abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51721870
Over een klein tijdje begint het programma, So you wanna be a popstar weer.
Het enige verschil is, dat het nu met onbekenden word gedaan inplaats van met bekenden.
Mijn neefje is bijna 18 jaar en zingt erg veel, hij zingt op bruiloften, in kroegen waar hij word uitgenodigd, op feesten oftuel: hij is gewoon een goeie zanger!
Iedereen zowel familie, als vrienden vonden dat die iets met zijn stem moest doen.
na het aanhoren van: ''jaja dat komt wel een keer'' had die zich toch opgegeven voor het programma So you wanna be a popstar.
Hij had zaterdag audities met maar liefst 6000 mensen.
En daar uit werden er 100 geselecteerd. En ja hoor, hij zat bij die 100 hij was door!
Zijn uiterlijk was goed, zijn kleding was goed en zijn stem was goed kortom kon niet beter!
Hij kwam het ons vol trots melden en vertelden ons dat die zondag (vandaag dus) 10 mensen mee mocht nemen naar Apeldoorn waar het gehouden werd, en daar moest hij opnieuw zingen.
Affijn, wij met veel mensen zowel vrienden als familie er heen.
We zaten in een grote zaal in Apeldoorn waar maar liefst in de eind 100 mensen kwamen kijken!
De hele zaal zat vol, je moet het maar durven hoor!

Hij was de 5e maar voor hem kwam er nog een meisje van zo rond de 20 jaar die de sterren uit de hemel zong!
het kippenvel stond op mijn armen, wat denk je?

Ze mocht niet door!!

Mijn neef was aan de beurt, ook hij zong vol zelfvertrouwen het nummer Cupido van Jan Smit.
Hij had een 2e kans, maar ook hij mocht niet door!

Komen er kleine kinderen van 7 a 8 jaar oud, en ja hoor je raad het al. Zij mochten wel door!!

Otuel: het is allemaall doorgestoken kaart, kijk, als het nou mensen zijn die bij voorbaad al gewoon weten dat ze hun zelf compleet voor lul zetten door daar te gaan zingen met een stem waar bij je liever oordopjes in doet, oké!
Maar als er zoveel jonge mensen van rond de 20 jaar komen die zo goed zingen niet door komen en kleine kinderen van 7 a 8 jaar wel?

Snap ik daar niets van!

En de Juryleden? Maurice Wijnen, Martijn Schimmer en je raad het al, Erik Hulzebosch!:s

Erik Hulzebosch lulde maar met de anderen mee, had totaal geen eigen mening!
En heeft hij verstand van zingen? Nee, hij kan dan toevallig winnaar zijn geworden en een mooie stem hebben, maar hij heeft alleen verstand van Schaatsen! en dan moeten ze hem als Jury lid zetten?
Ze hadden daar Marc Forno voor moeten zetten.

Wat ik hier dus mee wil vragen is, zijn er hier meer mensen die bij deze auditie geweest zijn en die dus ook onterrecht niet geselecteerd werden?

Want ik kan er met mijn hoofd niet bij dat ze blagen van 7/8 jaar wel door laten en met hun stoere bekkie zeggen: ''ik zie wel een talentje in jou!'' bij het zingen van de kleine zeemeermin.

En dat ze jongeren met een stem waar de kippenvel je van op de armen staat niet door laten gaan!
pi_51722014
Zonder Nawijn stelt dat programma sowieso niets voor.
  FOK!Babe zondag 22 juli 2007 @ 16:51:32 #3
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51722081
Als je echt goed kan zingen heb je die neppe pauperprogramma's ook niet nodig om door te breken.
pi_51722389
Nee niet weer is gewoon Idols 10 zowat, nu heb je ook zo iets op de publieke zender ofzo.
............................
pi_51722469
Ohja ik vond hem wel goed zingen Tinkerbell! Zag er ook best leuk uit enzo! Jammer dat hij niet door mocht!

Ik ben er vanochtend dus ook geweest, gewoon om te kijken, omdat ze nog publiek zochten. Ik vond het ook achterlijk dat die kleine kinderen door werden gelaten, die mogen niet eens op tv!
Er was ook nog een meisje met gitaar, met een zelfgeschreven nummer, echt goed vond ik haar, maar niet doorgelaten. Nee de kleine zeemeermin is zeker beter. Of een 8-jarige die If I Ain't Got You gaat zingen. Zo'n kind heeft toch geen idee waar ze het over heeft!

Stom gedoe. En die Eric Hulzebos wist idd echt nergens van. Elke keer 'Ja aan de ene kant vind ik het heel goed, maar aan de andere kant helemaal niks!' Duidelijk...
pi_51722668
Wat leuk je berichtje!

Ja, wij vonden hem ook het allemaal goed doen, krijgt die nog een kans is het nog niet goed!
en die hulzebosch op het einde: ''nee ik vind het ook niks!''

Maar goed, hij heeft dus een prima stem! en houd zo veel van zingen dat die het toch nu bij Idols gaat proberen met wel echte vak mensen als jury leden!.:)
pi_51723128
So you wanna be a kloonprogramma...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_51724340
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je echt goed kan zingen heb je die neppe pauperprogramma's ook niet nodig om door te breken.
Vivre
pi_51725286
Ach, hij kan zich altijd nog voor Idols opgeven . Net zo'n kutprogramma.
pi_51725414
Achja, je hoeft niet treurig te zijn als je aan zoiets niet mee mag doen.
  maandag 23 juli 2007 @ 19:06:30 #11
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51756598
FTR -> SHO
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51775453
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:49 schreef Urquhart het volgende:
Zonder Nawijn stelt dat programma sowieso niets voor.
Wat Urquhart zegt.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  dinsdag 24 juli 2007 @ 18:21:16 #13
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_51790249
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:59 schreef Lollifant het volgende:

Er was ook nog een meisje met gitaar, met een zelfgeschreven nummer, echt goed vond ik haar, maar niet doorgelaten.
Ow wat jammer, die was erg leuk en goed. Maar ze had beter geen zelfgeschreven nummer kunnen doen vrees ik
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_52065667
quote:
SBS begint met opwarmen voor So You Wannabe a Popstar
03 Augustus 2007 08:36: Herman Roggeveen

Over twee weken is de eerste aflevering te zien van So You Wannabe a Popstar, het programma dat SBS 6 de eerste zege in de kijkcijferoorlog met RTL moet gaan bezorgen. Om niemand de komst van de show te laten ontgaan, begint de zender vanavond al met opwarmen voor de talentenjacht. In de late editie van Shownieuws zal elke avond aandacht worden besteed aan Popstar II.

Niet dat SBS tot nu toe zijn mond dichthield over het programma. In Shownieuws zaten al verschillende items, gisteren nog met de deelname van Gordons nichtje Deborah. Verder loopt er een spotje en zijn er natuurlijk de berichten in de media. Gerard Joling die bedankt voor de presentatie, Gerard Joling die toch toehapt, Erik Hulzebosch als jurylid bekend en ga zo maar door.

De komende weken zal het media-offensief nog wel even doorgaan. Want de vakjury (deskundigen die het tweede traject beoordelen) moet nog worden bekendgemaakt, al is officieus al bekend dat Henkjan Smits hier een glansrol krijgt. En er komen natuurlijk audities van allerlei stumperds die voor de nodige hilarische momenten gaan zorgen. Maar eerst Shownieuws.

Shownieuws (late editie), 23.10 uur, SBS 6
Het programma leeft hier wel echt al enorm . Beginnen ze een dikke twee maanden eerder dan Idols, zal het waarschijnlijk nog amper scoren.
pi_52070409
SBS is het idd al weer flink aan het hypen! "Dé kijkcijferhit van dit voorjaar komt terug!"

SBS blijft ook altijd zo orgineel heh
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:07:16 #16
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_52076537
Nu is het gewoon een Idols kloon . Niet dat ik het vorige keer leuk vond.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 augustus 2007 @ 21:45:24 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52085052
6.000 waarvan er gok ik 5.000 het al eens of vaker bij Idols hebben geprobeerd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_52085743
Ik wilde mezelf eigenlijk opgeven. :$ Het is er alleen noooit van gekomen. Maarja, om eerlijk te zijn ben ik er nog blij mee. Stel je voor... Brrrrrrrrrr.
pi_52204729
Nu ze het met onbekende kandidaten gaan doen: wat is nog eigenlijk het verschil met Idols??
pi_52205028
De naam natuurlijk !
pi_52205706
Haha, nee volgens een SBS woordvoerder was er nog een groot verschil. Zo worden kandidaten niet alleen op zang doorgelaten, maar ook op entertainment. Dus een soort Hilbrand Nawijn zou in de finale kunnen komen, wel opmerkelijk want vorig seizoen benadrukte de jury dat zij een professionele zangwedstrijd wilde! Maarja:P
Various Works is het beste online entertainment!
pi_52205724
@Moderators:

Waarom staat dit topic in SHO? Dit hoort toch gewoon in TV/Radio, want er zitten nu geen sterren in. Of denk ik nu verkeerd???
pi_52207696
quote:
SBS 6 trapt het najaar af met familieavond

SBS 6 opent het najaar op vrijdag 17 augustus met een programmering voor de gehele familie. Dat meldt een woordvoerder van de zender. De avond staat in het teken van de start van de amusementsshow So You Wannabe A Popstar waarin onbekende Nederlanders de kans krijgen de nieuwe popster van ons land te worden. Om 18.30 uur zal deze avond in een speciaal programma vooruit worden geblikt naar de eerste aflevering. Om 19.00 uur volgt de familiefilm Shark Tale.

De eerste aflevering van So You Wannabe A Popstar met Gerard Joling en Nance is vrijdagavond 17 augustus van 20.30 tot 22.30 uur te zien. Op dezelfde dag blikt Shownieuws alvast vooruit naar de eerste aflevering in een speciale uitzending van 18.30 tot 19.00 uur. Om 19.00 uur is de animatiefilm Shark Tale te zien. De familiefilm met stemmen van onder meer Will Smith, Robert de Niro, Angelina Jolie en Renee Zellweger was een kaskraker in de bioscoop.

Vrijdagavond 10 en zaterdagavond 11 augustus zendt SBS 6 tussen 18.00 en 23.00 uur voorproefjes uit van de audities. De korte filmpjes zijn te zien voor en na ieder reclameblok en moeten de kijker warm maken voor het programma.

Ruim 7000 mensen schreven zich in voor de nieuwe serie van So You Wannabe a Popstar. Waar het vorige keer de beurt was aan bekende Nederlanders om door te breken als de nieuwe popster, is het nu aan onbekend talent. Het castingteam, bestaande uit Martijn Schimmer, Maurice Wijnen en Erik Hulzebosch, is druk bezig om de beste tien kandidaten te selecteren die gaan optreden in de live shows. De uiteindelijke winnaar verdient een platencontract.
Ohw god Ze slaan daar echt door heh
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_52218683
Verzint SBS ooit nog eens een eigen programma-concept of moet echt alles van RTL gekopieerd worden? Kutzender!
Nothing takes the past away like the future!
pi_52266090

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 10-08-2007 20:24:50 (Wegwezen.) ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:26:03 #26
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52270813
Sms6 tja Die kopieert wel meer
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52271771
Alsof Marc Forno er verstand van heeft
  woensdag 15 augustus 2007 @ 14:08:11 #28
128384 mcwops
gat in je glas
pi_52388862
o daar istie spammerd weer
Henk Jan kiest voor jury SBS6!!!

@mod: poetsen svp
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_52388908
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:08 schreef mcwops het volgende:
o daar istie spammerd weer
Henk Jan kiest voor jury SBS6!!!

@mod: poetsen svp
Gast poets
  woensdag 15 augustus 2007 @ 14:09:42 #30
188730 nowwebs
NowWebs >> Vanaf 1 septe
pi_52388915
Ik ben geen spammer:P Ik ben alleen beetje verslaafd aan SYWAP Haha
  Moderator / Miss SHO woensdag 15 augustus 2007 @ 14:15:03 #31
22592 crew  Ole
pi_52389070
sure
We zijn hier gek
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_52394999
Elke dag aftellen of Sinterklaas komt en de hele dag het SYWBAP-journaal... we zijn geen kleine kinderen. Ik haat SBS6! Ze krijgen er vooral zelf een stijve leuter van!
pi_52400541
Jij krijgt een stijve leuter van Jantje Smit in ondergoed
pi_52412126
Best wel lullig dat Jody Bernal alles verpest...
pi_52412854
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Jij krijgt een stijve leuter van Jantje Smit in ondergoed
Oh baby... way past! Ga jij nu maar lekker geilen op dat halfblanke lijk van je!
pi_52412894
Waarom pakken die potenrammers nou nooit de goede
pi_52413132
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 03:20 schreef DrDentz het volgende:
Waarom pakken die potenrammers nou nooit de goede
Wat ben je toch een zielig pervers kutventje!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 04:57:01 #39
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_52413165
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 04:34 schreef Hapertje het volgende:

[..]

Wat ben je toch een zielig pervers kutventje!
TvP
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_52466497
Niemand gekeken vanavond? ! Ben wel benieuwd naar de kijkcijfers.

Kleine stukjes gezien, stelde vrij weinig voor. Jury was vrij triest, deelnemers zowaar nog triester. Vraag me af of het straks met Henk Jan echt veel beter wordt.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:45:45 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52466648
Had het opgenomen
Maar ik ben nu al fan van Henry, die oudere man met gitaar en mondharmonica... Mooie rustgevende stem.
Weet dat iemand uit Drachten bij de top 20 zit maar voor de rest??
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:46:32 #42
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_52466669
Kut, gemist . Zat HJ nog niet in de jury? Wie dan wel ?
pi_52466695
Ook gemist, wat vervelend
pi_52466726
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:46 schreef Fir3fly het volgende:
Kut, gemist . Zat HJ nog niet in de jury? Wie dan wel ?
quote:
Erik Hulzebosch in jury So You Wannabe a Popstar II
23 Juli 2007 11:03: Herman Roggeveen

In de eerste reeks van So You Wannabe a Popstar was Erik Hulzebosch nog gewoon kandidaat. Nu is hij de grote deskundige als jurylid in de tweede reeks. Afgelopen weekend waren de eerste audities in Apeldoorn. Veel kandidaten zijn vrijdag opgeroepen voor een auditie bij een 'nepjury'. Een aantal twijfelgevallen mocht voor een anonieme jury in een pikdonkere zaal. Zondag was dan de eerste auditie voor de echte jury, met Hulzebosch, Martijn Schimmer en Maurice Wijnen. De rol van Hulzebosch beperkt zich tot de voorrondes. In de liveshows die vanaf november worden uitgezonden, zal Henkjan Smits aanschuiven.
pi_52466730
Het zag er technisch ook niet uit vond ik. Over/onderbelicht en zeer amateuristisch decor enzo.
pi_52472265
Het lijkt wel alsof er bijna niemand gekeken heeft. Dat kan aan het overlijden van Jos Brink & de daaraan gekoppelde programma's liggen, maar ja...

Een pluspunt is in ieder geval dat de ADHD-filmpjes vol dansende mensen - waar ik me bij Idols altijd zo aan stoor - achterwege zijn gebleven. Het was lekker 'straight to the point'. Ik vind de relatief rustige cameravoering wel prettig.

Wel jammer dat er weinig echt bijzondere deelnemers zijn, tot nu toe. Ook niet in negatieve zin. Wat betreft dat laatste: geen types van niveautje Hawaii Tim / Herman / Manta / Klompen Vincent en ook geen hysterische breezerchicks (of ze hebben ze gewoon niet uitgezonden...).

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2007 09:04:21 ]
pi_52472415
Ik heb wel gekeken, vond het wel weer leuk om te zien.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 09:29:51 #48
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52472464
en wij hebben ook gekeken. Leuk vermaak. Snap niet waar die kijkcijfers altijd vandaan komen, als je fok moet geleven kijkt er nooit iemand.
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:48:10 #49
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52475502
2 minuten gezien ofzo. Nee, geef mij dan toch maar Idols .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_52475544
Ook even gekeken, wat een zielige bedoening. Slechte jury, onboeiende kandidaten, en het hele decor is erg lelijk. Idols is zoveel professioneler en beter dan dit wanprogramma . Daar wordt tenminste genoeg tijd in de montage gestoken, bij SYWAP is het maar een beetje aan elkaar geplakt en de voiceover slaat ook al nergens op.
pi_52478525
1.133.000 kijkers. Volgens mij is het alleen niet credible om er voor uit te komen dat je dit leuk vindt. Dit topic zegt genoeg.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:40:42 #52
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52478533
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:40 schreef female81 het volgende:
1.133.000 kijkers. Volgens mij is het alleen niet credible om er voor uit te komen dat je dit leuk vindt. Dit topic zegt genoeg.
Onzin, het Idolsforum trekt elk jaar heel veel users.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:48:54 #53
188050 masmax
pi_52478670
quote:
precies, het zijn allemaal lafaards!
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_52478784
quote:
De campings zitten nog vol, vandaar.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:11:29 #55
188050 masmax
pi_52482766
vandaar wat?
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:16:07 #56
188730 nowwebs
NowWebs >> Vanaf 1 septe
pi_52482869
SYWAP is zekers wel een succes, niet alleen de kijkcijfers. Mijn eigen fansite heeft een nieuw record verbroken, we hebben de grens van 300 unieke bezoekers ook dit seizoen verbroken (dit is voor ons hoog, om negatieve rot opmerkingen te voorkomen:P)

Ik heb gekeken, ik vond het een leuke avond om te kijken. Ik heb genoten van enkele optredens, ben nu fan van Tim Douwsma, Marilyn en die Henry was ook goed. Ik vond het echt mooi om naar te kijken.

Ook vond ik het veel leuker als Idols, daar waren ze al gestresd voor de jury, bij SYWAP zitten er ook nog eens 1200 mensen publiek bij!! Ik ben verkocht;) En aan de statistieken van het programma en mijn fansite te zijn de kijkers ook:P

Wordt een zware klus voor Idols om er boven op te komen denk ik!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:19:06 #57
188050 masmax
pi_52482925
Mijn site ging er ook overheen en ook www. soyouwannabe.nl Er zaten trouwens niet zo veel bezoekers bij hoor, maar 700.
pi_52489366
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:16 schreef nowwebs het volgende:

Wordt een zware klus voor Idols om er boven op te komen denk ik!
Dat is altijd maar afwachten. Iedereen kent RTL en Idols, SBS is toch altijd wel een ander publiek. Verder was er amper echte concurrentie. Volgens mij trokken de audities van Idols 2mil+ kijkers.
pi_52494370
Ik zag bij degenen die doorgingen trouwens eentje zitten die ik jaren geleden in het Starmaker-huis heb zien zitten. Mendy, heet ze, een van de mensen die K-otic uiteindelijk niet had gehaald.

Niet zo gelukt met de zangcarričre, denk ik.
pi_52495252
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ook even gekeken, wat een zielige bedoening. Slechte jury, onboeiende kandidaten, en het hele decor is erg lelijk. Idols is zoveel professioneler en beter dan dit wanprogramma . Daar wordt tenminste genoeg tijd in de montage gestoken, bij SYWAP is het maar een beetje aan elkaar geplakt en de voiceover slaat ook al nergens op.
Amen. En wtf was dat met publiek erbij? Dat vond ik ook al zoiets .
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:21:28 #61
188730 nowwebs
NowWebs >> Vanaf 1 septe
pi_52495722
Ja het was met publiek, ik vond dat juist leuker als bij Idols. 1200 man zat er in het publiek als ik me niet vergis.
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:54:38 #62
188050 masmax
pi_52496177
700!
pi_52498246
Waaronder ik!
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:36:13 #64
188730 nowwebs
NowWebs >> Vanaf 1 septe
pi_52498322
Ok:P Hahaha, ik heb wel genoten en ben zoooo trots:P Ik heb gisteren de grens van 300 unieke bezoekers verbroken, persoonlijk record. Voor sommigen is het weinig, maar ik ben er trots op!!:P Vorig seizoen haalde Soyouwannabeapopstar.nl.tt net de 150, ik ben echt blij!
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:39:35 #65
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_52498406
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef nowwebs het volgende:
Ok:P Hahaha, ik heb wel genoten en ben zoooo trots:P Ik heb gisteren de grens van 300 unieke bezoekers verbroken, persoonlijk record. Voor sommigen is het weinig, maar ik ben er trots op!!:P Vorig seizoen haalde Soyouwannabeapopstar.nl.tt net de 150, ik ben echt blij!
Je bent aan het spammen.
pi_52499195
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je bent aan het spammen.
Alsof die ondertitel nog niet genoeg is.
  zondag 19 augustus 2007 @ 16:50:36 #67
188050 masmax
pi_52504070
en 300 bezoekers vind ik weinig! Die haalde ik vorig jaar zeer regelmatig met een site van mijzelf over http://www.soyouwannabe.nl ;-)
  zondag 19 augustus 2007 @ 16:52:41 #68
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_52504138
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:50 schreef masmax het volgende:
en 300 bezoekers vind ik weinig! Die haalde ik vorig jaar zeer regelmatig met een site van mijzelf over http://www.soyouwannabe.nl ;-)
En daar hebben we spammer nummer deux.
  zondag 19 augustus 2007 @ 16:54:35 #69
188050 masmax
pi_52504201
hij vraagt er om hoor! EN ik spam niet, waarom zou ik. Tik eens in bij Google so you wanna be.... Ik heb het niet nodig om te spammen
pi_52504306
Nepjury. Nepprogramma.
pi_52506339
Flut flut flut
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:24:11 #72
188730 nowwebs
NowWebs >> Vanaf 1 septe
pi_52511017
Ik hou van het programma:P Ik was niet aan spammen, toonde mijn blijdschap:P Haha, maar jij hebt echt een prof site, ik maar een blogje. En ik ben er toch tevreden mee:P
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:27:16 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_52511137
Kunnen we het nu weer over het programma hebben ? Moet het nog steeds een keer zien... .
  ESF Reporter zondag 19 augustus 2007 @ 21:33:09 #74
87554 Cee
Welluk?
pi_52511333
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:27 schreef Fir3fly het volgende:
Moet het nog steeds een keer zien... .
Ik ook! Ik heb de grens van 300 keer langs sbs6 zappen verbroken, persoonlijk record. Voor sommigen is het weinig, maar ik ben er trots op!!:P Vorig seizoen lukte het me om 150 keer sbs6 te vermijden, ik ben echt blij!

zondag 19 augustus 2007 @ 22:30:46 #75
188050 masmax
pi_52513512
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:24 schreef nowwebs het volgende:
Ik hou van het programma:P Ik was niet aan spammen, toonde mijn blijdschap:P Haha, maar jij hebt echt een prof site, ik maar een blogje. En ik ben er toch tevreden mee:P
Niks professioneels hoor, gewoon een uit de hand gelopen hobby!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:31:48 #76
188730 nowwebs
NowWebs >> Vanaf 1 septe
pi_52563545
Ok:P Ook goed. Naja, ziet er wel prof uit...

Nee, ik ben neit aan het slijmen:P Haha
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:59:59 #77
188730 nowwebs
NowWebs >> Vanaf 1 septe
pi_52564487
PRIMEUR op mijn website:: Eind dit najaar is op SBS 6 een nieuwe reeks van SYWAP te zien met BN-ers!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:07:04 #78
188050 masmax
pi_52567870
dat is pas spammen;-)
pi_52568403
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:59 schreef nowwebs het volgende:
PRIMEUR op mijn website:: Eind dit najaar is op SBS 6 een nieuwe reeks van SYWAP te zien met BN-ers!
is wannabe één woord of is dat een afkorting voor So You Want A Popstar?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:47:22 #80
188050 masmax
pi_52585424
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:25 schreef Maartel het volgende:

[..]

is wannabe één woord of is dat een afkorting voor So You Want A Popstar?
een populaire samenvoeging van 'want to be'
pi_52586078
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:47 schreef masmax het volgende:

[..]

een populaire samenvoeging van 'want to be'
Ja, ik ken Wanna Be wel..
Maar Wannabe als één woord bestaat volgens mij alleen maar in de zin van dat iemand een Wannabe is, in die afkorting hoorde nog een B dus..
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:23:14 #82
188050 masmax
pi_52586471
je spreekt in raadsels, begrijp echt niet wat je bedoelt. Waar hoor een B. En een wannabe is iemand die iemand wil zijn, of dat nou een popstar of een bnn-er of een schansspringer is, je blijft het hetzelfde schrijven volgens mij...
pi_52586556
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:23 schreef masmax het volgende:
je spreekt in raadsels, begrijp echt niet wat je bedoelt. Waar hoor een B. En een wannabe is iemand die iemand wil zijn, of dat nou een popstar of een bnn-er of een schansspringer is, je blijft het hetzelfde schrijven volgens mij...
Dit is de laatste post die ik er aan wijd want het is echt niet zo belangrijk
Een wannabe schrijf je idd zo, maar in de titel van het programma gaat het om het werkwoord en dat is nog altijd wanna be (dus 2 woorden)
Nowwebs gebruikte de afkorting SYWAP wat dus óf betekent dat ie Wannabe (onterecht) als 1 woord schrijft, óf dat hij er So You Want A Popstar van maakte

Maargoed, verder allemaal dus helemaal niet belangrijk...
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:00:52 #84
188050 masmax
pi_52587488
aha, je corrigeert SYWAP, nu snap ik hem. Inderdaad SYWBAP zou beter zijn.
pi_52587669
Ik heb niet geken, leuk negeerprogramma.
That's all folks!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:52:37 #86
188730 nowwebs
NowWebs >> Vanaf 1 septe
pi_52589060
Naja, ik hou het lekker als SYWAP:P Bespaart weer een letter typen he:P Ik wordt steeds luier volges mij
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:31:38 #87
188050 masmax
pi_52603173
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:52 schreef nowwebs het volgende:
Naja, ik hou het lekker als SYWAP:P Bespaart weer een letter typen he:P Ik wordt steeds luier volges mij
Ik heb het ook al sinds vorig jaar als emailadres sywap@live.nl
pi_52670240
Heb gisteren gekeken. Wist iki veel dat het nu gewoon zonder bekende nederlander is.

Ik vond ht wel leuk, en ga het wel volgen. Ik vond dat blonde meisje goed op het laatst, kreeg echt kipevel, naomi heette e geloof ik.

Alleen de jury
pi_52670308
Owja en Ollie

Deborah
pi_52670429
978.000 kijkers... minder dan vorige week dus.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:54:56 #91
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52671007
Heb gisteren iets gezien. Ach, aardig vermaak, maar gewoon een hele slechte kopie van Idols. Jammer dat het wel de kandidaten van Idols afsnoept, voor de rest is het weinig bijzonder.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:16:30 #92
188730 nowwebs
NowWebs >> Vanaf 1 septe
pi_52674579
Ik vind het nog steeds leuk en ik had veel minder kijkcijfers verwacht eerlijk gezegd!!! Vooral omdat hier veel negatieve reacties waren op die eerste aflevering!
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:21:45 #93
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_52674667
Ik heb ook maar eens gekeken, en er waren wel een paar redelijk kandidaten bij. Maar er waren ook een heleboel die precies in de SBS doelgroep vallen. Ik bedoel, Jannes, kom op zeg .
pi_52676457
Sharon was goed
  zondag 26 augustus 2007 @ 11:56:27 #95
188050 masmax
pi_52694272
Ik heb het helaas gemist. Ik zit nog in Londen. Morgen online kijken!
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:43:00 #96
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_52726873
nah... niet echt dat ik kan zeggen: wauw daar zitten uitschieters tussen
en waarom tegen die jonge gastjes zeggen: te jong, blijf zingen en over een paar jaar wel?
en vorige week wel zo'n jong meisje doorlaten gaan?
alsof Nederland op een Popstar van 8 jaar zit te wachten?
ze hadden best wel een hogere ondergrens mogen aangeven, zo vanaf 16 jaar... laat de jeugd t/m 15 toch gewoon een jeugd beleven ....
nee... mijn hoop op nieuw talent ligt toch bij Idols-4.. alhoewel reeks 1 en in mindere mate reeks 2 wat nieuwe namen op zang/musical-gebied heeft voortgebracht maar wat is er over van reeks-3?
... en huiver mee
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:40:14 #97
188050 masmax
pi_52773500
floortje en raffaela, tja...ik vind raffaele wel een van nederlands beste zangeressen. Ze articuleert heel mooi!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:40:09 #98
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52852260
Ik ga het vandaag maar eens kijken. Nu al van 50 tot 10 hoor ik, gaat rap.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:26:41 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52853414
Het programma is zo slecht in elkaar gezet
Henry, die vind ik wel wat, hij zingt goed en ziet er goed verzorgd uit.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:28:16 #100
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52853450
Ja. Slecht programma. Heel matige deelnemers. Nee, dit is het toch echt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')