sinds vandaag en hij blijft een weekje staanquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:46 schreef CaLeX het volgende:
staat die team training sinds vandaag op conditie allemaal of was dat al eerder??
en hoelang blijft dat?
ik ga proberen iederen genoeg speeltijd te laten geven dit aangezien ik in de competitie 3-5-2 wil gaan spelen. bij de beker en friendlies zal de speelwijze deels afhangen van de tegenstander.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:35 schreef Soli het volgende:
maak ik nog wel kans op speeltijd? Er zijn nu meerdere linksbenige middenvelders. Als het niet zo is verkas ik liever naar een ander team om meer speeltijd te krijgen.
3-5-2 met 3 centrale verdedigers en Wingbacks?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:01 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik ga proberen iederen genoeg speeltijd te laten geven dit aangezien ik in de competitie 3-5-2 wil gaan spelen. bij de beker en friendlies zal de speelwijze deels afhangen van de tegenstander.
gefeliciteerd met je eerste doelpunt, dat er nog vele mogen volgenquote:Op woensdag 19 september 2007 17:08 schreef NestaFCG het volgende:
In de oefenpot heb ik de winnende goal gemaakt!(Stijn Schuurmans)
Ik zag op de teampagina de url naar fok forum...Ik ben al lange tijd aangemeld bij Fok, maar puur voor F1 manager spel en Frontpage en niet voor het forum.
quote:In de vroege ochtend zullen er op vrijdag (na de training van 1:00 uur) een aantal veranderingen plaats vinden in de huidige ervaring die spelers (m.u.v. botspelers) hebben in een bepaalde positie. Wees gerust: Alle spelers zullen hun huidige posities houden maar we zorgen dat deze ervaring verminderd word zodat jullie de voorkeurspositie kunnen veranderen met een simpele positietraining (dus Verdediging, Middenveld en Aanval).
De reden voor deze aanpassing is dat, met de nieuwe ME, er 2 nieuwe positionele lijnen zijn geïntroduceerd: De verdedigende en de aanvallende middenveld linies. Je wilt misschien wel veranderen van verdediger in een (verdedigende) middenvelder of van aanvaller in een (aanvallende) middenvelder. Wij geven jullie de mogelijkheid dit snel te doen. Iedereen die tevreden is met zijn/haar huidige positie kan dit bericht negeren: Je speler zal namelijk niet minder presteren door deze verandering.
Ik wil best aanvallende middenvelder worden, moet ik dan op aanvallen trainen?quote:
je moet van beide posities de belangrijkste eruit halenquote:Op donderdag 20 september 2007 09:29 schreef Soli het volgende:
[..]
Ik wil best aanvallende middenvelder worden, moet ik dan op aanvallen trainen?
ik heb dit inmiddels ook ingesteld i de teamtraining.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:44 schreef StupidByNature het volgende:
Damn, passen wordt opeens wel erg belangrijk... Moet ik daar ook weer op gaan trainen...
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 4 op Lenigheid (GK).
Je bent een teamgenoot?quote:Op zondag 23 september 2007 10:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ben inmiddels overgestapt naar vv sappemeer omdat de komkommers een botteam werd
hier hetzelfde.quote:Op maandag 24 september 2007 15:57 schreef Chen het volgende:
Mijn moraal blijft maar laag... stom spel...
blijkbaarquote:
Het schiet niet zo op met het trainen. Als je 1 skill traint stijgt het allemaal redelijk snel, maarals je meerdere tegelijk (Nu Lange passes, korte passen, techniek en spelinzicht met teamtraining mee) gaat het niet zo snel meer...quote:De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 6 op Koppen.
De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 3 op Spelinzicht.
@Sautor: Dat is niet zo gek natuurlijk.. Als je na 3 dagen training stijgt dan is het als je op verschillende skills traint maar 1 stijging per 3 weken. Met maar 1 skill is het 3 stijgingen per 2 weken.quote:24/09/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 10 op Conditie.
Rogier Storm!quote:Op maandag 24 september 2007 16:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
blijkbaar, wie ben jij dan?
quote:Op zondag 23 september 2007 10:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ben inmiddels overgestapt naar vv sappemeer omdat de komkommers een botteam werd
Dus na 3 dagen ontslagen?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
die lamlul van een bart veenstra heeft me ontslagen zonder reden
als je genoege neemt met een rol als reserve dan wel, heb in princiepe genoeg goede verdedigers,quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rogier Storm!! Ik heb je een bericht gestuurd.
.
Word ik al interessant voor Elsloo eigenlijk? Bij Sappemeer speel ik momenteel niet in de basis..
Tackelen 7
Spelinzicht 5
Positiespel 2
Techniek 2
Conditie 4
Ik kom bij m'n huidige club ook niet verder momenteel, dus ik vind het best. Make me an offer I can't refuse.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:08 schreef AirRaid het volgende:
[..]
als je genoege neemt met een rol als reserve dan wel, heb in princiepe genoeg goede verdedigers,
oepsquote:29:40': Christiaan Doornbos maakte een vuile overtreding op Franz Rahmen. Het is een klein wonder te noemen dat er bij die actie niemand gewond is geraakt!
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 5 op Lenigheid (GK).
Als beginner onstlagen door FEBO en nu willen ze je kopenquote:
F.E.B.O. heeft een transferbod op jou uitgebracht. Het is nu aan jouw manager om te beslissen of hij het bod accepteert of niet. Als hij het accepteert dan zal jij automatisch op de transferlijst geplaatst worden.
Die kans krijg je ook, als er een serieus bod op je komt. Dit bod was niet serieus...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:27 schreef Lennox het volgende:
[..]
Als beginner onstlagen door FEBO en nu willen ze je kopen
Heb gelukkig 14 op Conditie, dus geen/weinig problemen.
Wat houdt huisvestingskosten op kosten van de club eigenlijk in? Wil eigenlijk wel weer naar Eredivisie nu de kans zich voordoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |