Doc +1quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:22 schreef Doc het volgende:
West Ham United
Daar is Iron Maiden dan geloof ik weer fan van (maar of dat de band is die je zoekt ... ?)
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nottingham Forest
dat dan weer nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:11 schreef bartrid het volgende:
Nu begrijp ik Lady in Red ook beter. Ze had een Liverpool shirt aan.
quote:Come on Chris, next you'll be telling us Lady In Red has nothing to do with the club's newly promoted women's team?
"Again, I'm afraid not. I don't think I've ever written a song about Liverpool, though I have seriously thought about recording a new version of You'll Never Walk Alone. We'll have to see if that comes off."
http://www.liverpoolfc.tv(...)56074070613-1353.htm
Maar dan vraag ik me nog af hoe Chris een dochter kan hebben die Miss World geworden is. Moet ie vast een erg mooie vrouw hebben.quote:
oordeel zelf...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:28 schreef bartrid het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me nog af hoe Chris een dochter kan hebben die Miss World geworden is. Moet ie vast een erg mooie vrouw hebben.
Net als bij UB40, was de eerste LP best goed. Later erg afgezwakt....quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zijn dochter doet me net zo weinig als zijn muziek
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Net als bij UB40, was de eerste LP best goed. Later erg afgezwakt....
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:56 schreef bartrid het volgende:
Jimmy Somerville?
Yep. 1tje heeft flink geSonjabakkerd, zo te zien..quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:08 schreef bartrid het volgende:
weather girls?
quote:Don't get me wrong
Try getting me right
Your face is ok but your purse is too tight
I'm looking for pound notes
Loose change
Yeah right, net alsof Spinal Tap nummers covert.quote:Op donderdag 26 juli 2007 04:29 schreef lubje25 het volgende:
ik ken de versie van Spinal Tap, weet dat er meer zijn maar weet niet of het origineel wel van ST is. nummer heet gimme some money
ken betere bands die nummers gecoverd hebben eigenlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 04:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Yeah right, net alsof Spinal Tap nummers covert.![]()
Beter dan Spinal Tap?quote:Op donderdag 26 juli 2007 04:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ken betere bands die nummers gecoverd hebben eigenlijk![]()
lol, ik deel je mening nog niet. Zal me er eens in verdiepen, als ik tijd heb.quote:Op donderdag 26 juli 2007 05:03 schreef Neleos het volgende:
Tsjek anders deze topic, lubje.
Beste band ooit.
en dezen.
Beste band ooit. deel 2
lubje25 +1quote:Op donderdag 26 juli 2007 04:29 schreef lubje25 het volgende:
ik ken de versie van Spinal Tap, weet dat er meer zijn maar weet niet of het origineel wel van ST is. nummer heet gimme some money
Welk nummer van wie?quote:There's all kinds of music, everywhere you go
Some folks like it fast, and some like it slow
Some like it hot, some like it blue
Uh some like it old, and some like it new
Now I'm not liking country, and I'm not rappin' rap
You can make a man swing, just say my thing
No, I'm talkin' to dig, my step
The only thing that turns me on
Is when I hear![]()
Vanwege de opsomming van de muziekstromingen heeft het er iets van weg, maar...quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:23 schreef ranja het volgende:
Bart Peters & de Radio's - I'm Into Folk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |