Maar bezoek kost 150 ceepees, dan mist hij er dus 50.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En 100 cpt's bij het lasergame in de tuin voor ieder van het winnende team.
Is ook helemaal niet gebeurt, Nadia liegt het hele verhaal bij elkaar maar dat zal later wel blijken als Brian haar hiermee gaat confronteren want hij lult haar zo onder tafel en prikt er snel genoeg doorheen en als Amanda hoort dat Nadia de relatie tussen haar en Brian wil verzieken is het ook einde dikke vriendinnen met die koequote:Op maandag 23 juli 2007 18:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ze hadden het over vreemdgaan en zoenen enzo maar dat heeft Brian toch helemaal niet gedaan ? :S Anders hadden wij het toch wel gezien?
Zoveel was me al duidelijk, samen met het autootje , de C2.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia vertelde even geleden Lieke weer dat ze beizg is te vertrekken. Zojuist hetzelfde verhaal aan Darryl. Normaal zou zijn de 24-uur aanvragen. Maar Natasia praat aldoor over "Ik weet nog niet welke dag ik weg mag". Duidelijk dus dat ze een speciale regeling heeft ......
Volgens mij is dat zeiken over haar vertrek gewoon haar nieuwe verhaallijn geworden... die zit er met kerst nog.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia vertelde even geleden Lieke weer dat ze beizg is te vertrekken. Zojuist hetzelfde verhaal aan Darryl. Normaal zou zijn de 24-uur aanvragen. Maar Natasia praat aldoor over "Ik weet nog niet welke dag ik weg mag". Duidelijk dus dat ze een speciale regeling heeft ......
Dat gevoel heb ik ook. Als ze dit verhaal lang genoeg doorvoeren hopen ze dat de kijkers het schoppen en krabben vergeten zijn. Eigenlijk heel doorzichtig.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zeiken over haar vertrek gewoon haar nieuwe verhaallijn geworden... die zit er met kerst nog.
Eerlijk waar... hij zou zo de texten voor Bush kunnen schrijven hèquote:Op maandag 23 juli 2007 19:22 schreef mootie het volgende:
Brian: Belangrijk als je actie voert is dat je wat doet.
Nope, hier niet (provider Orange) misschien dat het daar aan ligt... Hier werken ze wel erg goed (HidiHo)quote:Op maandag 23 juli 2007 19:26 schreef ScofieldM het volgende:
Heeft iemand meer last van de streams op dit moment (lees de hele middag), soms valt de ene uit dan weer de andere en het zijn de streams van HiDiHo die normaal nooit problemen geven??
Wat is er mis met Dimitri??quote:Op maandag 23 juli 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Nada willen Dimitri vervangen door een andere butler, een echt lekker ding.
Hier gaat alles prima, maar ik gebruik losse streamlinks, sommige mensen lijken problemen te hebben, kan aan provider liggen oid, zou het verder ook niet wetenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:26 schreef ScofieldM het volgende:
Heeft iemand meer last van de streams op dit moment (lees de hele middag), soms valt de ene uit dan weer de andere en het zijn de streams van HiDiHo die normaal nooit problemen geven??
Hier ook al de hele dag gebuffer enzo..quote:Op maandag 23 juli 2007 19:26 schreef ScofieldM het volgende:
Ik dacht even dat ik de enige was, welke provider heb je?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Hier ook al de hele dag gebuffer enzo..
Die foto blijft me verbazen.. wat kunnen mensen LELIJK zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt: Mijn moeder is een schatje.
[afbeelding]
Of van paintballen of dat is ook al zo'n beetje afgeschaft voor BANNJ... Omdat niemand het toch bij houdt...quote:Op maandag 23 juli 2007 19:32 schreef fredfik het volgende:
hoe komt brain aan al die cp om bezoek uit te nodigen????
Tien meldt het ook op hun streampagina:quote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Hier ook al de hele dag gebuffer enzo..
quote:Het kan momenteel voorkomen dat je kleine haperingen hebt op de live streams. Wij zijn ons bewust van de problemen en doen ons best ze op te lossen. Daarnaast komt er soms bij het opvragen van de stream een blauw DRM scherm naar voren. Ook dit probleem zijn we aan het oplossen. NB. het is dus niet noodzakelijk om een nieuwe mediaplayer te installeren!
Is een vriend.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:35 schreef farceman het volgende:
Brina wist geeneens dat zijn broer in Adam woonde?!
hij weet geeneens precies hoeveel broers hij heeftquote:Op maandag 23 juli 2007 19:35 schreef farceman het volgende:
Brina wist geeneens dat zijn broer in Adam woonde?!
Jah, das inderdaad wel makkelijk!!! weten zij dat ook al ??quote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ohhh maar het is sowieso al de schuld van H en L
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |