dat ze het zelf niet merken en er niets aan doen he? dat is waarom ik nl shows als deze vaak niet uit kan staan...quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:39 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Het is me bij Idols nooit zoveel opgevallen als nu bij SYWBAP
Ben ik helemaal met je eens. Maar ik blijf hopen op beterschapquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:40 schreef philana het volgende:
[..]
dat ze het zelf niet merken en er niets aan doen he? dat is waarom ik nl shows als deze vaak niet uit kan staan...
Was dat die show waar die man met die opera stem won? Heel simpel ventje maar dijk van een stem?quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:42 schreef philana het volgende:
heeft iemand "brittain's got talent" gekeken? (kan op youtube...) ik vind die babette net een soort kopie van de vrouw daar...
Duh, waarom zou Joling er anders staanquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Is dit de mister beauty contest?? Nou ja, op zich een prettige verschijning maar zingen?
Ja Paul Pottsquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:42 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Was dat die show waar die man met die opera stem won? Heel simpel ventje maar dijk van een stem?
Ze zingen gewoon te zacht! Die Maaike had er namelijk geen last van.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het net Idols, te harde muziek.
OJaquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:43 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Duh, waarom zou Joling er anders staan
Ze zong ook een minder rockachtig nummer, minder bas/gitaar/enzovoort denk ik. Denk ikquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zingen gewoon te zacht! Die Maaike had er namelijk geen last van.
Vind niemand tot nu toe echt denderende kleding aan hebben...quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:48 schreef Karina het volgende:
En dat jurkje: staat helemaal niet en ze heeft er een buik in.
Inderdaad hequote:Op vrijdag 7 september 2007 21:50 schreef philana het volgende:
[..]
Vind niemand tot nu toe echt denderende kleding aan hebben...
Zeker nu de laatste dagen met Duitsland en die zogenaamde terreurdreiging in Nederland weerquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:59 schreef philana het volgende:
Krijg toch altijd weer de kriebels... 9/11...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |