abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51721870
Over een klein tijdje begint het programma, So you wanna be a popstar weer.
Het enige verschil is, dat het nu met onbekenden word gedaan inplaats van met bekenden.
Mijn neefje is bijna 18 jaar en zingt erg veel, hij zingt op bruiloften, in kroegen waar hij word uitgenodigd, op feesten oftuel: hij is gewoon een goeie zanger!
Iedereen zowel familie, als vrienden vonden dat die iets met zijn stem moest doen.
na het aanhoren van: ''jaja dat komt wel een keer'' had die zich toch opgegeven voor het programma So you wanna be a popstar.
Hij had zaterdag audities met maar liefst 6000 mensen.
En daar uit werden er 100 geselecteerd. En ja hoor, hij zat bij die 100 hij was door!
Zijn uiterlijk was goed, zijn kleding was goed en zijn stem was goed kortom kon niet beter!
Hij kwam het ons vol trots melden en vertelden ons dat die zondag (vandaag dus) 10 mensen mee mocht nemen naar Apeldoorn waar het gehouden werd, en daar moest hij opnieuw zingen.
Affijn, wij met veel mensen zowel vrienden als familie er heen.
We zaten in een grote zaal in Apeldoorn waar maar liefst in de eind 100 mensen kwamen kijken!
De hele zaal zat vol, je moet het maar durven hoor!

Hij was de 5e maar voor hem kwam er nog een meisje van zo rond de 20 jaar die de sterren uit de hemel zong!
het kippenvel stond op mijn armen, wat denk je?

Ze mocht niet door!!

Mijn neef was aan de beurt, ook hij zong vol zelfvertrouwen het nummer Cupido van Jan Smit.
Hij had een 2e kans, maar ook hij mocht niet door!

Komen er kleine kinderen van 7 a 8 jaar oud, en ja hoor je raad het al. Zij mochten wel door!!

Otuel: het is allemaall doorgestoken kaart, kijk, als het nou mensen zijn die bij voorbaad al gewoon weten dat ze hun zelf compleet voor lul zetten door daar te gaan zingen met een stem waar bij je liever oordopjes in doet, oké!
Maar als er zoveel jonge mensen van rond de 20 jaar komen die zo goed zingen niet door komen en kleine kinderen van 7 a 8 jaar wel?

Snap ik daar niets van!

En de Juryleden? Maurice Wijnen, Martijn Schimmer en je raad het al, Erik Hulzebosch!:s

Erik Hulzebosch lulde maar met de anderen mee, had totaal geen eigen mening!
En heeft hij verstand van zingen? Nee, hij kan dan toevallig winnaar zijn geworden en een mooie stem hebben, maar hij heeft alleen verstand van Schaatsen! en dan moeten ze hem als Jury lid zetten?
Ze hadden daar Marc Forno voor moeten zetten.

Wat ik hier dus mee wil vragen is, zijn er hier meer mensen die bij deze auditie geweest zijn en die dus ook onterrecht niet geselecteerd werden?

Want ik kan er met mijn hoofd niet bij dat ze blagen van 7/8 jaar wel door laten en met hun stoere bekkie zeggen: ''ik zie wel een talentje in jou!'' bij het zingen van de kleine zeemeermin.

En dat ze jongeren met een stem waar de kippenvel je van op de armen staat niet door laten gaan!
pi_51722014
Zonder Nawijn stelt dat programma sowieso niets voor.
  FOK!Babe zondag 22 juli 2007 @ 16:51:32 #3
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51722081
Als je echt goed kan zingen heb je die neppe pauperprogramma's ook niet nodig om door te breken.
pi_51722389
Nee niet weer is gewoon Idols 10 zowat, nu heb je ook zo iets op de publieke zender ofzo.
............................
pi_51722469
Ohja ik vond hem wel goed zingen Tinkerbell! Zag er ook best leuk uit enzo! Jammer dat hij niet door mocht!

Ik ben er vanochtend dus ook geweest, gewoon om te kijken, omdat ze nog publiek zochten. Ik vond het ook achterlijk dat die kleine kinderen door werden gelaten, die mogen niet eens op tv!
Er was ook nog een meisje met gitaar, met een zelfgeschreven nummer, echt goed vond ik haar, maar niet doorgelaten. Nee de kleine zeemeermin is zeker beter. Of een 8-jarige die If I Ain't Got You gaat zingen. Zo'n kind heeft toch geen idee waar ze het over heeft!

Stom gedoe. En die Eric Hulzebos wist idd echt nergens van. Elke keer 'Ja aan de ene kant vind ik het heel goed, maar aan de andere kant helemaal niks!' Duidelijk...
pi_51722668
Wat leuk je berichtje!

Ja, wij vonden hem ook het allemaal goed doen, krijgt die nog een kans is het nog niet goed!
en die hulzebosch op het einde: ''nee ik vind het ook niks!''

Maar goed, hij heeft dus een prima stem! en houd zo veel van zingen dat die het toch nu bij Idols gaat proberen met wel echte vak mensen als jury leden!.:)
pi_51723128
So you wanna be a kloonprogramma...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_51724340
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je echt goed kan zingen heb je die neppe pauperprogramma's ook niet nodig om door te breken.
Vivre
pi_51725286
Ach, hij kan zich altijd nog voor Idols opgeven . Net zo'n kutprogramma.
pi_51725414
Achja, je hoeft niet treurig te zijn als je aan zoiets niet mee mag doen.
  maandag 23 juli 2007 @ 19:06:30 #11
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51756598
FTR -> SHO
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51775453
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:49 schreef Urquhart het volgende:
Zonder Nawijn stelt dat programma sowieso niets voor.
Wat Urquhart zegt.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  dinsdag 24 juli 2007 @ 18:21:16 #13
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_51790249
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:59 schreef Lollifant het volgende:

Er was ook nog een meisje met gitaar, met een zelfgeschreven nummer, echt goed vond ik haar, maar niet doorgelaten.
Ow wat jammer, die was erg leuk en goed. Maar ze had beter geen zelfgeschreven nummer kunnen doen vrees ik
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_52065667
quote:
SBS begint met opwarmen voor So You Wannabe a Popstar
03 Augustus 2007 08:36: Herman Roggeveen

Over twee weken is de eerste aflevering te zien van So You Wannabe a Popstar, het programma dat SBS 6 de eerste zege in de kijkcijferoorlog met RTL moet gaan bezorgen. Om niemand de komst van de show te laten ontgaan, begint de zender vanavond al met opwarmen voor de talentenjacht. In de late editie van Shownieuws zal elke avond aandacht worden besteed aan Popstar II.

Niet dat SBS tot nu toe zijn mond dichthield over het programma. In Shownieuws zaten al verschillende items, gisteren nog met de deelname van Gordons nichtje Deborah. Verder loopt er een spotje en zijn er natuurlijk de berichten in de media. Gerard Joling die bedankt voor de presentatie, Gerard Joling die toch toehapt, Erik Hulzebosch als jurylid bekend en ga zo maar door.

De komende weken zal het media-offensief nog wel even doorgaan. Want de vakjury (deskundigen die het tweede traject beoordelen) moet nog worden bekendgemaakt, al is officieus al bekend dat Henkjan Smits hier een glansrol krijgt. En er komen natuurlijk audities van allerlei stumperds die voor de nodige hilarische momenten gaan zorgen. Maar eerst Shownieuws.

Shownieuws (late editie), 23.10 uur, SBS 6
Het programma leeft hier wel echt al enorm . Beginnen ze een dikke twee maanden eerder dan Idols, zal het waarschijnlijk nog amper scoren.
pi_52070409
SBS is het idd al weer flink aan het hypen! "Dé kijkcijferhit van dit voorjaar komt terug!"

SBS blijft ook altijd zo orgineel heh
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:07:16 #16
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_52076537
Nu is het gewoon een Idols kloon . Niet dat ik het vorige keer leuk vond.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 augustus 2007 @ 21:45:24 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52085052
6.000 waarvan er gok ik 5.000 het al eens of vaker bij Idols hebben geprobeerd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_52085743
Ik wilde mezelf eigenlijk opgeven. :$ Het is er alleen noooit van gekomen. Maarja, om eerlijk te zijn ben ik er nog blij mee. Stel je voor... Brrrrrrrrrr.
pi_52204729
Nu ze het met onbekende kandidaten gaan doen: wat is nog eigenlijk het verschil met Idols??
pi_52205028
De naam natuurlijk !
pi_52205706
Haha, nee volgens een SBS woordvoerder was er nog een groot verschil. Zo worden kandidaten niet alleen op zang doorgelaten, maar ook op entertainment. Dus een soort Hilbrand Nawijn zou in de finale kunnen komen, wel opmerkelijk want vorig seizoen benadrukte de jury dat zij een professionele zangwedstrijd wilde! Maarja:P
Various Works is het beste online entertainment!
pi_52205724
@Moderators:

Waarom staat dit topic in SHO? Dit hoort toch gewoon in TV/Radio, want er zitten nu geen sterren in. Of denk ik nu verkeerd???
pi_52207696
quote:
SBS 6 trapt het najaar af met familieavond

SBS 6 opent het najaar op vrijdag 17 augustus met een programmering voor de gehele familie. Dat meldt een woordvoerder van de zender. De avond staat in het teken van de start van de amusementsshow So You Wannabe A Popstar waarin onbekende Nederlanders de kans krijgen de nieuwe popster van ons land te worden. Om 18.30 uur zal deze avond in een speciaal programma vooruit worden geblikt naar de eerste aflevering. Om 19.00 uur volgt de familiefilm Shark Tale.

De eerste aflevering van So You Wannabe A Popstar met Gerard Joling en Nance is vrijdagavond 17 augustus van 20.30 tot 22.30 uur te zien. Op dezelfde dag blikt Shownieuws alvast vooruit naar de eerste aflevering in een speciale uitzending van 18.30 tot 19.00 uur. Om 19.00 uur is de animatiefilm Shark Tale te zien. De familiefilm met stemmen van onder meer Will Smith, Robert de Niro, Angelina Jolie en Renee Zellweger was een kaskraker in de bioscoop.

Vrijdagavond 10 en zaterdagavond 11 augustus zendt SBS 6 tussen 18.00 en 23.00 uur voorproefjes uit van de audities. De korte filmpjes zijn te zien voor en na ieder reclameblok en moeten de kijker warm maken voor het programma.

Ruim 7000 mensen schreven zich in voor de nieuwe serie van So You Wannabe a Popstar. Waar het vorige keer de beurt was aan bekende Nederlanders om door te breken als de nieuwe popster, is het nu aan onbekend talent. Het castingteam, bestaande uit Martijn Schimmer, Maurice Wijnen en Erik Hulzebosch, is druk bezig om de beste tien kandidaten te selecteren die gaan optreden in de live shows. De uiteindelijke winnaar verdient een platencontract.
Ohw god Ze slaan daar echt door heh
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_52218683
Verzint SBS ooit nog eens een eigen programma-concept of moet echt alles van RTL gekopieerd worden? Kutzender!
Nothing takes the past away like the future!
pi_52266090

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 10-08-2007 20:24:50 (Wegwezen.) ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:26:03 #26
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52270813
Sms6 tja Die kopieert wel meer
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52271771
Alsof Marc Forno er verstand van heeft
  woensdag 15 augustus 2007 @ 14:08:11 #28
128384 mcwops
gat in je glas
pi_52388862
o daar istie spammerd weer
Henk Jan kiest voor jury SBS6!!!

@mod: poetsen svp
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_52388908
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:08 schreef mcwops het volgende:
o daar istie spammerd weer
Henk Jan kiest voor jury SBS6!!!

@mod: poetsen svp
Gast poets
  woensdag 15 augustus 2007 @ 14:09:42 #30
188730 nowwebs
NowWebs >> Vanaf 1 septe
pi_52388915
Ik ben geen spammer:P Ik ben alleen beetje verslaafd aan SYWAP Haha
  Moderator / Miss SHO woensdag 15 augustus 2007 @ 14:15:03 #31
22592 crew  Ole
pi_52389070
sure
We zijn hier gek
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_52394999
Elke dag aftellen of Sinterklaas komt en de hele dag het SYWBAP-journaal... we zijn geen kleine kinderen. Ik haat SBS6! Ze krijgen er vooral zelf een stijve leuter van!
pi_52400541
Jij krijgt een stijve leuter van Jantje Smit in ondergoed
pi_52412126
Best wel lullig dat Jody Bernal alles verpest...
pi_52412854
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Jij krijgt een stijve leuter van Jantje Smit in ondergoed
Oh baby... way past! Ga jij nu maar lekker geilen op dat halfblanke lijk van je!
pi_52412894
Waarom pakken die potenrammers nou nooit de goede
pi_52413132
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 03:20 schreef DrDentz het volgende:
Waarom pakken die potenrammers nou nooit de goede
Wat ben je toch een zielig pervers kutventje!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 04:57:01 #39
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_52413165
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 04:34 schreef Hapertje het volgende:

[..]

Wat ben je toch een zielig pervers kutventje!
TvP
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_52466497
Niemand gekeken vanavond? ! Ben wel benieuwd naar de kijkcijfers.

Kleine stukjes gezien, stelde vrij weinig voor. Jury was vrij triest, deelnemers zowaar nog triester. Vraag me af of het straks met Henk Jan echt veel beter wordt.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:45:45 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52466648
Had het opgenomen
Maar ik ben nu al fan van Henry, die oudere man met gitaar en mondharmonica... Mooie rustgevende stem.
Weet dat iemand uit Drachten bij de top 20 zit maar voor de rest??
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:46:32 #42
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_52466669
Kut, gemist . Zat HJ nog niet in de jury? Wie dan wel ?
pi_52466695
Ook gemist, wat vervelend
pi_52466726
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:46 schreef Fir3fly het volgende:
Kut, gemist . Zat HJ nog niet in de jury? Wie dan wel ?
quote:
Erik Hulzebosch in jury So You Wannabe a Popstar II
23 Juli 2007 11:03: Herman Roggeveen

In de eerste reeks van So You Wannabe a Popstar was Erik Hulzebosch nog gewoon kandidaat. Nu is hij de grote deskundige als jurylid in de tweede reeks. Afgelopen weekend waren de eerste audities in Apeldoorn. Veel kandidaten zijn vrijdag opgeroepen voor een auditie bij een 'nepjury'. Een aantal twijfelgevallen mocht voor een anonieme jury in een pikdonkere zaal. Zondag was dan de eerste auditie voor de echte jury, met Hulzebosch, Martijn Schimmer en Maurice Wijnen. De rol van Hulzebosch beperkt zich tot de voorrondes. In de liveshows die vanaf november worden uitgezonden, zal Henkjan Smits aanschuiven.
pi_52466730
Het zag er technisch ook niet uit vond ik. Over/onderbelicht en zeer amateuristisch decor enzo.
pi_52472265
Het lijkt wel alsof er bijna niemand gekeken heeft. Dat kan aan het overlijden van Jos Brink & de daaraan gekoppelde programma's liggen, maar ja...

Een pluspunt is in ieder geval dat de ADHD-filmpjes vol dansende mensen - waar ik me bij Idols altijd zo aan stoor - achterwege zijn gebleven. Het was lekker 'straight to the point'. Ik vind de relatief rustige cameravoering wel prettig.

Wel jammer dat er weinig echt bijzondere deelnemers zijn, tot nu toe. Ook niet in negatieve zin. Wat betreft dat laatste: geen types van niveautje Hawaii Tim / Herman / Manta / Klompen Vincent en ook geen hysterische breezerchicks (of ze hebben ze gewoon niet uitgezonden...).

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2007 09:04:21 ]
pi_52472415
Ik heb wel gekeken, vond het wel weer leuk om te zien.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 09:29:51 #48
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52472464
en wij hebben ook gekeken. Leuk vermaak. Snap niet waar die kijkcijfers altijd vandaan komen, als je fok moet geleven kijkt er nooit iemand.
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:48:10 #49
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52475502
2 minuten gezien ofzo. Nee, geef mij dan toch maar Idols .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_52475544
Ook even gekeken, wat een zielige bedoening. Slechte jury, onboeiende kandidaten, en het hele decor is erg lelijk. Idols is zoveel professioneler en beter dan dit wanprogramma . Daar wordt tenminste genoeg tijd in de montage gestoken, bij SYWAP is het maar een beetje aan elkaar geplakt en de voiceover slaat ook al nergens op.
pi_52478525
1.133.000 kijkers. Volgens mij is het alleen niet credible om er voor uit te komen dat je dit leuk vindt. Dit topic zegt genoeg.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:40:42 #52
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52478533
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:40 schreef female81 het volgende:
1.133.000 kijkers. Volgens mij is het alleen niet credible om er voor uit te komen dat je dit leuk vindt. Dit topic zegt genoeg.
Onzin, het Idolsforum trekt elk jaar heel veel users.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:48:54 #53
188050 masmax
pi_52478670
quote:
precies, het zijn allemaal lafaards!
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_52478784
quote:
De campings zitten nog vol, vandaar.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:11:29 #55
188050 masmax
pi_52482766
vandaar wat?
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:16:07 #56
188730 nowwebs
NowWebs >> Vanaf 1 septe
pi_52482869
SYWAP is zekers wel een succes, niet alleen de kijkcijfers. Mijn eigen fansite heeft een nieuw record verbroken, we hebben de grens van 300 unieke bezoekers ook dit seizoen verbroken (dit is voor ons hoog, om negatieve rot opmerkingen te voorkomen:P)

Ik heb gekeken, ik vond het een leuke avond om te kijken. Ik heb genoten van enkele optredens, ben nu fan van Tim Douwsma, Marilyn en die Henry was ook goed. Ik vond het echt mooi om naar te kijken.

Ook vond ik het veel leuker als Idols, daar waren ze al gestresd voor de jury, bij SYWAP zitten er ook nog eens 1200 mensen publiek bij!! Ik ben verkocht;) En aan de statistieken van het programma en mijn fansite te zijn de kijkers ook:P

Wordt een zware klus voor Idols om er boven op te komen denk ik!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:19:06 #57
188050 masmax
pi_52482925
Mijn site ging er ook overheen en ook www. soyouwannabe.nl Er zaten trouwens niet zo veel bezoekers bij hoor, maar 700.
pi_52489366
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:16 schreef nowwebs het volgende:

Wordt een zware klus voor Idols om er boven op te komen denk ik!
Dat is altijd maar afwachten. Iedereen kent RTL en Idols, SBS is toch altijd wel een ander publiek. Verder was er amper echte concurrentie. Volgens mij trokken de audities van Idols 2mil+ kijkers.
pi_52494370
Ik zag bij degenen die doorgingen trouwens eentje zitten die ik jaren geleden in het Starmaker-huis heb zien zitten. Mendy, heet ze, een van de mensen die K-otic uiteindelijk niet had gehaald.

Niet zo gelukt met de zangcarričre, denk ik.
pi_52495252
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ook even gekeken, wat een zielige bedoening. Slechte jury, onboeiende kandidaten, en het hele decor is erg lelijk. Idols is zoveel professioneler en beter dan dit wanprogramma . Daar wordt tenminste genoeg tijd in de montage gestoken, bij SYWAP is het maar een beetje aan elkaar geplakt en de voiceover slaat ook al nergens op.
Amen. En wtf was dat met publiek erbij? Dat vond ik ook al zoiets .
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:21:28 #61
188730 nowwebs
NowWebs >> Vanaf 1 septe
pi_52495722
Ja het was met publiek, ik vond dat juist leuker als bij Idols. 1200 man zat er in het publiek als ik me niet vergis.
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:54:38 #62
188050 masmax
pi_52496177
700!
pi_52498246
Waaronder ik!
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:36:13 #64
188730 nowwebs
NowWebs >> Vanaf 1 septe
pi_52498322
Ok:P Hahaha, ik heb wel genoten en ben zoooo trots:P Ik heb gisteren de grens van 300 unieke bezoekers verbroken, persoonlijk record. Voor sommigen is het weinig, maar ik ben er trots op!!:P Vorig seizoen haalde Soyouwannabeapopstar.nl.tt net de 150, ik ben echt blij!
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:39:35 #65
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_52498406
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef nowwebs het volgende:
Ok:P Hahaha, ik heb wel genoten en ben zoooo trots:P Ik heb gisteren de grens van 300 unieke bezoekers verbroken, persoonlijk record. Voor sommigen is het weinig, maar ik ben er trots op!!:P Vorig seizoen haalde Soyouwannabeapopstar.nl.tt net de 150, ik ben echt blij!
Je bent aan het spammen.
pi_52499195
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je bent aan het spammen.
Alsof die ondertitel nog niet genoeg is.
  zondag 19 augustus 2007 @ 16:50:36 #67
188050 masmax
pi_52504070
en 300 bezoekers vind ik weinig! Die haalde ik vorig jaar zeer regelmatig met een site van mijzelf over http://www.soyouwannabe.nl ;-)
  zondag 19 augustus 2007 @ 16:52:41 #68
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_52504138
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:50 schreef masmax het volgende:
en 300 bezoekers vind ik weinig! Die haalde ik vorig jaar zeer regelmatig met een site van mijzelf over http://www.soyouwannabe.nl ;-)
En daar hebben we spammer nummer deux.
  zondag 19 augustus 2007 @ 16:54:35 #69
188050 masmax
pi_52504201
hij vraagt er om hoor! EN ik spam niet, waarom zou ik. Tik eens in bij Google so you wanna be.... Ik heb het niet nodig om te spammen
pi_52504306
Nepjury. Nepprogramma.
pi_52506339
Flut flut flut
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:24:11 #72
188730 nowwebs
NowWebs >> Vanaf 1 septe
pi_52511017
Ik hou van het programma:P Ik was niet aan spammen, toonde mijn blijdschap:P Haha, maar jij hebt echt een prof site, ik maar een blogje. En ik ben er toch tevreden mee:P
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:27:16 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_52511137
Kunnen we het nu weer over het programma hebben ? Moet het nog steeds een keer zien... .
  ESF Reporter zondag 19 augustus 2007 @ 21:33:09 #74
87554 Cee
Welluk?
pi_52511333
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:27 schreef Fir3fly het volgende:
Moet het nog steeds een keer zien... .
Ik ook! Ik heb de grens van 300 keer langs sbs6 zappen verbroken, persoonlijk record. Voor sommigen is het weinig, maar ik ben er trots op!!:P Vorig seizoen lukte het me om 150 keer sbs6 te vermijden, ik ben echt blij!

zondag 19 augustus 2007 @ 22:30:46 #75
188050 masmax
pi_52513512
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:24 schreef nowwebs het volgende:
Ik hou van het programma:P Ik was niet aan spammen, toonde mijn blijdschap:P Haha, maar jij hebt echt een prof site, ik maar een blogje. En ik ben er toch tevreden mee:P
Niks professioneels hoor, gewoon een uit de hand gelopen hobby!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:31:48 #76
188730 nowwebs
NowWebs >> Vanaf 1 septe
pi_52563545
Ok:P Ook goed. Naja, ziet er wel prof uit...

Nee, ik ben neit aan het slijmen:P Haha
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:59:59 #77
188730 nowwebs
NowWebs >> Vanaf 1 septe
pi_52564487
PRIMEUR op mijn website:: Eind dit najaar is op SBS 6 een nieuwe reeks van SYWAP te zien met BN-ers!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:07:04 #78
188050 masmax
pi_52567870
dat is pas spammen;-)
pi_52568403
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:59 schreef nowwebs het volgende:
PRIMEUR op mijn website:: Eind dit najaar is op SBS 6 een nieuwe reeks van SYWAP te zien met BN-ers!
is wannabe één woord of is dat een afkorting voor So You Want A Popstar?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:47:22 #80
188050 masmax
pi_52585424
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:25 schreef Maartel het volgende:

[..]

is wannabe één woord of is dat een afkorting voor So You Want A Popstar?
een populaire samenvoeging van 'want to be'
pi_52586078
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:47 schreef masmax het volgende:

[..]

een populaire samenvoeging van 'want to be'
Ja, ik ken Wanna Be wel..
Maar Wannabe als één woord bestaat volgens mij alleen maar in de zin van dat iemand een Wannabe is, in die afkorting hoorde nog een B dus..
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:23:14 #82
188050 masmax
pi_52586471
je spreekt in raadsels, begrijp echt niet wat je bedoelt. Waar hoor een B. En een wannabe is iemand die iemand wil zijn, of dat nou een popstar of een bnn-er of een schansspringer is, je blijft het hetzelfde schrijven volgens mij...
pi_52586556
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:23 schreef masmax het volgende:
je spreekt in raadsels, begrijp echt niet wat je bedoelt. Waar hoor een B. En een wannabe is iemand die iemand wil zijn, of dat nou een popstar of een bnn-er of een schansspringer is, je blijft het hetzelfde schrijven volgens mij...
Dit is de laatste post die ik er aan wijd want het is echt niet zo belangrijk
Een wannabe schrijf je idd zo, maar in de titel van het programma gaat het om het werkwoord en dat is nog altijd wanna be (dus 2 woorden)
Nowwebs gebruikte de afkorting SYWAP wat dus óf betekent dat ie Wannabe (onterecht) als 1 woord schrijft, óf dat hij er So You Want A Popstar van maakte

Maargoed, verder allemaal dus helemaal niet belangrijk...
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:00:52 #84
188050 masmax
pi_52587488
aha, je corrigeert SYWAP, nu snap ik hem. Inderdaad SYWBAP zou beter zijn.
pi_52587669
Ik heb niet geken, leuk negeerprogramma.
That's all folks!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:52:37 #86
188730 nowwebs
NowWebs >> Vanaf 1 septe
pi_52589060
Naja, ik hou het lekker als SYWAP:P Bespaart weer een letter typen he:P Ik wordt steeds luier volges mij
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:31:38 #87
188050 masmax
pi_52603173
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:52 schreef nowwebs het volgende:
Naja, ik hou het lekker als SYWAP:P Bespaart weer een letter typen he:P Ik wordt steeds luier volges mij
Ik heb het ook al sinds vorig jaar als emailadres sywap@live.nl
pi_52670240
Heb gisteren gekeken. Wist iki veel dat het nu gewoon zonder bekende nederlander is.

Ik vond ht wel leuk, en ga het wel volgen. Ik vond dat blonde meisje goed op het laatst, kreeg echt kipevel, naomi heette e geloof ik.

Alleen de jury
pi_52670308
Owja en Ollie

Deborah
pi_52670429
978.000 kijkers... minder dan vorige week dus.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:54:56 #91
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52671007
Heb gisteren iets gezien. Ach, aardig vermaak, maar gewoon een hele slechte kopie van Idols. Jammer dat het wel de kandidaten van Idols afsnoept, voor de rest is het weinig bijzonder.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:16:30 #92
188730 nowwebs
NowWebs >> Vanaf 1 septe
pi_52674579
Ik vind het nog steeds leuk en ik had veel minder kijkcijfers verwacht eerlijk gezegd!!! Vooral omdat hier veel negatieve reacties waren op die eerste aflevering!
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:21:45 #93
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_52674667
Ik heb ook maar eens gekeken, en er waren wel een paar redelijk kandidaten bij. Maar er waren ook een heleboel die precies in de SBS doelgroep vallen. Ik bedoel, Jannes, kom op zeg .
pi_52676457
Sharon was goed
  zondag 26 augustus 2007 @ 11:56:27 #95
188050 masmax
pi_52694272
Ik heb het helaas gemist. Ik zit nog in Londen. Morgen online kijken!
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:43:00 #96
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_52726873
nah... niet echt dat ik kan zeggen: wauw daar zitten uitschieters tussen
en waarom tegen die jonge gastjes zeggen: te jong, blijf zingen en over een paar jaar wel?
en vorige week wel zo'n jong meisje doorlaten gaan?
alsof Nederland op een Popstar van 8 jaar zit te wachten?
ze hadden best wel een hogere ondergrens mogen aangeven, zo vanaf 16 jaar... laat de jeugd t/m 15 toch gewoon een jeugd beleven ....
nee... mijn hoop op nieuw talent ligt toch bij Idols-4.. alhoewel reeks 1 en in mindere mate reeks 2 wat nieuwe namen op zang/musical-gebied heeft voortgebracht maar wat is er over van reeks-3?
... en huiver mee
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:40:14 #97
188050 masmax
pi_52773500
floortje en raffaela, tja...ik vind raffaele wel een van nederlands beste zangeressen. Ze articuleert heel mooi!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:40:09 #98
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52852260
Ik ga het vandaag maar eens kijken. Nu al van 50 tot 10 hoor ik, gaat rap.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:26:41 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52853414
Het programma is zo slecht in elkaar gezet
Henry, die vind ik wel wat, hij zingt goed en ziet er goed verzorgd uit.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:28:16 #100
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52853450
Ja. Slecht programma. Heel matige deelnemers. Nee, dit is het toch echt niet.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:32:28 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52853584
Dit is het helemaal niet! Kijk maar naar dit topic Blij dat Idols straks weer begint!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:34:05 #102
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52853621
Dit ook weer... wat vals . En dat zit dan bij de laatste 50.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:39:09 #103
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52853761
Maar ook het programma straalt niks uit. We zijn net begonnen en na vanavond zijn er nog maar 10 over. Idols heeft juist zo'n goede spanningsopbouw. En wat hebben die mensen nu laten zien? 2 keer een volledig zelf geënsceneerde auditie en ze staan bij de laatste 10.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:46:30 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52853977
Yep, niet alleen de deelnemers maar vooral de programmamakers, maken dit een lachertje.
pi_52854250
Ik zie zoveel mensen waar van ik denk, heee? Heb ik die al niet ergens anders gezien...?
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:01:23 #106
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52854442
Dat meisje van 11 heeft écht veel talent, maar laat die nou eerst eens een jaar of 6 ontwikkelen.
pi_52854770
En die Breezer die ertussen staat....
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:15:21 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52854818
Ik geloof dat Tims moeder mijn gymlerares is geweest
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:23:30 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52855026
Henry is door, gelukkig
pi_52855855
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:01 schreef BVO het volgende:
Dat meisje van 11 heeft écht veel talent, maar laat die nou eerst eens een jaar of 6 ontwikkelen.
zij is inderdaad echt goed. die stem

Vind die Country man ook leuk, hij heeft echt wat aparts...
pi_52856849
Gaat idd erg snel. Nu nog maar 10 deelnemers. Hoop dat Idols & X-Factor dat iets rustiger aan doen, want dat was ik toch ook van plan te volgen. Over de deelnemers:

Henk (Tom Jones): aardige stem, geen popidool en vrij onopvallend

Henry: aparte man, ook geen popidool maar wel een man waarvan ik een CD wil mag wel een tijdje blijven

Lode: wel een idool, mooie stem maar nog veel te leren

Maaike: volgens mij een ontzettend kak mens, maar zingt mooi en is erg muzikaal

Marilyn: beetje arrogant soms, maar wel star quality

Mercia: mooie stem maar ik vind er niet echt opvallend ofzo.

Sherilyn: wow zingt mooi, popsterretje in wording maar misschien te jong

Tessa: leuke stem, leuke uitstraling maar ik denk niet dat ze ver komt

Tim: echt een popidool, beetje zo'n Jan Smit uitstraling. Geen super stem jammer genoeg

Willem: niet echt opvallend, denk dat ie er snel uitvliegt

De favorieten voor de winst: Tim, Sherilyn, Marilyn (niet m'n favo's overigens op Sherilyn na)
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:31:40 #112
188050 masmax
pi_52856934
het is inderdaad wel erg amateuristisch. Bij mijn poll komt Willem er goed uit. Die vind ik ook wel leuk. Tim scoort ook goed trouwens. Die jonge meisjes vinden die knullen leuk.
pi_52864238
Heb het ook gezien, maar ik vind het echt een slecht programma. Toch maar blijven kijken ja, er was niks anders . Maar er zit echt weinig talent tussen bij de laatste tien. Dat jonge meisje vind ik maar een vervelende, knijpende stem hebben. Kan er niet naar luisteren, maar ze willen er natuurlijk weer een kind bij, want dat is zooo schattig enzo . Die Marilyn vind ik ook vreselijk. Heel arrogant en veel te bewust ervan dat ze een leuk koppie heeft. Blijft weinig van over als je een uitstraling van een ijskoningin hebt, en zingen kan ze ook al niet. De jongens vind ik ook niks. Lode ziet er nog wel leuk uit, maar die Thomas Berge-kloon en de Gavin deGraw-wannabe zingen ronduit vals. Dan nog de twee oudere mannen, die vind ik leuk! Goede stemmen, al is het totaal niet mijn genre, maar die kunnen tenminste wat. Die oudere grijze man was trouwen hilarisch in die videoclip, met dat haar dat achterover waaide door de ventilator . Dat donkere meisje mag dan winnen van mij, die zong echt super en komt heel leuk over . Maar ik ga komende vrijdagen naar Gordon kijken, dus dit was waarschijnlijk voorlopig de laatste keer .
pi_52865453
Ik vind het klote dat Naomi niet door is... Ik kreeg vorige week echt megakippevel van haar stem....
pi_52865596
Henk

Leeftijd: 37
Favoriete popster: Tom Jones
Doet mee omdat: “Ik hoop eindelijk een keer door te breken als professioneel zanger. Ik heb een eigen stijl en hoor vaak dat ik de mensen weet te raken. Dit is mijn kans om aan heel Nederland te bewijzen dat ik een goede popster zou zijn!"

Henry

Leeftijd: 51
Favoriete popster: Guus Meeuwis, Jan Smit, Rob de Nijs, Eric Clapton, John Denver
Doet mee omdat: “Het voor mij een nieuwe uitdaging in mijn muziekcarričre is. Niet iedereen biedt een auditie aan tot 88 jaar, dus dit is voor mij de ultieme kans om mijn jongensdroom te verwezenlijken. Ik hoop eindelijk van mijn hobby mijn beroep te kunnen maken."

Lode

Leeftijd: 19
Favoriete popster: James Morrison
Doet mee omdat: "Ik al van kinds af aan op een podium staan voor een menigte die los gaat op mijn muziek. Nu ik de live-shows gehaald heb, wil ik graag de kijkers entertainen door spetterende optredens te geven!"

Maaike

Leeftijd: 17
Favoriete popster: Alicia Keys (omdat zij net als ik piano speelt), Anouk, Ilse De Lange
Doet mee omdat: “Ik van muziek mijn beroep wil maken. Ik ben al toegelaten op het conservatorium, maar ik doe mee aan So You Wannabe A Popstar om te zien hoe ver ik op deze manier kan komen. Het zal sowieso een goede ervaring zijn!"

Marilyn

Leeftijd: 22
Favoriete popster: Michael en Janet Jackson
Doet mee omdat: “Het in Nederland heel moeilijk is om het als artiest te maken. Ik denk dat So You Wannabe A Popstar een goede manier is om bekendheid te krijgen. Dus ik waag de gok en hoop dat ik iets moois kan laten zien op het podium!"

Mercia

Leeftijd: 26
Favoriete popster: Joss Stone
Doet mee omdat: “Het mijn droom is om te doen waar ik me het best bij voel en dat is zingen. Ik wil daarin graag uitblinken en ga nu eindelijk de uitdaging aan!"

Sherilyn

Leeftijd: 11
Favoriete popster: Beyoncé
Doet mee omdat: “Omdat ik pas 11 ben, krijg ik nooit serieus de kans om te laten zien dat ik kan zingen. Maar ik weet dat ik het kan en ik wil heel graag zangeres worden dus ik ga de uitdaging aan!"

Tessa

Leeftijd: 15
Favoriete popster: Kelly Clarkson, Barbra Streisand, Maria Mena, Bette Midler
Doet mee omdat: “Ik een wereldberoemde zangeres wil worden en zie deelname aan So You Wannabe A Popstar als dé kans om bij het grote publiek door te breken!"

Tim

Leeftijd: 19
Favoriete popster: James Morrison, Jan Smit
Doet mee omdat: “Ik het fantastisch vind om te zingen en altijd al de ambitie heb gehad om er iets mee te doen, maar ik wist nooit waar ik moest beginnen. Dit is dus de perfecte kans!"

Willem

Leeftijd: 20
Favoriete popster: Robbie Williams, Elvis Presley
Doet mee omdat: “Zingen voor mij het mooiste is dat er bestaat. Of ik nu onder douche sta, op een bruiloft of in de kroeg: zingen is fantastisch. Ik wil hier graag meer in bereiken en progressie maken, dus ik pak deze kans met beide handen aan!"

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2007 13:10:13 ]
pi_52865644
Lelijke foto's . Oh en die Gavin deGraw-wannabe zit er niet bij zie ik, gelukkig maar .
pi_52865662
Mijn favoriet op dit moment is Tim, van de meiden weet ik het nog niet.

Ik vind dat kleine kutkind irritant en Marilyn kan niet zingen.
pi_52865689
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lelijke foto's . Oh en die Gavin deGraw-wannabe zit er niet bij zie ik, gelukkig maar .
Alleen Tim staat er goed op.
  zaterdag 1 september 2007 @ 18:20:55 #119
188050 masmax
pi_52871646
tim is wel een hunk hoor
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 09:56:36 #120
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_52885473
IkbeneenbietjefanvanErikHulzeboschhhh

En ze hadden Erik als presentator in moeten zetten! Nance of Gerard in de jury moet'n plemp'n (zij hebben tenminste iets ervaring in de muziekindustrie)

En Ollie! Waar is Ollie? Ollie is lekker, ik ken hem ergens van . Ollie had wel doorgemogen hoor .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_52894648
quote:
Op zondag 2 september 2007 09:56 schreef Skaai het volgende:
IkbeneenbietjefanvanErikHulzeboschhhh

En ze hadden Erik als presentator in moeten zetten! Nance of Gerard in de jury moet'n plemp'n (zij hebben tenminste iets ervaring in de muziekindustrie)

En Ollie! Waar is Ollie? Ollie is lekker, ik ken hem ergens van . Ollie had wel doorgemogen hoor .
Ollie is lekker inderdaad... hij deed mee met xfactor??? Weet niet meer. Maar Ollie is weer niet door
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 19:35:21 #122
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_52897736
Nee Ollie deed mee met SYWBAP. .
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_52899695
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:35 schreef Skaai het volgende:
Nee Ollie deed mee met SYWBAP. .
jah duh...

maar hij heeft ook mee gedaan aan Xfactor... of was het idols?
  zondag 2 september 2007 @ 20:53:17 #124
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52899723
X Factor.
Oftewel.. daar ken je hem dus van Skaai.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 21:00:29 #125
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_52899972
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:53 schreef BVO het volgende:
X Factor.
Oftewel.. daar ken je hem dus van Skaai.
Oh ik las verkeerd.

Tim is ook een skeetje hoor, alleen dat haar a la orkaan Felix van achteren hoeft van mij niet zo .
pi_52900050
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:01 schreef BVO het volgende:
Sherilyn . Allemaal op d'r stemmen!
  maandag 3 september 2007 @ 17:57:46 #127
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_52921088
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik geloof dat Tims moeder mijn gymlerares is geweest
dat kan heel goed ja
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_52935575
quote:
Henkjan Smits: Carričre 11-jarige Sherilyn nu volkomen kansloos
04 September 2007 10:31: Herman Roggeveen

So You Wannabe a Popstar is de zoektocht naar muzikaal talent in de leeftijd van 8 tot 88 jaar. Uit de eerste selectie is inderdaad een jong talent komen bovendrijven: Sherilyn Lekatompessy, die over twee weken de leeftijd van 12 bereikt. Maar nu al heeft ze een enorme strot, een goede Engelse uitspraak en vooral een eigen geluid. Niet zo gek dat het castingteam haar naar de finalerondes door liet gaan. Al reageert jurylid Henkjan Smits tegenover Zappen gematigd enthousiast. "Leuk dat ze meedoet, maar nu al een carričre is volkomen kansloos."

Kindsterren mogen van de Arbeidsinspectie namelijk maar een aantal keer per jaar werken. In het geval van Sherilyn zal dat ongeveer net zo veel behelsen als de tien liveshows van So You Wannabe a Popstar. Dat betekent dat er na de finale niet of nauwelijks ruimte is om op te treden of een plaat op te nemen. "Mijn mening daarover is bekend", doelt hij op de kandidatuur van Raffaëla bij Idols III, die door haar zwangerschap beperkt inzetbaar was.

Evengoed is Smits blij met de regels van de Arbeidsinspectie. "Dat wil ik er meteen bij vermelden. Het zou verschrikkelijk zijn als we kindsterretjes - zoals in Amerika - meteen voor de leeuwen mogen gooien en negen maanden lang kunnen uitwonen. En dat die kinderen er dan achterkomen, dat ze geen jeugd hebben gehad."

Over de kwaliteiten van Sherilyn zegt het jurylid: "Dit meisje is hartstikke goed en moet zich verder ontwikkelen. Het is fijn om in een vroeg stadium dit talent te ontdekken. Dan kun je haar in de gaten houden en kijken wat er gebeurt. Om met haar aan de slag te gaan als ze een leeftijd heeft bereikt waarop je meer mogelijkheden hebt."

De liveshows So You Wannabe a Popstar gaan vrijdag van start op SBS 6 met een sing off op zaterdag. De tien finalisten zullen vrijdag live een bekend nummer vertolken. Dit was geen eigen keuze, maar het lied is ze opgelegd. Vrijdag zal ook de rest van het interview met Henkjan Smits hier verschijnen.
  donderdag 6 september 2007 @ 08:03:00 #129
188050 masmax
pi_52974479
Je zult maar 11 zijn en SHerilyn heten en dan dit lezen (en nog niet kunnen relativeren). Echt sneu hoor.
pi_52974550
Nouja, sneu vind ik het niet. Vind het overigens wel raar van het programma dat ze wél mensen van 8 tot 88 mee laten doen, maar de mensen die uiteindelijk kunnen winnen begint vanaf 16-17.
  donderdag 6 september 2007 @ 08:28:41 #131
188050 masmax
pi_52974658
precies, 15/16 kan, kijk naar Tessa maar jonger niet hoor
  donderdag 6 september 2007 @ 10:23:15 #132
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52976626
quote:
Op donderdag 6 september 2007 08:03 schreef masmax het volgende:
Je zult maar 11 zijn en SHerilyn heten en dan dit lezen (en nog niet kunnen relativeren). Echt sneu hoor.
Rot op zeg, dat hoort er bij.
Bovendien heeft hij volkomen gelijk.
pi_52977223
quote:
Op donderdag 6 september 2007 10:23 schreef BVO het volgende:

[..]

Rot op zeg, dat hoort er bij.
Bovendien heeft hij volkomen gelijk.
Helemaal mee eens!

Het is verdomme Amerika niet!
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:21:33 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_53010124
quote:
Op maandag 3 september 2007 17:57 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

dat kan heel goed ja
Ook die van jou?
Vanavond de eerste live. Het zal mij benieuwen, ik hoop dat de kwaliteit van het programma er wel op vooruit gaat want het is best moeilijk om het helemaal uit te kijken anders.
pi_53010288
Ik ga wel kijken, heb wel zin om me aan mensen te ergeren .
pi_53010672
Ik ga ook zeker kijken! Ben wel benieuwd
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:43:38 #137
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53010702
Ik kijk ook wel denk ik, als er niks anders is. Dat meisje dat ik bij DWDD zag is leuk, die bruine uit dat koor. Daar ben ik fan van. Ah, Mercia heet ze.
  vrijdag 7 september 2007 @ 18:29:29 #138
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53011836
Oh nee, Gordon gaat gillend naar huis .
pi_53013311
Ik neem Gordon maar op . Mercia vind ik ook de beste ja .
pi_53013420
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:43 schreef BVO het volgende:
Ik kijk ook wel denk ik, als er niks anders is. Dat meisje dat ik bij DWDD zag is leuk, die bruine uit dat koor. Daar ben ik fan van. Ah, Mercia heet ze.
Hmm. Medium, Lost, Moulin Rouge, CSI: Miami .
  vrijdag 7 september 2007 @ 19:59:59 #141
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_53013875
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ook die van jou?
Vanavond de eerste live. Het zal mij benieuwen, ik hoop dat de kwaliteit van het programma er wel op vooruit gaat want het is best moeilijk om het helemaal uit te kijken anders.
nee, niet mijn gymjuf. Maar ik weet dat ze dat is..
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:30:53 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53014565
*ook maar eens gaat kijken...
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:35:53 #143
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53014677
Ik ga kijken.
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:37:49 #144
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_53014714
Nance heeft ook nieuwe extensions....
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:38:48 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53014736
Hmmm... ik heb nu al kippevel van Gerard en Nance... mss is dit toch niet zo voor mij...
pi_53014756
Ik kijk ook
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:39:59 #147
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53014759
Heel erg dit. Maar oke, ik kijk met name voor Henkjan en om te kijken hoe slecht het is.
Babette Labeij dus ook weg bij Idols en naar SYWBAP.
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:42:02 #148
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53014808
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:39 schreef BVO het volgende:
Babette Labeij
Was dat die zangcoach?
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:42:13 #149
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53014814
Dat stomme gehinnik als de camera naar je kijkt. Daar erger ik me al jaren aan .
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:42 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Was dat die zangcoach?
Ja.
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:44:48 #150
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53014887
Is het bonte avond?
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:45:14 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53014896
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:44 schreef BVO het volgende:
Is het bonte avond?
pi_53014898
hoe nep met die gitaar erbij
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:45:35 #153
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53014906
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:44 schreef BVO het volgende:
Is het bonte avond?
Zo voelt het wel een beetje ja. Hoewel ik zijn stem niet vervelend vind .
pi_53014913
Ok, Lode is voor mij afgevallen, vind hem niet goed.
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:46:08 #155
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53014921
Het klinkt niet eens slecht. Best een leuke stem.

Maar het is geen popster, het is een leuke karaoke-act.
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 20:46:40 #156
9859 crew  Karina
Woman
pi_53014933
Beetje hetzelfde euvel als bij Idols, muziek is een beetje te hard. Lode zong ook niet echt goed.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:48:00 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_53014965
Ik ga aan de drank, misschien dat het dan leuk wordt
pi_53014967
HenkJan vindt het goed, terwijl het op de Bonte Avond niet eens zou winnen!
pi_53014981
En dan punten geven.... HAHAHAHAHAHA
pi_53014984
Wat een lul die HenkJan
PSN: Poekimammi_nl
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:49:02 #161
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53014985
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:48 schreef Hapertje het volgende:
HenkJan vindt het goed, terwijl het op de Bonte Avond niet eens zou winnen!
Ik denk ook niet dat hij hard mag zijn, SBS wil toch vooral een "gezellige avond" maken i.p.v. een serieuze talentenjacht.
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 20:49:30 #162
9859 crew  Karina
Woman
pi_53015000
Raar dat Maurice een 8 geeft, die is toch vrij kritisch meestal en Lode vond ik echt geen 8 waard.
niet zo tof doen
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:49:50 #163
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53015008
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:49 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat hij hard ma zijn, SBS wil toch vooral een "gezellige avond" maken i.p.v. een serieuze talentenjacht.
Je kunt zeggen wat je wilt, SBS kent haar doelgroep.
pi_53015015
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga aan de drank, misschien dat het dan leuk wordt
Volgens mij moet ik heeeeeeel veel drinken voordat ik dit leuk ga vinden..
pi_53015023
Ik kijk nu al uit naar Idols! Dit is niks!
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:50:42 #166
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53015031
Mercia is de leukste geloof ik. Dus die had als laatste gemoeten.
pi_53015050
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:49 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je kunt zeggen wat je wilt, SBS kent haar doelgroep.
Dat is het probleem. Het is plat, ordinair, goedkoop en vreselijk gejat! SBS sucks big time!
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:54:08 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53015090
Mja, mss omdat het de eerste avond is, maar van mij mogen ze ook wel wat kritischer zijn idd...
pi_53015091
Hj daalt steeds verder in mijn achting. Een 7 voor iets wat hij in Idols absoluut had afgekeurd.
  vrijdag 7 september 2007 @ 20:57:29 #170
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53015154
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:51 schreef Hapertje het volgende:

[..]

Dat is het probleem. Het is plat, ordinair, goedkoop en vreselijk gejat! SBS sucks big time!
Dat weet je toch van te voren?
pi_53015183
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:50 schreef Hapertje het volgende:
Ik kijk nu al uit naar Idols! Dit is niks!
agreed.
Vivre
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 21:00:22 #172
9859 crew  Karina
Woman
pi_53015225
Lekker vooroordeel weer "alle Surinamers kunnen dansen".
niet zo tof doen
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:01:39 #173
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_53015256
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:00 schreef Karina het volgende:
Lekker vooroordeel weer "alle Surinamers kunnen dansen".
Had je DWDD moeten zien, daar was ze ook met haar "negerinnenkoor" aldus die gast die daar was (weet niet meer wie)
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:01:55 #174
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53015261
Wat een vreselijke stem.
pi_53015283
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een vreselijke stem.
Ben het helemaal met je eens
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 21:03:37 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_53015310
En Mercia valt ook door de mand, dit lied past helemaal niet bij haar, klonk voor geen meter.
niet zo tof doen
pi_53015327
tering dat lijkt wel die travestiet uit Israel
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:04:33 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53015342
Mag ik trouwens nog even met terugwerkende kracht huilen om de op?
quote:
Oftuel
pi_53015364
Een 6 van HJ, dat was bij Idols dus een 3 geweest ofzo
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:07:13 #180
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53015415
het lijkt alsof het geluid bij beide tot nu toe niet helemaal goed is? ik kan de stem niet zo lekker horen..
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:07:24 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53015419
WTF heeft Joling last van. Die zie je echt iedere keer heel kunstmatig die tandpasta-bek trekken naar de camera.

Er zit genoeg te ergeren in, maar eig. een beetje te veel... is net niet leuk...
pi_53015447
"blijf jezelf"
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:09:18 #183
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53015467
oh... nu hoor ik het wel goed... zij is goed.. mooie stem!
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:09:23 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53015470
Eindelijk eentje die kan zingen...
Iig tov de andere 2...
pi_53015487
Dit meisje is en leuk en ze zingt goed!
pi_53015490
eerst 2 kneuzen en dan dit
Dit meisje kan wel iets....maar ze moet natuurlijk wel zichzelf blijven
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:10:28 #187
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53015493
Die kan wel zingen hoor.
pi_53015515
Die Mercia viel me echt tegen, niet te verstaan ook. Maaike vind ik een mooi meisje, mooie uitstraling, wel een breezertje, maar ze kan zingen.
Vivre
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:11:12 #189
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53015517
Waaaaaaarom presenteerd die joling dit? En dan Nance... errug jammer...
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 21:11:21 #190
9859 crew  Karina
Woman
pi_53015522
Zij was wel goed, maar ik zit te wachten op Henry, de Dorien van DYWBAP.
niet zo tof doen
pi_53015556
vibrator
pi_53015558
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:07 schreef philana het volgende:
het lijkt alsof het geluid bij beide tot nu toe niet helemaal goed is? ik kan de stem niet zo lekker horen..
Dat idee had ik ook, de muziek kwam over de stem heen
Vivre
pi_53015565
Hihi, ik verstond vibrator

Edit, ok, spuit elf.
Vivre
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:13:09 #194
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53015568
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:12 schreef Zeiksnor het volgende:
vibrator
triest...
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:13:58 #195
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53015583
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:12 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook, de muziek kwam over de stem heen
Maar bij maaike deed 'ie het wel beter toch? Bij mij iig
pi_53015596
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:13 schreef philana het volgende:

[..]

Maar bij maaike deed 'ie het wel beter toch? Bij mij iig
Ja, maar bij die eerste twee niet.
Vivre
pi_53015598
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:13 schreef philana het volgende:

[..]

triest...
HenkJan neem ik aan
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:15:21 #198
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53015617
Jeeeeeeezus wat heeft dat kind een irritante stem .
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 21:15:25 #199
9859 crew  Karina
Woman
pi_53015619
Jezus, die reclame krijg je ook een kind van.
niet zo tof doen
pi_53015630
godallemachtig, hoeveel reclames kan je in 1 programma stoppen....
Vivre
pi_53015648
Voorstukje had verrekte veel weg van Kinderen voor Kinderen
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:16:17 #202
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_53015652
Het leek iid wel erg veel op Ilse de Lange maar Ilse vind ik echt een topwijf en dit vond ik ook erg goed (of begint de drank te werken )
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:16:52 #203
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53015666
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:15 schreef Strychnine het volgende:
godallemachtig, hoeveel reclames kan je in 1 programma stoppen....
4 per uur is toegestaan... dus om de 7 minuten 8 min reclame...
pi_53015672
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:16 schreef philana het volgende:

[..]

Dat is toch om moedeloos van te raken
Vivre
pi_53015698
Zeg alsjeblieft dat dat kindsterretje beter is dan wat ik nu in het voorstukje zag trouwens
Ik vind haar sowieso al vervelend, ze heeft echt zo'n 'ik ben klein en daarom leuk en ik wil winnen nananana' houding.
Vivre
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:20:11 #206
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53015761
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:16 schreef philana het volgende:

[..]

Dat is niet waar, om het half uur is toegestaan, meer niet. Wat ook niet gebeurt.
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:20:19 #207
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53015764
Ik haat kinderen...

(behalve mijn kleine broertje)
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 21:21:02 #208
9859 crew  Karina
Woman
pi_53015783
Bah, kinderen die zingen.
niet zo tof doen
pi_53015814
Kinderen voor Kinderen is leuk.
Was leuk in ieder geval.

En daar moeten die koters lekker blijven
Vivre
pi_53015837
Wat betekent een platencontract nou Gerard! *zwaait armen dramatisch heen en weer*
Zucht. Ik word een verzuurde klaagzak. Maar ik erger me er echt aan.
Vivre
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:23:08 #211
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53015843
Och, dat ook nog eens.
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 21:23:43 #212
9859 crew  Karina
Woman
pi_53015863
OMG moet dat nou?
niet zo tof doen
pi_53015864
Hazes ...........
pi_53015872

allemaal even snotteren, en dan kunnen we weer door met de show
Vivre
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:24:29 #215
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53015884
gsamme.. het gaat toch om die kandidaten en niet joling...
pi_53015890
Waarom maken ze het programma gewoon niet stukken korter dan die 2 uur en dan met minder van die irritante reclames tussendoor? Pfff ik erger me ook.. en toch blijf ik kijken
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 21:24:47 #217
9859 crew  Karina
Woman
pi_53015894
Henry
niet zo tof doen
pi_53015897
Yay, van hem verwacht ik wel wat
Met z'n mondharmonicaatje
Vivre
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:25:13 #219
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53015906
Ik switch zo naar Gordon.
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:25:41 #220
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53015917
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:24 schreef Strychnine het volgende:
Yay, van hem verwacht ik wel wat
Met z'n mondharmonicaatje
Ziet er leuk uit..en country is cool...
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 21:26:28 #221
9859 crew  Karina
Woman
pi_53015942
Mooi nummer, ben benieuwd.
niet zo tof doen
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:26:50 #222
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53015953
ik haaaat die egocentrische joling!
pi_53015968
Ik vind Joling leuk in Gordon en Joling over de vloer, en daar houdt het op....
Vivre
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:27:55 #224
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53015983
oh.. ik hoor zijn nl-accent.. maar verder wel heeel goed!
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 21:28:16 #225
9859 crew  Karina
Woman
pi_53015993
Beetje overdreven uitspraak, maar hij zingt goed en gitaar spelen is altijd goed.
niet zo tof doen
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:28:50 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_53016013
Goedzo Henry
pi_53016019
Jaaa, Henry vind ik cool en goed!
pi_53016023
Vivre
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:29:13 #229
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53016027
Waarom zijn de liedjes zo kort? Zodat er tijd is voor reclame en joling die over zichzelf praat?
pi_53016050
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:29 schreef philana het volgende:
Waarom zijn de liedjes zo kort? Zodat er tijd is voor reclame en joling die over zichzelf praat?
Ja, volgens mij wel
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:30:53 #231
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53016074
Buys Zoen iemand?
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:31:44 #232
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53016094
Ja hoor Nance.. als iemand dezelfde haar'kleur' heeft dan is het meteen familie...
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:31:53 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_53016100
Inderdaad, niet de oudste maar het meest volwassen. Top uitspraak
pi_53016108
Henry komt tenminste ook écht symphatiek over.
Vivre
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 21:33:26 #235
9859 crew  Karina
Woman
pi_53016140
Beetje lage cijfers voor Henry.
niet zo tof doen
pi_53016145
In vergelijking met de anderen wel ja Karina.
Vivre
pi_53016167
Willem, die naam alleen al is toch top
Ben benieuwd naar zijn zang.....
Vivre
pi_53016190
Ja hoor jongen, ga ons maar inpakken

Edit, spamgeit.
Vivre
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:37:00 #239
2655 markna
dus ja maar en dus
pi_53016222
geluid blijft bagger
Esmee rulzzz
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:37:03 #240
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53016223
wow je hoort de zenuwen goed in zijn stem.. jammer
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:37:22 #241
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53016239
Wat een belabberde uitspraak.
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:37:23 #242
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_53016241
Uhhhhmmm, da's ronduit slecht....
pi_53016246
Jammer dat hij niet goed 'uitzingt'.
Vivre
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 21:37:49 #244
9859 crew  Karina
Woman
pi_53016247
Beetje vreemd, sommige stukken doet hij best goed, maar andere stukjes weer vals.
niet zo tof doen
pi_53016249
er staat wel iemand en die stem kunnen ze nog wel tweaken
pi_53016263
Hmm Willem vind ik niet echt goed ofzo.. hij komt ook ontzettend nerveus over!
hij staat er zeg maar niet echt.
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 21:38:32 #247
9859 crew  Karina
Woman
pi_53016269
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:37 schreef markna het volgende:
geluid blijft bagger
Wat dat betreft is het net Idols, te harde muziek.
niet zo tof doen
pi_53016281
nance
pi_53016291
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Het is me bij Idols nooit zoveel opgevallen als nu bij SYWBAP
Vivre
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 21:39:34 #250
9859 crew  Karina
Woman
pi_53016299
Poepjong Wat is dat nou weer voor debiele uitdrukking.
niet zo tof doen
pi_53016315
Ik vind die man een heel naar accent hebben
Vivre
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 21:40:30 #252
18653 crew  D.
pi_53016323
Wanneer begint Idols weer?
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:40:36 #253
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53016326
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:39 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Het is me bij Idols nooit zoveel opgevallen als nu bij SYWBAP
dat ze het zelf niet merken en er niets aan doen he? dat is waarom ik nl shows als deze vaak niet uit kan staan...
pi_53016348
Ik kan mij wel vinden in die Marc met zijn kritiek i.t.t. HenkJan. Die had beter het boegbeeld van de jury kunnen worden
pi_53016367
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:40 schreef philana het volgende:

[..]

dat ze het zelf niet merken en er niets aan doen he? dat is waarom ik nl shows als deze vaak niet uit kan staan...
Ben ik helemaal met je eens. Maar ik blijf hopen op beterschap
Vivre
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:42:16 #256
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53016371
heeft iemand "brittain's got talent" gekeken? (kan op youtube...) ik vind die babette net een soort kopie van de vrouw daar...
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:42:31 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_53016377
Is dit de mister beauty contest?? Nou ja, op zich een prettige verschijning maar zingen?
pi_53016394
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:42 schreef philana het volgende:
heeft iemand "brittain's got talent" gekeken? (kan op youtube...) ik vind die babette net een soort kopie van de vrouw daar...
Was dat die show waar die man met die opera stem won? Heel simpel ventje maar dijk van een stem?
Vivre
pi_53016410
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Is dit de mister beauty contest?? Nou ja, op zich een prettige verschijning maar zingen?
Duh, waarom zou Joling er anders staan
Vivre
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:43:48 #260
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53016418
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:42 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Was dat die show waar die man met die opera stem won? Heel simpel ventje maar dijk van een stem?
Ja Paul Potts
pi_53016419
Bewaren ze dat kind tot het laatste moment? Moet die niet naar bed ondertussen?
Vivre
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:43:55 #262
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53016424
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Ze zingen gewoon te zacht! Die Maaike had er namelijk geen last van.
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:44:04 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_53016428
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:43 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Duh, waarom zou Joling er anders staan
OJa
pi_53016437
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:43 schreef philana het volgende:

[..]

Ja Paul Potts
Ja, briljante stem
Maar, kan me zo snel niet bedenken welke vrouw jij bedoeld dan
Vivre
pi_53016454
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:43 schreef BVO het volgende:

[..]

Ze zingen gewoon te zacht! Die Maaike had er namelijk geen last van.
Ze zong ook een minder rockachtig nummer, minder bas/gitaar/enzovoort denk ik. Denk ik
Vivre
pi_53016486
Oooooh bah wat een vervelende stem heeft ze
Bitchfight stemmetje
Vivre
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 21:46:20 #267
9859 crew  Karina
Woman
pi_53016498
Beetje gehaast en het lijkt wel of ze net een rondje heeft gerend: helemaal buiten adem.
niet zo tof doen
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:46:30 #268
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53016503
pijnlijk vals! en idd ERG gehaast
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:47:04 #269
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53016523
Beetje te gehaast.
pi_53016526
Dit vond ik ook weer niks..
pi_53016529
Zonde hoor.
Vivre
pi_53016553
Zit niet mee.....slecht gezongen, pech door koptelefoontje, rommelig.
zit wel mee...........bijna upskirt en dus pluspunten...hoop ik
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 21:48:11 #273
9859 crew  Karina
Woman
pi_53016554
Wat een zenuwenpees.
niet zo tof doen
pi_53016559
ik heb het toch maar opgenomen. Achteraf een goed idee... denk ik
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:48:39 #275
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53016567
Ze is wel best knap...
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 21:48:54 #276
9859 crew  Karina
Woman
pi_53016575
En dat jurkje: staat helemaal niet en ze heeft er een buik in.
niet zo tof doen
pi_53016580
Ja, nu het zingen nog Philana
Vivre
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 21:49:26 #278
9859 crew  Karina
Woman
pi_53016593
Standje van HJ.
niet zo tof doen
pi_53016600
Eindelijk, HenkJan wordt eerlijk.
Vivre
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:50:07 #280
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53016607
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:48 schreef Karina het volgende:
En dat jurkje: staat helemaal niet en ze heeft er een buik in.
Vind niemand tot nu toe echt denderende kleding aan hebben...
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:50:48 #281
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53016628
"ik ghou niet van ghou stem.. sorry"
pi_53016630
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:50 schreef philana het volgende:

[..]

Vind niemand tot nu toe echt denderende kleding aan hebben...
Inderdaad he
Vivre
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:51:09 #283
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53016637
Is dit e Alice van dit jaar? .
pi_53016640
We weten nu al dat dit de kotszak van HenkJan Smits is geworden en dat is voor een programma van dit "niveau" onbegrijpelijk. Wat een armoede.........

HenkJan is een grote arrogante mongool
pi_53016669
tering zeg, alwéér reclame?
pi_53016674
En weer reclame. Come on!
Vivre
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:52:19 #287
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53016675

amanda holden - britain's got talent...
pi_53016714
Ah, daar heeft ze inderdaad wel wat van weg. Maarja, even lang haar, zelfde kleur ongeveer en dezelfde bouw, dan lijk je al snel op mekaar
Vivre
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 21:54:02 #289
9859 crew  Karina
Woman
pi_53016732
Hoi weer reclame, kan ik wat te drinken pakken.
niet zo tof doen
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:54:51 #290
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53016756
zou de LOI nu echt klanten aantrekken met die reclames?
pi_53016772
Zal ik alvast een nieuw topic klaar zetten?
Vivre
pi_53016791
Henry .
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:56:31 #293
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53016800
ik spam de boel wel vol hoor...-grins-
pi_53016844
Ho, ik ben wat te vroeg
Vivre
pi_53016856
Even doorspammen nog dus

So you wannabe a popstar #2

Voor straks.
Vivre
pi_53016869
Philana, waar blijf je
Vivre
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:59:23 #297
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53016884
Krijg toch altijd weer de kriebels... 9/11...
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:00:00 #298
184572 philana
i'm an oxymoron
pi_53016903
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:58 schreef Strychnine het volgende:
Philana, waar blijf je
im here.. im here

-grijpt het moment aan om Nance nog eens af te zeiken-

WAT EN KOE!

hehe
pi_53016913
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:59 schreef philana het volgende:
Krijg toch altijd weer de kriebels... 9/11...
Zeker nu de laatste dagen met Duitsland en die zogenaamde terreurdreiging in Nederland weer
Vivre
pi_53016938
Ach, als iemand als Nance beroemd kan worden moet het zelfs mij lukken
Vivre
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')