quote:Op maandag 23 juli 2007 16:43 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Mooiste is nog dat er welgeteld één vrouw is, maar dat het soms lijkt als er minstens twintig rondlopen![]()
Je hoeft je niet beledigd te voelen. Jij vertoont tenminste nog vrouwengedrag. Iets wat heel nomaal is voor een vrouwquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:59 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je hoeft je niet beledigd te voelen. Jij vertoont tenminste nog vrouwengedrag. Iets wat heel nomaal is voor een vrouw![]()
Er heeft er wel vaak maar één tegelijk dienst.quote:
Ja, Floripas is er niet vaak genoeg om je te kunnen afwisselenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Er heeft er wel vaak maar één tegelijk dienst.
Het bevalt mij wel, niet meer zo vaak zo lang de enige vrouw in POLSC zijn.
Last van een metrofase?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:04 schreef Mutant01 het volgende:
Elke man vertoont vrouwelijke trekken.
Ik kleed me liever beterquote:Op maandag 23 juli 2007 17:04 schreef Fastmatti het volgende:
Maar goed, wanneer gaat de rest van Nederland zich ook zo kleden![]()
[afbeelding]
Loop je elke dag in mantelpakjes danquote:Op maandag 23 juli 2007 17:08 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als ik het maar weet
Nee tuurlijk niet, maar dat is ook niet altijd geschiktquote:Op maandag 23 juli 2007 17:09 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Loop je elke dag in mantelpakjes dan![]()
Tuinbroek?quote:
Birkenstock!quote:
Waarom ga je niet lekker op GC solliciteren dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Er heeft er wel vaak maar één tegelijk dienst.
Het bevalt mij wel, niet meer zo vaak zo lang de enige vrouw in POLSC zijn.
Sorry, ik zal minder lurkenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:02 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, Floripas is er niet vaak genoeg om je te kunnen afwisselen
En IJsbrekertje reageert ook niet zo vaak
Dan krijg je mij als mod. En ik ga voor de grote kuis.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:17 schreef Aoristus het volgende:
Waarom ga je niet lekker op GC solliciteren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |