Ze wist het wel, Brian heeft zn tong ook bij haar naar binnen gedouwd.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:55 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand mij de rol van Natasja in deze even uitleggen ?
Ik kom net binnen en snap er geen hol van
( heb wel terug gelezen)![]()
Dat was het 20 minuten geleden alquote:Op maandag 23 juli 2007 19:54 schreef mazaru het volgende:
Over een kwartier is het allemaal Huub zijn schuld
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet zo-en naar mij.
![]()
Nadia is óók een matennaaier.
Jah omdat ze het in geuren en kleuren tegen iedereen aan het vertellen was!! Inderdaad die avond van dat trio gedoe, of de avond ervoorquote:Op maandag 23 juli 2007 19:53 schreef F04 het volgende:
Jaap was in de veronderstelling dat iedereen het al wist.
Is al goed.quote:
Dank Mootiequote:Op maandag 23 juli 2007 19:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze wist het wel, Brian heeft zn tong ook bij haar naar binnen gedouwd.
Ze doet nu heel lief en slijmerig en probeert alles op Brian te schuiven.![]()
Ja maar Natas is onschendbaar!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:57 schreef Darklight het volgende:
Natasia heeft toch ook met Brain gezoend?
Zelfs Natasja liegt. Het verhaal is nog niet compleet hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank Mootie![]()
Tis niet makkelijk te volgen dit![]()
Nadia, Brian en Natasja zijn in deze schuldig, maar ze schuiven het op Huub, ook een kunst!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank Mootie![]()
Tis niet makkelijk te volgen dit![]()
3x?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Is al goed.![]()
Amanda gaat bijna kotsen.
Zegt Dennis nu dat het 3x is gebeurd?
en hij brengt net een glaasje water las ik?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Ben je het weer erger aan het maken Huub?![]()
Dat heb ik mata hari ook horen zeggenquote:
Dit meen je niet....quote:Op maandag 23 juli 2007 19:58 schreef avonne het volgende:
ik heb toch een beetje meelij met Amanda die wordt geplet tussen al die achterbakse mensen
Dat is contact hebben met en luisteren naar het slachtoffer.... als je Huub heet dan vindt Natasia dat "erger maken"quote:Op maandag 23 juli 2007 19:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en hij brengt net een glaasje water las ik?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |