Ze liegen en bedriegen allemaal. Ik ben al blij dat ik het tot zover begrijp.quote:
Het schijnt dat Brian zijn tong tot 3x toe in de mond van Nadia heeft gestopt, niet echt zoenen volgens Tas, maar wel zijn tong in haar mond.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:44 schreef STAP01 het volgende:
Waar hadden Huub en Jaap het nou over? Over dat Tas iets heeft verteld tegen Lieke dat Huub nu ook weet en dat Jaap dacht dat het bij het trio hoorde![]()
Ik ben ook blij dat jij het nog begrijptquote:Op maandag 23 juli 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze liegen en bedriegen allemaal. Ik ben al blij dat ik het tot zover begrijp.![]()
Weer een stukje van de puzzel gevonden. Ingewikkeld hoor, maar wel leuk.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub zei, dat Brian vaak liegt en zichzelf zo in de problemen werkt. Hij houdt het op de waarheid.
En als je deze links eens probeert?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:51 schreef blomst het volgende:
Hier is echt geen gesprek te volgen, de streams happeren verschrikkelijk.
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
Weer een ingewikkeld verhaal rond het kussen van Brian en Nada. Inmiddels weet iedereen het behalve Amanda.
Jaap dacht dat het een set-up was van Brian en Amanda, maar dat is niet zo. Huub heeft het gehoord van Jaap en Natasja, beiden ontkennen dat ze er iets vanaf weten. Jaap wil het nu ook ontkennen maar Huub zegt dat hij beter open kaart kan spelen. Huub, Jaap of Natasja willen het tijdens het avondeten aankaarten.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.![]()
Misschien ruikt hij de centjes van Manada.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:52 schreef Dark het volgende:
Brian vindt Katie Holmes tacky?
Waar zitten zijn ogen?
Kijk eens naar je eigen vriendinnetje!
Dank je maar ook die happeren.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En als je deze links eens probeert?
mms://81.173.4.10/talpa005/secured
mms://81.173.4.10/talpa007/secured
(opent los in WMP, één stream tegelijk dus)
Lijkt mij toch ook welquote:Op maandag 23 juli 2007 18:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ze hadden het over vreemdgaan en zoenen enzo maar dat heeft Brian toch helemaal niet gedaan ? :S Anders hadden wij het toch wel gezien?
Dat mens stuurt elke week brieven.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Who the fuck is Oma Trijnie... Die schrijft naar Nadia, Brian en Amanda (de laatste twee noemt ze het liefdeskoppel van 2007)
Dan kan het mss aan je provider liggen of PC, hier loopt de boel als een zonnetje, alleen kijk ik geen streams meerquote:
Hij is iets te 'lang', als ik jou was zou ik er aan de onderkant 1 cm afknippenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:20 schreef dgk_fan het volgende:
KLAAR !!! Wat vinden jullie ervan ??
[afbeelding]
Brian heeft het toegegeven. Het verschil is alleen, Nada zegt 3 keer en Brian 1 keer gekust te hebben.quote:
Volgens mij is het wel waar.Dacht dat ik het ook bij villa vandaag had gelezen.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ze hadden het over vreemdgaan en zoenen enzo maar dat heeft Brian toch helemaal niet gedaan ? :S Anders hadden wij het toch wel gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |