quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 6 op Handling (GK).
PT werkt altijd, alleen het percentage waarmee die werkt verschilt. Als je tt volgt, heb je 100% training. Volg je geen TT zonder PT, dan heb je 75%. De PT verhoogt dat percentage.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:46 schreef Sautor het volgende:
Hoppa, heb een PT level 3
Heb je daar eigenlijk wat aan? Want dacht te horen dat als je een PT die pas vanaf een bepaald level gaat werken, of is dit onzin?
spelinzichtquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:22 schreef Sautor het volgende:
FF mijn spelinzicht maar eens opkrikken (is dat nodig als verdediger? 15 tackelen is wel genoeg, ben nu andere dingen aan het trainen). Vandaag al gestegen naar 1
Jup, heb met bijna elke vriend meer of precies 95%. Met familie zit ik ook op iets van 75%.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:49 schreef nicomart het volgende:
interact je wel genoeg???
Nu weer volledig op tackelen concentreren tot ik op tien zit ofzo.quote:De speler Rogier Storm is gestegen naar 5 op Spelinzicht.
quote:29/08/07
De speler Yohan Bonten is gestegen naar 11 op Tackelen.
Misschien dat ik me ook maar eens full-time op 1 trainingsmethode ga storten...quote:28/08/07
De speler Yohan Bonten is gestegen naar 6 op Koppen.
Succes, we zijn benieuwd naar je vorderingenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Leuk concept, ik ga proberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |