ik stond er ook niet bij, heb mezelf er ook net even bij gezetquote:Op zondag 22 juli 2007 13:38 schreef Damzkieee het volgende:
Waarom sta ik niet bij de ex-stagiaires?
Uit het hoofd, uit het hart zeker?
Had je jezelf uit de lijst gehaald? Of heb ik dat gedaan?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:38 schreef Damzkieee het volgende:
Waarom sta ik niet bij de ex-stagiaires?
Uit het hoofd, uit het hart zeker?
zet jezelf er dan weer in!quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zet jezelf er dan weer en! [afbeelding]
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:30 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag.
Wat een sportdag...
Formule 1. Een van de mooiste races van de afgelopen 5 jaar... Een Spyker op kop...
Nu de Tour te kijken
De tweede ronde..... stond ff 5 wagens in de grindbak...quote:
Goedemorgen ETA...! Hard gewerkt al?quote:Op maandag 23 juli 2007 06:19 schreef ETA het volgende:
goeiemorgenen vandaag gaan we keihard aan de slag...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wishfull thinking.....
Moet ik nog even vragen wat voor uitzich je hebt dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 09:22 schreef ETA het volgende:
opzich niet slechtHeb zelfs een nieuwe KLB topic geopend
mijn uitzicht!!!!
Gisteravond gewoon weer uitgeweest..!quote:Op maandag 23 juli 2007 09:34 schreef Leinonlein het volgende:
Mogguh Kuno en ETA, wat een weekend was dat! En lekker zonnnetje in Berlijn hmmm
Ik heb zin in nog 2en een halve week alleen maar mooi weer..!quote:Op maandag 23 juli 2007 09:43 schreef Leinonlein het volgende:
Donderdag wordt het ook mooi volgens mijn weerbericht!
http://wetter.rtl.de/deutschland/6tage.php?id=10384&id2=10382&ort=Berlin
Waar ben je gisteren nog heen geweest dan?![]()
Mijn woordenboek zegt dit..!quote:Op maandag 23 juli 2007 09:46 schreef ETA het volgende:
ben ook uitgeweestpaar biertjes gedronken met iemand die ik via via kende
zeer gezellig
Ik had plannen om de stad in te gaan om wat culturele dingen te doen......
maar ik zette 1 stap buiten om boodschappen te doen en ik dacht "Hey, in mijn appartement is het wel koel". ff snel boodschappen gedaan (en stelletje buitenlanders gespot die in een deuk lagen over een bordje met "fucking blanket")en daarna voor de rest van de dag binnen gezeten
![]()
hey vraagje aan jullie duitslandgangers, wat betekend "Licht gesamt"?
Moggûh PieterBas!quote:
Lucky bastardquote:Op maandag 23 juli 2007 09:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ooow oow ow! En ik heb nog twee sterren gezien dit weekend!
De eerste was Jessiva Alba! uw allen bekend om haar schoonheid. was in Berlijn voor de Premiere van die nieuwe superheros film. En de tweede was gisteravond! Liep Daniel Brühl zomaar langs ons toen we in de Bergmannstrasse waren!
Phoe lekker dat ze was! Ze had alleen geen tijd om even te praten...quote:
Albaquote:Op maandag 23 juli 2007 09:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ooow oow ow! En ik heb nog twee sterren gezien dit weekend!
De eerste was Jessiva Alba! uw allen bekend om haar schoonheid. was in Berlijn voor de Premiere van die nieuwe superheros film. En de tweede was gisteravond! Liep Daniel Brühl zomaar langs ons toen we in de Bergmannstrasse waren!
Goodbye lenin moet je eens zien is supertof..! Maar als je zn lijstje langskijkt, hij speelt ook in de Bourne nog iets, dat is die nieuwe Bourne film!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:00 schreef ETA het volgende:
[..]
Albamaar who the fok is Bruhl... ken geen enkele van zijn films, en heb alleen van goodbye lenin gehoord..... ik heb geen beroemde mensen gezien dit weekend......
![]()
daarom moet je ze ook niet kijken als je dronken bent!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:04 schreef ETA het volgende:
bourne films, te ingewikkeld als je bezopen bent.......
Daniel Brühl! ja dat was hem wel!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:15 schreef Leinonlein het volgende:
Ohja Daniel Brühl! Nu komt zijn naam me wel bekend voor, hihi, wat grappig. Maar ik weet niet zeker hoor, hij leek er wel op.
Tacheles, daar waren we zaterdag toch ook? Ik ben even in de war hoor, maar ik ben daar nooit boven geweest, oja toch wel, zaterdag dus, ik kan me iets herinneren maar hoe het eruit zag... Al sla je me dood. Steffi dr oren begonnen te flapperen toen ik zei dat ik pas om 7 uur thuis was, harde kern! Yeah yeah!
lukt et?? mijn motivatie is foetsie, hebben jullie et ergens gezienquote:Op maandag 23 juli 2007 10:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nou goed, dan ga ik ook maar even werken...!
zit nog steeds op fok, topics door te lezen...!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:44 schreef ETA het volgende:
[..]
lukt et?? mijn motivatie is foetsie, hebben jullie et ergens gezien![]()
Nog 13 dagen!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:53 schreef Leinonlein het volgende:
Ik heb ook echt geen zin meer, gelukkig is het nog maar voor een week![]()
Ik heb ook helemaal geen zin meer, inderdaad nog een week dan is het weekendquote:Op maandag 23 juli 2007 10:53 schreef Leinonlein het volgende:
Ik heb ook echt geen zin meer, gelukkig is het nog maar voor een week![]()
ik heb nog ettelijke wasbeurten te gaan. Moet zelfs op laatste dag alles wassen............. alles mee naar italia...quote:Op maandag 23 juli 2007 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nog 13 dagen!Auto is geboekt om mee naar huis te rijden, de 1na laatste was is gedaan (ik ga echt niet meer wassen in de laatste week, laat ik de wasserette bij Hotel Mama wel doen!
en nu begint eht aftellen...! Deze week nog even afspreken met die alto van het forum!
en dan volgende week alvast opruimen enzo!
dan kan ik dan lekker rustg aan doen in mn laatste weekje!
![]()
edit: 13 dagen stage he!
Je moet er wat voor over hebben hoor...!quote:Op maandag 23 juli 2007 11:21 schreef ETA het volgende:
[..]
ik heb nog ettelijke wasbeurten te gaan. Moet zelfs op laatste dag alles wassen............. alles mee naar italia...
Dat gaat nog een leuke terugkomstdag worden... van hotel met taxi naar vliegveld, vliegen naar Hong Kong, van daar vliegen naar NL in 12 uur ofzo, familie zien vor het eerst in 4,5 maand, ik ga klagen dat ik moe ben en ga paar uur slapen in amsterdam, word wakker en ga wat eten met familie, ik pak mijn koffer en stap op vliegtuig, vliegen naar Italie, aangekomen de trein pakken naar Milaan, daar de metro pakken, pokkeeind naar hotel lopen, gezellig doen met vrienden, paar uur slapen, en dan begint een zeer intensief workshop week... (12+ uren per dag). Life rocks!![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Deze week nog even afspreken met die alto van het forum!![]()
eerst zou het 3 ur zijn, maar dat was te kort, wilde geen risico nemen en heb ticket omgeboekt (26euro!!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 11:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben hoor...!Maar ik dacht dat je veel korter in Amsterdam zou zijn?
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
ik wil eigeniljk nog een keer zwemmen in het Badeschiff en nog een keer grillen in Tiergarten. Nog een weekje stage he Tear, en dan zit het er voor altijd op hier! Niet alleen weekend, royaaaal vakantie!
nou, als het donderdag dan mooi weer is dan gaan we daar toch even zwemmen?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
ik wil eigeniljk nog een keer zwemmen in het Badeschiff en nog een keer grillen in Tiergarten. Nog een weekje stage he Tear, en dan zit het er voor altijd op hier! Niet alleen weekend, royaaaal vakantie!
ik was 5 minuten op mn werk en had geen zin meer..!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff is het goed als je nog maar 1.5 uur begonnen bent en nu al geen zin meer hebt ?
Oh dat is nog erger ja, eigenlijk had ik dat ook maar ik keek op de klok en ineens was het 1.5 uur laterquote:Op maandag 23 juli 2007 12:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik was 5 minuten op mn werk en had geen zin meer..!
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff is het goed als je nog maar 1.5 uur begonnen bent en nu al geen zin meer hebt ?
Ik keek daarnet op de klok en zag dat het al 12 uur was... nog helemaal niets uitgevoerd sinds 9 uur...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh dat is nog erger ja, eigenlijk had ik dat ook maar ik keek op de klok en ineens was het 1.5 uur later
das toch helemaal niet erg, heb je 3 uur lang niets uitgevoerd terwijl je er wel voor betaald wordtquote:Op maandag 23 juli 2007 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik keek daarnet op de klok en zag dat het al 12 uur was... nog helemaal niets uitgevoerd sinds 9 uur...
terwijl ik nog een stapel papier naast me heb liggen dat ik nog moet digitaliseren voor het einde van de week..!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
das toch helemaal niet erg, heb je 3 uur lang niets uitgevoerd terwijl je er wel voor betaald wordt
Heb je tissues nodig?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:51 schreef ETA het volgende:
[..]
mensen die vakantie gaan hebben terwijl ik nog me hard aan het uitsloven ben.....
ik ben zo zielig.......
![]()
digitaliseren.......quote:Op maandag 23 juli 2007 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
terwijl ik nog een stapel papier naast me heb liggen dat ik nog moet digitaliseren voor het einde van de week..!
nu niet meerquote:
hou je bek, relnicht!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:14 schreef ETA het volgende:
[..]
digitaliseren.......je bent gewoon een typnicht
Is de vertaling daar niet van : Ik ben een Typgeit ?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
terwijl ik nog een stapel papier naast me heb liggen dat ik nog moet digitaliseren voor het einde van de week..!
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGquote:Op maandag 23 juli 2007 12:27 schreef ETA het volgende:
ik ga!!!!
Gewoon lunchen en dan vanavond mc donalds eten? Trouwens, waarom mc donalds, ik ga denk een currywurst halen hoor!quote:
Jij ook altijd met je Curryworst!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Gewoon lunchen en dan vanavond mc donalds eten? Trouwens, waarom mc donalds, ik ga denk een currywurst halen hoor!![]()
quote:
Filet american uit een boterhammenzakje van thuis meegenomenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding] file american op verse pistolets
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Filet american uit een boterhammenzakje van thuis meegenomen
Morgen ga ik voordat ik naar mn werk ga eerst nog wel even naar de supermarkt of bakker, even lekker verse broodjes of croisantjes kopen ofzoquote:
Haha zaterdag heb ik alleen worst gegeten man! Verder valt het best wel mee... Jaja, echt. En filet american, dat hebben ze hier natuurlijk nietquote:Op maandag 23 juli 2007 12:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je Curryworst!![]()
verse warme broodjes frikandel van de bakkerquote:Op maandag 23 juli 2007 12:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Morgen ga ik voordat ik naar mn werk ga eerst nog wel even naar de supermarkt of bakker, even lekker verse broodjes of croisantjes kopen ofzo
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
verse warme broodjes frikandel van de bakker [afbeelding]
heb jij niet he? Starbucks!quote:
en wat dan wel?quote:
een grote egoquote:
ha pietertjequote:
Hallo Hounietquote:
begrijp ik hieruit dat je een adblocker aan hebt staan?quote:
Goed hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 14:46 schreef Houniet het volgende:
hoest nou
Die zie ik ook af en toequote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:29 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb een nieuwe/andere auto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
donderdagmiddag kan ik hem ophalen, dus nu mag ik alle audio er uit gaan halen, alle bedrading en alle andere kleine dingendaarna alles weer inbouwen in de Polo, waar ook al radio-cd inzit en mooie standaardboxen met goed geluid
owja, dit is hem dan:
[afbeelding]
heb de tekst gewoon gekopieerd, was vergeten dat de smilies dan niet meegaan, zal het gelijk ff veranderenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wel mooi dat je in ons topic allemaal smilies er bij flikkert en in het tukkers topic alleen dezelfde tekst!
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb de tekst gewoon gekopieerd, was vergeten dat de smilies dan niet meegaan, zal het gelijk ff veranderen![]()
als je een adblocker gebruikt dan krijg je dat te zienquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:49 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding] kan je alles verplaatsen in de andere wagen
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:20 schreef Leinonlein het volgende:
Volgens mij heb ik thuis automatisch een adblocker geinstalleerd bij het downloaden van de nieuwe Firefox... Alles klar! Oh ik heb zoveel last van maandagvermoeidheid
Radio zal niet veel soeps zijn wat erin zit... 9 van de 10 keer kun je beter je eigen radio inbouwen. Of je moet ook een radio hebben die niet echt veel voorsteld natuurlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 16:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]radio zit er dus al in, ff kijken of ik die neem of de mijne
hoedenplank moet ik dan nog maken, voordat de boxen er achter in kunnen... en dan sluit ik gelijk de subwoofer+versterker aan
als ik hem donderdag heb, maak ik wel ff wat foto'squote:
het is een Kenwood radio/cd-speler, zo te zien wel oud model, kan hem ook niet vinden op de site van Kenwood... donderdag even kijken, dan beetje zoeken en dan zien we wel, ben ook wel erg tevreden over mijn radioquote:Op maandag 23 juli 2007 16:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Radio zal niet veel soeps zijn wat erin zit... 9 van de 10 keer kun je beter je eigen radio inbouwen. Of je moet ook een radio hebben die niet echt veel voorsteld natuurlijkmaar daar ga ik niet vanuit
Sub + Versterker aansluitenLekker stuiteren over de weg
Mooie bak hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 15:29 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb een nieuwe/andere auto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
donderdagmiddag kan ik hem ophalen, dus nu mag ik alle audio er uit gaan halen, alle bedrading en alle andere kleine dingendaarna alles weer inbouwen in de Polo, waar ook al radio-cd inzit en mooie standaardboxen met goed geluid
owja, dit is hem dan:
[afbeelding]
Das wel mooi inderdaad. Ik heb een donkergroene Volkswagen Golf. Dashboard is ook groen verlicht, en de radio die ik heb veranderd steeds van kleurenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik hem donderdag heb, maak ik wel ff wat foto'sen als alles ingebouwd is, komen er wel weer wat
[..]
het is een Kenwood radio/cd-speler, zo te zien wel oud model, kan hem ook niet vinden op de site van Kenwood... donderdag even kijken, dan beetje zoeken en dan zien we wel, ben ook wel erg tevreden over mijn radiomaar aan de andere kant, de blauwe achtergrond van de radio past mooi bij de blauwe verlichting van het dashboard en de meters
![]()
Ik heb het vooral in Firefox.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je een adblocker gebruikt dan krijg je dat te zienipv de banner zelf
dank, dankquote:
nog maar ff kijken danquote:Op maandag 23 juli 2007 16:58 schreef Houniet het volgende:
dat is wel sexy jaik heb mijn radio ook zwart, evenals mijn interieur. lekker strak is mooi
ja elke firefox gebruikerheeft dat. komt zodra firefox de pagina laadt standaard de banners blokt. maar dat is ook gelijk weer weg en komen de banners weer terugquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 17:07 schreef Houniet het volgende:
dan versier je haar vriendin
Trio ?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:06 schreef ETA het volgende:
bioscoop misluktze wilde wel mee naar een nachtmarkt
maar ze neemt een vriendin mee
deja vu.....
Had je kunnen verwachten tochquote:Op maandag 23 juli 2007 17:15 schreef ETA het volgende:
stagaires hebben altijd een antwoord klaarnaja, we zien wel...... pas volgend weekend........
check me fotoboek manquote:
Jou avatars zijn okequote:Op maandag 23 juli 2007 17:19 schreef Houniet het volgende:
daarom
Waarom posten jullie nooit in mijn fotoboekquote:Op maandag 23 juli 2007 17:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
net gedaan, maar dat was om berichtje te posten
happy???quote:Op maandag 23 juli 2007 17:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom posten jullie nooit in mijn fotoboek![]()
Oh waarschijnlijk omdat ik er zelf ook nooit kijk
quote:
scheelt ons weerquote:Op maandag 23 juli 2007 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ow, ETA heeft al gepost, dan hoef ik niet meer![]()
Heeey Knuffelnegertje van de sc natuurlijkquote:
ha Roycooooooooooooquote:
halloquote:
het is stagiaires en inhoudt in dit geval!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:03 schreef PieterBas het volgende:
Wat een stage hebben zij... Stage bij FOK!
Stagaires op het forum!
Haha kunoquote:Op maandag 23 juli 2007 18:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heeey Knuffelnegertje van de sc natuurlijk! Leef je ook nog? Volgende week op de bonnefooi naar Griekenland of niet?
![]()
Hoezo ook, duidt erop dat jij ook gaatquote:Op maandag 23 juli 2007 18:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
ha Roycooooooooooooga je ook naar Greece
?
quote:
toppie ETA!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:19 schreef ETA het volgende:
godver, en daar gaat dan halve beker water over mijn laptop.....................
whehehe, maar dan heb je wel alles gecovered!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:12 schreef ETA het volgende:
was ff bezig, sorry
heb een hele nuttige taak gevondenAangezien ik geen goede blog heb bijgehouden, ben ik begonnen met al mijn posts te copy pasten in een word file. Is alsnog een redelijke blog aangezien ik elk onzinnig wissewasje hier post
Zorgen dat je niet naar boven hoeft te kijken naar het stoplicht, maar dat je alleen maar duf hoeft op te letten om een mannetje met een lichtgevende stok in zn handen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:16 schreef ETA het volgende:
over onzinnige wissewasjes gesproken. Ik stond gisteren weer eens verbaasd te kijken naar wat lui met zeeer nuttige banen.
Groot kruispunt, veel autos, maar ook een stoplicht. Nu staan er ook 2 mannetjes in uniform met zo'n lichtgevende stok. Als het licht op groen staat, staan zij druk te zwaaien dat iedereen moet doorrijden, als het op rood staat, dan gebaren zij iedereen te stoppen.... Ze voegen dus absoluut niks toe aan het doorstromen van het verkeer, ze imiteren alleen een verkeerslicht.
Ok, er zijn ook lui die bij een parkeergarage exact hetzelfde doen. Als autos afslaan naar de garage dan gebaren zij deze door te rijden, als er mensen langs komen, gebaren zij dat de mensen moeten doorlopen. Deze lui, die ook in uniform rondlopen, hebben wel een functie, want ze verhogen de status van die garage..... Maar wat die lui op het kruispunt doen, is me echt een raadsel......
lijkt me duidelijk he?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:27 schreef ETA het volgende:
moeilijke keuze..... ik wil 2 oude fotos uit mijn fobo halen, en 2 nieuwe plaatsen. Aan de SC'ers de vraag, welke fotos moet ik plaatsen:
[afbeelding]
delete
[afbeelding]
delete
quote:
2 vind ik net iets te gemaaktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:31 schreef ETA het volgende:
[..]lijkt mij opzich wel een goede keuze. 1e foto vind ik de mooiste fotopano die ik ooit heb gemaakt
Compositie van de 3e vind ik net niet 100% perfect..... 2e is jammer van de wolken, 4e mist helaas wat diepte.... kutfotocamera................
Succes!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:40 schreef ETA het volgende:![]()
dat was mijn portie fotos van vandaagben weer ietsjes wakker geworden, en ik ga nu proberen serieus 2 goede zinnen te type voor mijn verslag!!
Ik rapporteer jullie later over de voortgang van het schrijven.......
heb jij een blikje zin voor mij dan...?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:01 schreef Leinonlein het volgende:
Goeiemorgen, wat zal ik eens gaan doen vandaag Kuno en ETA? Wat is het een eenzame bedoening geworden zeg, in dit topic? Ik denk dati k ook maar aan mijn verslag ga.
En nog maar 4 dagen!Y-E-S-S!
Still!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:03 schreef Sok41 het volgende:
Goh, it's alive !
hij post strax in 1 x zn hele leven!quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:23 schreef ETA het volgende:
speciaal gepaint/gephotoshopped voor Kuno:
[afbeelding]
quote:
je bedoelt dat hier nog wel eens iemand reageert?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:24 schreef ETA het volgende:
[..]
dit is veel effectiever dan een saaie blog
![]()
![]()
eh jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je bedoelt dat hier nog wel eens iemand reageert?
moet nog herschreven worden, maar dit is de essencequote:In a masculine society is common to show your achievements clearly, this based on the competitive nature and the tendency to oversell personal attributes. Therefore in a masculine society, the products should have a more obvious distinctive character, while in feminine societies more subtleties are used to distinct a product. Not only men carry this preference in a masculine society, also women will search for more “extreme” distinctive products.
wel twee hele regels in word!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:31 schreef ETA het volgende:
werk laatste uur:
[..]
moet nog herschreven worden, maar dit is de essence![]()
3 zelfs!!!!!!!!!!!!!!!! 1 bonus.quote:
lettertype 14?quote:
Whaaaaaaaaaaaaa dat vind ik zoooo overüberheerlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Zojuist een heerlijk roombroodje [afbeelding] gegeten. Was mijn ontbijt
rustig maar... het komt al goed...! doe maar rustig...!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaa dat vind ik zoooo overüberheerlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die was zeker weten lekker ja !!! 1 voor mezelf, 1 aan mn baas gegeven.... hmmmm dat was een lekker ontbijtje, samen met een croisantjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaa dat vind ik zoooo overüberheerlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is wel heel erg lief van hem dat ie een roombroodje komt brengen. Verkopen ze die ook in Duitsland ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:44 schreef Leinonlein het volgende:
Sorry maar ik heb al zo lang geen roombroodjes meer gegeten en die dingen zijn verdomde lekker, maar jij zegt dat het goed komt?Kom je vanavond een roombroodje bij me bezorgen? hihiihi
ik wil na mn werk wel even kijken bij bakker bart op de hoek hoor...!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:44 schreef Leinonlein het volgende:
Sorry maar ik heb al zo lang geen roombroodjes meer gegeten en die dingen zijn verdomde lekker, maar jij zegt dat het goed komt?Kom je vanavond een roombroodje bij me bezorgen? hihiihi
Volgens mij niet...!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lief van hem dat ie een roombroodje komt brengen. Verkopen ze die ook in Duitsland ?
Succes met het bezorgen van een roombroodje danquote:
dank je...!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Succes met het bezorgen van een roombroodje dan
Nee ze zijn hier niet zo dol op die bakkersroom waar ik zo gek op ben! Het enige met room wat ik tot nu toe heb gevonden is een Eclare. Dat is een soort langwerpige moorkop met room erin. Oh een tompoes zou ook lekker zijn Kunoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lief van hem dat ie een roombroodje komt brengen. Verkopen ze die ook in Duitsland ?
Ik zal er aan denken als ik aan een tompoes zit de 9de augustus!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee ze zijn hier niet zo dol op die bakkersroom waar ik zo gek op ben! Het enige met room wat ik tot nu toe heb gevonden is een Eclare. Dat is een soort langwerpige moorkop met room erin. Oh een tompoes zou ook lekker zijn Kuno
Hier opzich wel in 1000 km omtrek, maar dat is misschien een beetje overdreven... of?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef ETA het volgende:
Roombroodjes, tompoezen..... moet nog een dik uur, en heb nu al honger........ en natuurlijk geen roombroodje te krijgen in een 1000km omtrek
DHL pakketje laten versturen vanuit nederland...!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hier opzich wel in 1000 km omtrek, maar dat is misschien een beetje overdreven... of?![]()
Je vergeet de croisantjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef ETA het volgende:
Roombroodjes, tompoezen..... moet nog een dik uur, en heb nu al honger........ en natuurlijk geen roombroodje te krijgen in een 1000km omtrek
Women will act more feminine in a masculine society then women in a feminine society!
Waar mensen zich aan kunnen ergeren in het levenquote:
Ja... maar die mensen haten mij dus ook...!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar mensen zich aan kunnen ergeren in het leven
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[afbeelding]
Of misschien toch een Tompoes ?
Alsof je met zulke mensen in aanraking wil komen/zijn?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja... maar die mensen haten mij dus ook...!![]()
Nee zeker niet!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof je met zulke mensen in aanraking wil komen/zijn?
Daarom moet je het juist niet doen, dat toont wilskrachtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:30 schreef ETA het volgende:
het zou zooooooo makkelijk zijn om in de redhead topic te gaan reageren
van mij mag je hoor... scheld me maar uit, ik kan er inmiddels wel tegen...!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:30 schreef ETA het volgende:
het zou zooooooo makkelijk zijn om in de redhead topic te gaan reageren
quote:We envision to continually provide access to scalable resources so that we may endeavor to assertively initiate high-payoff information while promoting personal employee growth
quote:Our goal is to globally foster cutting edge meta-services and interactively customize competitive opportunities
quote:The customer can count on us to efficiently customize seven-habits-conforming sources in order to assertively pursue high standards in paradigms to set us apart from the competition
wie is "we", "our" en " us" ?quote:
wat vind je van deze mission statements?quote:
quote:We envision envisage? to continually provide access to scalable resources so that we may endeavor to assertively initiate high-payoff information while promoting personal employee growth
quote:Our goal is to globally foster cutting edge meta-services and interactively customize competitive opportunities
Wel duidelijke mission statements, ik denk dat ik alleen een woord zo als endeavor zou veranderen in een iets makkelijker woord zodat ook de gemiddelde persoon het begrijpt.quote:The customer can count on us to efficiently customize seven-habits-conforming sources in order to assertively pursue high standards in paradigms to set us apart from the competition
ahum: http://www.dilbert.com/comics/dilbert/games/career/bin/ms.cgiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel duidelijke mission statements, ik denk dat ik alleen een woord zo als endeavor zou veranderen in een iets makkelijker woord zodat ook de gemiddelde persoon het begrijpt.
is het voor je verslag? of zijn het de mission statements van Acer?
edit: ik ben niet zeker over envision...?
ik dacht dat je ze voor je versalg ging gebruiken ofzo...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:55 schreef ETA het volgende:
[..]
ahum: http://www.dilbert.com/comics/dilbert/games/career/bin/ms.cgi
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik dacht dat je ze voor je versalg ging gebruiken ofzo...
mja ik vond het engels al van een matige kwaliteit, maar ik dacht ach, ETA zal het wel weten...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:13 schreef ETA het volgende:
[..]iwst ik het dat je er serieus op in ging
over 10 minuten ga ik......
Daar zou je gisteravond toch al heen gegaan zijn ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ga zo lunchen, en deze keer ga ik naar de Mc Donalds!
Goed hoor...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:09 schreef Houniet het volgende:
goed met jullie?
straks naar Arnhem, alleen het regent
Ja klopt, toen faalde ik... En nu weer! Samen met een Collega in de auto gestapt en ergens naar een Jap geweest. Was zeker goed te eten!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar zou je gisteravond toch al heen gegaan zijn ?
hier geen zon, lichte bewolking, harde wind en geen Donerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:07 schreef Leinonlein het volgende:
Hier is het zonnetje en ik heb Doner gegeten![]()
regent het in nederland?quote:
Hier in Utrecht de Meern schijnt het zonnetje maar waait het wel hard.. het is best koud dusquote:
Zolang het maar goed te eten was dan !quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja klopt, toen faalde ik... En nu weer! Samen met een Collega in de auto gestapt en ergens naar een Jap geweest. Was zeker goed te eten!![]()
Hard aan het werkquote:
In de grote stad Berlijn is het lekker weer buiten, niet te warm niet te koud, geen regen, niet te veel wind! Perfect weertje om niet hard te werken al zeg ik zelf!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hier in Utrecht de Meern schijnt het zonnetje maar waait het wel hard.. het is best koud dus
Dat zeker! maar nu ben ik al een dikke 4-5 week niet meer fatsoenlijk bij de Mc geweest...! Alleen zondag toen ik een enorme kater had en het enige redmiddel 2 hamburgers van de Mc was...!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zolang het maar goed te eten was dan !
Maar het is toch altijd een weertje om niet te hard te werken ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
In de grote stad Berlijn is het lekker weer buiten, niet te warm niet te koud, geen regen, niet te veel wind! Perfect weertje om niet hard te werken al zeg ik zelf!![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:17 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Geen regen, maar zeker geen 35 graden met een brandende zon. Wat een zomer
Toch maar eens een goede planning maken en dan fatsoenlijk naar de mac gaan !quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat zeker! maar nu ben ik al een dikke 4-5 week niet meer fatsoenlijk bij de Mc geweest...! Alleen zondag toen ik een enorme kater had en het enige redmiddel 2 hamburgers van de Mc was...!
Wat denk je zelf ? het is nederland hoor !quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]jammer he dat je het weer niet meer hebt van Istanbul!
Maar is de verwachting ook kut voor de komende week?![]()
Nee, als het heel erg hard zonnig is dan wil ik hard werken zodat ik eerder klaar ben en dus Schnell naar buiten kan!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar het is toch altijd een weertje om niet te hard te werken ?
Jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]jammer he dat je het weer niet meer hebt van Istanbul!
Maar is de verwachting ook kut voor de komende week?![]()
Ik plan alleen maar tot 24 uur in de toekomst...!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Toch maar eens een goede planning maken en dan fatsoenlijk naar de mac gaan !
Ohja das ook weer zo natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee, als het heel erg hard zonnig is dan wil ik hard werken zodat ik eerder klaar ben en dus Schnell naar buiten kan!
relaxed! hier word het donderdag als alles goed gaat mooi weer!quote:
Oftewel morgen naar de macquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik plan alleen maar tot 24 uur in de toekomst...!
Dat wordt dus hard werkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
relaxed! hier word het donderdag als alles goed gaat mooi weer!ik heb er zin in!
dat jij nou echt gebonden zit aan werktijden en je moeder die het eten op tafel heeft staan om 2 minuten voor 6...quote:
Ik werk tot 19.00 uurquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat jij nou echt gebonden zit aan werktijden en je moeder die het eten op tafel heeft staan om 2 minuten voor 6...
ik weet nog niet, morgen is woensdag...quote:
dan vind je dus de hond in de pot?quote:
Nee ik heb zo'n overheerlijke magnetron maaltijdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan vind je dus de hond in de pot?
je hebt inmiddels alle soorten gehad van de AH? of maakt je moeder je lievelingsprutje smiddags alvast klaar?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik heb zo'n overheerlijke magnetron maaltijd
Ik heb nu de Chinese babi pangang met Nasi van de AHquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je hebt inmiddels alle soorten gehad van de AH? of maakt je moeder je lievelingsprutje smiddags alvast klaar?![]()
je bedoelt dat je haar eten niet lust?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb nu de Chinese babi pangang met Nasi van de AHIk neem nooit eten mee van mn moeder, die kan niet koken namelijk
Ja dat ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je bedoelt dat je haar eten niet lust?
Ben blij dat ik mn eigen kostje kook!quote:
Dan heb je inderdaad geen reden meer om zelf te kokenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ben blij dat ik mn eigen kostje kook!
Toen ik in nederland woonde, hier in Berlijn kun je voor 5 euro een hele prima maaltijd eten dus waarom zelf koken?!?
En vanavond waarschijnlijk Curryworst!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad geen reden meer om zelf te koken
Feestje ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En vanavond waarschijnlijk Curryworst!nee echt, als ik nu ga bedenken wanneer de laatste keer is dat ik heb gekookt...
dat is volgens mij wel 5-6 week terug!
nog maar een paar post en dan...!
nee ik ga chilluh met Leinonlein!quote:
Ik heb echt nooit zin om te koken, haal wel een bakje noodles ofzo, lekker in het gras voor de brandenburger tor opeten enzo!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:38 schreef Leinonlein het volgende:
Ik heb gisteren chili gekookt hoor, maar daarvoor al heeeel lang nietmeer omdat ik in Berlijn nooit echt zin heb inderdaad....
je kan nu niet meer over de wegstuiteren met je ouwe autootje?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben helemaal klaaralles wat van mij is, is uit de auto gehaald, hij is helemaal 'gestript' qua audio, het oogt wel leeg nu
En je oude auto heb je doorverkocht of heb je die ingeruild ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben helemaal klaaralles wat van mij is, is uit de auto gehaald, hij is helemaal 'gestript' qua audio, het oogt wel leeg nu
Chilluh Chilluh Chilluh in het bubbelbad !!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee ik ga chilluh met Leinonlein!
tuurlijk wel, alleen dan komt het door het slechte wegdek of de hoge snelheid, en niet door de muziekquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je kan nu niet meer over de wegstuiteren met je ouwe autootje?![]()
oude auto heb ik ingeruild, kreeg ik een zeer nette inruilprijs voorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En je oude auto heb je doorverkocht of heb je die ingeruild ?
cocktailbar!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Chilluh Chilluh Chilluh in het bubbelbad !!
hoge snelheid? je wil toch niet zeggen dat jij harder rijd dan 120?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tuurlijk wel, alleen dan komt het door het slechte wegdek of de hoge snelheid, en niet door de muziek![]()
Wij hebben inmiddels Crossover achter ons staan he?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nog even en jullie overtreffen mijn oude stage reeks. Daar mochten we doorgaan tot deel 259 tot we gesloten werden
Haha ja dat hadden wij toen ook, althans dachten wequote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wij hebben inmiddels Crossover achter ons staan he?
op sommige weggetjes achteraf is 80 de max, anders schudt alles uit elkaar... mijn topsnelheid is 150, en op de snelweg rij ik meestal 120-125, soms 130 met inhalenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoge snelheid? je wil toch niet zeggen dat jij harder rijd dan 120?![]()
komt goedquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nog even en jullie overtreffen mijn oude stage reeks. Daar mochten we doorgaan tot deel 259 tot we gesloten werden
Ik heb een tijdje gewerkt voor een autogarage, en dan reed ik wel eens in foxjes enzo, 140-150 radio vol en nog hoorde je niets, te veel lawaai van de grasmaaier motors...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op sommige weggetjes achteraf is 80 de max, anders schudt alles uit elkaar... mijn topsnelheid is 150, en op de snelweg rij ik meestal 120-125, soms 130 met inhalen
niet echt tijd, maar zoals gezegd, ik weet dat ik bij de APK in december erg veel kosten ga krijgen, en dat is het gewoon niet waard gezien de waarde van de auto... daarbij komt dat ik straks aardig ga verdienen, dus de aanslag op mijn rekening is naar een paar maandjes wel weer gecompenseerdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Maar dus echt tijd voor een nieuwe! naar welk Pools dorp gaat deze auto?![]()
Een nieuwere auto is altijd relaxer!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet echt tijd, maar zoals gezegd, ik weet dat ik bij de APK in december erg veel kosten ga krijgen, en dat is het gewoon niet waard gezien de waarde van de auto... daarbij komt dat ik straks aardig ga verdienen, dus de aanslag op mijn rekening is naar een paar maandjes wel weer gecompenseerden ik ga dus van 10-1994 naar 01-2000 qua bouwjaar, ook een hele vooruitgang
deze auto gaat trouwens niet naar Polen of enig ander oostblokland, hij blijft gewoon in Nederland bij de garage staan waar ik de Polo gekocht heb
dat gok ik zo, omdat de dealer toch een aardig bedrag voor de mijne heeft neergelegd en dat krijgt hij van z'n levensdagen niet van die Polenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hoe weet jij dat die daar blijft staan? bij ons gingen ook altijd auto's na twee week naar een andere garage toe waar ze opgekocht werden door polen die ze met 10 tegelijk om een wegtrailer plaatsten en en dan mee naar polen scheurde...
ja, alohaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:29 schreef Leinonlein het volgende:
Servus!
Ik zou voor een audi S8 gaan!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik wil ook een nieuwe auto... heb mijn auto net 5 maanden schat ik maar ik wil al wel een andere, denk dat ik daar voorlopig nog wel even op kan wachten aangezien mijn bankrekening het niet echt toelaat
Ik zeg net dat mijn bankrekening het niet toelaat en jij komt met een audi S8quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zou voor een audi S8 gaan!die rijd te relaxed!
![]()
Servus! Ja kan ik Servus even spreken?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ow en Lein Moin moin! wat zeg je nou? Servus?![]()
* ReMcOrE bedenkt zich en maakt toch maar niet die super (veels te) flauwe opmerkingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zeg net dat mijn bankrekening het niet toelaat en jij komt met een audi S8
Nee doe maar nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE bedenkt zich en maakt toch maar niet die super (veels te) flauwe opmerking
je zei daarna volgens mij ook dat je nog even ging sparen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zeg net dat mijn bankrekening het niet toelaat en jij komt met een audi S8
Ik zal mn baas even naar zn nummer vragenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Servus! Ja kan ik Servus even spreken?![]()
toe maar wel... kunnen we weer even lachen...!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE bedenkt zich en maakt toch maar niet die super (veels te) flauwe opmerking
was iets in de trend van dat z'n bankrekening een S8 wel toelaat, maar geen andere auto (onder het mom van, dat hij dat niet wil hebben)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toe maar wel... kunnen we weer even lachen...!
Ik weet hoe je je voelt maar dan erger (moet nog even sparen, en vooral tijd vrij maken om überhaupt een rijbewijs te halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |