probeer het maar zou ik zeggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan krijg je mij als mod. En ik ga voor de grote kuis.
Bezint eer ge begint.
Eensquote:Op maandag 23 juli 2007 17:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat is iets minder erg. Heb vandaag twee vrouwen zien lopen op Crocs, roze en lime-groeneEiigenlijk zouden we een modepolitie moeten instellen
![]()
Ja. Met vuurpeloton. Daar gaat Hennie Stoel.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:18 schreef Fastmatti het volgende:
Dat is iets minder erg. Heb vandaag twee vrouwen zien lopen op Crocs, roze en lime-groeneEiigenlijk zouden we een modepolitie moeten instellen
![]()
Daar is hij nog steeds niet achter. Hij heeft ook een probleem met homo's, maar dat zal meer achter zitten.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:19 schreef Elseetje het volgende:
Vraag me af op welke leeftijd Aoristus erachter kwam dat hij een probleem met vrouwen had
Dat is waarschijnlijk gewoon ontkenningquote:Op maandag 23 juli 2007 17:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar is hij nog steeds niet achter. Hij heeft ook een probleem met homo's, maar dat zal meer achter zitten.
Onkruid.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:21 schreef Elseetje het volgende:
Zeg Fastmatti, je bent al zovaak in mijn fotoboek geweest, je moet zo langzamerhand toch wel weten wat er staat
Heb een selectief geheugen. Als er wel iets normaals had gestaan dan zou ik het wel onthoudenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:21 schreef Elseetje het volgende:
Zeg Fastmatti, je bent al zovaak in mijn fotoboek geweest, je moet zo langzamerhand toch wel weten wat er staat
Dat is raar. De meeste mensen kunnen juist dingen die afwijken van wat normaal is veel beter onthouden.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:24 schreef Fastmatti het volgende:
Heb een selectief geheugen. Als er wel iets normaals had gestaan dan zou ik het wel onthouden![]()
Hij moet toch een excuus verzinnen waarom hij steeds blijft lurken?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:32 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Dat is raar. De meeste mensen kunnen juist dingen die afwijken van wat normaal is veel beter onthouden.
Vreemd selectief geheugen heb jij.
Heb in de afgelopen twee weken hooguit twee keer gelurktquote:Op maandag 23 juli 2007 17:47 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hij moet toch een excuus verzinnen waarom hij steeds blijft lurken?Hij is er alleen niet zo goed in
He, ik wil m'n carpoolmaat graag houdenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:04 schreef Fastmatti het volgende:
Maar goed, wanneer gaat de rest van Nederland zich ook zo kleden![]()
[afbeelding]
Dat zij vega-ex ook.quote:
Het is niet erg hoor, geef nou maar gewoon toe dat je elke keer hoopt dat ik een foto van mezelf heb geplaatstquote:Op maandag 23 juli 2007 17:52 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Heb in de afgelopen twee weken hooguit twee keer gelurkt![]()
Als ik nou net even doe alsof ik niet begrijp wat je hier eigenlijk wilde typen, dan staat hier iets heel onbegrijpelijksquote:
Vega-ex. Wast groener dan groen.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:57 schreef Elseetje het volgende:
Als ik nou net even doe alsof ik niet begrijp wat je hier eigenlijk wilde typen, dan staat hier iets heel onbegrijpelijks
Lees anders m'n zin nog eens een keertje, en kijk wat je zelf hebt getypt...quote:Op maandag 23 juli 2007 18:01 schreef PJORourke het volgende:
Wat is er zo onbegrijpelijk aan?
Au. Au au au.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:57 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als ik nou net even doe alsof ik niet begrijp wat je hier eigenlijk wilde typen, dan staat hier iets heel onbegrijpelijks
Ik zie het al.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:05 schreef Elseetje het volgende:
Lees anders m'n zin nog eens een keertje, en kijk wat je zelf hebt getypt...
Present.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |