Kan ik al in het Fok!Team of is dat beter van niet?quote:Naam John Wellock (21878)
Positie ? C
Voorkeursvoet Links
Leeftijd 17 Jaar (4/11/3)
Details Speler met vreselijke ervaring
Persoonlijkheid Aardig Persoon
Lifestyle Geen
Nationaliteit Utrecht, Nederland
Huid. Locatie Utrecht
quote:
Elsloo heeft een transferbod op jou uitgebracht. Het is nu aan jouw manager om te beslissen of hij het bod accepteert of niet. Als hij het accepteert dan zal jij automatisch op de transferlijst geplaatst worden.
Ik zit inmiddels in een botteam, heeft het Fok!team nog speciaal gekweekte spelers nodig of wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:41 schreef maniack28 het volgende:
Zo ik heb ook een spelert :
[..]
Kan ik al in het Fok!Team of is dat beter van niet?
aah daarom speelden we de laatste tijd zo kutquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:17 schreef Ruudt het volgende:
Dickkie is terug van vakantie.
quote:Elsloo heeft een transferbod op jou uitgebracht. Het is nu aan jouw manager om te beslissen of hij het bod accepteert of niet. Als hij het accepteert dan zal jij automatisch op de transferlijst geplaatst worden.
Op woensdag 8 augustus 2007 18:17 schreef Lennox het volgende:
[..]
Denk het ja, viel me ook al op dat tijdens m'n vakantie de prestaties van Dickkie ook een stuk minder waren in aanvallend opzicht. :pquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:59 schreef AirRaid het volgende:
[..]
aah daarom speelden we de laatste tijd zo kut![]()
Jaja, maar ik bedoel.. ik kan nu een speler op maat kweken he, nog 0 keer getraind. Dus als meneer van Elsloo ff zegt wat ie nodig heeft dan fix ik zo'n spelerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 05:32 schreef Sautor het volgende:
Volgens mij is het slim om eerst ff in een botteam te trainen, en daarna pas in een human team. Dit ivm met dat je in een botteam iets intensiever traint
Oh zo, zou het eigenlijk niet weten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jaja, maar ik bedoel.. ik kan nu een speler op maat kweken he, nog 0 keer getraind. Dus als meneer van Elsloo ff zegt wat ie nodig heeft dan fix ik zo'n spelerEen winger, een def, een wingdef een verdedigende mid een aanvallende mid een aanvaller een hangende spits een vleugelspits.. zegt u het maar
ik zou dan voor MC gaanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jaja, maar ik bedoel.. ik kan nu een speler op maat kweken he, nog 0 keer getraind. Dus als meneer van Elsloo ff zegt wat ie nodig heeft dan fix ik zo'n spelerEen winger, een def, een wingdef een verdedigende mid een aanvallende mid een aanvaller een hangende spits een vleugelspits.. zegt u het maar
Aanvallend of verdedigendquote:
quote:Naam Roland van Kempen (21116)
Positie M C
Voorkeursvoet Rechts
Leeftijd 17 Jaar (4/6/3)
Details Speler met vreselijke ervaring
Persoonlijkheid Aardig Persoon
Lifestyle Miserabel
Nationaliteit Amsterdam, Nederland
Huid. Locatie Amsterdam
quote:09/08/07
De speler Roland van Kempen is gestegen naar 1 op Kracht.
06/08/07
De speler Roland van Kempen is gestegen naar 1 op Koppen.
01/08/07
De speler Roland van Kempen is gestegen naar 1 op Spelinzicht.
30/07/07
De speler Roland van Kempen is gestegen naar 1 op Dribbelen.
26/07/07
De speler Roland van Kempen is gestegen naar 1 op Voorzetten.
16/07/07
De speler Roland van Kempen is gestegen naar 1 op Afstandsschoten.
12/07/07
De speler Roland van Kempen is gestegen naar 1 op Snelheid.
10/07/07
De speler Roland van Kempen is gestegen naar 2 op Scoren.
06/07/07
De speler Roland van Kempen is gestegen naar 1 op Scoren.
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 5 op Handling (GK).
quote:09/08/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 7 op Tackelen.
07/08/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 2 op Koppen.
04/08/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 4 op Lange Passes.
27/07/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 9 op Dribbelen.
25/07/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 3 op Scoren.
24/07/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 6 op Korte Passes.
dat dan weer welquote:11/08/07
De speler Yohan Bonten is gestegen naar 5 op Kracht.
Je moet wat kado's voor ze kopenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:05 schreef Sautor het volgende:
63% moraal.
Maar die relatie met je ouders krik je niet zo weer op, ben al bijna 2 weken bezig ofzo, en zit nu op 8%
quote:13/08/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 9 op Positiespel.
12/08/07
De speler Dickkie Willems is gestegen naar 2 op Afstandsschoten.
je staat toch echt wel elke competitie wedstrijd in de basis hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:03 schreef Chen het volgende:
Dat zo laag in moraal komt denk ik ook omdat ik tegenwoordig niet meer in de basis sta
Waarom eigenlijk niet, ik heb dit:
Begint wel wat te worden nu...quote:16/08/07
De speler Yohan Bonten is gestegen naar 10 op Tackelen.
bij mij ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:36 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Begint wel wat te worden nu...
quote:16/08/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 14 op Tackelen.
Nee, alleen jij zou zo grof kunnen zijnquote:
Hmm, dat heb ik over het hoofd gezien...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:16 schreef AirRaid het volgende:
[..]
je staat toch echt wel elke competitie wedstrijd in de basis hoor.
Ga ik ook even pimpen:quote:
quote:Tackelen 13
Positiespel 13
Kracht 12
Snelheid 11
Koppen 6
Spelinzicht 6
Lange Passes 3
Korte Passes 1
quote:Veranderingen met ervaring & vorm (nieuw!!)
Vermijd vermoeidheid / Ervaring (ingaande op 29 juli)
Als je de fora van FS gelezen hebt dan was je waarschijnlijk al op de hoogte van een aantal zorgen die aan het licht gekomen zijn over het gebruik van de optie ‘vermijd vermoeidheid’ (ofwel Avoid Getting Tired) waarmee sneller kon worden getraind. Hoewel het een strategie is, gaan we er op dit moment vanuit dat het schadelijk is voor het spel. In het voetbal zoals wij het in het echt kennen, spelen spelers niet eens ‘ontspannen’ om niet moe te worden. Als ze dit namelijk wel doen weten ze dat ze problemen krijgen met de fans, het management enz.
Omdat we deze invloeden (nog) niet hebben in Footstar hebben we besloten om een aantal nieuwe regels toe te voegen om deze optie nog wat reëler, dieper en meer in balans te maken. Met deze veranderingen willen we ook laten weten hoe belangrijk ervaring is voor dit spel. Maar dan nu de aanpassingen:
- Spelen met ‘vermijd vermoeidheid/AGT’ zal ervoor zorgen dat een speler maar 25% krijgt van de ervaring die hij eigenlijk gehad zou hebben als hij zonder ‘vermijd vermoeidheid/AGT’ had gespeeld. Dit geldt alleen voor competitie- en bekerwedstrijden.
- Keepers die spelen als veldspelers en veldspelers die in de goal staan zullen maar 25% van de volledige ervaring krijgen die ze eigenlijk zouden horen te krijgen. Dit is van toepassing bij alle wedstrijden, maar geldt alleen voor menselijk gestuurde teams.
- De ervaring die wordt opgedaan is direct toe te wijzen aan het aantal minuten dat gespeeld is in een wedstrijd. Het spelen van 60 (of meer) minuten in een wedstrijd zal 100% aan ervaring bijdragen; dit betekent ook dat het spelen van 60 tot 90/120 in dit geval geen extra ervaring zal opleveren. Het spelen van minder dan 60 minuten zal een ‘straf’ tot gevolg hebben. Des te minder je speelt, des te minder ervaring je op zal doen. Dit geldt alleen voor competitie- en bekerwedstrijden.
- Zoals aangegeven hierboven is ervaring zeer belangrijk in de Match Engine (lees de handleiding voor meer informatie hierover). De mate van belangrijkheid van ervaring zal nog toenemen als er Nationale Teams en Internationale Club Competities zullen zijn (zodra deze zijn toegevoegd in het spel).
Deze regels worden geïntroduceerd om enkele kleine ‘fouten’ (die de afgelopen maanden gevonden zijn in FS) te bedekken. Aangezien het belangrijk is, complex is, en de invloed van de balans van het spel aanpast is het echt nodig om dit gedurende het seizoen in te voeren. Vergeet niet dat Footstar nog altijd in de ‘beta fase’ zit (wees gerust, er zullen geen resets volgen).
Vorm (Geïntroduceerd in het komende seizoen)
Vorm is een wel bekend voetbalconcept en beïnvloed de kwaliteit van de acties van de speler op het veld. Het heeft eigenlijk hetzelfde effect als Integratie en Moreel hebben in de Match Engine op dit moment. Je vraagt je misschien af waarom we dit toch willen introduceren als we al 2 andere ‘opties’ hebben met hetzelfde effect: de reden is dat dit een ander strategische mogelijkheid met zich mee brengt waar jullie rekening mee zullen moeten gaan houden. Daarnaast zijn er nog andere zaken die wij in het spel willen invoeren die alleen afhangen van de vorm van de speler, en dus niet van Moreel en Integratie. Dit zijn onze plannen over de vorm:
- Het zal worden ingedeeld in een schaal die bestaat uit 5 gradaties;
- Het aantal wedstrijden dat gespeeld wordt achter elkaar zal een positief/negatief effect hebben op basis van of je gespeeld hebt of niet (alleen voor competitie- en bekerwedstrijden).
- Het spelen van wedstrijden met ‘vermijd vermoeidheid/AGT’ zal negatief zijn voor de vorm (competitie- en bekerwedstrijden);
- Mocht het zo zijn dat je onder je gemiddelde beoordeling van het seizoen zit heb je een negatieve trend voor de vormupdate. Anderzijds is het ook zo dat als je goed speelt dat het een positief effect zal hebben.
- De vorm zal wekelijks geüpdate worden (waarschijnlijk op de maandag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |