Volgens mij was het toch een heel ander verhaal toen ze het aan de anderen aan het vertellen was een paar dagen geleden?? of niet ??? snap het nu echt niet meerquote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef pussydeluxe het volgende:
Hij stopte z'n tong in m'n mond en begon te zoenen.
Het was een paar dagen eerder ook 3 keer gebeurd.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:39 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Volgens mij was het toch een heel ander verhaal toen ze het aan de anderen aan het vertellen was een paar dagen geleden?? of niet ??? snap het nu echt niet meer
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was een paar dagen eerder ook 3 keer gebeurd.![]()
Inderdaad!! datte en dat vertelde ze in geuren en kleuren aan iedereen die het maar horen wildequote:Op maandag 23 juli 2007 19:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was een paar dagen eerder ook 3 keer gebeurd.![]()
met haar hamsterbekquote:Op maandag 23 juli 2007 19:41 schreef Borga het volgende:
Mata Hari is weer lekker in vorm
Dan sust de redactie het wel dmv een harde lockquote:Op maandag 23 juli 2007 19:41 schreef farceman het volgende:
Weg met die broer en ruzie maken.
Dit vooral niet gesust worden door andere bewoners!
Het is doodnormaal voor Nadia om ergens een tong in te stoppen...quote:Op maandag 23 juli 2007 19:40 schreef noekje het volgende:
Nadia: het stelde echt helemaal niks voor!
Amanda boos weg!!
eerst nog een paar wijntjes er inquote:Op maandag 23 juli 2007 19:41 schreef farceman het volgende:
Weg met die broer en ruzie maken.
Dit vooral niet gesust worden door andere bewoners!
nou dat had ie mij ook niet moeten flikken, wat dat betreft geef ik amanda groot gelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 19:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Kom op zeg, het was een sec een tong dus hoezo gaan janken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |