Ik dacht even dat ik de enige was, welke provider heb je?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Hier ook al de hele dag gebuffer enzo..
Die foto blijft me verbazen.. wat kunnen mensen LELIJK zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt: Mijn moeder is een schatje.
[afbeelding]
Of van paintballen of dat is ook al zo'n beetje afgeschaft voor BANNJ... Omdat niemand het toch bij houdt...quote:Op maandag 23 juli 2007 19:32 schreef fredfik het volgende:
hoe komt brain aan al die cp om bezoek uit te nodigen????
Tien meldt het ook op hun streampagina:quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Hier ook al de hele dag gebuffer enzo..
quote:Het kan momenteel voorkomen dat je kleine haperingen hebt op de live streams. Wij zijn ons bewust van de problemen en doen ons best ze op te lossen. Daarnaast komt er soms bij het opvragen van de stream een blauw DRM scherm naar voren. Ook dit probleem zijn we aan het oplossen. NB. het is dus niet noodzakelijk om een nieuwe mediaplayer te installeren!
Is een vriend.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:35 schreef farceman het volgende:
Brina wist geeneens dat zijn broer in Adam woonde?!
hij weet geeneens precies hoeveel broers hij heeftquote:Op maandag 23 juli 2007 19:35 schreef farceman het volgende:
Brina wist geeneens dat zijn broer in Adam woonde?!
Jah, das inderdaad wel makkelijk!!! weten zij dat ook al ??quote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ohhh maar het is sowieso al de schuld van H en L
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |