Bedankt!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:24 schreef Robi02 het volgende:
Als je elke dag wat ander traint gaat het ook niet zo snel. Zorg wel dat je fitness zo hoog mogelijk blijft. Liefst boven de 80, dat schijnt te schelen. Ontspannen moet je niet doen. Gewoon interacten met je teamgenoten.
Hoe hou je je fitness dan hoog?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:24 schreef Robi02 het volgende:
Als je elke dag wat ander traint gaat het ook niet zo snel. Zorg wel dat je fitness zo hoog mogelijk blijft. Liefst boven de 80, dat schijnt te schelen. Ontspannen moet je niet doen. Gewoon interacten met je teamgenoten.
Eens. De enige teamtraining waar ik ook maar iets aan heb is de positiespeltraining.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:02 schreef Ruudt het volgende:
Wanneer komt er weer een dag dribbelen training?
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 6 op Handling (GK).
PT werkt altijd, alleen het percentage waarmee die werkt verschilt. Als je tt volgt, heb je 100% training. Volg je geen TT zonder PT, dan heb je 75%. De PT verhoogt dat percentage.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:46 schreef Sautor het volgende:
Hoppa, heb een PT level 3
Heb je daar eigenlijk wat aan? Want dacht te horen dat als je een PT die pas vanaf een bepaald level gaat werken, of is dit onzin?
spelinzichtquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:22 schreef Sautor het volgende:
FF mijn spelinzicht maar eens opkrikken (is dat nodig als verdediger? 15 tackelen is wel genoeg, ben nu andere dingen aan het trainen). Vandaag al gestegen naar 1
Jup, heb met bijna elke vriend meer of precies 95%. Met familie zit ik ook op iets van 75%.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:49 schreef nicomart het volgende:
interact je wel genoeg???
Nu weer volledig op tackelen concentreren tot ik op tien zit ofzo.quote:De speler Rogier Storm is gestegen naar 5 op Spelinzicht.
quote:29/08/07
De speler Yohan Bonten is gestegen naar 11 op Tackelen.
Misschien dat ik me ook maar eens full-time op 1 trainingsmethode ga storten...quote:28/08/07
De speler Yohan Bonten is gestegen naar 6 op Koppen.
Succes, we zijn benieuwd naar je vorderingenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Leuk concept, ik ga proberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |