Als ik nou net even doe alsof ik niet begrijp wat je hier eigenlijk wilde typen, dan staat hier iets heel onbegrijpelijksquote:
Vega-ex. Wast groener dan groen.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:57 schreef Elseetje het volgende:
Als ik nou net even doe alsof ik niet begrijp wat je hier eigenlijk wilde typen, dan staat hier iets heel onbegrijpelijks
Lees anders m'n zin nog eens een keertje, en kijk wat je zelf hebt getypt...quote:Op maandag 23 juli 2007 18:01 schreef PJORourke het volgende:
Wat is er zo onbegrijpelijk aan?
Au. Au au au.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:57 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als ik nou net even doe alsof ik niet begrijp wat je hier eigenlijk wilde typen, dan staat hier iets heel onbegrijpelijks
Ik zie het al.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:05 schreef Elseetje het volgende:
Lees anders m'n zin nog eens een keertje, en kijk wat je zelf hebt getypt...
Present.quote:
Ben jij aan het oefenen voor het moederschap?quote:
Waarom Fransen?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef Sidekick het volgende:
Present.
Oh nee, ik ga wat Fransen uitmoorden en eten.
Omdat het mietjes zijn.quote:
Ze mogen wat vaker douchen, maar mietjes zijn het niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:20 schreef Sidekick het volgende:
Omdat het mietjes zijn.
Jij bent helemaal geen good boyquote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Present.
Oh nee, ik ga wat Fransen uitmoorden en eten.
Sommige jongetjes roepen dat in me op, als ze duidelijk wat opvoeding nodig hebbenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ben jij aan het oefenen voor het moederschap?
Ik snap. Dominatrix dus.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:23 schreef Elseetje het volgende:
Sommige jongetjes roepen dat in me op, als ze duidelijk wat opvoeding nodig hebben
Vooraankondiging: ik raak die webspace binnenkort kwijt, dus dan ben ik de popjeslijst kwijt. En jullie dus ookquote:Op maandag 23 juli 2007 18:19 schreef PJORourke het volgende:denken
![]()
Neeeequote:Op maandag 23 juli 2007 18:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Vooraankondiging: ik raak die webspace binnenkort kwijt, dus dan ben ik de popjeslijst kwijt. En jullie dus ook.
Iemand een suggestie waar ik ze kan onderbrengen?
Abonnement verlengen.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:28 schreef sigme het volgende:
Iemand een suggestie waar ik ze kan onderbrengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |