quote:Op maandag 23 juli 2007 16:43 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Mooiste is nog dat er welgeteld één vrouw is, maar dat het soms lijkt als er minstens twintig rondlopen![]()
Je hoeft je niet beledigd te voelen. Jij vertoont tenminste nog vrouwengedrag. Iets wat heel nomaal is voor een vrouwquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:59 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je hoeft je niet beledigd te voelen. Jij vertoont tenminste nog vrouwengedrag. Iets wat heel nomaal is voor een vrouw![]()
Er heeft er wel vaak maar één tegelijk dienst.quote:
Ja, Floripas is er niet vaak genoeg om je te kunnen afwisselenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Er heeft er wel vaak maar één tegelijk dienst.
Het bevalt mij wel, niet meer zo vaak zo lang de enige vrouw in POLSC zijn.
Last van een metrofase?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:04 schreef Mutant01 het volgende:
Elke man vertoont vrouwelijke trekken.
Ik kleed me liever beterquote:Op maandag 23 juli 2007 17:04 schreef Fastmatti het volgende:
Maar goed, wanneer gaat de rest van Nederland zich ook zo kleden![]()
[afbeelding]
Loop je elke dag in mantelpakjes danquote:Op maandag 23 juli 2007 17:08 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als ik het maar weet
Nee tuurlijk niet, maar dat is ook niet altijd geschiktquote:Op maandag 23 juli 2007 17:09 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Loop je elke dag in mantelpakjes dan![]()
Tuinbroek?quote:
Birkenstock!quote:
Waarom ga je niet lekker op GC solliciteren dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Er heeft er wel vaak maar één tegelijk dienst.
Het bevalt mij wel, niet meer zo vaak zo lang de enige vrouw in POLSC zijn.
Sorry, ik zal minder lurkenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:02 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, Floripas is er niet vaak genoeg om je te kunnen afwisselen
En IJsbrekertje reageert ook niet zo vaak
Dan krijg je mij als mod. En ik ga voor de grote kuis.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:17 schreef Aoristus het volgende:
Waarom ga je niet lekker op GC solliciteren dan?
Dat is iets minder erg. Heb vandaag twee vrouwen zien lopen op Crocs, roze en lime-groenequote:
probeer het maar zou ik zeggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan krijg je mij als mod. En ik ga voor de grote kuis.
Bezint eer ge begint.
Eensquote:Op maandag 23 juli 2007 17:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat is iets minder erg. Heb vandaag twee vrouwen zien lopen op Crocs, roze en lime-groeneEiigenlijk zouden we een modepolitie moeten instellen
![]()
Ja. Met vuurpeloton. Daar gaat Hennie Stoel.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:18 schreef Fastmatti het volgende:
Dat is iets minder erg. Heb vandaag twee vrouwen zien lopen op Crocs, roze en lime-groeneEiigenlijk zouden we een modepolitie moeten instellen
![]()
Daar is hij nog steeds niet achter. Hij heeft ook een probleem met homo's, maar dat zal meer achter zitten.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:19 schreef Elseetje het volgende:
Vraag me af op welke leeftijd Aoristus erachter kwam dat hij een probleem met vrouwen had
Dat is waarschijnlijk gewoon ontkenningquote:Op maandag 23 juli 2007 17:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar is hij nog steeds niet achter. Hij heeft ook een probleem met homo's, maar dat zal meer achter zitten.
Onkruid.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:21 schreef Elseetje het volgende:
Zeg Fastmatti, je bent al zovaak in mijn fotoboek geweest, je moet zo langzamerhand toch wel weten wat er staat
Heb een selectief geheugen. Als er wel iets normaals had gestaan dan zou ik het wel onthoudenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:21 schreef Elseetje het volgende:
Zeg Fastmatti, je bent al zovaak in mijn fotoboek geweest, je moet zo langzamerhand toch wel weten wat er staat
Dat is raar. De meeste mensen kunnen juist dingen die afwijken van wat normaal is veel beter onthouden.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:24 schreef Fastmatti het volgende:
Heb een selectief geheugen. Als er wel iets normaals had gestaan dan zou ik het wel onthouden![]()
Hij moet toch een excuus verzinnen waarom hij steeds blijft lurken?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:32 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Dat is raar. De meeste mensen kunnen juist dingen die afwijken van wat normaal is veel beter onthouden.
Vreemd selectief geheugen heb jij.
Heb in de afgelopen twee weken hooguit twee keer gelurktquote:Op maandag 23 juli 2007 17:47 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hij moet toch een excuus verzinnen waarom hij steeds blijft lurken?Hij is er alleen niet zo goed in
He, ik wil m'n carpoolmaat graag houdenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:04 schreef Fastmatti het volgende:
Maar goed, wanneer gaat de rest van Nederland zich ook zo kleden![]()
[afbeelding]
Dat zij vega-ex ook.quote:
Het is niet erg hoor, geef nou maar gewoon toe dat je elke keer hoopt dat ik een foto van mezelf heb geplaatstquote:Op maandag 23 juli 2007 17:52 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Heb in de afgelopen twee weken hooguit twee keer gelurkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |