Bartrid +1quote:Op maandag 23 juli 2007 18:19 schreef bartrid het volgende:
Kirstie Maccoll heb ik wel eens gezien.
Nee, die niet. Denk meer dreadlocks en tattoos.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef cafca het volgende:
Front Line Assembly?
Stimmt!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:53 schreef Doc het volgende:
Maar dat zijn onze vriendelijke vrienden van het sympatieke electronica gezelschap Ministry!
Inderdaad. Bedankt Gambolputty voor het uitdelen van de punten. NIeuwe plaat is stukken beter dan Rio Grande Blood trouwens.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:53 schreef Doc het volgende:
Maar dat zijn onze vriendelijke vrienden van het sympatieke electronica gezelschap Ministry!
Primaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:03 schreef schaap001 het volgende:
Roger Chapman
Roger Taylor
Roger Hodgson
Roger Daltrey
Roger Waters
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:04 schreef Mark het volgende:
Geen flauw idee, al vermoed ik dat het iets met Roger te maken heeft
Ik vermoed dat we niet veel verder komen dan dit: het ligt een beetje stil zo. De titel van het album dat ik zocht was 'No More Fear Of Flying' van Gary Brooker (Procol Harum).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:32 schreef bartrid het volgende:
dat is gary brooker toch?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:50 schreef MadMaster het volgende:
Hallo BB-dame!!
Ben je ook naar de Blue Man Group geweest? Moet voor jou een feest der herkenning zijn...
Wachten dusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:55 schreef MadMaster het volgende:
De fotovraag is meer een vervolg op Mark's reaktie.
Door die reaktie schoot mij een nummer te binnen, ik zocht een foto daarvoor en deze foto dook op.
De foto heeft alles met het nummer te maken en niets met de uitvoerende.
die is laatst al eens geweestquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik had beter een lijstje kunnen vragen met 10 wachtenden, geloof ik...![]()
Waiting van Jimmy Helms?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik had beter een lijstje kunnen vragen met 10 wachtenden, geloof ik...![]()
Ik vind ze op zich allemaal prima, maar ik zocht een nummer van deze man:
[afbeelding]
Die wel...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sidney Youngblood - Sit and wait
quote:Rawwwrrr, rawwwrrr, rawwwrrrr.
Your beloved Tanya has come down with a bit of something, faithful readers.
Oh, you thought I was impersonating? No, heavens forbid. Sure, the man has a voice that sounds like the result of gargling with razor blades, but where is the fun in mocking that? The man himself will surely admit that he has an awful voice.
No, if one wants to put down ol', what they need to do is talk about how he's a second-rate Hoagy Carmichael. What happens when, for the duration of your career, you're classified as a "classic songwriter" but, thirty odd years into it, you've yet to write one classic song? Or at least one classic song that doesn't "appropriate"
. Well, then you'd be
now, wouldn't you?
For the first half of the career, he played the lovable drunk that nobody loved; a man who could've spared the world a lot of misery if he had just written books or, hey, even DIED IN A GUTTER. Actually, that's not even the bad part of it: In the second half of his career, he was "reborn" as a guy who banged pots and attached trumpets to toaster ovens...and people called him a genius! As if the singer-songwriter stuff wasn't atrocious enough, when he started utilizing pump organs and wang-dang-doodles, he lost the ability to even put TWO NOTES TOGETHER!'s last album had a song which went "What's he building in there?". The sharp-eyed observer, and frankly the dim-eyed observer too or indeed the eyeless fucking hunchback dwarf could have guessed what
was building: yet another amusical contraption which like
himself would have been better suited to crowscaring. Since he alighted on this Bukowski-meets-the-one-man-band schtick, his every album has been the same. Even his fans were forced to admit that
wasn't exactly moving
's art forward, but when you're a genius that sort of thing apparently doesn't matter.
Okay, okay, here's myimpression:
"Rawwwrrr-rawrrrrrr-drunk. (ping)
Rawwwwrrr-rawwrrrrr-midgets. (honk)
Rawwwwrrr-rawwwrrrr-broken-heart. (boom-chicka-boom)"
(Repeat ad nauseam and play in 17/12 time.). I know right where he can stick that
. Up his arse? Fuck no, down his THROAT, so we never have to hear him again!
daar is dan ook weinig mis mee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:27 schreef MadMaster het volgende:
De dame die vorige week op de cover van de Veronica-gids stond:
Scarlett Johansson
In het bijgaande artikel ging men voornamelijk in op haar decolleté, over het album werd niet gerept...
Een Lindsey Lohan-enkelband?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]Nee, niet geweest. Ik mag natuurlijk de deur niet uit hé!
idd....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:15 schreef bartrid het volgende:
oh die komt me wel bekend voor..
Aase Rasmussen zou in dit geval zoiets hebben gezegd als: 'Ik hoor een goed woordje, maar dan van een nummer van een ander album van deze groep'...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:27 schreef cafca het volgende:
Dream Syndicate - Days of wine and roses?
Het woordje "and" ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aase Rasmussen zou in dit geval zoiets hebben gezegd als: 'Ik hoor een goed woordje, maar dan van een nummer van een ander album van deze groep'...
Nee, mij ook niet. maar het broertje wel, toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
In dat geval komt hij me niet bekend voor
Signing Off is een goed album. Dat andere album stond veel in de winkels toen ik zo'n beetje begon met platen kopen. Wel een bekende hoes, dus....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Neen. UB40 = Satan
die komt me wel bekend voor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:05 schreef MadMaster het volgende:
OK, hier het grote broertje van het album:
[afbeelding]
nét mis is ook mis, sorry....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:28 schreef knars het volgende:
Ha, dacht ik toch bijna weer gescoord te hebben
Ik ben het met je eens v.w.b. de latere albums, maar Signing Off en Present Arms + die dub-versie vind ik best te pruimen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Neen. UB40 = Satan
Sack +1quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Smashing Pumpkins - Disarm
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Neen. UB40 = Satan
Waar ik woon valt het op het moment nog mee maar ze verwachten dat vannacht hier de Thames op z'n hoogst komt. We wachten maar af, gelukkig woon ik in een appartement dus veel last zal ik er niet van hebben. Dit was afgelopen zaterdag nog geen 2 minuten van m'n huis af....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:04 schreef peaceman het volgende:
Hey Bartrid, drijf je nog?
Zijn er ook pauwen in een dierentuin? Vast wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef belsen het volgende:Paul Weller - Peacock suit Kitty Contana - Rat not tiger The Tokens - The lion sleeps tonight Rancid - Hyena Tracy Bonham - Sharks don't sleep Rancid - The wolf Sweet - Fox on the run Klein Orkest - Leve het nijlpaard Chuck Berry - Too much monkey business Meatloaf - Bat out of hell
Ik was net voor deze regenperiode terug van mijn vakantie in Engelandquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:21 schreef bartrid het volgende:
't is niet te hopen dat het water zo hoog komt
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:07 schreef Berkery het volgende:
Ouwehans Dierenpark toch?
Ik ook niet, het is een woordspeling van het niveau Hans Liberg/Seth Gaaikemaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Ouwe Hans ipv Ouwehands, maar ze konden er niet mee lachen.
Tja, moet aan Pa van Doe Maar denken, maar dat was volgens mij zelfs dit jaar nog en niet in 2003....quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:38 schreef MadMaster het volgende:
En daar zijn we weer...
Wie brachten in 2003 welk album uit gebaseerd op een 20 jaar oude single en vanwege een jubileum?
quote:Mijn leven is een story
Zonder veel glorie
En voor zover ik zien kan niks in 't verschiet
Wat moet ik je vertellen
Eerst wat bestellen
Want als ik nog zo nuchter ben dan gaat 't niet
Geef jij maar voor de gein nog een fijn glaasje rooie wijn
sowieso waren die er pas in 1984quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:20 schreef schaap001 het volgende:
Frankie Goes To Hollywood heeft volgens mij nog iets gedaan toen.... vanwege Relax dan? Maar een album is me (al het antwoord goed is) compleet ontgaan....
Nee, dat lijkt me niet over Frankie gaan...![]()
quote:
http://www.fgth.org.uk/quote:Relax, ZTT's second single and Frankie Goes To Hollywood's first was released on October 24, 1983 amidst a stream of media hyperbole from Paul Morley. There accompanied a new video for the single, lots of leather & a Lion! The single found itself receiving respectable air time on the national radio station, Radio One, but it was not the sensation Morley had hoped for. In its first week it rocketed to No. 77, where it stayed for a week. The whole venture seemed suddenly very shaky. Morley & record plugger Gary Farrow got to work making the DJs listen; more airtime was gained. The record climbed to No. 67. Then, in the first week of December it climbed to No. 55. A week later it had climbed only one place. Then, disastrously it seemed, it dropped back to No. 55. It had peaked, Christmas was approaching fast, and the £100.000 or so poured into the single & it’s promotion seemed lost.
Dat zal hem zijn, want die hebben een paar jaar terug wel zo'n Tour de France plaat uitgebracht.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kraftwerk? Vanwege tour de france?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kraftwerk? Vanwege tour de france?
Een hele groepquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:59 schreef belsen het volgende:
Allebei naar bed geweest met Guy Ritchie.
alleen met Borat! dit was toch zijn broer ofzoquote:
Reken ik goed. Madonna heeft samengewerkt met Ali G (Borat) en dat is inderdaad de broer van Erran Baron Cohen, die speelt in Zohar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:30 schreef Waaghals het volgende:
[..]
alleen met Borat! dit was toch zijn broer ofzo
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:23 schreef knars het volgende:
Velvet Revolver - Libertad
Doc +1quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:22 schreef Doc het volgende:
West Ham United
Daar is Iron Maiden dan geloof ik weer fan van (maar of dat de band is die je zoekt ... ?)
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nottingham Forest
dat dan weer nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:11 schreef bartrid het volgende:
Nu begrijp ik Lady in Red ook beter. Ze had een Liverpool shirt aan.
quote:Come on Chris, next you'll be telling us Lady In Red has nothing to do with the club's newly promoted women's team?
"Again, I'm afraid not. I don't think I've ever written a song about Liverpool, though I have seriously thought about recording a new version of You'll Never Walk Alone. We'll have to see if that comes off."
http://www.liverpoolfc.tv(...)56074070613-1353.htm
Maar dan vraag ik me nog af hoe Chris een dochter kan hebben die Miss World geworden is. Moet ie vast een erg mooie vrouw hebben.quote:
oordeel zelf...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:28 schreef bartrid het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me nog af hoe Chris een dochter kan hebben die Miss World geworden is. Moet ie vast een erg mooie vrouw hebben.
Net als bij UB40, was de eerste LP best goed. Later erg afgezwakt....quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zijn dochter doet me net zo weinig als zijn muziek
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Net als bij UB40, was de eerste LP best goed. Later erg afgezwakt....
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:56 schreef bartrid het volgende:
Jimmy Somerville?
Yep. 1tje heeft flink geSonjabakkerd, zo te zien..quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:08 schreef bartrid het volgende:
weather girls?
quote:Don't get me wrong
Try getting me right
Your face is ok but your purse is too tight
I'm looking for pound notes
Loose change
Yeah right, net alsof Spinal Tap nummers covert.quote:Op donderdag 26 juli 2007 04:29 schreef lubje25 het volgende:
ik ken de versie van Spinal Tap, weet dat er meer zijn maar weet niet of het origineel wel van ST is. nummer heet gimme some money
ken betere bands die nummers gecoverd hebben eigenlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 04:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Yeah right, net alsof Spinal Tap nummers covert.![]()
Beter dan Spinal Tap?quote:Op donderdag 26 juli 2007 04:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ken betere bands die nummers gecoverd hebben eigenlijk![]()
lol, ik deel je mening nog niet. Zal me er eens in verdiepen, als ik tijd heb.quote:Op donderdag 26 juli 2007 05:03 schreef Neleos het volgende:
Tsjek anders deze topic, lubje.
Beste band ooit.
en dezen.
Beste band ooit. deel 2
lubje25 +1quote:Op donderdag 26 juli 2007 04:29 schreef lubje25 het volgende:
ik ken de versie van Spinal Tap, weet dat er meer zijn maar weet niet of het origineel wel van ST is. nummer heet gimme some money
Welk nummer van wie?quote:There's all kinds of music, everywhere you go
Some folks like it fast, and some like it slow
Some like it hot, some like it blue
Uh some like it old, and some like it new
Now I'm not liking country, and I'm not rappin' rap
You can make a man swing, just say my thing
No, I'm talkin' to dig, my step
The only thing that turns me on
Is when I hear![]()
Vanwege de opsomming van de muziekstromingen heeft het er iets van weg, maar...quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:23 schreef ranja het volgende:
Bart Peters & de Radio's - I'm Into Folk
klopt!quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:24 schreef Mr.KreeZie het volgende:
Tower of Power - Soul with a Capital S![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik tot vanmorgen zelf dacht dat het van James Brown was.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:19 schreef ranja het volgende:
opgezocht, ken het wel maar had het nooit geraden
ranja +1quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:11 schreef ranja het volgende:
Minnie Ripperton?
quote:She messed around with a bloke named smokie
She loved him though he was cokey
He took her down to chinatown
And showed her how to kick the gong around
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:24 schreef MadMaster het volgende:
Ah, vervolgvraag:
Minnie The Moocher - Cab Calloway (o.a. te zien/horen in The Blues Brothers)
Madmaster +1quote:Hidehidehidehi (hidehidehidehi)
Hodehodehodeho (hodehodehodeho)
Hedehedehedehe (hedehedehedehe)
Hidehidehideho (hidehidehideho)
Ik zoek een andere Joop Stokkermans...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:38 schreef Berkery het volgende:
Vanwege die hint een gokje op Taco...
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Is hij nederlander?
quote:"", the 1998 hit song of the British band
, is a simple three-chord song. These three chords also happen to be the so-called basic chords: tonic, subdominant and dominant. In pop and rock music songs with only those three chords are hard to find. Therefore this nice song offers us a good opportunity to discuss them. Still, there's more to this song that's worth our attention. Because "
" is built upon the foundations of a very old popular song, "
", we also will dig up some historical facts. And of course we will go into the question why "
" itself, in face of its simple harmonic characteristics, is such an interesting and attractive pop song.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:10 schreef knars het volgende:
Cornershop - Brimful of Asha?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:22 schreef ranja het volgende:
dat zal dan Never Ever wel zijn
je vraagt je bij Coldplay dan al snel af wat het verschil is met de orginelen, maar inderdaad.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Babyliedjes dan (de beer op het Ramones-album houdt een rammelaar vast ...)
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:34 schreef Z het volgende:
Een kinderpiano?
zo'n plastic ding. Je weet wel. Er is overigens een serieuze act, genaamd Plone, die een heel album heeft volgezet. Nota bene uitgebracht op Warp.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:34 schreef Z het volgende:
Een kinderpiano?
En met wie doet Sonja die voorgevel-promotie?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oohja..mijn tieten zijn ok..
quote:
de paus was net overleden ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:15 schreef Mark het volgende:
Dat is inderdaad erg warm maar nog niet voldoende. Waarom werd die titel juist toen niet gepikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |