Soms vergeet ze hem wel eens ergensquote:Op maandag 23 juli 2007 19:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is doodnormaal voor Nadia om ergens een tong in te stoppen...![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
Ik wacht op het moment dat Brian half verwijtend tegen Amanda zegt:
Maar Amanda, je LAG ERNAAST!!!![]()
Laat haar in die waanquote:Op maandag 23 juli 2007 19:44 schreef Marrije het volgende:
mannie denkt dat ze vrienden heeft in de kooi
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
Ik wacht op het moment dat Brian half verwijtend tegen Amanda zegt:
Maar Amanda, je LAG ERNAAST!!!![]()
Gevolgd door een "para-lock"quote:Op maandag 23 juli 2007 19:44 schreef F04 het volgende:
Ik hoop dat we vanavond nog een para actie krijgen.
Omdat een bewijs is dat Brian niet zo verliefd op Amanda is.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Kom op zeg, het was een sec een tong dus hoezo gaan janken?
Ik heb het wel gezien...quote:Op maandag 23 juli 2007 19:44 schreef Mokum020 het volgende:
En geen streamer die dit heeft gezien...?
dan is het gelogen![]()
Nee, ze is blij met Jaap, de dames is ze pissed op, die zijn niet eerlijk tegen haar.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou is het Jaaps schuld...
Ik vind het zo knapTis niet Nada's fout en het is niet Brians fout.
Brian heeft het zelf toegegeven. iig 1 tongzoen.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:44 schreef Mokum020 het volgende:
dan is het gelogen![]()
Dat is dan ook weer waar! Maar dat is niet erg want ik vind je toch wel leuk!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is doodnormaal voor Nadia om ergens een tong in te stoppen...![]()
![]()
![]()
Nee hier was ze mee bezig de dag voordat ze een neptrio met Brian en Amanda wilde hebben!! toen heeft ze dat verhaal tegen iedereen verteld, en volgens mij heeft natasia het niet gezien, ze vertelde het toen namelijk tegen Natasia en Jaap!! en ik geloof Dennis maar dat weet ik niet zeker meerquote:Op maandag 23 juli 2007 19:44 schreef Mokum020 het volgende:
dan is het gelogen![]()
Lol, script komt helemaal mooi uit zo...... Brian en amanda laten natasia vallen, en stemmen haar er de volgende ronde uit.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:46 schreef Myriam1978 het volgende:
Prachtig hoe Natasia hier door de mand valt! Nadia wilde het gelijk zeggen!
Waarom zou je?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik iets van medelijden voel met Amanda![]()
Oh jah?? vertel, is het waar of weer eens overtrokken ?quote:
een klein gedeelte is waar, maar het is zoals normaal bij DGK erg overtrokken.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:48 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Oh jah?? vertel, is het waar of weer eens overtrokken ?
ja dat geloof je zelfquote:Op maandag 23 juli 2007 19:49 schreef Marrije het volgende:
Amanda gaat het uitmaken? jaja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |