quote:Op zondag 22 juli 2007 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je echt goed kan zingen heb je die neppe pauperprogramma's ook niet nodig om door te breken.
Wat Urquhart zegt.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:49 schreef Urquhart het volgende:
Zonder Nawijn stelt dat programma sowieso niets voor.
Ow wat jammer, die was erg leuk en goed. Maar ze had beter geen zelfgeschreven nummer kunnen doen vrees ikquote:Op zondag 22 juli 2007 16:59 schreef Lollifant het volgende:![]()
Er was ook nog een meisje met gitaar, met een zelfgeschreven nummer, echt goed vond ik haar, maar niet doorgelaten.
Het programma leeft hier wel echt al enormquote:SBS begint met opwarmen voor So You Wannabe a Popstar
03 Augustus 2007 08:36: Herman Roggeveen
Over twee weken is de eerste aflevering te zien van So You Wannabe a Popstar, het programma dat SBS 6 de eerste zege in de kijkcijferoorlog met RTL moet gaan bezorgen. Om niemand de komst van de show te laten ontgaan, begint de zender vanavond al met opwarmen voor de talentenjacht. In de late editie van Shownieuws zal elke avond aandacht worden besteed aan Popstar II.
Niet dat SBS tot nu toe zijn mond dichthield over het programma. In Shownieuws zaten al verschillende items, gisteren nog met de deelname van Gordons nichtje Deborah. Verder loopt er een spotje en zijn er natuurlijk de berichten in de media. Gerard Joling die bedankt voor de presentatie, Gerard Joling die toch toehapt, Erik Hulzebosch als jurylid bekend en ga zo maar door.
De komende weken zal het media-offensief nog wel even doorgaan. Want de vakjury (deskundigen die het tweede traject beoordelen) moet nog worden bekendgemaakt, al is officieus al bekend dat Henkjan Smits hier een glansrol krijgt. En er komen natuurlijk audities van allerlei stumperds die voor de nodige hilarische momenten gaan zorgen. Maar eerst Shownieuws.
Shownieuws (late editie), 23.10 uur, SBS 6
Ohw godquote:SBS 6 trapt het najaar af met familieavond
SBS 6 opent het najaar op vrijdag 17 augustus met een programmering voor de gehele familie. Dat meldt een woordvoerder van de zender. De avond staat in het teken van de start van de amusementsshow So You Wannabe A Popstar waarin onbekende Nederlanders de kans krijgen de nieuwe popster van ons land te worden. Om 18.30 uur zal deze avond in een speciaal programma vooruit worden geblikt naar de eerste aflevering. Om 19.00 uur volgt de familiefilm Shark Tale.
De eerste aflevering van So You Wannabe A Popstar met Gerard Joling en Nance is vrijdagavond 17 augustus van 20.30 tot 22.30 uur te zien. Op dezelfde dag blikt Shownieuws alvast vooruit naar de eerste aflevering in een speciale uitzending van 18.30 tot 19.00 uur. Om 19.00 uur is de animatiefilm Shark Tale te zien. De familiefilm met stemmen van onder meer Will Smith, Robert de Niro, Angelina Jolie en Renee Zellweger was een kaskraker in de bioscoop.
Vrijdagavond 10 en zaterdagavond 11 augustus zendt SBS 6 tussen 18.00 en 23.00 uur voorproefjes uit van de audities. De korte filmpjes zijn te zien voor en na ieder reclameblok en moeten de kijker warm maken voor het programma.
Ruim 7000 mensen schreven zich in voor de nieuwe serie van So You Wannabe a Popstar. Waar het vorige keer de beurt was aan bekende Nederlanders om door te breken als de nieuwe popster, is het nu aan onbekend talent. Het castingteam, bestaande uit Martijn Schimmer, Maurice Wijnen en Erik Hulzebosch, is druk bezig om de beste tien kandidaten te selecteren die gaan optreden in de live shows. De uiteindelijke winnaar verdient een platencontract.
Gast poetsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:08 schreef mcwops het volgende:
o daar istie spammerd weer![]()
Henk Jan kiest voor jury SBS6!!!
@mod: poetsen svp
Oh baby... way past! Ga jij nu maar lekker geilen op dat halfblanke lijk van je!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Jij krijgt een stijve leuter van Jantje Smit in ondergoed
Wat ben je toch een zielig pervers kutventje!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 03:20 schreef DrDentz het volgende:
Waarom pakken die potenrammers nou nooit de goede![]()
TvPquote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:34 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Wat ben je toch een zielig pervers kutventje!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:46 schreef Fir3fly het volgende:
Kut, gemist. Zat HJ nog niet in de jury? Wie dan wel
?
quote:Erik Hulzebosch in jury So You Wannabe a Popstar II
23 Juli 2007 11:03: Herman Roggeveen
In de eerste reeks van So You Wannabe a Popstar was Erik Hulzebosch nog gewoon kandidaat. Nu is hij de grote deskundige als jurylid in de tweede reeks. Afgelopen weekend waren de eerste audities in Apeldoorn. Veel kandidaten zijn vrijdag opgeroepen voor een auditie bij een 'nepjury'. Een aantal twijfelgevallen mocht voor een anonieme jury in een pikdonkere zaal. Zondag was dan de eerste auditie voor de echte jury, met Hulzebosch, Martijn Schimmer en Maurice Wijnen. De rol van Hulzebosch beperkt zich tot de voorrondes. In de liveshows die vanaf november worden uitgezonden, zal Henkjan Smits aanschuiven.
Onzin, het Idolsforum trekt elk jaar heel veel users.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:40 schreef female81 het volgende:
1.133.000 kijkers. Volgens mij is het alleen niet credible om er voor uit te komen dat je dit leuk vindt. Dit topic zegt genoeg.
precies, het zijn allemaal lafaards!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:40 schreef female81 het volgende:
1.133.000 kijkers. Volgens mij is het alleen niet credible om er voor uit te komen dat je dit leuk vindt. Dit topic zegt genoeg.
De campings zitten nog vol, vandaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:40 schreef female81 het volgende:
Dat is altijd maar afwachten. Iedereen kent RTL en Idols, SBS is toch altijd wel een ander publiek. Verder was er amper echte concurrentie. Volgens mij trokken de audities van Idols 2mil+ kijkers.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:16 schreef nowwebs het volgende:
Wordt een zware klus voor Idols om er boven op te komen denk ik!
Amen. En wtf was dat met publiek erbij? Dat vond ik ook al zoietsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ook even gekeken, wat een zielige bedoening. Slechte jury, onboeiende kandidaten, en het hele decor is erg lelijk. Idols is zoveel professioneler en beter dan dit wanprogramma. Daar wordt tenminste genoeg tijd in de montage gestoken, bij SYWAP is het maar een beetje aan elkaar geplakt en de voiceover slaat ook al nergens op.
Je bent aan het spammen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef nowwebs het volgende:
Ok:P Hahaha, ik heb wel genoten en ben zoooo trots:P Ik heb gisteren de grens van 300 unieke bezoekers verbroken, persoonlijk record. Voor sommigen is het weinig, maar ik ben er trots op!!:P Vorig seizoen haalde Soyouwannabeapopstar.nl.tt net de 150, ik ben echt blij!
En daar hebben we spammer nummer deux.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:50 schreef masmax het volgende:
en 300 bezoekers vind ik weinig! Die haalde ik vorig jaar zeer regelmatig met een site van mijzelf over http://www.soyouwannabe.nl ;-)
Ik ook! Ik heb de grens van 300 keer langs sbs6 zappen verbroken, persoonlijk record. Voor sommigen is het weinig, maar ik ben er trots op!!:P Vorig seizoen lukte het me om 150 keer sbs6 te vermijden, ik ben echt blij!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:27 schreef Fir3fly het volgende:
Moet het nog steeds een keer zien....
Niks professioneels hoor, gewoon een uit de hand gelopen hobby!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:24 schreef nowwebs het volgende:
Ik hou van het programma:P Ik was niet aan spammen, toonde mijn blijdschap:P Haha, maar jij hebt echt een prof site, ik maar een blogje. En ik ben er toch tevreden mee:P
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:59 schreef nowwebs het volgende:
PRIMEUR op mijn website:: Eind dit najaar is op SBS 6 een nieuwe reeks van SYWAP te zien met BN-ers!
een populaire samenvoeging van 'want to be'quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:25 schreef Maartel het volgende:
[..]
is wannabe één woord of is dat een afkorting voor So You Want A Popstar?
![]()
Ja, ik ken Wanna Be wel..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:47 schreef masmax het volgende:
[..]
een populaire samenvoeging van 'want to be'
Dit is de laatste post die ik er aan wijd want het is echt niet zo belangrijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:23 schreef masmax het volgende:
je spreekt in raadsels, begrijp echt niet wat je bedoelt. Waar hoor een B. En een wannabe is iemand die iemand wil zijn, of dat nou een popstar of een bnn-er of een schansspringer is, je blijft het hetzelfde schrijven volgens mij...
Ik heb het ook al sinds vorig jaar als emailadres sywap@live.nlquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:52 schreef nowwebs het volgende:
Naja, ik hou het lekker als SYWAP:P Bespaart weer een letter typen he:P Ik wordt steeds luier volges mij
zij is inderdaad echt goed. die stemquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:01 schreef BVO het volgende:
Dat meisje van 11 heeft écht veel talent, maar laat die nou eerst eens een jaar of 6 ontwikkelen.
Alleen Tim staat er goed op.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lelijke foto's. Oh en die Gavin deGraw-wannabe zit er niet bij zie ik, gelukkig maar
.
Ollie is lekker inderdaad... hij deed mee met xfactor??? Weet niet meer. Maar Ollie is weer niet doorquote:Op zondag 2 september 2007 09:56 schreef Skaai het volgende:
IkbeneenbietjefanvanErikHulzeboschhhh
En ze hadden Erik als presentator in moeten zetten! Nance of Gerard in de jury moet'n plemp'n (zij hebben tenminste iets ervaring in de muziekindustrie)
En Ollie! Waar is Ollie? Ollie is lekker, ik ken hem ergens van. Ollie had wel doorgemogen hoor
.
Ohquote:Op zondag 2 september 2007 20:53 schreef BVO het volgende:
X Factor.
Oftewel.. daar ken je hem dus van Skaai.
Sherilynquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:01 schreef BVO het volgende:
Dat meisje van 11 heeft écht veel talent, maar laat die nou eerst eens een jaar of 6 ontwikkelen.
dat kan heel goed jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik geloof dat Tims moeder mijn gymlerares is geweest
quote:Henkjan Smits: Carričre 11-jarige Sherilyn nu volkomen kansloos
04 September 2007 10:31: Herman Roggeveen
So You Wannabe a Popstar is de zoektocht naar muzikaal talent in de leeftijd van 8 tot 88 jaar. Uit de eerste selectie is inderdaad een jong talent komen bovendrijven: Sherilyn Lekatompessy, die over twee weken de leeftijd van 12 bereikt. Maar nu al heeft ze een enorme strot, een goede Engelse uitspraak en vooral een eigen geluid. Niet zo gek dat het castingteam haar naar de finalerondes door liet gaan. Al reageert jurylid Henkjan Smits tegenover Zappen gematigd enthousiast. "Leuk dat ze meedoet, maar nu al een carričre is volkomen kansloos."
Kindsterren mogen van de Arbeidsinspectie namelijk maar een aantal keer per jaar werken. In het geval van Sherilyn zal dat ongeveer net zo veel behelsen als de tien liveshows van So You Wannabe a Popstar. Dat betekent dat er na de finale niet of nauwelijks ruimte is om op te treden of een plaat op te nemen. "Mijn mening daarover is bekend", doelt hij op de kandidatuur van Raffaëla bij Idols III, die door haar zwangerschap beperkt inzetbaar was.
Evengoed is Smits blij met de regels van de Arbeidsinspectie. "Dat wil ik er meteen bij vermelden. Het zou verschrikkelijk zijn als we kindsterretjes - zoals in Amerika - meteen voor de leeuwen mogen gooien en negen maanden lang kunnen uitwonen. En dat die kinderen er dan achterkomen, dat ze geen jeugd hebben gehad."
Over de kwaliteiten van Sherilyn zegt het jurylid: "Dit meisje is hartstikke goed en moet zich verder ontwikkelen. Het is fijn om in een vroeg stadium dit talent te ontdekken. Dan kun je haar in de gaten houden en kijken wat er gebeurt. Om met haar aan de slag te gaan als ze een leeftijd heeft bereikt waarop je meer mogelijkheden hebt."
De liveshows So You Wannabe a Popstar gaan vrijdag van start op SBS 6 met een sing off op zaterdag. De tien finalisten zullen vrijdag live een bekend nummer vertolken. Dit was geen eigen keuze, maar het lied is ze opgelegd. Vrijdag zal ook de rest van het interview met Henkjan Smits hier verschijnen.
Rot op zeg, dat hoort er bij.quote:Op donderdag 6 september 2007 08:03 schreef masmax het volgende:
Je zult maar 11 zijn en SHerilyn heten en dan dit lezen (en nog niet kunnen relativeren). Echt sneu hoor.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 6 september 2007 10:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Rot op zeg, dat hoort er bij.
Bovendien heeft hij volkomen gelijk.
Ook die van jou?quote:
Hmm. Medium, Lost, Moulin Rouge, CSI: Miamiquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:43 schreef BVO het volgende:
Ik kijk ook wel denk ik, als er niks anders is. Dat meisje dat ik bij DWDD zag is leuk, die bruine uit dat koor. Daar ben ik fan van. Ah, Mercia heet ze.
nee, niet mijn gymjuf. Maar ik weet dat ze dat is..quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ook die van jou?![]()
Vanavond de eerste live. Het zal mij benieuwen, ik hoop dat de kwaliteit van het programma er wel op vooruit gaat want het is best moeilijk om het helemaal uit te kijken anders.![]()
Was dat die zangcoach?quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:39 schreef BVO het volgende:
Babette Labeij
Ja.quote:
Zo voelt het wel een beetje ja. Hoewel ik zijn stem niet vervelend vindquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:44 schreef BVO het volgende:
Is het bonte avond?
Ik denk ook niet dat hij hard mag zijn, SBS wil toch vooral een "gezellige avond" maken i.p.v. een serieuze talentenjacht.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:48 schreef Hapertje het volgende:
HenkJan vindt het goed, terwijl het op de Bonte Avond niet eens zou winnen!
Je kunt zeggen wat je wilt, SBS kent haar doelgroep.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij hard ma zijn, SBS wil toch vooral een "gezellige avond" maken i.p.v. een serieuze talentenjacht.
Volgens mij moet ik heeeeeeel veel drinken voordat ik dit leuk ga vinden..quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga aan de drank, misschien dat het dan leuk wordt![]()
Dat is het probleem. Het is plat, ordinair, goedkoop en vreselijk gejat! SBS sucks big time!quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, SBS kent haar doelgroep.
Dat weet je toch van te voren?quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:51 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Het is plat, ordinair, goedkoop en vreselijk gejat! SBS sucks big time!
agreed.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:50 schreef Hapertje het volgende:
Ik kijk nu al uit naar Idols! Dit is niks!
Had je DWDD moeten zien, daar was ze ook met haar "negerinnenkoor" aldus die gast die daar was (weet niet meer wie)quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:00 schreef Karina het volgende:
Lekker vooroordeel weer "alle Surinamers kunnen dansen".
Ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een vreselijke stem.
Dat idee had ik ook, de muziek kwam over de stem heenquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:07 schreef philana het volgende:
het lijkt alsof het geluid bij beide tot nu toe niet helemaal goed is? ik kan de stem niet zo lekker horen..
Maar bij maaike deed 'ie het wel beter toch? Bij mij iigquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:12 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook, de muziek kwam over de stem heen
Ja, maar bij die eerste twee niet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:13 schreef philana het volgende:
[..]
Maar bij maaike deed 'ie het wel beter toch? Bij mij iig
4 per uur is toegestaan... dus om de 7 minuten 8 min reclame...quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:15 schreef Strychnine het volgende:
godallemachtig, hoeveel reclames kan je in 1 programma stoppen....
Dat is toch om moedeloos van te rakenquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:16 schreef philana het volgende:
[..]
4 per uur is toegestaan... dus om de 7 minuten 8 min reclame...![]()
Dat is niet waar, om het half uur is toegestaan, meer niet. Wat ook niet gebeurt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:16 schreef philana het volgende:
[..]
4 per uur is toegestaan... dus om de 7 minuten 8 min reclame...![]()
Ziet er leuk uit..en country is cool...quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:24 schreef Strychnine het volgende:
Yay, van hem verwacht ik wel wat
Met z'n mondharmonicaatje
Ja, volgens mij welquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:29 schreef philana het volgende:
Waarom zijn de liedjes zo kort? Zodat er tijd is voor reclame en joling die over zichzelf praat?
Wat dat betreft is het net Idols, te harde muziek.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:37 schreef markna het volgende:
geluid blijft bagger
Het is me bij Idols nooit zoveel opgevallen als nu bij SYWBAPquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het net Idols, te harde muziek.
dat ze het zelf niet merken en er niets aan doen he? dat is waarom ik nl shows als deze vaak niet uit kan staan...quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:39 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Het is me bij Idols nooit zoveel opgevallen als nu bij SYWBAP
Ben ik helemaal met je eens. Maar ik blijf hopen op beterschapquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:40 schreef philana het volgende:
[..]
dat ze het zelf niet merken en er niets aan doen he? dat is waarom ik nl shows als deze vaak niet uit kan staan...
Was dat die show waar die man met die opera stem won? Heel simpel ventje maar dijk van een stem?quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:42 schreef philana het volgende:
heeft iemand "brittain's got talent" gekeken? (kan op youtube...) ik vind die babette net een soort kopie van de vrouw daar...
Duh, waarom zou Joling er anders staanquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Is dit de mister beauty contest?? Nou ja, op zich een prettige verschijning maar zingen?
Ja Paul Pottsquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:42 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Was dat die show waar die man met die opera stem won? Heel simpel ventje maar dijk van een stem?
Ze zingen gewoon te zacht! Die Maaike had er namelijk geen last van.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het net Idols, te harde muziek.
OJaquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:43 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Duh, waarom zou Joling er anders staan
Ze zong ook een minder rockachtig nummer, minder bas/gitaar/enzovoort denk ik. Denk ikquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zingen gewoon te zacht! Die Maaike had er namelijk geen last van.
Vind niemand tot nu toe echt denderende kleding aan hebben...quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:48 schreef Karina het volgende:
En dat jurkje: staat helemaal niet en ze heeft er een buik in.
Inderdaad hequote:Op vrijdag 7 september 2007 21:50 schreef philana het volgende:
[..]
Vind niemand tot nu toe echt denderende kleding aan hebben...
Zeker nu de laatste dagen met Duitsland en die zogenaamde terreurdreiging in Nederland weerquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:59 schreef philana het volgende:
Krijg toch altijd weer de kriebels... 9/11...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |