]
ja geweldig!!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Oh god nu gaat Nadia ook nog janken....... nepwijf.
Wat een heerlijke soapquote:Op maandag 23 juli 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Oh god nu gaat Nadia ook nog janken....... nepwijf.
en terechtquote:Op maandag 23 juli 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Nada in tranen, ze heeft zo"n spijt. Amanda wijst haar af.
Wou je er 20¤ voor geven?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vroeg het mij ook al af ja...
*berg de 20 euro al op*
Ik geef er geen rooie cent voor, zelfs gratis gaat mij te ver...quote:Op maandag 23 juli 2007 19:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wou je er 20¤ voor geven?
Nooit gehoord van afdingen?!![]()
Dat is het nu al.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:54 schreef mazaru het volgende:
Over een kwartier is het allemaal Huub zijn schuld
Dat vermoeden heb ik dus ook!! ze geilt al de hele tijd op brianquote:Op maandag 23 juli 2007 19:52 schreef Clank het volgende:
Nadia lijkt precies te hebben bereikt wat ze wilde.. Amanda pissed op Brian en zij staat straks klaar om hem te 'troosten'.
Dat is dan weer jammer..quote:Op maandag 23 juli 2007 19:54 schreef mazaru het volgende:
Ze wist het wel, Brian heeft zn tong ook bij haar naar binnen gedouwd.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:55 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand mij de rol van Natasja in deze even uitleggen ?
Ik kom net binnen en snap er geen hol van
( heb wel terug gelezen)![]()
Dat was het 20 minuten geleden alquote:Op maandag 23 juli 2007 19:54 schreef mazaru het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet zo-en naar mij.
![]()
Nadia is óók een matennaaier.
Jah omdat ze het in geuren en kleuren tegen iedereen aan het vertellen was!! Inderdaad die avond van dat trio gedoe, of de avond ervoorquote:Op maandag 23 juli 2007 19:53 schreef F04 het volgende:
Jaap was in de veronderstelling dat iedereen het al wist.
Is al goed.quote:
Dank Mootiequote:Op maandag 23 juli 2007 19:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze wist het wel, Brian heeft zn tong ook bij haar naar binnen gedouwd.
Ze doet nu heel lief en slijmerig en probeert alles op Brian te schuiven.![]()
Ja maar Natas is onschendbaar!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:57 schreef Darklight het volgende:
Natasia heeft toch ook met Brain gezoend?
Zelfs Natasja liegt. Het verhaal is nog niet compleet hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank Mootie![]()
Tis niet makkelijk te volgen dit![]()
Nadia, Brian en Natasja zijn in deze schuldig, maar ze schuiven het op Huub, ook een kunst!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank Mootie![]()
Tis niet makkelijk te volgen dit![]()
3x?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Is al goed.![]()
Amanda gaat bijna kotsen.
Zegt Dennis nu dat het 3x is gebeurd?
en hij brengt net een glaasje water las ik?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Ben je het weer erger aan het maken Huub?![]()
Dat heb ik mata hari ook horen zeggenquote:
Dit meen je niet....quote:Op maandag 23 juli 2007 19:58 schreef avonne het volgende:
ik heb toch een beetje meelij met Amanda die wordt geplet tussen al die achterbakse mensen
Dat is contact hebben met en luisteren naar het slachtoffer.... als je Huub heet dan vindt Natasia dat "erger maken"quote:Op maandag 23 juli 2007 19:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en hij brengt net een glaasje water las ik?
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja met nadia, maaaaar dat mag Mannie al helemaal niet weten![]()
die heeft ook het geheugen van een visstickquote:Op maandag 23 juli 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Nada weet niet eens meer wanneer het gebeurde, voor of na het triocomplot.
Ooow Tinyquote:
Helemaal met je eens.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub en Natasja lopen weg: Natasja: Ik snap dat jij dit wel leuk vind...
Hoezo??? Zat hij er juichend bij ofzo?
Vuile rothonden zijn het, laten ze godver eens een keer naar de binnenkant kijken dan alleen maar uren naar dat verotte buitenkant.
(zo, dat lucht op)
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
die heeft ook het geheugen van een visstick
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:01 schreef farceman het volgende:
Wanneer rot dat bezoek eens op?
graag beelden vaneen al para wordende Brian
van de tuin bedoel jequote:Op maandag 23 juli 2007 20:01 schreef farceman het volgende:
Wanneer rot dat bezoek eens op?
graag beelden vaneen al para wordende Brian
Nee ze hebben het ook zo druk in dat huisquote:Op maandag 23 juli 2007 20:02 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft de afgelopen week geen tijd gehad om er met Brian over te praten?
Wordt ze een grote meid van...Amanda welcome to the real worldquote:Op maandag 23 juli 2007 19:58 schreef avonne het volgende:
ik heb toch een beetje meelij met Amanda die wordt geplet tussen al die achterbakse mensen
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:02 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft de afgelopen week geen tijd gehad om er met Brian over te praten?
Streamlock bedoel je.quote:
quote:
misschien is stijn terug, nieuwe verhaallijn. Past ook meer in zijn straatjequote:Op maandag 23 juli 2007 20:04 schreef noekje het volgende:
Voor mij komt dit verhaal echt uit de lucht vallen.
die andere 2 keer haalt ze er ook nog wel bij, mark my wordsquote:Op maandag 23 juli 2007 20:05 schreef StephanL het volgende:
Nadia kan natuurlijk der mond niet dicht houden.
Ach.. vanavond kots je haar waar uit als ze goedmaak-sex met brian bewerkstelligd..quote:Op maandag 23 juli 2007 20:05 schreef pussydeluxe het volgende:
Dit is smullen, maar ik vind het ook wel een beetje zielig voor Amanda. Het arme meisje voelt zich verraden. En terrecht.
Voelt ze het eens een keer van de andere kantquote:Op maandag 23 juli 2007 20:05 schreef pussydeluxe het volgende:
Dit is smullen, maar ik vind het ook wel een beetje zielig voor Amanda. Het arme meisje voelt zich verraden. En terrecht.
En anders Natasja welquote:Op maandag 23 juli 2007 20:06 schreef mootie het volgende:
[..]
die andere 2 keer haalt ze er ook nog wel bij, mark my words![]()
*rillingenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:07 schreef noekje het volgende:
Oh wat een kutgeluid die vijl.
Het gaat een lange avond worden denk ik...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:05 schreef pussydeluxe het volgende:
Daar zou ik wel ernstig rekening mee houden gezien de laatste dagen aan lockupsquote:Op maandag 23 juli 2007 20:03 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die zit er zo te horen idd weer aan te komen
Scherper dusquote:
En al helemaal omdat Brian & Amanda ruzie hebben , want dat is wat die jaloerse kreng wil.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:06 schreef heracles het volgende:
Natasia is echt dol op dr vliegenmepper
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
Toevallig dat dit net uitkomt terwijl Amanda ongesteld is en Nadia al die tijd keurig Dennis "buiten de deur" heeft gehouden...
Zou me niets verbazen als Nadia geen enkel ander doel heeft dan Brian scoren en dat haar dat nog gaat lukken ook...
voor mij ook maar dat maakt het niet minder leukquote:Op maandag 23 juli 2007 20:04 schreef noekje het volgende:
Voor mij komt dit verhaal echt uit de lucht vallen.
vriendquote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef Starlie het volgende:
Is dit Brain zijn broer??? Ze hebben zeker allemaal een andere vader...
Net of het kind een kleurplaat zit in te kleuren met een paar kapotte stiften!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:07 schreef noekje het volgende:
Oh wat een kutgeluid die vijl.
Nee een goede vriend van hemquote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef Starlie het volgende:
Nee, een vriend van Brian.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef Starlie het volgende:
Er staat wel wat over in de vrijdag of zaterdagcossen.....quote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef kleinzusje het volgende:
BQueen kan jij niet de volgende COS maken met een verslag van alles wat er is gebeurd ????
Of iemand die dat ook goed kan, ik snap er niks meer van![]()
Marije en ik waren daar altijd wel goed inquote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef kleinzusje het volgende:
BQueen kan jij niet de volgende COS maken met een verslag van alles wat er is gebeurd ????
er is vast toch wel iemand andersquote:Op maandag 23 juli 2007 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Intens verdrietig nagelvijlen
[afbeelding]
Waarom is Day er nooit als er iemand Papiaments (ofzo) spreekt??
mata hariquote:Op maandag 23 juli 2007 20:10 schreef Marrije het volgende:
En wie zit daar als een ware mata hari op het bed?
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Er staat wel wat over in de vrijdag of zaterdagcossen.....
Ik hoop dat ik nog op tijd ben, maar ik ben het spoor ook een beetje bijster.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef kleinzusje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |