idd, als je vergelijkt met een maandje geledenquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef CaLeX het volgende:
ja, ff op team klikken (elsoo rechts in de lijst)
dan op de laatste wedstrijd en dan op wedstrijdverslag (allemaal in de rechterkolom)
breedte aankoop jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:23 schreef Soli het volgende:
Ik hoop dat die nieuwe ML een breedteaankoop is, want hij haalt bijlange na niet mij niveauen heeft zn moraal en fithness niet echt in orde.
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 4 op Handling (GK).
quote:01/08/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 4 op Spelinzicht.
28/07/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 6 op Kracht.
Bekerquote:
Heb voor morgen een extra fitheidsdag ingeplanned.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:04 schreef AirRaid het volgende:
je fitheid is ook laag mag best wel iets hoger
Begin het steeds leuker te vinden. Wellicht toch maar weer wat meer tijd in stekenquote:08/08/07
De speler Yohan Bonten is gestegen naar 9 op Tackelen.
Kan ik al in het Fok!Team of is dat beter van niet?quote:Naam John Wellock (21878)
Positie ? C
Voorkeursvoet Links
Leeftijd 17 Jaar (4/11/3)
Details Speler met vreselijke ervaring
Persoonlijkheid Aardig Persoon
Lifestyle Geen
Nationaliteit Utrecht, Nederland
Huid. Locatie Utrecht
quote:
Elsloo heeft een transferbod op jou uitgebracht. Het is nu aan jouw manager om te beslissen of hij het bod accepteert of niet. Als hij het accepteert dan zal jij automatisch op de transferlijst geplaatst worden.
Ik zit inmiddels in een botteam, heeft het Fok!team nog speciaal gekweekte spelers nodig of wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:41 schreef maniack28 het volgende:
Zo ik heb ook een spelert :
[..]
Kan ik al in het Fok!Team of is dat beter van niet?
aah daarom speelden we de laatste tijd zo kutquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:17 schreef Ruudt het volgende:
Dickkie is terug van vakantie.
quote:Elsloo heeft een transferbod op jou uitgebracht. Het is nu aan jouw manager om te beslissen of hij het bod accepteert of niet. Als hij het accepteert dan zal jij automatisch op de transferlijst geplaatst worden.
Op woensdag 8 augustus 2007 18:17 schreef Lennox het volgende:
[..]
Denk het ja, viel me ook al op dat tijdens m'n vakantie de prestaties van Dickkie ook een stuk minder waren in aanvallend opzicht. :pquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:59 schreef AirRaid het volgende:
[..]
aah daarom speelden we de laatste tijd zo kut![]()
Jaja, maar ik bedoel.. ik kan nu een speler op maat kweken he, nog 0 keer getraind. Dus als meneer van Elsloo ff zegt wat ie nodig heeft dan fix ik zo'n spelerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 05:32 schreef Sautor het volgende:
Volgens mij is het slim om eerst ff in een botteam te trainen, en daarna pas in een human team. Dit ivm met dat je in een botteam iets intensiever traint
Oh zo, zou het eigenlijk niet weten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jaja, maar ik bedoel.. ik kan nu een speler op maat kweken he, nog 0 keer getraind. Dus als meneer van Elsloo ff zegt wat ie nodig heeft dan fix ik zo'n spelerEen winger, een def, een wingdef een verdedigende mid een aanvallende mid een aanvaller een hangende spits een vleugelspits.. zegt u het maar
ik zou dan voor MC gaanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jaja, maar ik bedoel.. ik kan nu een speler op maat kweken he, nog 0 keer getraind. Dus als meneer van Elsloo ff zegt wat ie nodig heeft dan fix ik zo'n spelerEen winger, een def, een wingdef een verdedigende mid een aanvallende mid een aanvaller een hangende spits een vleugelspits.. zegt u het maar
Aanvallend of verdedigendquote:
quote:Naam Roland van Kempen (21116)
Positie M C
Voorkeursvoet Rechts
Leeftijd 17 Jaar (4/6/3)
Details Speler met vreselijke ervaring
Persoonlijkheid Aardig Persoon
Lifestyle Miserabel
Nationaliteit Amsterdam, Nederland
Huid. Locatie Amsterdam
quote:09/08/07
De speler Roland van Kempen is gestegen naar 1 op Kracht.
06/08/07
De speler Roland van Kempen is gestegen naar 1 op Koppen.
01/08/07
De speler Roland van Kempen is gestegen naar 1 op Spelinzicht.
30/07/07
De speler Roland van Kempen is gestegen naar 1 op Dribbelen.
26/07/07
De speler Roland van Kempen is gestegen naar 1 op Voorzetten.
16/07/07
De speler Roland van Kempen is gestegen naar 1 op Afstandsschoten.
12/07/07
De speler Roland van Kempen is gestegen naar 1 op Snelheid.
10/07/07
De speler Roland van Kempen is gestegen naar 2 op Scoren.
06/07/07
De speler Roland van Kempen is gestegen naar 1 op Scoren.
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 5 op Handling (GK).
quote:09/08/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 7 op Tackelen.
07/08/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 2 op Koppen.
04/08/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 4 op Lange Passes.
27/07/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 9 op Dribbelen.
25/07/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 3 op Scoren.
24/07/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 6 op Korte Passes.
dat dan weer welquote:11/08/07
De speler Yohan Bonten is gestegen naar 5 op Kracht.
Je moet wat kado's voor ze kopenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:05 schreef Sautor het volgende:
63% moraal.
Maar die relatie met je ouders krik je niet zo weer op, ben al bijna 2 weken bezig ofzo, en zit nu op 8%
quote:13/08/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 9 op Positiespel.
12/08/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 2 op Afstandsschoten.
je staat toch echt wel elke competitie wedstrijd in de basis hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:03 schreef Chen het volgende:
Dat zo laag in moraal komt denk ik ook omdat ik tegenwoordig niet meer in de basis sta
Waarom eigenlijk niet, ik heb dit:
Begint wel wat te worden nu...quote:16/08/07
De speler Yohan Bonten is gestegen naar 10 op Tackelen.
bij mij ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:36 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Begint wel wat te worden nu...
quote:16/08/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 14 op Tackelen.
Nee, alleen jij zou zo grof kunnen zijnquote:
Hmm, dat heb ik over het hoofd gezien...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:16 schreef AirRaid het volgende:
[..]
je staat toch echt wel elke competitie wedstrijd in de basis hoor.
Ga ik ook even pimpen:quote:
quote:Tackelen 13
Positiespel 13
Kracht 12
Snelheid 11
Koppen 6
Spelinzicht 6
Lange Passes 3
Korte Passes 1
quote:Veranderingen met ervaring & vorm (nieuw!!)
Vermijd vermoeidheid / Ervaring (ingaande op 29 juli)
Als je de fora van FS gelezen hebt dan was je waarschijnlijk al op de hoogte van een aantal zorgen die aan het licht gekomen zijn over het gebruik van de optie ‘vermijd vermoeidheid’ (ofwel Avoid Getting Tired) waarmee sneller kon worden getraind. Hoewel het een strategie is, gaan we er op dit moment vanuit dat het schadelijk is voor het spel. In het voetbal zoals wij het in het echt kennen, spelen spelers niet eens ‘ontspannen’ om niet moe te worden. Als ze dit namelijk wel doen weten ze dat ze problemen krijgen met de fans, het management enz.
Omdat we deze invloeden (nog) niet hebben in Footstar hebben we besloten om een aantal nieuwe regels toe te voegen om deze optie nog wat reëler, dieper en meer in balans te maken. Met deze veranderingen willen we ook laten weten hoe belangrijk ervaring is voor dit spel. Maar dan nu de aanpassingen:
- Spelen met ‘vermijd vermoeidheid/AGT’ zal ervoor zorgen dat een speler maar 25% krijgt van de ervaring die hij eigenlijk gehad zou hebben als hij zonder ‘vermijd vermoeidheid/AGT’ had gespeeld. Dit geldt alleen voor competitie- en bekerwedstrijden.
- Keepers die spelen als veldspelers en veldspelers die in de goal staan zullen maar 25% van de volledige ervaring krijgen die ze eigenlijk zouden horen te krijgen. Dit is van toepassing bij alle wedstrijden, maar geldt alleen voor menselijk gestuurde teams.
- De ervaring die wordt opgedaan is direct toe te wijzen aan het aantal minuten dat gespeeld is in een wedstrijd. Het spelen van 60 (of meer) minuten in een wedstrijd zal 100% aan ervaring bijdragen; dit betekent ook dat het spelen van 60 tot 90/120 in dit geval geen extra ervaring zal opleveren. Het spelen van minder dan 60 minuten zal een ‘straf’ tot gevolg hebben. Des te minder je speelt, des te minder ervaring je op zal doen. Dit geldt alleen voor competitie- en bekerwedstrijden.
- Zoals aangegeven hierboven is ervaring zeer belangrijk in de Match Engine (lees de handleiding voor meer informatie hierover). De mate van belangrijkheid van ervaring zal nog toenemen als er Nationale Teams en Internationale Club Competities zullen zijn (zodra deze zijn toegevoegd in het spel).
Deze regels worden geïntroduceerd om enkele kleine ‘fouten’ (die de afgelopen maanden gevonden zijn in FS) te bedekken. Aangezien het belangrijk is, complex is, en de invloed van de balans van het spel aanpast is het echt nodig om dit gedurende het seizoen in te voeren. Vergeet niet dat Footstar nog altijd in de ‘beta fase’ zit (wees gerust, er zullen geen resets volgen).
Vorm (Geïntroduceerd in het komende seizoen)
Vorm is een wel bekend voetbalconcept en beïnvloed de kwaliteit van de acties van de speler op het veld. Het heeft eigenlijk hetzelfde effect als Integratie en Moreel hebben in de Match Engine op dit moment. Je vraagt je misschien af waarom we dit toch willen introduceren als we al 2 andere ‘opties’ hebben met hetzelfde effect: de reden is dat dit een ander strategische mogelijkheid met zich mee brengt waar jullie rekening mee zullen moeten gaan houden. Daarnaast zijn er nog andere zaken die wij in het spel willen invoeren die alleen afhangen van de vorm van de speler, en dus niet van Moreel en Integratie. Dit zijn onze plannen over de vorm:
- Het zal worden ingedeeld in een schaal die bestaat uit 5 gradaties;
- Het aantal wedstrijden dat gespeeld wordt achter elkaar zal een positief/negatief effect hebben op basis van of je gespeeld hebt of niet (alleen voor competitie- en bekerwedstrijden).
- Het spelen van wedstrijden met ‘vermijd vermoeidheid/AGT’ zal negatief zijn voor de vorm (competitie- en bekerwedstrijden);
- Mocht het zo zijn dat je onder je gemiddelde beoordeling van het seizoen zit heb je een negatieve trend voor de vormupdate. Anderzijds is het ook zo dat als je goed speelt dat het een positief effect zal hebben.
- De vorm zal wekelijks geüpdate worden (waarschijnlijk op de maandag)
Bedankt!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:24 schreef Robi02 het volgende:
Als je elke dag wat ander traint gaat het ook niet zo snel. Zorg wel dat je fitness zo hoog mogelijk blijft. Liefst boven de 80, dat schijnt te schelen. Ontspannen moet je niet doen. Gewoon interacten met je teamgenoten.
Hoe hou je je fitness dan hoog?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:24 schreef Robi02 het volgende:
Als je elke dag wat ander traint gaat het ook niet zo snel. Zorg wel dat je fitness zo hoog mogelijk blijft. Liefst boven de 80, dat schijnt te schelen. Ontspannen moet je niet doen. Gewoon interacten met je teamgenoten.
Eens. De enige teamtraining waar ik ook maar iets aan heb is de positiespeltraining.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:02 schreef Ruudt het volgende:
Wanneer komt er weer een dag dribbelen training?
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 6 op Handling (GK).
PT werkt altijd, alleen het percentage waarmee die werkt verschilt. Als je tt volgt, heb je 100% training. Volg je geen TT zonder PT, dan heb je 75%. De PT verhoogt dat percentage.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:46 schreef Sautor het volgende:
Hoppa, heb een PT level 3
Heb je daar eigenlijk wat aan? Want dacht te horen dat als je een PT die pas vanaf een bepaald level gaat werken, of is dit onzin?
spelinzichtquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:22 schreef Sautor het volgende:
FF mijn spelinzicht maar eens opkrikken (is dat nodig als verdediger? 15 tackelen is wel genoeg, ben nu andere dingen aan het trainen). Vandaag al gestegen naar 1
Jup, heb met bijna elke vriend meer of precies 95%. Met familie zit ik ook op iets van 75%.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:49 schreef nicomart het volgende:
interact je wel genoeg???
Nu weer volledig op tackelen concentreren tot ik op tien zit ofzo.quote:De speler Rogier Storm is gestegen naar 5 op Spelinzicht.
quote:29/08/07
De speler Yohan Bonten is gestegen naar 11 op Tackelen.
Misschien dat ik me ook maar eens full-time op 1 trainingsmethode ga storten...quote:28/08/07
De speler Yohan Bonten is gestegen naar 6 op Koppen.
Succes, we zijn benieuwd naar je vorderingenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Leuk concept, ik ga proberen!
Gaat hard met die PT4quote:02/09/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 11 op Dribbelen.
28/08/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 3 op Koppen.
24/08/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 10 op Dribbelen.
een hint krijg je iig van me:quote:Op maandag 3 september 2007 00:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ok, speler aangemaakt, iemand een checklist van wat ik meot doen>
quote:Tackelen 15
Positiespel 13
Kracht 12
Snelheid 11
Spelinzicht 8
Koppen 6
Lange Passes 3
Korte Passes 1
Middenvelder op posities rechts/centraal,quote:Op maandag 3 september 2007 06:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
een hint krijg je iig van me:
beslis meteen wat je wilt worden en train daarop, zodat je niet (zoals ik) training verspild.
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 7 op Handling (GK).
Ik ga nu m'n lenigheid trainen naar 7.quote:Handling (GK) 7
Uitkomen (GK) 1
Reflexen (GK) 7
Lenigheid (GK) 3
Uitwerpen (GK) 1
Korte Passes 6
Koppen 5
Lange Passes 5
Positiespel 4
Spelinzicht 2
Snelheid 5
Kracht 7
ontspannen is niet nodig.. dan kan je beter voor de 3 dezelfde trainingen per dag bonus gaan..quote:Op woensdag 5 september 2007 12:36 schreef Venderwel het volgende:
Jooo...ben sinds vandaag ook actief lid van Footstar, iemand nog tips?
Aangezien er niet heel veel verdedigers zijn, in verhouding wilde ik mij daarop gaan storten.
Wil trainen op tackelen, positiespel, spelinzicht en korte passes. Daarnaast nog een beetje techniek, snelheid, fitnes en 1 avondje ontspannen zoeken naar een meisje...
Naam: Onne Martinus
Club: DOSR (C-13)
Linkspoot met 0 punten overal, maar dus voorkeur voor verdediging.
Zit intussen bij een mensteam en deze wil me graag als middenvelder hebben, nou ja dan moet ik maar een Wesley Sneijder worden, maar dan minder arrogant natuurlijk.
Gaatnog best hard met 1 training tackelen per week. Pik natuurlijk wel de team training mee!quote:06/09/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 15 op Tackelen.
Spelinzicht 6
Korte Passes 5
Positiespel 4
Techniek 3
Koppen 2
Lange Passes 2
Snelheid 6
Kracht 7
verdullemequote:Op vrijdag 7 september 2007 17:53 schreef AirRaid het volgende:
volgend seizoen spelen we in divisie C
Er zat niet meer in voor jullie. Ons team was misschien net wat minder slecht dan die van jullie maar eindigde net eronder door net wat meer tegenslag...quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:35 schreef AirRaid het volgende:
4-0 voor
toch een mooie afsluiter van een slecht seizoen
lekker tegen wat botteams spelen koemd seizoenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:24 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Er zat niet meer in voor jullie. Ons team was misschien net wat minder slecht dan die van jullie maar eindigde net eronder door net wat meer tegenslag...
Succes in de C! Zou wel weer een boring seizoen worden van dit toch wel tegenvallende spel..![]()
Lachen toch, kunnen we een mooi doelsaldo verwachten...quote:Op zondag 9 september 2007 00:31 schreef AirRaid het volgende:
[..]
lekker tegen wat botteams spelen koemd seizoen
Behalve als we scoren...quote:Op zondag 9 september 2007 12:03 schreef GeneraalUli het volgende:
En de verdedigers natuurlijk elke wedstrijd een 5..
Doet hij wel wat terug?quote:Op zondag 9 september 2007 22:30 schreef rompompom het volgende:
Ik heb een teamgenoot uit Hong-Kong en communiceer als een malle met die gosert, maar de vriendschap komt niet verder dan 1%. Hoe kan dat?
Yup, alle mogelijke opties worden benut. Hij heeft nog geen wedstrijd bij ons gespeeld, maakt dat nog wat uit?quote:
spelinzich, positiespel en dribbellen zijn heel belanrijk voor deze positie, daarnaast licht het er ook aan of je aanvallend of verdedigend mwilt worden. dit komt er komend seizoen ook in dus voor een middenvelder wordt de keuze nog iets ruimerquote:Op zondag 9 september 2007 23:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
op wat voor vaardigheden meot ik letten als ik een centrale middenvelder wil worden?
heb ik iets aan passes geven?quote:Op maandag 10 september 2007 01:05 schreef AirRaid het volgende:
[..]
spelinzich, positiespel en dribbellen zijn heel belanrijk voor deze positie, daarnaast licht het er ook aan of je aanvallend of verdedigend mwilt worden. dit komt er komend seizoen ook in dus voor een middenvelder wordt de keuze nog iets ruimer
quote:Op maandag 10 september 2007 01:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
heb ik iets aan passes geven?
hoe krijg ik mijn moraal omhoog, het lukt me maar nietquote:
quote:Niveau Miserabel
Maandelijkse kosten ¤3396
Salaris ¤2700
Ja, weer groot feest voor onze aanvallers, die dubbel salaris kunnen verdienen aan bonussen...quote:Op zondag 9 september 2007 11:21 schreef Soli het volgende:
[..]
Lachen toch, kunnen we een mooi doelsaldo verwachten...
De soap continuesquote:
Elsloo heeft een transferbod op jou uitgebracht. Het is nu aan jouw manager om te beslissen of hij het bod accepteert of niet. Als hij het accepteert dan zal jij automatisch op de transferlijst geplaatst worden.
quote:11/09/07
De speler Swansel Kanthuis is gestegen naar 7 op Techniek.
10/09/07
De speler Swansel Kanthuis is gestegen naar 9 op Spelinzicht.
quote:Ongelezen
12/9/2007 16:13:09
Je hebt een nieuw contract voorstel van je manager ontvangen.
Wis
Ongelezen
12/9/2007 14:16:02
Je manager heeft zojuist een bod dat hij voor jou had binnen gekregen afgeslagen.
Wis
Ongelezen
12/9/2007 14:13:02
Papalalos heeft een transferbod op jou uitgebracht. Het is nu aan jouw manager om te beslissen of hij het bod accepteert of niet. Als hij het accepteert dan zal jij automatisch op de transferlijst geplaatst worden.
Patrick Partida, op papier ben ik een middenvelderquote:Op woensdag 12 september 2007 13:45 schreef AirRaid het volgende:
zo net effe de OP voor komende nieuwe topic bijgewerkt.
alle neiuwe spelers staan er in vermeld
@ Deoxyribonucleic alleen jouw heb ik nog niet erin staan, wat is de naam van de speler dan kan ik je opzoeken!
quote:Op woensdag 12 september 2007 08:44 schreef MacMauser het volgende:
Ik weet wel wat de manager doet! Ik heb ook niet t idee dat er voor Lennox een verbetering in zit bij jullie. Zeker niet qua team en ook niet qua teamspirit...
Ik vind t laf om achter de rug van elkaar, zonder enige vorm van communicatie, te bieden op spelers van elkaar.
Bij Elsloo lopen wellicht ook spelers rond die ik graag toe wil voegen aan onze ploeg. Ik heb iig wel t fatsoen om er of niet op te bieden of eerst te vragen of er op te bieden valt...![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:31 schreef MacMauser het volgende:
[..]
T levert je iig een nieuw contract op!![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:29 schreef DeHovenier het volgende:
Hmmmz...zal ik m'n contract verlengen
Ik verwacht meer geld over een vol seizoen. Nog eens twee jaar langer met hetzelfde salaris lijkt me niet verstandig, aangezien ik ooit nog eens een PT 5 wil kunnen betalen....quote:
dit seizoen spelen we alleen maar tegen botteams dit moeten eigenlijk uitslagen wordne met bijna allemaal dubbele cijfers.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:03 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Ik verwacht meer geld over een vol seizoen. Nog eens twee jaar langer met hetzelfde salaris lijkt me niet verstandig, aangezien ik ooit nog eens een PT 5 wil kunnen betalen....
Maar daarom vind ik het ook te vroeg om nu al te beslissen hoe het er voorstaat over 3 seizoenen. Ik zie het aan het eind van dit seizoen wel weer.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:11 schreef AirRaid het volgende:
[..]
dit seizoen spelen we alleen maar tegen botteams dit moeten eigenlijk uitslagen wordne met bijna allemaal dubbele cijfers.
inde laatste wedstrijden kwam het ook voor dat er eens een verdediger scoorde, dus dit betekend de dat ME aan het verbeteren is. als iederen dit seizoen zijn gaols en/of assist mee kan pikken gan er heel wat bonussen uit.
Qua salaris zitten we toch op het niveau van een gemiddelde B-divisie ploeg, je moet nu ook denken dat de inkomsten minder zijn omdat we in de C spelen.
=kracht eigenlijk, maar schijnt dat conditie een belangrijke rol speeltquote:Op donderdag 13 september 2007 23:17 schreef nicomart het volgende:
is die conditie training nieuw of wat??
hoe groter je conditie is hoe minder je fitheid zakt tijdens een wedstrijdquote:Op donderdag 13 september 2007 23:41 schreef nicomart het volgende:
oh ja.. is dat het.. ik vond het al zo gek dat ik het al op 8 had staan.
Maar goed.. heb de hele week maar op conditie gezet net als de teamtraining dan. Misschien betekend het dat je dan minder op fitheid hoeft te trainen omdat je minder snel vermoeid raakt. Betekend dan wellicht wat meer training.
nieuwe OP stat klaar voor een nieuwe topicquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
voeg me nou eens toe in de op
spelernaam is Patrick Partida, en ik speel bij De Komkommers voorlopig
sinds vandaag en hij blijft een weekje staanquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:46 schreef CaLeX het volgende:
staat die team training sinds vandaag op conditie allemaal of was dat al eerder??
en hoelang blijft dat?
ik ga proberen iederen genoeg speeltijd te laten geven dit aangezien ik in de competitie 3-5-2 wil gaan spelen. bij de beker en friendlies zal de speelwijze deels afhangen van de tegenstander.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:35 schreef Soli het volgende:
maak ik nog wel kans op speeltijd? Er zijn nu meerdere linksbenige middenvelders. Als het niet zo is verkas ik liever naar een ander team om meer speeltijd te krijgen.
3-5-2 met 3 centrale verdedigers en Wingbacks?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:01 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik ga proberen iederen genoeg speeltijd te laten geven dit aangezien ik in de competitie 3-5-2 wil gaan spelen. bij de beker en friendlies zal de speelwijze deels afhangen van de tegenstander.
gefeliciteerd met je eerste doelpunt, dat er nog vele mogen volgenquote:Op woensdag 19 september 2007 17:08 schreef NestaFCG het volgende:
In de oefenpot heb ik de winnende goal gemaakt!(Stijn Schuurmans)
Ik zag op de teampagina de url naar fok forum...Ik ben al lange tijd aangemeld bij Fok, maar puur voor F1 manager spel en Frontpage en niet voor het forum.
quote:In de vroege ochtend zullen er op vrijdag (na de training van 1:00 uur) een aantal veranderingen plaats vinden in de huidige ervaring die spelers (m.u.v. botspelers) hebben in een bepaalde positie. Wees gerust: Alle spelers zullen hun huidige posities houden maar we zorgen dat deze ervaring verminderd word zodat jullie de voorkeurspositie kunnen veranderen met een simpele positietraining (dus Verdediging, Middenveld en Aanval).
De reden voor deze aanpassing is dat, met de nieuwe ME, er 2 nieuwe positionele lijnen zijn geïntroduceerd: De verdedigende en de aanvallende middenveld linies. Je wilt misschien wel veranderen van verdediger in een (verdedigende) middenvelder of van aanvaller in een (aanvallende) middenvelder. Wij geven jullie de mogelijkheid dit snel te doen. Iedereen die tevreden is met zijn/haar huidige positie kan dit bericht negeren: Je speler zal namelijk niet minder presteren door deze verandering.
Ik wil best aanvallende middenvelder worden, moet ik dan op aanvallen trainen?quote:
je moet van beide posities de belangrijkste eruit halenquote:Op donderdag 20 september 2007 09:29 schreef Soli het volgende:
[..]
Ik wil best aanvallende middenvelder worden, moet ik dan op aanvallen trainen?
ik heb dit inmiddels ook ingesteld i de teamtraining.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:44 schreef StupidByNature het volgende:
Damn, passen wordt opeens wel erg belangrijk... Moet ik daar ook weer op gaan trainen...
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 4 op Lenigheid (GK).
Je bent een teamgenoot?quote:Op zondag 23 september 2007 10:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ben inmiddels overgestapt naar vv sappemeer omdat de komkommers een botteam werd
hier hetzelfde.quote:Op maandag 24 september 2007 15:57 schreef Chen het volgende:
Mijn moraal blijft maar laag... stom spel...
blijkbaarquote:
Het schiet niet zo op met het trainen. Als je 1 skill traint stijgt het allemaal redelijk snel, maarals je meerdere tegelijk (Nu Lange passes, korte passen, techniek en spelinzicht met teamtraining mee) gaat het niet zo snel meer...quote:De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 6 op Koppen.
De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 3 op Spelinzicht.
@Sautor: Dat is niet zo gek natuurlijk.. Als je na 3 dagen training stijgt dan is het als je op verschillende skills traint maar 1 stijging per 3 weken. Met maar 1 skill is het 3 stijgingen per 2 weken.quote:24/09/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 10 op Conditie.
Rogier Storm!quote:Op maandag 24 september 2007 16:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
blijkbaar, wie ben jij dan?
quote:Op zondag 23 september 2007 10:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ben inmiddels overgestapt naar vv sappemeer omdat de komkommers een botteam werd
Dus na 3 dagen ontslagen?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
die lamlul van een bart veenstra heeft me ontslagen zonder reden
als je genoege neemt met een rol als reserve dan wel, heb in princiepe genoeg goede verdedigers,quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rogier Storm!! Ik heb je een bericht gestuurd.
.
Word ik al interessant voor Elsloo eigenlijk? Bij Sappemeer speel ik momenteel niet in de basis..
Tackelen 7
Spelinzicht 5
Positiespel 2
Techniek 2
Conditie 4
Ik kom bij m'n huidige club ook niet verder momenteel, dus ik vind het best. Make me an offer I can't refuse.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:08 schreef AirRaid het volgende:
[..]
als je genoege neemt met een rol als reserve dan wel, heb in princiepe genoeg goede verdedigers,
oepsquote:29:40': Christiaan Doornbos maakte een vuile overtreding op Franz Rahmen. Het is een klein wonder te noemen dat er bij die actie niemand gewond is geraakt!
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 5 op Lenigheid (GK).
Als beginner onstlagen door FEBO en nu willen ze je kopenquote:
F.E.B.O. heeft een transferbod op jou uitgebracht. Het is nu aan jouw manager om te beslissen of hij het bod accepteert of niet. Als hij het accepteert dan zal jij automatisch op de transferlijst geplaatst worden.
Die kans krijg je ook, als er een serieus bod op je komt. Dit bod was niet serieus...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:27 schreef Lennox het volgende:
[..]
Als beginner onstlagen door FEBO en nu willen ze je kopen
Heb gelukkig 14 op Conditie, dus geen/weinig problemen.
Wat houdt huisvestingskosten op kosten van de club eigenlijk in? Wil eigenlijk wel weer naar Eredivisie nu de kans zich voordoet.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:56 schreef Suijk het volgende:
Conditie is wel belangrijk ja, zelfs voor een keeper is het belangrijk geworden. Ik heb het nu op 4 staan. Wil het minimaal naar 10 trainen.
quote:Conditie 0 Vreselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |