Waar ik woon valt het op het moment nog mee maar ze verwachten dat vannacht hier de Thames op z'n hoogst komt. We wachten maar af, gelukkig woon ik in een appartement dus veel last zal ik er niet van hebben. Dit was afgelopen zaterdag nog geen 2 minuten van m'n huis af....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:04 schreef peaceman het volgende:
Hey Bartrid, drijf je nog?
Zijn er ook pauwen in een dierentuin? Vast wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef belsen het volgende:Paul Weller - Peacock suit Kitty Contana - Rat not tiger The Tokens - The lion sleeps tonight Rancid - Hyena Tracy Bonham - Sharks don't sleep Rancid - The wolf Sweet - Fox on the run Klein Orkest - Leve het nijlpaard Chuck Berry - Too much monkey business Meatloaf - Bat out of hell
Ik was net voor deze regenperiode terug van mijn vakantie in Engelandquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:21 schreef bartrid het volgende:
't is niet te hopen dat het water zo hoog komt
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:07 schreef Berkery het volgende:
Ouwehans Dierenpark toch?
Ik ook niet, het is een woordspeling van het niveau Hans Liberg/Seth Gaaikemaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Ouwe Hans ipv Ouwehands, maar ze konden er niet mee lachen.
Tja, moet aan Pa van Doe Maar denken, maar dat was volgens mij zelfs dit jaar nog en niet in 2003....quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:38 schreef MadMaster het volgende:
En daar zijn we weer...
Wie brachten in 2003 welk album uit gebaseerd op een 20 jaar oude single en vanwege een jubileum?
quote:Mijn leven is een story
Zonder veel glorie
En voor zover ik zien kan niks in 't verschiet
Wat moet ik je vertellen
Eerst wat bestellen
Want als ik nog zo nuchter ben dan gaat 't niet
Geef jij maar voor de gein nog een fijn glaasje rooie wijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |