Het gaat een lange avond worden denk ik...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:05 schreef pussydeluxe het volgende:
Dit is smullen, maar ik vind het ook wel een beetje zielig voor Amanda. Het arme meisje voelt zich verraden. En terrecht.
Daar zou ik wel ernstig rekening mee houden gezien de laatste dagen aan lockupsquote:Op maandag 23 juli 2007 20:03 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die zit er zo te horen idd weer aan te komen
Scherper dusquote:
En al helemaal omdat Brian & Amanda ruzie hebben , want dat is wat die jaloerse kreng wil.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:06 schreef heracles het volgende:
Natasia is echt dol op dr vliegenmepper
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
Toevallig dat dit net uitkomt terwijl Amanda ongesteld is en Nadia al die tijd keurig Dennis "buiten de deur" heeft gehouden...
Zou me niets verbazen als Nadia geen enkel ander doel heeft dan Brian scoren en dat haar dat nog gaat lukken ook...
voor mij ook maar dat maakt het niet minder leukquote:Op maandag 23 juli 2007 20:04 schreef noekje het volgende:
Voor mij komt dit verhaal echt uit de lucht vallen.
vriendquote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef Starlie het volgende:
Is dit Brain zijn broer??? Ze hebben zeker allemaal een andere vader...
Net of het kind een kleurplaat zit in te kleuren met een paar kapotte stiften!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:07 schreef noekje het volgende:
Oh wat een kutgeluid die vijl.
Nee een goede vriend van hemquote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef Starlie het volgende:
Nee, een vriend van Brian.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef Starlie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |