quote:Op zondag 22 juli 2007 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je echt goed kan zingen heb je die neppe pauperprogramma's ook niet nodig om door te breken.
Wat Urquhart zegt.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:49 schreef Urquhart het volgende:
Zonder Nawijn stelt dat programma sowieso niets voor.
Ow wat jammer, die was erg leuk en goed. Maar ze had beter geen zelfgeschreven nummer kunnen doen vrees ikquote:Op zondag 22 juli 2007 16:59 schreef Lollifant het volgende:![]()
Er was ook nog een meisje met gitaar, met een zelfgeschreven nummer, echt goed vond ik haar, maar niet doorgelaten.
Het programma leeft hier wel echt al enormquote:SBS begint met opwarmen voor So You Wannabe a Popstar
03 Augustus 2007 08:36: Herman Roggeveen
Over twee weken is de eerste aflevering te zien van So You Wannabe a Popstar, het programma dat SBS 6 de eerste zege in de kijkcijferoorlog met RTL moet gaan bezorgen. Om niemand de komst van de show te laten ontgaan, begint de zender vanavond al met opwarmen voor de talentenjacht. In de late editie van Shownieuws zal elke avond aandacht worden besteed aan Popstar II.
Niet dat SBS tot nu toe zijn mond dichthield over het programma. In Shownieuws zaten al verschillende items, gisteren nog met de deelname van Gordons nichtje Deborah. Verder loopt er een spotje en zijn er natuurlijk de berichten in de media. Gerard Joling die bedankt voor de presentatie, Gerard Joling die toch toehapt, Erik Hulzebosch als jurylid bekend en ga zo maar door.
De komende weken zal het media-offensief nog wel even doorgaan. Want de vakjury (deskundigen die het tweede traject beoordelen) moet nog worden bekendgemaakt, al is officieus al bekend dat Henkjan Smits hier een glansrol krijgt. En er komen natuurlijk audities van allerlei stumperds die voor de nodige hilarische momenten gaan zorgen. Maar eerst Shownieuws.
Shownieuws (late editie), 23.10 uur, SBS 6
Ohw godquote:SBS 6 trapt het najaar af met familieavond
SBS 6 opent het najaar op vrijdag 17 augustus met een programmering voor de gehele familie. Dat meldt een woordvoerder van de zender. De avond staat in het teken van de start van de amusementsshow So You Wannabe A Popstar waarin onbekende Nederlanders de kans krijgen de nieuwe popster van ons land te worden. Om 18.30 uur zal deze avond in een speciaal programma vooruit worden geblikt naar de eerste aflevering. Om 19.00 uur volgt de familiefilm Shark Tale.
De eerste aflevering van So You Wannabe A Popstar met Gerard Joling en Nance is vrijdagavond 17 augustus van 20.30 tot 22.30 uur te zien. Op dezelfde dag blikt Shownieuws alvast vooruit naar de eerste aflevering in een speciale uitzending van 18.30 tot 19.00 uur. Om 19.00 uur is de animatiefilm Shark Tale te zien. De familiefilm met stemmen van onder meer Will Smith, Robert de Niro, Angelina Jolie en Renee Zellweger was een kaskraker in de bioscoop.
Vrijdagavond 10 en zaterdagavond 11 augustus zendt SBS 6 tussen 18.00 en 23.00 uur voorproefjes uit van de audities. De korte filmpjes zijn te zien voor en na ieder reclameblok en moeten de kijker warm maken voor het programma.
Ruim 7000 mensen schreven zich in voor de nieuwe serie van So You Wannabe a Popstar. Waar het vorige keer de beurt was aan bekende Nederlanders om door te breken als de nieuwe popster, is het nu aan onbekend talent. Het castingteam, bestaande uit Martijn Schimmer, Maurice Wijnen en Erik Hulzebosch, is druk bezig om de beste tien kandidaten te selecteren die gaan optreden in de live shows. De uiteindelijke winnaar verdient een platencontract.
Gast poetsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:08 schreef mcwops het volgende:
o daar istie spammerd weer![]()
Henk Jan kiest voor jury SBS6!!!
@mod: poetsen svp
Oh baby... way past! Ga jij nu maar lekker geilen op dat halfblanke lijk van je!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Jij krijgt een stijve leuter van Jantje Smit in ondergoed
Wat ben je toch een zielig pervers kutventje!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 03:20 schreef DrDentz het volgende:
Waarom pakken die potenrammers nou nooit de goede![]()
TvPquote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:34 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Wat ben je toch een zielig pervers kutventje!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:46 schreef Fir3fly het volgende:
Kut, gemist. Zat HJ nog niet in de jury? Wie dan wel
?
quote:Erik Hulzebosch in jury So You Wannabe a Popstar II
23 Juli 2007 11:03: Herman Roggeveen
In de eerste reeks van So You Wannabe a Popstar was Erik Hulzebosch nog gewoon kandidaat. Nu is hij de grote deskundige als jurylid in de tweede reeks. Afgelopen weekend waren de eerste audities in Apeldoorn. Veel kandidaten zijn vrijdag opgeroepen voor een auditie bij een 'nepjury'. Een aantal twijfelgevallen mocht voor een anonieme jury in een pikdonkere zaal. Zondag was dan de eerste auditie voor de echte jury, met Hulzebosch, Martijn Schimmer en Maurice Wijnen. De rol van Hulzebosch beperkt zich tot de voorrondes. In de liveshows die vanaf november worden uitgezonden, zal Henkjan Smits aanschuiven.
Onzin, het Idolsforum trekt elk jaar heel veel users.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:40 schreef female81 het volgende:
1.133.000 kijkers. Volgens mij is het alleen niet credible om er voor uit te komen dat je dit leuk vindt. Dit topic zegt genoeg.
precies, het zijn allemaal lafaards!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:40 schreef female81 het volgende:
1.133.000 kijkers. Volgens mij is het alleen niet credible om er voor uit te komen dat je dit leuk vindt. Dit topic zegt genoeg.
De campings zitten nog vol, vandaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:40 schreef female81 het volgende:
Dat is altijd maar afwachten. Iedereen kent RTL en Idols, SBS is toch altijd wel een ander publiek. Verder was er amper echte concurrentie. Volgens mij trokken de audities van Idols 2mil+ kijkers.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:16 schreef nowwebs het volgende:
Wordt een zware klus voor Idols om er boven op te komen denk ik!
Amen. En wtf was dat met publiek erbij? Dat vond ik ook al zoietsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ook even gekeken, wat een zielige bedoening. Slechte jury, onboeiende kandidaten, en het hele decor is erg lelijk. Idols is zoveel professioneler en beter dan dit wanprogramma. Daar wordt tenminste genoeg tijd in de montage gestoken, bij SYWAP is het maar een beetje aan elkaar geplakt en de voiceover slaat ook al nergens op.
Je bent aan het spammen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef nowwebs het volgende:
Ok:P Hahaha, ik heb wel genoten en ben zoooo trots:P Ik heb gisteren de grens van 300 unieke bezoekers verbroken, persoonlijk record. Voor sommigen is het weinig, maar ik ben er trots op!!:P Vorig seizoen haalde Soyouwannabeapopstar.nl.tt net de 150, ik ben echt blij!
En daar hebben we spammer nummer deux.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:50 schreef masmax het volgende:
en 300 bezoekers vind ik weinig! Die haalde ik vorig jaar zeer regelmatig met een site van mijzelf over http://www.soyouwannabe.nl ;-)
Ik ook! Ik heb de grens van 300 keer langs sbs6 zappen verbroken, persoonlijk record. Voor sommigen is het weinig, maar ik ben er trots op!!:P Vorig seizoen lukte het me om 150 keer sbs6 te vermijden, ik ben echt blij!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:27 schreef Fir3fly het volgende:
Moet het nog steeds een keer zien....
Niks professioneels hoor, gewoon een uit de hand gelopen hobby!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:24 schreef nowwebs het volgende:
Ik hou van het programma:P Ik was niet aan spammen, toonde mijn blijdschap:P Haha, maar jij hebt echt een prof site, ik maar een blogje. En ik ben er toch tevreden mee:P
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:59 schreef nowwebs het volgende:
PRIMEUR op mijn website:: Eind dit najaar is op SBS 6 een nieuwe reeks van SYWAP te zien met BN-ers!
een populaire samenvoeging van 'want to be'quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:25 schreef Maartel het volgende:
[..]
is wannabe één woord of is dat een afkorting voor So You Want A Popstar?
![]()
Ja, ik ken Wanna Be wel..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:47 schreef masmax het volgende:
[..]
een populaire samenvoeging van 'want to be'
Dit is de laatste post die ik er aan wijd want het is echt niet zo belangrijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:23 schreef masmax het volgende:
je spreekt in raadsels, begrijp echt niet wat je bedoelt. Waar hoor een B. En een wannabe is iemand die iemand wil zijn, of dat nou een popstar of een bnn-er of een schansspringer is, je blijft het hetzelfde schrijven volgens mij...
Ik heb het ook al sinds vorig jaar als emailadres sywap@live.nlquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:52 schreef nowwebs het volgende:
Naja, ik hou het lekker als SYWAP:P Bespaart weer een letter typen he:P Ik wordt steeds luier volges mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |