Als ik nou net even doe alsof ik niet begrijp wat je hier eigenlijk wilde typen, dan staat hier iets heel onbegrijpelijksquote:
Vega-ex. Wast groener dan groen.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:57 schreef Elseetje het volgende:
Als ik nou net even doe alsof ik niet begrijp wat je hier eigenlijk wilde typen, dan staat hier iets heel onbegrijpelijks
Lees anders m'n zin nog eens een keertje, en kijk wat je zelf hebt getypt...quote:Op maandag 23 juli 2007 18:01 schreef PJORourke het volgende:
Wat is er zo onbegrijpelijk aan?
Au. Au au au.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:57 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als ik nou net even doe alsof ik niet begrijp wat je hier eigenlijk wilde typen, dan staat hier iets heel onbegrijpelijks
Ik zie het al.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:05 schreef Elseetje het volgende:
Lees anders m'n zin nog eens een keertje, en kijk wat je zelf hebt getypt...
Present.quote:
Ben jij aan het oefenen voor het moederschap?quote:
Waarom Fransen?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef Sidekick het volgende:
Present.
Oh nee, ik ga wat Fransen uitmoorden en eten.
Omdat het mietjes zijn.quote:
Ze mogen wat vaker douchen, maar mietjes zijn het niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:20 schreef Sidekick het volgende:
Omdat het mietjes zijn.
Jij bent helemaal geen good boyquote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Present.
Oh nee, ik ga wat Fransen uitmoorden en eten.
Sommige jongetjes roepen dat in me op, als ze duidelijk wat opvoeding nodig hebbenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ben jij aan het oefenen voor het moederschap?
Ik snap. Dominatrix dus.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:23 schreef Elseetje het volgende:
Sommige jongetjes roepen dat in me op, als ze duidelijk wat opvoeding nodig hebben
Vooraankondiging: ik raak die webspace binnenkort kwijt, dus dan ben ik de popjeslijst kwijt. En jullie dus ookquote:Op maandag 23 juli 2007 18:19 schreef PJORourke het volgende:denken
![]()
Neeeequote:Op maandag 23 juli 2007 18:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Vooraankondiging: ik raak die webspace binnenkort kwijt, dus dan ben ik de popjeslijst kwijt. En jullie dus ook.
Iemand een suggestie waar ik ze kan onderbrengen?
Abonnement verlengen.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:28 schreef sigme het volgende:
Dat is een antwoord op een niet-gestelde vraag.quote:
Weet ik niet, ik weet niet of PJO toen alweer terug was. Maar als hij dat toen zei had hij toen gelijk. Beinvloedt het de waarde van zijn huidige standpunt?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef Elseetje het volgende:
Heeft PJO weer iets om over te zeuren in de FB? Laat me raden, als het over Wilders en z'n vrouw ging, dan was het niet politiek relevant
We hadden net geconstateerd dat het gezellig was in de SCquote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En, is iedereen braaf geweest?
http://aaahikwordgek.separatist.nl/quote:Op maandag 23 juli 2007 18:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Vooraankondiging: ik raak die webspace binnenkort kwijt, dus dan ben ik de popjeslijst kwijt. En jullie dus ook.
Krijg je bij je nieuwe abo geen webspace?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:35 schreef sigme het volgende:
Dat is een antwoord op een niet-gestelde vraag.
Nee, wel met se en e-ten.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:39 schreef Fastmatti het volgende:
Iemand ervaring met telefoons van LG
Ja, het zou 'm nu een beetje ongeloofwaardig maken, als hij stelt dat de man van Anja Meulenbelt wél politieke relevantie heeft...quote:Op maandag 23 juli 2007 18:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik weet niet of PJO toen alweer terug was. Maar als hij dat toen zei had hij toen gelijk. Beinvloedt het de waarde van zijn huidige standpunt?
Anja is met hem getrouwd omdat die zo goed kan koken en goed in bed is?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, het zou 'm nu een beetje ongeloofwaardig maken, als hij stelt dat de man van Anja Meulenbelt wél politieke relevantie heeft...
En wat bedoel je met terug? En toen?
Nee, KPN ADSL-only, daarbij krijg je niet eens een emailadres.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Krijg je bij je nieuwe abo geen webspace?
Ik weet niet waarom ze met 'm getrouwd isquote:Op maandag 23 juli 2007 18:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Anja is met hem getrouwd omdat die zo goed kan koken en goed in bed is?
Waarom is er dan geen politieke relevantie als je het nu niet weet?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ze met 'm getrouwd isIk zou zeggen, ga het haar vragen
Nou, Aaah, mijn naam in verband brengen met jouw internetactiviteiten buiten FOK doe ik liever niet. Als je het niet erg vindt.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
http://aaahikwordgek.separatist.nl/
Omdat ik een huwelijk niet als politiek relevant acht. Maakt het uit met wie JP Balkenende getrouwd is?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom is er dan geen politieke relevantie als je het nu niet weet?
Krijg je met haar "respectfilter' te maken.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:45 schreef Elseetje het volgende:
Ik weet niet waarom ze met 'm getrouwd isIk zou zeggen, ga het haar vragen
Het maakt toch wel uit met wie Segolene Royal getrouwd is.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:50 schreef Elseetje het volgende:
Omdat ik een huwelijk niet als politiek relevant acht. Maakt het uit met wie JP Balkenende getrouwd is?
Het wordt pas raar als een huwelijk haaks op je politieke opvattingen staat (bijvoorbeeld dat je tegen het huwelijk bent, dat je anti-katholiek bent en met een katholiek trouwt). Maar zelfs dan is het iets persoonlijks.
Ja, want hij is politiek actief in de zelfmoordscene.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:41 schreef Elseetje het volgende:
Ja, het zou 'm nu een beetje ongeloofwaardig maken, als hij stelt dat de man van Anja Meulenbelt wél politieke relevantie heeft...
En wat bedoel je met terug? En toen? Ik zie. Ik had het over nu, maakt niet uit
Waarom maakt dat uit?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het maakt toch wel uit met wie Segolene Royal getrouwd is.
Wilders ookquote:Op maandag 23 juli 2007 18:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, want hij is politiek actief in de zelfmoordscene.
Omdat Hollande toch wel een invloedrijke apparatchik is.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:55 schreef Elseetje het volgende:
Waarom maakt dat uit?
Dan moeten ze mij maar niet -31 furieus op mij zijn. En dat alleen maar omdat ik oorlog aan hen en hun vrienden heb verklaard (-11) wat steden heb platgebrand (-14), handelsrelaties heb gestopt (-3), arrgante eisen heb gesteld (-2) en onze grens spanningen oplevert (-1).quote:Op maandag 23 juli 2007 18:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Niks mis met Fransen.Nouja, een hoop eigenlijk, maar ik moest het even gezegd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |